brigitte: o gaaf zeg een echo kan niet wachten tot ik hem krijg . mijn vorige menstruatie duurde maar een dagje dus wie weet ben ik al even zwanger. slikte toen wel gewoon de pil dus denk het niet hoor en de klachten zijn ook pas vorige week begonne. mijn zus heeft vandaag 20 weken echo gehad en alles is goed, het wordt een meid en dat is ook echt helemaal geweldig. ze heeft al een zoontje en een dochter leek haar erg leuk. alicia kijgt er dus een nichtje bij in maart. ze weten nog niet van mijn zwangerschap maar denk dat ik het dit weekend toch ga vertellen. kan het gewoon niet voor me houden haha. mensen vragen ook inees allemaal wanneer we een 2e pakken en ja daar sta je dan haha. ik zeg dan gewoon o verlopig nog niet hoor ik ga weer hebnet gegeten en moet even rustig zakken. alicia
Hoi meiden! Ben was er niet, omdat we kijkers hadden vandaag voor ons huis! En we zijn vanaf zondag bezig geweest om de boel op te ruimen en schoon te maken. Wat een kl*ten werk! Maar goed, het huis is nu weer helemaal fris, of ze het willen kopen of niet! hihihi Verder gaat hier alles goed. Aiden is goed te pas, dus mama ook!
Goedemorgen iedereen! @ Marsab: Bah, geen leuk werk! Ik moet volgende week ook ons appartement helemaal gaan opblinken. Het is verhuurd en dus moet het toch piekfijn zijn! Vind het ook ***** werk! @ Lovewinnie: Fijn dat Alicia er een nichtje bijkrijgt, zo kan ze al aan zo'n babytje wennen! Ik loop op de zaken vooruit, maar willen jullie het geslacht weten? @ Brigitte: Wat lief hé? Het doet toch wel iets, zo'n echo zien. En je beseft niet dat het ukje dat je ziet ook écht in je buik zit! @ IMD: Je zal het misschien nog niet lezen, maar hoe was de punctie? En is je mannetje je lekker aan het verwennen? @ Anoek: Je wordt het echt gewend hoor, dat vallen. Tuurlijk soms doen ze zich écht pijn, maar ik denk dat je dat wel merkt. Alhoewel ik ook geen held ben met die dingen. Ik zou mijn zoon liefst alle pijn van de wereld besparen.. @ Suus: Duurt echt wel lang voor jullie die uitslag krijgen! Hopelijk snel meer nieuws!
Hej mama's! Eerst ff mn ego berichtje Loop al vanaf maandag met vreselijke hoofdpijn....kijk er soms gewoon scheel van heb ik het idee haha! En met een kleintje in huis is dat niet de ideale situatie! pffff, de dagen duren me zo heel lang! Vanmiddag maar weer eens naar de dokter.......helaas is dit een gebed zonder einde.......migraine zit in de familie (oma en mama) en daar lijkt het ook wel op....alleen de dokter gooit het op spanningshoofdpijn....dan word ik naar de fysio gestuurd, dan gaat het ff goed en dan ineens is het weer helemaal mis! Maar het duurt me nu gewoon te lang. Ben soms helemaal op een andere planeet voor mn gevoel en dat kan gewoon niet met een kleintje! Dus....ff afwachten tot vanmiddag.... @ Meeting, ik twijfel dus nog of ik mee ga....als ik me zo voel als nu gaat dat gewoon niet....moet donderdagavond en vrijdag ook nog werken, dus weet niet hoe ik er zaterdag weer aan toe ben.....wel balen dat dat nu in deze week moet want heb/had er heel veel zin in! Gonzo, voor jou een hele dikke knuf! MamaMo, jij zit ook in een rotsituatie zeg! Pfff....ook voor jou een dikke knuffel! suus, denk wel dat het druk is zaterdag....het is wkend, de meeste mensen zijn dan vrij natuurlijk......kan daar ook nooit zo goed tegen, dus ik snap wat je bedoelt! Anoek, Ik kon hier ook niet omgaan met vallen hoor! maar op een gegeven moment word dat minder! echt waar....hihi Brigitte, fijn dat de echo super was! Lovewinnie, gefeliciteerd! Geniet er lekker van, want ze zeggen dat de 2e zwangerschap nog sneller gaat! Moeilijk he dat voor je houden? Ik hoop dat als wij ooit een 2e krijgen dat ik het dan voor me kan houden tot de 12e week..... Marsab, pfff wat een werk dan he? Marc heeft je toch wel meegeholpen? Nu hoef je lekker de rest van de week niets meer te doen! hihi heb je een pbtje gestuurd hoor! IMD, hoe is het met je? Nou kga weer ff verder, het huis is hier een grote bende...heb vanaf zondag al niks meer gedaan....dus! Moet het maar ff door de vingers zien....
