Lovewinnie: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Gefeliciteerd meid, wat een supernieuws! En die kat van jou heb het helemaal goed aangevoeld, JIHA! Suus: Hé balen meis, maar op naar de volgende ronde! Veel suc6 met klussen! Patries: Natuurlijk ben je nog emo, vind ik ook helemaal niet gek hoor! Ik heb het ook heel lang gehad na mn 1e miskraam en vergeten doe je het nooit, maar zodra je dan weer zwanger bent verzacht het een hoop. Dikke knuf meis! All: Hebben gisteren een ledikantje besteld voor ons nieuwe brusje, dus ben weer helemaal blij. Maar het is zó anders dan bij Kyra. Ik pakte de uitzetlijst erbij, maar heb eigenlijk niks meer nodig en bij de 1e heb je natuurlijk alles nodig Liep toch heel anders in de winkel... En volgende week dus de 20 weken-echo en hebben besloten het dit keer niet te willen weten (sorry Darcy ) Maar toen ik gisteren bij de kleertjes stond begon ik toch wel weer erg te twijfelen, want moet nu alles neutraal kopen Kyra werd vanochtend 7u nieuwe tijd wakker, dus viel opzich wel mee. Heb haar toen lekker haar pap gegeven en zijn met zn 3-tjes weer heerlijk in slaap gevallen tot half 10! Fijne dag allemaal! Hier zit het erg grauw en grijs
Goedemorgen allemaal! Thanx voor jullie lieve woorden. Ben er een stuk rustiger van geworden. Geheel het contact verbreken doe ik niet, maar wil voorlopig wel rust... Voel alsof ik tussen 2 vuren in zit op een of andere manier en moet gewoon even ertussen uit. Dus nee ik ga niet gelijk mijn moeder bellen... Zij heeft immers ook nooit haar best gedaan om haar kleinzoon te zien? En voorlopig even geen schoonmoeder over de vloer... Eerst alles bij mezelf weer op een rijtje krijgen. @Lovewinnie: GEFELICITEERD! Wat een ontzettend leuk nieuws! Als ik dat zo hoor zou ik ook wel weer willen maar eerst alles financieel weer op orde krijgen en een groter huisje regelen.... (pffffffffff waar komt dat verantwoordelijkheidsgevoel ineens vandaan :S) @Suus: Komt binnenkort vast wel goed hoor! Is de eerste keer ook goed gegaan toch?
@mamamo: lijkt me heel slim, doe even rustig aan en kijk wat je zelf wilt, dat is nu eerst het belangrijkste. Hier net iets sufs gehad joh! Ik had gister enkel een drupje bruinverlies en ontzettend last van mijn borsten, dus toch vanochtend een testje nog gedaan, van sensitest. Ik zag dus echt een 2e streepje en mijn man ook! (en dat zegt wat) Kregen we dus toch nog een beetje hoop, ga ik net naar de wc, wordt ik toch echt gewoon ongesteld. Super vaag! denk niet dat ik de sensitest nog eens koop. Vals positief lijkt me dit wel. Het streepje was binnen 10 min verschenen en wel licht, maar duidelijk zichtbaar.
O ja, hij was nog niet zo posi als die van jou hoor lovewinnie! Niet dat je je door mijn berichtje misschien druk gaat maken. Bij jou is de zwangerschap wel duidelijk, dat wisten we allemaal al voordat je ging testen haha. Wie hangt er anders de hele ochtend boven de wc..
