Hmmm dan ben ik bang dat ook ik achter het net zal vissen hier Toch maar eens uitvogelen dan wat een normaal retourtje kost
He meiden, Hier alweer een poosje terug in Nedeland, maar ook meteen grieperig. Blijkbaar toch een te groot temperatuur verschil?! We hebben een heerlijk week op Kreta gehad, echt genoten. Jesse is in de zee geweest en heeft heerlijk op het strand gespeeld. En natuurlijk heeft hij genoten van de aandacht van zijn pake, beppe en oom en tante. Hij kan nu goed los van en naar dingen en mensen lopen. Hij kan nu ook ineens uit een rietje drinken (weg met de tuitbeker, we gebruiken nu een rietjesbeker van tupperware). Het is net of heeft hij enorm veel geleerd deze week. We zijn zaterdag weer teruggekomen en dat was zondag wel even wennen 2 uur verschil (op Kreta is het een uur later dan hier). En ook de kou hier, brrrr. Jesse heeft gelukkig nergens last van, maar z'n papa en ik zijn flink verkouden (keelpijn, verstopte neus, lichte koorts), ach het zal wel weer eens overgaan. Ik zal zo eerst eens even bijlezen. Groetjes Simke
Wie gaan er definitief mee: Meeting Jonge Gezinnen Beurs, 01/11/08 Tijd: tussen 11.00-11.30 verzamelen? Plaats: Buiten de beurs (restaurant/bar) of op de beurs (bv bij het TROS-theater) of evt in de jaarbeurs ergens? Zodra de tijd en plaats bekend zijn worden deze aangepast! Rootje (1 of 2 personen) heeft al kaartjes Patries (samen met Jamie) heeft nog geen kaartje Marsab (met Aiden) heeft al "kaartjes" (e-ticket) Miranda (met Matthew) heeft nog geen kaartje Lovewinnie Darcy Joepie Zoë84 Edokid Miss X Saskia78 Suus1983 Pris
Dag meiden, @Patries en Miranda: heb het even uitgezocht. Als wij om 10:36 uur op Zaandam op de trein stappen (spoor 4) die naar Utrecht CS rijdt, zijn we om 11:24 uur daar. Miran, sta jij op spoor 4 klaar? Patries: wij komen op Zaandam met een andere trein (voor ons dus 1 overstapje op Zaandam) en dit betekent dat jij op Krommenie opstapt om 10:20 uur en ik op Wormerveer om 10:23 uur. Ik hang wel uit de coupé zodat je me ziet Dus... ook hier nog geen kaartje. Mijn man probeert nu opnieuw om een collega-schilder te bereiken die op die beurs heeft gewerkt en wellicht relatiekaarten heeft. Tot nu toe geen gehoor, dus dit wordt waarschijnlijk kaartjes kopen Goeie verzamelplek: Route 66, het café dat midden op het plein voor CS staat. Daar kun je binnen wachten op elkaar, of buiten.
Wie gaan er definitief mee: Meeting Jonge Gezinnen Beurs, 01/11/08 Tijd: tussen 11.00-11.30 verzamelen? Plaats: Buiten de beurs (restaurant/bar) of op de beurs (bv bij het TROS-theater) of evt in de jaarbeurs ergens? Zodra de tijd en plaats bekend zijn worden deze aangepast! Rootje (1 of 2 personen) heeft al kaartjes Patries (samen met Jamie), geen kaartje Marsab (met Aiden) heeft al "kaartjes" (e-ticket) Miranda (met Matthew) geen kaartje Darcy (met Ollie), geen kaartje Lovewinnie Joepie Zoë84 Edokid Miss X Saskia78 Suus1983
Hey Darcy, Misschien handig als ik uit de coupe van de trein ga hangen, zodat jij mij ziet. Aangezien ik al in de trein zit en jij op het perron staat. @all: Het lijkt mij ook handiger om buiten de jaarbeurs af te spreken, dus ideetje van Darcy lijkt mij een goed plan. Dus om half 12 daar? Ik ga denk ik ook maar een e-ticket koop via internet. Je weet maar nooit hoe druk het is bij de kassa's. En als je al een kaartje hebt kan je zo doorlopen. Dat scheelt weer wat wachttijd zeg maar.