Ben ik weer effe (mag van mezelf vandaag weer zitten enzo maar nog wel rustig aan) Het gaat op zich goed, beetje voorzichtig nog met mijn buik (zal wel overdreven zijn maar durf geen risico te nemen) We hebben voor de versnelde test gekozen deze test op de vaker voorkomende chromosoom afwijkingen (trisomiesoorten, down e.d.) alleen de hele zeldzame slaan ze hier over, we konden niet kiezen voor EN/EN het was OF/OF dus toch voor de snelle gekozen de kans dat de baby iets heel zeldzaams heeft (wat misschien 5 mensen in heel nederland hebben) vonden wij te klein om 2 weken extra voor in de spanning te zitten en een zeldzame chromosomenafwijking was een kans van 0,01% de kans dat er wat gebeurd bij de bevalling (zoals bij dean navelstreng om nek) is groter dan zo'n afwijking. Donderdagmiddag krijgen de dokters de uitslag van het lab het ligt eraan hoe laat dat is, ze kunnen donderdagmiddag of vrijdag bellen met een slechte uitslag , als alles goed is bellen ze niet sturen ze gewoon een brief.. (deze zou dan zaterdag als we pech hebben maandag aankomen) maar eigenlijk als ze vrijdag niet hebben gebeld zit het wel goed zei de arts.. Het onderzoek deed niet echt zeer, bloedprikken duurt langer en is "pijnlijker" je voelt alleen het vruchtwater d.m.v. vacuum worden weggezogen en dat is raar en heel eng, ik moest mijn handen achter mijn rug leggen en erop gaan liggen en naar boven kijken (terwijl ik altijd alles graag wil zien) ik heb me er gewoon aan toegegeven en mijn adem ingehouden terwijl het gebeurde, Martin heeft wel gekeken op het scherm en ze bleven heel ver bij de beeb vandaan (die lag ideaal ervoor) alleen is het zo raar ze zeggen ; wel rustig aan doen hoor, maar dan moet je eerst 2 kilometer door dat ziekenhuis heenstrompelen doodsbang om te bewegen,...(ik durfde gewoon even niet te ademen en werd helemaal misselijk en draaierig en nergens een zuster of rolstoel te bekennen) Eenmaal thuis lekker in bed gaan liggen en savonds even hartje geluisterd alleen de volgende ochtend vond ik het heel eng, na het hartje te hebben gevonden weer goede dag gehad in bed.. vanaf vandaag mag ik van mezelf lekker op de bank zitten en wat doen..zometeen ga ik lekker filmpje kijken. De Vk was heel lief ik mocht elk moment van de dag bellen als ik het hartje wilde horen of vragen had.. (ik heb ze maar niet verteld dat ik dat zelf ook wel kan want vond het gewoon heel lief) Dus ja nog even een paar dagen wachten en wachten (van alles in je hoofd halend) maar op zich gaat het nog best goed, Martin en ik vermaken ons samen met Dean... we maken er maar een beetje vakantie van.. Dus alle onbekende nummers of 024- nummers die vrijdag bellen ga ik een hartaanval van krijgen maar dan is het maandag maximaal in elk geval over en duidelijk, helaas heb je dan nog wel 2 weken kans op een miskraam (vanwege infectiegevaar) maar ik ga er gewoon vanuit als die eerste week goed gaat dat het die andere twee ook wel goed gaat.. Knuffels!
@ Imd: Fijn dat het achter de rug is en dat alles goed is gegaan. Nu het moeilijke, het wachten. Goed dat je je zo rustig houdt! Ik mocht de dag zelf thuis blijven van de dokter, maar de dag erna was het weer werken! En de avond zelf voetbal.. Ik had gevraagd of het mocht en ze zei dat het oké was, als het maar zitplaatsen waren. Geniet lekker en hopelijk krijg je goed nieuws! @ HelloKitty: Klinkt niet zo best meid! Hopelijk voel je je snel beter. Laat dat huishoudelijk werk maar effe liggen! *Knuffel*
Meiden wat doen we nou zaterdag? - wie gaan er nou allemaal definitief mee? - hoelaat spreken we af? - waar spreken we af? - heeft iedereen al tickets of moeten sommigen die nog bij de kassa kopen? - etc.
