September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    gastouder, ik moet het haar morgen gaan vertellen. ze wil geen 2 kindjes omdat het haar te zwaar wordt zegt ze. ze heeft ook geen andere kids in de opvang en vidn het zowiezo saai nu voor alicia. ik ga dus opzoek naar een andere
    :) ook al bevalt het prima nu hoor

2. gonzo

gonzo Actief lid

25 sep 2006
    254
    0
    0
    Hoi iedereen!

Het even geduurd, maar hier ben ik weer....Heb me even met andere dingen bezig gehouden, maar mis jullie natuurlijk ;) !

Mijn vriendin, die opgegeven was/is, heeft nog een sprankje hoop, want ze willen in Antwerpen proberen te gaan opereren, hoop zo dat dat gaat lukken... [-o<

Met mijn ouders is het een beetje gespannen op het moment, ze doen wel hun best om niet zo met Thijs bezig te zijn, maar ze vinden het niet leuk en zeggen dat het spontane er zo wel af is :( . Vervelende situatie, maar weet ook niet hoe ik het moet veranderen.

Voor mij staat inmiddels de tweede operatie gepland aan mijn pols, op vrijdag 7 november a.s. al in Gent. Zie het niet zo zitten omdat ik dan een maand niks kan doen en mijn ouders dan zullen moeten oppassen...jullie begrijpen het al, niet de ideale situatie :-# Kortom, ik heb het er maar druk mee :)

@mamamo - luister naar je gevoel en zorg dat jullie samen op één lijn blijven (althans probeer)

@lovewinnie - gefeliciteerd, hoop dat je niet zo misselijk blijft.

@IMD - hoe is 't gegaan vandaag. Lijkt me heel spannend

@Patries - hier gaat het wel goed eigenlijk. Tuurlijk baal ik er ook ontzettend van en als ik andere zwangere verhalen hoor dan heb ik het ook moeilijk. Zeker omdat ik nu al drie maanden zwanger zou zijn geweest...blijft moeilijk he? Ik had op 19 september mijn miskraam en ben op 16 oktober al weer ongesteld geweest....lijkt net alsof er wat dat betreft niks anders was. Wij wachten nu even, even de rust terugkrijgen en de tijd nemen om te verwerken. Leuk dat je een fijne vakantie hebt gehad en dat je dit ook enigszins kan delen met je broer, lijkt me wel fijn. Heel veel sterkte nog voor jou...ik weet je meemaakt

@Mobielfreak - goed nieuws over Tim! Fijn hoor zonder medicijnen.

@Virginie - genieten jullie al van jullie huisje? Waar wonen jullie in België? Is dat in de buurt van een grote plaats?

@Marsab - nog geen eitje in zicht? Poolen was leuk zo te lezen en wel erg fijn dat Aiden zo lekker vrolijk bleef - ideaal!

@Joyce - gaat bij jou ook al weer opschieten met de tweede. Wij wilde het geslacht ook niet weten hoor, vond ik wel extra spannend!

@Darcy - leuke foto's - hmmmmm heerlijk vakantie en zon. ...zucht! Enneh een octopus dat eet Thijs hier nog niet hoor....zijn ouders ook niet trouwens, hahah!

@Saskia - kan me voorstellen dat je het weekend iets anders had voorgesteld, maar improviseren kan soms ook leuk uitpakken. Hoop voor je dat je blessure snel over is, altijd vervelend en zeker als je naar de weegschaal gaat kijken, haha.

@Suus - weet je al weer meer over de kweek van Jesper zijn urine. Niet te hopen dat ze dat deze keer weer zijn kwijt geraakt. En hoe bevalt het getrouwde leven?

Heb ik de blz al vol? haha! Sorry voor het oponthoud.

3. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Lovewinnie: Jou klachten zijn echt zo herkenbaar :( Ik heb nu met de 2e ook veel meer dan last dan van Kyra. Ik was wel moe en misselijk, maar bij de 2e ben ik echt zó beroerd geweest tot zeker wel de 13e maand. :rolleyes: Alles was teveel en dan heb je natuurlijk nog een kleintje rondlopen... Ik hoop voor jou dat je klachten snel verdwijnen, maar aan de andere kant is het natuurlijk een goed teken. ;)

Gonzo: Dat zal zeker niet meevallen nu je geopereerd wordt aan je pols en je ouders moeten oppassen :( Denk dat je je er maar aan over moet geven en moet denken, zodra ik weer opgeknapt ben kan ik het lekker weer allemaal zelf doen... Sterkte!

Marsab: Zó leuk te lezen dat Aiden het zo naar zn zin heeft gehad met het etentje! Dan geniet je toch dubbel :D

4. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Tot aan de 13e maand? :confused: doe jij aan Olifantendracht? :)

5. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Hihihi, 13e week natuurlijk! ;)
    Het was mezelf nog niet eens opgevallen, hahaha

Pff, gelukkig niet, vind 9 maanden lang zat ;)

6. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Tja, je zal 2 jaar zwanger moeten zijn... gruwelijk :confused: :)
    Dan is 9 maanden nog net aardig.

@beurs: Miranda, Patries en ik komen met de trein, die gaat vanaf onze woonplaatsen rechtstreeks door naar Utrecht. Is een uurtje reizen en vanaf Utrecht CS natuurlijk maar een klein stukje lopen.

Ollie zwemt sinds vorige week op zaterdagochtend (baby/dreumesgroep), weet nog niet of we dit ook zaterdag a.s. gaan doen en daarna door naar de trein. Is ie wél lekker rozig op zich...

De buggy gaat mee, hoor. Ik zie mezelf niet met die buddha van ons in een draagdoek, dan mag ik na een half uur op zoek naar een masseur daar op die beurs :)

7. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Is er eigenlijk al iets bekend over hoe laat jullie bij de jaarbeurs af willen spreken?

8. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    lieve meiden!

Hoe laat spreken we idd af voor zaterdag?
    Ik heb er wel zin in hoor! :D
    En hoe zit dat nou met de kaartjes en de jonge gezinnen pas?
    Kun je de entreekaartjes gewoon bij de kassa halen en dan 2e gratis?

xxx

9. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    GOEDEMORGEN ALLEMAAL!

10. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Goedemorgen Noor! (En de rest natuurlijk ook! :D )

11. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Gonzo: Ik denk dat het verwerken wel effe kan duren. Hangt ook van persoon tot persoon natuurlijk. Maar ja, heb het nog niet meegemaakt, dus kan ik niet uit ervaring spreken.
    Sterkte met de operatie! En het loopt wel los met je ouders! Hoop ik in ieder geval voor jou.
    Ook goed nieuws voor je vriendin, ik duim voor haar.
    Ons nieuwe huis bevalt zeer goed, dank je!
    Ik woon naast Brussel, lekker centraal dus! Op 45min. in Antwerpen, op een uurtje naar zee en de ardennen.. Lekker makkelijk! :D

@ Darcy: Octopus :confused: Weet niet of Keld het zou eten, maar IK in ieder geval niet :) . Ik vind vis al een walgelijk iets dus.. :)

@ Lovewinnie: De minder leuke kant van de zwangerschap. Ik hoop dat het snel beter is en je gewoon kunt genieten van de uk in je buik.

12. MamaMo

MamaMo Lid

14 jun 2008
    76
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

@Gonzo: Sterkte met de operatie! Misschien is dit juist wel de gelegenheid om alles op te lossen met je ouders... Geluk bij een ongeluk of zoiets? :rolleyes:

@meeting: Ik kan helaas niet mee, maar heb wel een tip als jullie willen groeperen. Boven aan de roltrap van Hoog Catherijne heb je de Copperfield Pub. Overdag is het eetgedeelte waarschijnlijk niet zo druk en de eigenaars zijn schatten van mensen! Misschien kan iemand wel een tafeltje reserveren?