Wie gaan er definitief mee: Meeting Jonge Gezinnen Beurs, 01/11/08 Tijd: 11.30uur Plaats: Route 66 cafe. Cafe staat midden op het plein voor CS Zodra de tijd en plaats bekend zijn worden deze aangepast! Rootje (met Marissa en evt haar man) heeft al kaartjes Patries (met Jamie), geen kaartje Marsab (met Aiden) heeft al "kaartjes" (e-ticket) Miranda (met Matthew) geen kaartje Darcy (met Ollie), geen kaartje Wie van onderstaande meiden gaan ook nog mee??? Of misschien wil iemand anders nog gezellig mee?? Lovewinnie Joepie Hellokitty Edokid Miss X Suus1983
@patries: willen wel.. maar de broodnodige vakantie staat hier voor de deur dus wij m oeten helaas afslaan
Zal ff op iedereen reageren: @IMD: Doe maar lekker rustig aan meid en laat me maar verwennen door je ventje. En natuurlijk genieten van Dean. De duimen draaien hier voor goed nieuws. Succes meid met het wachten. Dat duurt nl zo lang. Knuffel voor jou. @Marsab: Wat heerlijk zeg dat Aiden zich zo goed heeft gedragen op etentje. Een voorbeeld kind. Geweldig zon schoonmaak dag. Bleh niet mijn hobby zeg maar. Maar wat vonden de kijkers van jullie huis? @Joyce: Jammer dat je niet mee gaat naar de beurs. Kan ik je nog steeds niet in levende lijve ontmoeten. Brit zei al: grappig je kent Joyce wel, maar je hebt haar nog nooit gezien. @Virginnie: Fijn dat jullie nieuwe huis zo goed bevalt. Nog ff wat laatste dingetjes en dan alleen maar genieten. Tja sinterklaas + kerst. Nog niet over nagedacht. @Noor: Goeiemorgen meid. Alles goed met jou en de kids? @Jennifer: Meid met jou alles goed? En de kids? Hoe gaat het met het afvallen? Hoop dat je ook wat lekkerder in je vel zit. Al wat meer nieuws van je man zijn werk? We denken aan je. @Pris: En ga jij nog mee naar de beurs? Lijkt me erg leuk om je nu eindelijk eens te ontmoeten. En ach dan zijn we maar een paar vrouwen die heerlijk eigenwijs met de buggys door de drukte lopen. Denk maar niet dat wij de enige zijn hoor. @Rootje: En gaat Rene nog mee zaterdag? Wel spannend voor je meid eind van deze cyclus. We duimen voor je dat het dit keer raak is. @Mobielfreak: Weet jij al of je mee gaat? Al vervoer geregeld? En met de trein toch echt geen optie? @Lovewinnie: hoe voel je je nu? Helaas horen die klachten erbij. Ik vond het bij Jamie toch wel fijn, vond het een soort bevestiging dat ik echt zwanger was zeg maar. Maar toch hoop ik dat het niet te lang aan houdt. Weet je al of je gaat komen zaterdag? Hoe reageerde de gastouder eigenlijk dat je zwanger bent? En de rest van de familie? Leuk hoor om het te vertellen en net wat je zegt als het mis gaat kunnen zij je steunen. Wij hadden niets verteld en vertellen nu dus dat we een mk hebben gehad, mensen weten dan niet altijd wat ze moeten zeggen. Leuk een nichtje voor Alicia. @Gonzo: Wat een rot situatie met je ouders. Bah. Fijn dat er wat hoop is voor je vriendin. Gelukkig voel je je verder wat beter. Je cyclus was dus wel weer snel op gang. Misschien