nou suus vind het wel vaag bij jou, verlies je echt veel bloed? anders misschien wel zwanger geweest maar wordt het afgebroken nu. zal wel jammer zijn en zeker raar. ik ga dinsdag nog even een dure test halen maar ben zo misselijk dat ik het eigenlijk al zeker weet. ook de test van vanmorgen was een stuk donkerder. een zus van mijn zit op deze site en ook de buurvrouw maar heb nog niks gehoort. mijn nichtje zit er als het goed al even niet meer op. babysite: heb al een prive fotoalbum gemaakt met de foot erop van de testen. durf het er nog niet uitgebreid op te zetten of zou ik een wachtwoord nemen. zou wel leuker zijn toch als ik nu al begin te schrijven. wat zouden jullie doen? gr sandra
Goeiemorgen allemaal! Hier half 6 nieuwe tijd (!) een pratend jongetje dat zijn fles wel wilde. Ik ben niet meer naar bed gegaan en heb dus al een halve dag erop zitten. Pfffffff @Suus: misschien was je toch even zwanger, maar is het niet goed ingenesteld. Ken die testen niet, heb er hier twee van de Kruidvat liggen voor als de twijfel hier gaat toeslaan. Enfin, eerst maar de ovulatie afwachten natuurlijk Wens jou succes de komende ronde, wie weet! @Lovewinnie: natuurlijk ben jij niet geheel toerekeningsvatbaar, zo met je hoofd in de wolken en alle gedachten bij het brusje van Alicia Wat leuk toch dat het raak voor je is! @Joyce: okay...... als IK nou meega naar de echo en het wél mag weten, dan hoeven jullie het NIET te weten 8) Nee hoor, is is veel voor te zeggen om het niet te willen weten, vrienden van ons zijn 1 1/2 week geleden ouders geworden en het was een verrassing, zo leuk vonden ze dat! Ik zou het wel willen weten, maar goed, ik ben gewoon té erg. @all: wat spreken we concreet af voor de meeting a.s. zaterdag?
@ Marsab: Hoe was het poolen en het etentje gisteren? Hoe vond Aiden het? @ Suus: Vreemd hoor, misschien toch zwanger/zwanger geweest? Je bent niet de eerste die 'gewoon' ongesteld wordt als ze zwanger is. Niet om je nu valse hoop ofzo te geven, misschien kan je als je twijfelt toch nog een testje doen? @ Joyce: Leuk, een ledikantje! En inderdaad, toen kochten we de winkels leeg, nu kan dat niet meer. Behalve kleding dan, ik hou wel dingen bij van Keld, maar aangzien we beslist hebben te wachten tot hij naar school gaat, denk ik dat behalve de rompertjes niet veel meer zal overblijven.. Fijn dat jullie een beslissing hebben genomen over het geslacht al dan niet te weten. Ik zou het moeilijk hebben, maar de verassing is nog groter natuurlijk. @ Patries: Het is heel normaal hoor denk ik, wat je nu voelt. Zoals al gezegd, eens je zwanger bent, denk je in mijlpalen enz.. En nu is dat weg.. Sterkte hoor, neem je tijd om het te verwerken. *Knuffel* @ MamaMo: Ik denk dat dat het beste is wat je kan doen. Gewoon op je gevoel afgaan..
@lovewinnie: ik zou ook beginnen met schrijven als ik jou was hoor! Super leuk toch voor later?! Verlies nog niet heel veel bloed, maar wel helderrood. Misschien idd een foute innessteling ofzo. Nou ja, niet te veel over nadenken. Als ik niet nog een keertje had getest had ik ook van niks geweten. Ik ben gewoon ongi en dus lekker op naar de volgende ronde. @darcy: hier was het ook half 6, maar dat is voor ons helaas redelijk gebruikelijk haha. Wat een ontzettend leuke foto van jullie mannetje zeg! Wat een moppie. @meeting: jep, idd, hoe laat, wat en waar spreken we af? Ik ben dit keer echt van plan om te komen haha. Wil jullie zo graag een keer in het echt zien. Wel een nadeel om hier in het noorden te wonen, je zit meteen zo'n eind in de auto. @patries: je hebt toch alle recht om emotioneel te zijn, het is niet niks wat je hebt meegemaakt! Elke zwangerschap is al een wondertje op zich en als dat dan niet goed gaat, is het toch verschrikkelijk?
bij sensitest krijg je vaak een wit streepje NA de echte teststreep en dat lijkt net positief... @Patries ELKE zwangerschap is een wonder hoe kort of lang ook ik zie geen verschil met bv een miskraam met 11 weken of met 5 weken voor je gevoel ben je al echt zwanger en komt het net zo hard aan, je hebt recht om verdrietig te zijn wat andere mensen ook zeggen, ik vind het zo kut voor je! rot miskramen, je voelt je al meteen opnieuw mama in wording bij een positest en dat gevoel is heel sterk!
@ Imd: Moest ik vandaag niet meer online komen, of dat je het niet meer zou lezen; veel succes morgen voor de vwpunctie! Ik zal aan je denken en duimen dat alles goed is!
