September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Lovewinnie, gefeliciteerd :D :p :D
    Geniet ze op die roze wolk :p

xx Sophie

2. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    IMD: Heel veel suc meid, de duimen draaien hier ook! Echt zó spannend, maar we gaan gewoon van het positieve uit! En laat je maar lekker in de watten leggen!

Patries: wereld is idd klein, zo zie je maar weer ;) Wel ontzettend grappig zeg! En ik was idd diegene die een cursus nagelstyliste heb gevolgd!

Meeting: Ik moet me helaas afmelden :oops: :oops: :oops:
    Ik ga namelijk al met een vriendin en vind het onzin om 2x naar zo'n beurs te gaan :) Wij gaan overigens zonder kinderen, want het is daar echt megadruk. Maar wel ontzettend jammer, want wilde jullie wel heel graag weer allemaal zien! Volgende keer ben ik zeker weer van de partij...

3. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Sophie: Hey, alles goed meid????

@ Marsab: Fijn dat het goed verlopen is, jullie avondje uit! En inderdaad, het scheelt wat, zo'n makkelijk kind! :D

@ Patries: Het nieuwe huis bevalt zeeeer goed, voelen ons helemaal thuis! Ook al moet de hal nog helemaal behangen worden en sommige dingen nog afgewerkt moeten worden, het is erg gezellig geworden!
    Hopelijk gaat het snel goed met JOU! En word je snel weer zwanger! Lief trouwens, van je broer.

@ Saskia: Toch wel fijn, zo gezellig thuis? Maar ja, als je andere plannen had natuurlijk. Maar viel dus toch nog goed mee blijkbaar! :D

4. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Ik ben er weeral vroeg bij :D , maar weten jullie al wat jullie gaan doen met Sinterklaas? En beter nog, met de feestdagen? :oops: Schandalig vroeg dat ik ermee bezig ben, maar liever te vroeg dan te laat..

Ik ben inspiratie aan het zoeken, ook voor de kerstkaarten..

5. jennifer70

jennifer70 Bekend lid

17 apr 2007
    688
    0
    0
    't Gooi
    sterkte IMD: je staat ook binnen 10 minuutjes weer buiten en je voelt er echt totaal niets van! rust lekker uit!

Lovewinnie: gefeliciteerd! zo leuk!

patries: lekker janken, doe ik ook heel veel...lucht op! we denken aan je, dat weet je...

6. Pris

Pris Fanatiek lid

@ IMD Succes vandaag!

Goedemiddag meiden,

Ben ik ook weer even :oops:
    Is er al iets concreets afgesproken voor zaterdag?
    Ik schrijf hier niet zo heel regelmatig meer maar wil jullie natuurlijk wel (weer) zien! :D :D Ik kom samen met Tygo, Peter krijg ik niet naar zo'n beurs.

Wat ik ook nog zat te denken :rolleyes: :rolleyes: Is dat als je gaat lunchen en daarna pas de beurs opgaat je nog maar heel weinig tijd over houdt voor de beurs zelf.
    Zat net op de site te kijken; tussen 1 en 2 meet en greet met BUMBA :D :D :D

Ik heb geen kortingsbon ofzo. Zijn er mensen die deze wel hebben.
    Anders ga ik ms online bestellen.

Tot snel
    Liefs Pris

7. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Is er nog ergens een lijst van de meeting?

8. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

@pris, ik heb nog wel een 2e kaartje voor je waarschijnlijk. Ik krijg rene waarschijnlijk ook niet mee, tenzij ik voor zaterdag positief test, dan misschien wel :) Maar dat horen jullie meteen zodra de test positief is hoor :)
    Ik zal eens zoeken of ik het lijstje kan vinden....

9. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    volgens mij is dit de meest recente van pagina 622

10. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Helemaal mee eens Mobielfreak,

ik zal hem hieronder nog even zetten en joyce eruithalen, de rest moet zelf maar weer aanpassen.

Trouwens, over dat lunchen, daar heb je wel gelijk in. Het is op zaterdag vaak wel druk op de beurs en dan heb je gewoon meer tijd nodig ook om alles te bekijken. Ik kan me herinneren van vorig jaar dat het zo ongelofelijk druk was, dat we met de wandelwagen nauwelijks door konden. Ik was ook van plan om ongeacht hoe laat en waar we afspreken, zo vroeg mogelijk op de beurs te zijn. Voor mij is dat natuurlijk handig omdat ik dichtbij woon en Marissa toch wel op tijd wakker is.
    Misschien dan toch maar op de beurs zelf afspreken en evt daarna wat gaan eten/drinken met zijn allen of degenen die daar zin in hebben.
    We hebben nog t/m vrijdag om te bedenken wat we doen!

11. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Meeting Jonge Gezinnen Beurs, 01/11/08

Lovewinnie
    Miranda
    Darcy
    Joepie
    Rootje
    Marsab
    Zoë84
    Edokid
    Miss X
    Saskia78
    Patries
    Suus1983
    Pris

Mee -> Ja of nee?!
    IMD?
    Noor?
    MamaMo?
    Anette?
    Moons?
    Mobielfreak?
    Han?
    Mouschy?
    Maart?
    Brigitte?
    Sophie?
    Jennifer?

12. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Hier iemand die op zich wel mee wil een zaterdag, maar met vervoer zit.. :(

13. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    nou ja met, ik bedoel zonder dus ;)

14. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Tja, ik kan je helaas niet aan vervoer helpen, misschien even kijken of er mensen een beetje uit de buurt bij jou komen met wie je mee kunt rijden?

Trein zie je vast niet zitten? Anders zou dat ook kunnen, jaarbeurs is vlakbij Utrecht centraal.

15. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Ja ik weet dat het vlakbij centraal is, kom oorspronkelijk zelf uit die omgeving ;)

Trein vanaf hier is best lastig zeker omdat Rotterdam centraal helemaal open ligt :( En het is toch bijna 2 uur treinen :eek:

16. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

o ja was ik vergeten :) sorry :oops: wist ik eigenlijk wel, had je wel eens verteld...

Tja dat zou ik ook niet zien zitten 2 uur treinen met dreumes en dikke buik... hopelijk komt er een oplossing voor je... zou het leuk vinden je weer eens te zien. En anders spreken we maar een keer in jullie regio af, dat zou ik ook ooit nog eens doen met job en saskia geloof ik :)

17. Pris

Pris Fanatiek lid

@ rootje Was t te druk met kinderwagen?

@ MobielfreakSorry ik kom niet uit jouw omgeving :(

18. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Ik weet nog van vorig jaar dat we flink spijt hadden de kinderwagen mee te hebben (lees wagen met bak erop, ze waren toen nog erg klein onze ukken) ipv van de draagdoek. Er was wel door te komen, maar het ging wel moeizaam, er waren veel kinderwagens/buggy's namelijk en iedereen wil overal kijken en daardoor ontstaan veel opstoppingen.
    Maar het is wel te doen hoor.
    Ik moet er ook wel bij zeggen dat ik niet zo heel erg goed tegen de drukte van zo'n beurs kan. Huishoudbeurs vind ik ook een groot drama, 1x gedaan en doe het nooooit meer.
    Maar het is wel leuk om de kids mee te nemen, ze kunnen vanalles doen en proeven ed, dus ik wil marissa eigenlijk wel meenemen.

19. Pris

Pris Fanatiek lid

@ Rootje Was ik idd al een beetje bang voor :rolleyes: En dan stapje vor stapje....Te druk om iets te eten.................maar wel Gezellig!
    Ben ook wel eens op de hh beurs geweest en begreep gewoon echt nooit waarom mensen kinderen / wagens / buggy enz meenamen :evil: en nu ben ik zelf zo'n muts :D ...maar ja op deze beurs is t wel logisch toch?

20. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    hoi allemaal, ik ben echt heel erg moe en herken dit helemaal niet zo. ook ben ik kotsmisselijk heel de dag en dat zo vroeg al in de zwangerschap. donderdag mag ik naar de verloskundige, wel een andere dan die ik had bij alicia en mijn miskraam maar ik ben nu verhuist en zie het niet zitten elke keer 45 minuutjes te fietsen dus dan maar een nieuwe. wat spannend is het toch weer allemaal maar ben ook erg bang dat het misgaat. de klachten zeggendat het wel goed zit maar het blijft spannend. ik heb de 19e nog best veel gedronken met mijn verjaardag en wel een hele fles boswandeling. was niet dronken maar goed kan het niet zijn,

beurs: wordt vast wel gezellig hoor en als het ehct heel druk wordt en de kinderen worden lastig gaan we ff ergens buiten bijkomen.

mijn vriend moet zaterdag werken dus heb geen vervoer. moet waarschijnlijk ook met de trein :( zie daar zo tegen op

ikga ff lui doen, ben moe, heb rugpijn, misselijk, braken zodra ik ff niks eet. waarom wilde ik ook alweer een2e haha bedenk me opeens dat het er ook eens uit moet :)

Deel Deze Pagina