Nou zit nog steeds zwaar te tobben om naar m'n ma te gaan... Ik zou wel willen, maar weet al van 1 broer dat ik dan het contact zal verliezen omdat zijn vriendin er fel op tegen is met mensen om te gaan die met m'n ma omgaan. Ja vaag ik weet het, maar zij geeft mijn moeder de schuld van een breuk van hun een aantal jaren terug. En zal dit nou net de oom zijn waar Lorenzo de meeste "click" mee hebt... Zal je maar net zien... What to do... :cry:

13. MamaMo

MamaMo Lid

14 jun 2008
    76
    0
    0
    Hey ik heb een mijlpaal: 1 Jaar, 1 maand en 1 dag! Reden voor taart! Zal Lorenzo vast met me eens zijn :)

14. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    En ik ook wel! YUM! :)

poeh moelijk....

15. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Lekker, taart! Ben ik altijd voor de vinden! :)

@ MamaMo: Moeilijke situatie hoor! Al vind ik niet dat z'n vriendin zich daarmee moet moeien hoor. Maar ja, ieder gezin zijn ding natuurlijk, daar hebben WIJ ons dan weer niet mee te moeien.. :( Hoop dat je een beslissing neemt waar jij je goed bij voelt!

16. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.208
    35.950
    113
    @gonzo: nou jij hebt het ook niet makkelijk momenteel zeg, getsie! Veel sterkte met alles meid.

Nog steeds geen uitslag van Jesper zijn kweek trouwens, duurt het verschrikkelijk lang he!

@meeting: is het echt zo druk zaterdag denken jullie? Mijn man is daar niet zo'n fan van en voor jesper is het ook niet echt goed, wil heel graag heen, maar moeten er wel heel lang voor in de auto zitten, wil er geen spijt van krijgen.

17. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    lovewinnie, gefeliciteerd en ik hoop voor je dat de misselijkheid snel weer verdwijnt.

Gonzo, alvast sterkte met de operatie. Dus al de tweede operatie, ik duim voor je dat deze je meer gaat brengen. Of wist je dat je vaker geopereerd zou gaan worden?

Hier geen bijzonderheden, Sarah heeft maar 1 hobbie, staan, staan staan en nog eens staan. Op zich erg leuk maar oh jee, dat vallen. Mama kan daar niet zo goed mee omgaan. Wilde haar laatst zelfs om het uur wakker maken om te kijken (ze viel ook echt heel hard). Toen heeft mijn vriend me maar even voor gek verklaard. Groot gelijk.
    Sarah wilde vanochtend niet slapen, zelfs niet na het zwemmen. Nu ligt ze alweer vanaf 13.15 uur in diepe rust. Hoezo moe!

Liefs

18. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    de echo gisteren was super! Vond het wel even spannend of er wel iets te zien zou zijn..... maar meteen toen ze het ding op mijn buik zette zagen we een druk bewegende minimensje..... Wauw! Ben voor de derde keer verliefd hihihi. Aangezien ons ukje eerst heel actief was en later in de chillstand ging was het voor de VK wat lastig om de nekplooi te kunnen meten.... We konden daardoor meer dan een half uur naar ons kleine mensje kijken..... genieten! Alles lijkt er op en er aan te zitten: armpjes, beentjes, handjes, voetjes. We konden zelfs de vingertjes tellen. Uk zwaaide nog even en ging duimzuigen en in zijn of haar oogjes wrijven. Verder liet de Vk zien dat er al maagvulling was en blaasvulling en middenrif gezien en de aorta...... Zo super allemaal!

Zal de fotootjes even in mijn album zetten

19. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @love winnie gefeliciteerd meid!

@meeting: ik ga het niet redden ivm onze nieuwe huis waarvan we als het goed is eind deze week de sleutel krijgen

20. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    http://wijsteunenrichard.hyves.nl/ dames maken jullie je ook lid? gaat om de vriend van kvptje die zijn zoon al bijna 2 jaar niet gezien heeft en we willen hem een hart onder de riem steken met deze hyves ;)

Deel Deze Pagina