Misschien eerst even kijken met hoeveel we zijn. Als het er niet al te veel zijn, kunnen we wel op/bij de beurs afspreken, anders is het misschien handiger om bv wat mamamo zei bij de bar boven af te spreken. Dat ken ik ook en is inderdaad een erg leuke tent. Hier nog wat adresjes van plekkies vlak bij de jaarbeurs om af te spreken: Grand Café Beursplein 4 Jaarbeursplein 4 - http://www.grandcafebeursplein4.nl (Zit nog boven dus vanaf het station makkelijk te bereiken. Er zit een lift naast, dus geen probleem met buggys.) Reatuarant Catharijnehof Jaarbeursplein 13 - http://www.catharijnehof.nl Diner 66 Jaarbeursplein 31 - http://www.diner66.net La Place Restaurant - Jaarbeursplein 6 Tijd? Tja, 10 uur (als de beurs begint) zullen de meesten niet halen, maar een uurtje of 11, half 12 moet te doen zijn lijkt me, toch? Ik zeg: lijstje met wie er mee gaan (evt aantal personen excl kids), en of je al kaarten hebt. Ik zal vast beginnen in het volgende bericht. ( ik zoek even ons oude lijstje erbij)
Wie gaan er definitief mee: Meeting Jonge Gezinnen Beurs, 01/11/08 Tijd: half 12? Plaats: Buiten de beurs (restaurant/bar) of op de beurs (bv bij het TROS-theater) of evt in de jaarbeurs ergens? Zodra de tijd en plaats bekend zijn worden deze aangepast! Rootje (1 of 2 personen) heeft al kaartjes Lovewinnie Miranda Darcy Joepie Marsab Zoë84 Edokid Miss X Saskia78 Patries Suus1983 Pris
Zo en dan nu even reageren, @IMD, spannend meis, hopelijk hoor je niks deze week en is alles goed met jullie kindje. Sterkte met wachten en rustig aandoen. Blijf maar lekker bankhangen! @Hellokitty, balen meis, hopelijk voel je je snel weer beter. Ik weet wat het is, ik had het eerder ook best vaak migraine, gelukkig heb ik het sinds de geboorte van Marissa maar 1 keer gehad tot nu toe, ik hoop dat dat zo blijft. Wel jammer als je niet meegaat naar de meeting, maar je gezondheid gaat voor hoor. @lovewinnie, gefeliciteerd! Spannend hoor, ben benieuwd hoe ver je bent En leuk een nichtje voor Alicia! @brigitte, zo leuk he zo'n echo, ik kan bijna niet wachten tot het bij mij ook weer mag. Maar eerst nog maar mijn NOD afwachten. @Anoek, tja dat vallen had ik het ook heel erg moeilijk mee in het begin, maar inderdaad, na verloop van tijd wordt je er makkelijker in, geloof me. @gonzo, sterkte alvast met je operatie. Hopelijk gaat het straks allemaal wat beter. @mamamo, pfff, jij ook heel veel sterkte, lastige situatie, ik zou niet weten wat ik zou doen geloof ik. Ik hoop dat jullie er uitkomen. Zo nu weet ik het niet meer en ga ik maar even wat schoonmaken, helaas moet dat ook gebeuren. Tot later weer!
Zie net dat met de trein 30 euro kost.... is dus 60 euro.... dat ben ik met de auto lange niet kwijt! ik hoor het wel!