komt dat ook wel doordat het vanzelf is gekomen en dat je geen curettage hebt gehad. Daar hoop ik iig ook op. Ga jij eigenlijk mee zaterdag? @Darcy: O heerlijk dat baby/dreumeszwemmen. Doe ik ook met Jamie iedere woensdag in de Watering. Echt geweldig. Waar ga jij? Zaangolf of Slag? @Mamamo: Wat een rotsituatie meid. Dikke knuf voor jou. Jammer dat je niet mee kan zaterdag. @Suus: Balen dat er nog geen uitslag is van de kweek. Hoe gaat het verder met Jesper? Gaan jullie nog komen zaterdag? Kan me wel voorstellen hoor dat het te veel is van het goede zon echt rijden en dat die drukte in. @Anoek: Dat vallen is altijd schrikken. Maar toch lijk me er wat meer aan te wennen. Heb ik iig wel. Ga jij mee a.s. zaterdag? @Brigitte: Wauw wat een mooi minimensje. Heerlijk hoor meid dat je echo goed is. Ben heel blij voor je. En nu extra genieten van het zwanger zijn. Nu kan je het van de daken schreeuwen! Jammer dat je niet mee gaat naar de beurs. Leuk zeg een nieuw huis, spannend. Een koop of huurwoning? Moet er veel aan gebeuren of valt het mee? @Hellokitty: Meid hoe voel je je nu? Hoofdpijn wat minder? Ga je nog mee a.s. zaterdag? Je kan iig gezellig samen met Marsab en Aiden reizen. Dikke knuf voor jou. @Miranda: Darcy vertelde al dat je computer thuis gecrasht is. Ik zal je wel ff een smsje sturen. Is wat makkelijker. Tot zaterdag iig. @Saskia: Wat een drukte allemaal meid. Ik kan me voorstellen dat je toe bent aan vakantie. Waar ga je eigenlijk heen? Jeetje die Anne valt wat af. Loopt ze eigenlijk al los? Jammer dat jullie niet mee kunnen. @Simke: Zo te horen jij ook een heerlijke vakantie gehad. Super meid dat jullie zo genoten hebben. En opa en oma ook van Jesse. Wauw en wat heeft hij weer veel bijgeleerd. In eens weer stappen vooruit. Super. Beterschap voor jullie 2. Verkouden zijn is maar niks. Gaan jullie nog mee zaterdag? Volgens mij heb ik iedereen gehad. Anders sorry
@patries mja ze valt vooral sinds ze kan lopen meestal op het kdv als ze achter de grote kids aan"rent" en soms thuis maar dat is meestal gewoon op dr billen. op 1x na.. toen was het met dr voortandjes in het randje van de box. (dat deed natuurlijk wel erg pijn) ik heb echt onwij zin in de vakantie tho al ben ik benieuwd hoe het gaat.. we gingen nooit eerder met vrienden op vakantie ofzo maar het komt vast goed
JIHA, BEN VANDAAG PRECIES 20 WEKEN ZWANGER! Ga straks reageren, maar zit op mn werk (en wilde het toch ff melden )
@joyce: gefeliciteerd! Hier eindelijk maar toch de uitslag van de kweek en die was helaas niet zo goed. De bacterie zit er nog steeds, ondanks de ab-kuur waar die wel gevoelig voor had moeten zijn.. Dus nu worden we binnenkort opgeroepen door het ziekenhuis voor een afspraak met de ka. Vind het wel een beetje eng hoor, maar ja, gelukkig lijkt Jesper er momenteel geen last van te hebben. @meeting: ik twijfel nog heel erg, laat het zo snel mogelijk weten. Ik wil zo graag, maar het is een eind weg voor ons.