Thanks meissie Ja ik ga 3 dagen verwend worden door mijn man dus mag eigenlijk niet klagen (dat is namelijk zeldzaam hier aangezien hij 60-90 uur per week werkt) ik ga er gewoon maar het positieve ervan zien... (zo krijg ik ook zwart op wit dat het een jongen of meissie is dus DAT is wel heel erg apart!) en mag nog even naar ons ukkie staren, de reden erachter is alleen minder maar maak er het beste van! Ik heb nog even nieuwe buikfoto's in mijn album staan!
imd: succes morgen en inderdaad blijf positief. er zijn 149 kindjes gezond met jou kansberekening dat is nog geen 1% op een kindje met down syndroom
@imd: veel succes en sterkte morgen! Het streepje was trouwens echt roze en niet wit, dat vond ik ook zo vreemd. Heb bij deze testjes idd ook wel eens een witte gezien.
@IMD: sterkte alvast voor morgen! @lovewinnie: gaaf hoor en ja inderdaad.. wij wisten het allemaal wel maarja.. dat is voor jezelf niet altijd genoeg he.. graag ook een officiele bevestiging als het om je eigen lijf gaat zeker in HET griepseizoen @mamamo: tja.. belangrijkste is dat jullie er samen achter staan he @all.. gezellig weekendje gehad hier job was jarig gister en dus al heel de week ziek vrijdagavond was anne bij opa en oma blijven slapen zodat wij lekker uiteten konden en bovendien.. we zouden zaterdagochtend jobs kado gaan laten aanmeten (overhemd op maat dus) en dan is anne niet zo handig.. en dan zijn opa en oma ook weer gelukkig dus tja nouja.. dat werd dus pizza op de bank vrijdag met greys anatomy op de tv ipv een bioscoopje of lekker stappen. vervolgens zouden we zaterdag als job echt jarig was anne ophalen en dan in zierikzee lekker wat gaan eten maar job was nog steeds helemaal gaar.. dus toch maar naar huis gereden. pittstop bij de AH gedaan.. en een eh... "rijsttafel in een pakje" gekocht. beiden lekker chaggie want tja.. dit was niet echt het weekend waar we zin in hadden. zouden bijna frietjes eten.. want ik had er beetje pest in en job ook maar.. voor goed lekker eten.. wil ik best koken (voor afhaalvoer moest er vooral zo min mogelijk moeite gedaan worden.. vandaar de frietjes) dus thuis gekomen ajam paniki met groene curry en kokosrijst gemaakt flesje wijn erbij toch best wel fijn en toch nog een beetje een jarig gevoel vandaag zou jobs vader langskomen.. dus hele huis opgeruimd want dat schiet niet op als de hele week iemand ziek thuis is (lees: ipv opgeruimd hebben we deze week vooral rommel gemaakt leek het) en nu wachten tot de film begint.. dan lekker met een stokbroodje en kaasjes en een portje op de bank. na het weekend: dieettijd althans.. we hadden besloten jobs overhemd nog niet te laten opmeten omdat hij zich nogal brak voelde en tja.. dat soort dingen is toch leuker als je niet steeds denkt "bah wat voel ik me.... " en dat hij dan nog een beetje buik kon kwijtraken ook wellicht (dat laatste was niet mijn vereiste hoor!) dus per maandag gaan we hier weer wat actiever aan de groente dan de laatste tijd (hoe kan dat toch dat we dat steeds minder lijken te eten?) minder rijst/aardappels etc heb nu zelf een kleine maand niet gelopen en dat is ook duidelijk zichtbaar op de weegschaal... (en knie is nog niet heel.. dus ik kan ook niet weer aan de gang nog) en verder.. nog 1 weekje dan gaan we lekker midweekje weg \o/