Wie gaan er definitief mee: Meeting Jonge Gezinnen Beurs, 01/11/08 Tijd: tussen 11.00-11.30 verzamelen? Plaats: Buiten de beurs (restaurant/bar) of op de beurs (bv bij het TROS-theater) of evt in de jaarbeurs ergens? Zodra de tijd en plaats bekend zijn worden deze aangepast! Rootje (1 of 2 personen) heeft al kaartjes Patries (samen met Jamie) heeft nog geen kaartje Lovewinnie Miranda Darcy Joepie Marsab Zoë84 Edokid Miss X Saskia78 Suus1983 Pris
hoi allemaal we hebben besloten vandaag rondje familie te gaan met wie we een hechte band hebben. we hebben het shirtje voor alicia en dan kan ze deze aan. ik ben gewoon zo blij en mocht het toch fout gaan (ff afkloppen) dan weet ik tenminste dat ik hun steun heb. geslacht dit willen we zeker weten. gewoon leuk. een kind is hoe dan ook een verassing en een extratje met 20 weken is altijd leuk . maakt me niet zoveel uit wat ik krijg. een meisje is makkelijk omdat ik alles er al voor heb en een jongen is leuk omdat ik het dan allebei kan en mag meemaken. ik ga ff douchen anders val ik in slaap, ben echt heel erg moe nu al gr sandra
Wie gaan er definitief mee: Meeting Jonge Gezinnen Beurs, 01/11/08 Tijd: tussen 11.00-11.30 verzamelen? Plaats: Buiten de beurs (restaurant/bar) of op de beurs (bv bij het TROS-theater) of evt in de jaarbeurs ergens? Zodra de tijd en plaats bekend zijn worden deze aangepast! Rootje (1 of 2 personen) heeft al kaartjes Patries (samen met Jamie) heeft nog geen kaartje Marsab (met Aiden) heeft nog geen kaartje Lovewinnie Miranda Darcy Joepie Zoë84 Edokid Miss X Saskia78 Suus1983 Pris
Wie gaan er definitief mee: Meeting Jonge Gezinnen Beurs, 01/11/08 Tijd: tussen 11.00-11.30 verzamelen? Plaats: Buiten de beurs (restaurant/bar) of op de beurs (bv bij het TROS-theater) of evt in de jaarbeurs ergens? Zodra de tijd en plaats bekend zijn worden deze aangepast! Rootje (1 of 2 personen) heeft al kaartjes Patries (samen met Jamie) heeft nog geen kaartje Marsab (met Aiden) heeft nog geen kaartje Miranda (met Matthew) heeft nog geen kaartje Lovewinnie Darcy Joepie Zoë84 Edokid Miss X Saskia78 Suus1983 Pris
Hoi lieverdjes allemaal Ik had Darcy via smsje laten weten dat onze pc thuis gechrast is. En iemand zou morgen bij onze pc gaan nakijken. Ik verwacht geen oplossingen. Ik lees dit op mijn werk. Morgen lees ik het ook ff voor over zaterdag as hoe laat en zo. Ik verwacht van Darcy haar smsje hoe laat we elkaar kunnen treffen in de trein in Zaandam samen met Patries. Ik kan niet alles reageren vanwege drukte op werk, maar heb wel alles bijgelezen...ik ga maar weer aan het werk! Liefs, Miranda
@ HelloKitty: Bij de kruidvat hebben ze retourtjes Nederland voor 9.95 geldig op zaterdag en zondag. Ik moet ook nog even kijken of ik in de Kruidvat kom en of ze er natuurlijk nog zijn.. Maar dat scheelt aanzienlijk in de treinkosten
@mamamo: pff lekkere situatie zo.. dat is wat het meestal moeilijk maakt denk ik. @vallen: hm anne valt echt wel regelmatig thuis.. en ook op het kdv was ze vorige week op het randje van het raampje van een speelhuis gevallen.. gister had ze een onwijs blauwe plek omdat ze uit het raampje gevallen was en ja dat raampje is niet zo hoog... vandaar dat ze er overheen duikelde... en dus met dr hoofdje op de grond stuiterde. Grote blauwe plek op dr voorhoofd dus. het is echt een klautermeisje.. wil overal op, onder, tussen, langs etc verder hier drukdrukdruk en ook nog op vakantie volgende week ik ben bang dat ik de meeting verstek moet laten gaan ook moeten nog hoop vakantieboodschappen doen (badpak enzo) en dat wilde ik eigenlijk zondag doen maar.. omdat jobs vader op de katten past.. gaan we daar dus zondag eten zodat ze sleutels en instructies hebben. blijft dus enkel de zaterdag over. verder superdruk op werk.. (en ja dit bijlezen kon dus eigenlijk ook niet helemaal maar ik begin hier echt een beetje door te draaien voor vandaag.. ben ECHT toe aan vakantie inmiddels) maar alles gaat wel goed.. dus allicht dat ik morgne nog even kom spieken
Mobielfreak, die kaartjes zijn hier allang uitverkocht helaas. Dat hangt al een tijdje voor bij de ingang van het kruidvat dat die treinkaartjes uitverkocht zijn.....jammer! want dat scheelt idd teveel!