September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    kan het niet geloven echt niet. heb de test al 100x bekeken of de streep niet weggaat maar hij blijft. jahoe :0 ben zo blij maar het is zo ongelooflijk.

1e ronde en er nog niet overuit. ff nog is kijken haha hij staat er nog. ben ineen keer erg blij misselijk te zijn.

1e kindje miskraam dan was ronde 5, alicia naar een half jaar ronde 4 en nu ronde 1

2. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    :whistle:

3. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    @Lovewinnie:

JAHOEEEEEEEE, GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!! :whistle: :baby: :whistle: :baby:

Een práchtige streep, je bent zwanger!

(jij gaat lós op de Jonge Gezinnen Beurs, met al die aanbiedingen :D )

4. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    kan het nog steeds niet geloven, voel me nu ineens nog misselijker haha.

5. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.194
    35.901
    113
    @lovewinnie: GEFELICITEERD! Hartstikke zwanger hoor! Probeer er maar van te gaan genieten ondanks de misselijkheid. En ach, het is voor een goed doel he!

Hier helaas ongi geworden. Ach ja, bij Jesper was het in 1 ronde raak, was anders ook te mooi om waar te zijn. Op naar de volgende ronde! Hopelijk dan meer geluk.

6. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.194
    35.901
    113
  7. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    @ lovewinnie: en nu je banner aanpassen/ veranderen! ;)

8. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    @ suus: jammer meid, op naar ronde 2! Veel succes!

@ darcy: welcome back! En lekker bijgekleurd?
    Heerlijk die foto's!

@ all: ik ga zo straks poolen en dan uiteten bij een tapas restaurant! Heerlijk!
    Doen we samen met mijn ouders, zussen en aanhang!
    Gezellig hoor!
    Aiden is nu bij mijn schoonouders, want het poolen is niks voor hem!
    En als we gaan eten, halen we hem weer op!
    Daar is hij wel gezellig bij.

Nou doeg! Allemaal nog een fijne zaterdag!

xxx

9. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    waar kan ik z'n bubbele banner maken
    /

10. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    Bij waar je nu ook een banner hebt! gewoon op je banner klikken en dan een nieuwe aanmaken, een dubbele.
    2 datums invoeren!

11. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ Lovewinnie: I TOLD U SO! :) hihihi ik zou je kat maar eens flink gaan knuffelen, hihi want die probeerde jou toch echt wat duidelijk te maken :D

Gefeliciteerd!

12. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    gelukt thanks

13. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Lovewinnie: GEFELICITEERD meid!!!!! Fantastisch gewoon!

@ Suus: Balen, volgende ronde meer geluk!

14. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    @Lovewinnie GEFELICITEERD MEISSIE! ja die testen die je laat zien zijn heel ongevoelig dus als DAAR wat opkomt ben je zeker weten zwanger!

Die gaf bij mij pas 8 dagen NA NOD een streepje terwijl kruidvat en digitale testen al 4 dagen ervoor positief aangaven.. moet je nagaan!

Echt super voor je.. je had toch last van afvallen e.d. zou dat daar van kunnen komen of laat je het nog even checken (zou ik wel doen!?)

15. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    Hey meiden,

@Lovewinnie: Van harte met je zwangerschap. Laat het nog maar even tot jullie doordringen en geniet ervan!!

ff snel een berichtje. We zijn vanmiddag om 12uur aangekomen en hebben een heerlijk weekje vakantie gehad. Nu helemaal brak. Hebben sinds vanacht 1 uur niet meer geslapen, vandaar.

Jamie heeft het op zich goed gedaan in het vliegtuig. Wel wat jammeren, maar uiteindelijk toch in slaap gevallen. We hadden behoorlijke turbulantie, moesten Jamie ook op schoot nemen toen hij heerlijk op de grond lag te slapen. Voel me na de vlucht al de hele dag draaierig bleh, maar ja kan ook van het weinige slapen komen. Dus dat gaat een vroegertje worden vanavond.

Vakantie was super. Hebben genoten. Weer vriendinnen gesproken, erg leuk.

Met mij gaat het op zich goed. Zit nog steeds onder de pukkels, denk ook daar alle hormonen en de stress (tja zo'n mk geeft toch spanningen en veranderingen in je lichaam). Mijn vriendin in Dubai vertelde dat ze zwanger is, moet zeggen dat ik toen wel behoorlijk moest slikken. Tja anders zou ik nu ruim 11 weken zwanger zijn en volgende week 1ste echo hebben. Dat is toch weer ff een rot gevoel. Ik was ook zo blij met mijn zwangerschap. Maar helaas het mocht voor ons niet zo wezen. :cry: Sorry wordt er helemaal beetje emo van. Vooral als ik lees en hoor dat er kennissen zijn die opnieuw zwanger zijn, dat doet mij gevoel nog heel veel. Dus helaas komen die tranen nog steeds af en toe. Ik voel me daar ook best stom door, ik wil helemaal niet zielig zijn. Maar ja het heeft waarschijnlijk toch tijd nodig.

Oke ik ga mijn bedje in, ik begin hier ineens een hevige huilbui te krijgen. En dat nog wel na een vakantie. Bah

Ik zal morgen verder op iedereen reageren.

Liefs, Patries

16. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Patries: daar moet je je niet voor verontschuldigen! het is heel begrijpelijk en normaal! Vanaf het moment dat je positief test zit je al met een datum en allerlei mijpalen in je hoofd, dat is niet zomaar uitgewist! neem de tijd om het te verwerken en gooi het er hier vooral uit! Fijn dat jullie een leuke vakantie heb gehad! Ben benieuwd naar de kiekjes! :)

17. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Lovewinnie: GEFELICITEERD MEID! Supernieuws! Ga lekker genieten!

18. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Suus: da's balen...
    maar...
    nieuwe rondes, nieuw kansen! Ik duim voor jullie!

19. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    bedankt voor de felicitaties, heb zojuist nog een test gedaan en weer een streepje. ik ben echt super misselijk en dit heb ik bij geen een van de 2 zwangerschappen zo vroeg gehad. bojvoorbeeld overgevennog voo rje positieftest. misschien een 2ling maarhoop het toch niet haha. 1 kind tegelijk is meer dan genoeg. we beginne het nu een beetje te beseffe maar geloven het nog niet helemaal. we moeten onze mond houden tot de kerst maar wordt best snel dik dus hoop dat dat lukt. gelukkig is het winter dus een dikke trui staat niet raar.

suus: hoop dat je deze ronde meer geluk hebt net als mijn. ik had het ect niet verwacht en dacht dat ik gewoon een griepje had ofzo. dat heerst zo de laatste dagen. succes met klussen

20. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    goedemorgen allemaal,

iedereen een fijne nacht gehad? en lekker een uurtjes extra kunnen slapen. alicia stond half 8 nieuwe tijd op nou beter kan je het niet treffen toch, gisteren was ze wakker geworden tussen 11 en 12 en heeft nog even mogen spelen wat der goed heeft gedaan en ons dus ook. ik was te blij en kon gisteren echt niet slapen. las 12 uur nieuwe tijd op bed :) en heb lopen dagdromen.

wat een fantastisch gevoel weer.

Deel Deze Pagina