Hey meiden, Bedankt voor al jullie lieve berichtjes. Doet mij erg goed. Had vandaag ook even mijn broer gesproken, maar die vonden het ook erg moeilijk om het snel te vergeten en waren ook nog bezig het een plekje te geven. Hij zei zelfs, jullie vrouwen beleven het ook nog intenser dan wij mannen. Jullie merken ook nog veel aan jullie lichaam, de hormonen, etc etc. Vond ik wel lief van hem. Zij gaan deze week op vakantie, dus kwam voor hun ook goed uit. Deze week zal zeker nog wel moeilijk blijven, dus hoop dat ie snel voorbij is. Moeten maar aan wat leukere dingen denken. We zijn iig hier goed bezig, nl flink aan het klussen. Daar is zo'n vakantie wel weer goed voor zeg maar. Dus wie weet. Lastige is alleen dat ik geen idee heb wanneer mijn eisprong zal zijn. En weet ook niet of die ovulatietesten nu zo betrouwbaar zijn aangezien er mss nog hcg hormoon in mijn lichaam zit. Iemand enig idee hoe je dat kan testen? Evt zwangerschapstest doen en als die negatief is, is het uit je lichaam? @Lovewinnie: kan me voorstellen dat het even wennen is. Dat hadden wij ook. Maar het komt vanzelf. En dan alleen maar genieten. Voel je je nu al wat beter? @Suus: balen zeg meid dat het deze maand niet raak was. Deze maand dan maar extra jullie best doen. @IMD: heel veel succes morgen meid. Ik zal aan je denken. Mooie buifoto trouwens. @MamaMo: goed dat je even wat rust gaat nemen mbt je moeder/schoonmoeder. Wat zei je vent er eigenlijk van? Heb je met hem hier nog over gesproken? @Virginnie: hoe bevalt jullie nieuwe huisje? @Joyce: leuk een nieuw ledikantje voor Kyra haar brusje. Dus toch niet te nieuwsgierig. Ik zelf zou niet kunnen wachten hoor. Ik zal je pbtje nog even beantwoorden. Wel heel toevallig trouwens. Zo zie je maar weer hoe klein de wereld is. @Marsab: hoe was het poolen? Aiden lekker bij je schoonouders geslapen? @Pris: met jou ook alles goed? Nog bedankt voor je krabbeltje op hyves voor mijn vakantie. @Saskia: balen zeg dat Job zich niet lekker voelde. Alle plannen in de war geschopt, tja helaas heb je dat niet in de hand. Hoop dat het snel beter gaat met je knie. Kan je weer snel aan de hardloop. Ik moet ook maar weer eens beginnen. Ook gestopt door mijn kniepijn. Tja nu nog de zin. Hoe gaat het met Anne? @Darcy: ze te horen een leuke vakantie gehad. Mooie foto's van Ollie weer. Heerlijk he die waterratten. Ga je zaterdag trouwens met de trein heen? @Miranda: Alles goed met jullie? Gaan jullie zaterdag ook nog naar de beurs? Ook met de trein? @Hellokitty: Hoe gaat het met jou meid? Ben je er al uit voor evt je eigen salonnetje? Volgens mij had Joyce die nagelstyliste cursus gedaan. @Han: Alles goed met jou en Danielle? Al op vakantie geweest? @Simke: Hoe was jullie vakantie? Ook lekker genoten van het mooie weer? @Gonzo: Meid hoe gaat het met jou? Gaat het al wat beter met je mams na jullie gesprek? Ik ben benieuwd. Is jouw cyclus al op orde of wacht je ook nog op je Willen jullie al voor een 2e gaan of toch nog ff wachten? @Pomme: en weet je al wat meer? Er al een testje tegen aan gegooid? @Brigitte: Hoe gaat het met jou meid? Al je 12 weken echo gehad? Buikje al goed aan het groeien? @Maart, Mouschy, MissX, Pomme, Ief, Sophie, Jennifer: Hoe gaat het met jullie meiden? Nu weet ik het even niet meer. Morgen weer werken. Heb wel en geen zin. Ach het moet toch weer gebeuren. Zal nog ff wat fotootjes van onze vakantie plaatsen. Liefs, Patries
Goedemorgen! IMD: succes vandaag! Hier draaien de duiemn ook! @ all: Het poolen was erg geslaagd! En Aiden is met mijn schoonouders naar een receptie geweest. (daarvoor heeft hij thuis geslapen) En na de receptie haalden wij hem dus op voor het etentje! Daar heeft hij zich ook nog eens uitstekend vermaakt! Het duurde tot 22.00 uur! En hij was tot de laatste minuut vrolijk! Toen we naar huis reden heeft hij in de auto eventje gehuild en is toen heerlijk is slaap gevallen. Wat hebben we het toch getroffen met zo'n makkelijk kind..... Het was dus reuze gezellig!
even snel een berichtje, zie jullie snel weer online, ben wel nerveus maar het gaat... ik ga me in de watten laten leggen..