Tja Rene denkt dat ie misschien toch maar meegaat, dan kan hij ook evt eerder naar huis met Marissa mocht het helemaal niet (meer) gaan. Ik heb trouwens ook etickets hoor. Maar mocht Rene toch niet mee gaan, horen jullie dat nog morgen, dan kan er iemand met mijn 2e kaartje naar binnen. Enne de spanning is inmiddels voorbij, ik ben vannacht in alle hevigheid ongi geworden Dus wie weet de volgende ronde wel. En misschien lassen we wel even een pauze in. We hebben volgend jaar augustus en september nog wat bruiloften van vrienden waarbij we de hele dag meemogen en waarvoor ik ook de bloemen ga verzorgen, dat is ook niet zo handig met een dikke buik/hele kleine baby erbij. Maar goed we zijn nog in overleg daarover , ik wil wel heel graag snel een 2e kindje namelijk. Bye!
Dank je wel! Suus: Dat is idd niet zulk goed nieuws, hé verdorie! Waneer heb je de afspraak bij de ka? Dikke knuf voor jullie! Rootje: Hé jammer zeg, maar gewoon op naar de volgende ronde natuurlijk! Maar volgens mij moeten jullie er eerst uitkomen of je er nu gelijk weer voorgaat of idd even een pauze inlassen Suc6 in ieder geval! Patries: Zeker erg jammer dat we elkaar nu niet in levende lijve ontmoeten, maar er komt vast en zeker nog wel een meeting aan, toch dames? Wil jullie echt heel graag zien, maar om nou 2x naar dezelfde beurs te gaan... Ga weer ff verder met werken... Tis hier wel rustig, dus dat scheelt
Wie gaan er definitief mee: Meeting Jonge Gezinnen Beurs, 01/11/08 Tijd: 11.30uur Plaats: Route 66 cafe. Cafe staat midden op het plein voor CS Zodra de tijd en plaats bekend zijn worden deze aangepast! Rootje (met Marissa en evt haar man) heeft al kaartjes Patries (met Jamie), geen kaartje Marsab (met Aiden) heeft al "kaartjes" (e-ticket) Miranda (met Matthew) geen kaartje Darcy (met Ollie), geen kaartje Mobielfreak (met Tim), geen kaartje Wie van onderstaande meiden gaan ook nog mee??? Of misschien wil iemand anders nog gezellig mee?? Lovewinnie Joepie Hellokitty Edokid Miss X Suus1983 Ik heb geen vervoer, dus ik zal toch met de trein moeten.. Heb net gekeken, en op zich is het een mooie aansluiting, nu nog hopen dat ik op Rotterdam Centraal iemand kan vinden die zo lief is om mij te helpen de trappen op en af..
Oh ik heb alleen het telefoonnummer van Saskia, maar die gaat niet mee, wie mag ik bellen of smsen als ik vertraging oploop of wat dan ook?
Bel/sms mij maar, ik zet mijn nummer wel even in een pb of mail naar je toe. Mochten er nog meer mensen zijn die mijn nummer willen mag dat, laat maar even weten.
Hallo lieve meiden! @ Joyce: Gefeliciteerd!!! 20 weken al! Het gaat ook snel voor jou. Ik vind het erg leuk en spannend, leef echt mee met de zwangere dames hier. Ik mis het nog steeds, die zwangerschap. Het is toch iets héél speciaal, zwanger zijn en een kindje op de wereld zetten! @ Rootje: Balen, hopelijk volgende ronde beter, als jullie geen pauze inlassen tenminste. @ Suus: Dat is minder goed nieuws! Hopelijk snel een afspraak met de ka, dat jullie meer weten. @ Patries: Ik probeer altijd op tijd aan die dingen te beginnen, zoals cadeautjes enz., maar meestal kom ik een weer ervoor erachter dat ik toch nog niets heb, of niet weet wat ik ga doen. Dus, dit jaar doe ik mijn best! Alles goed met jou?
Oh meiden, is hier ook nog ff spannend trouwens.. Werd gebeld door een uitzendbureau en die zijn op zoek naar invalkrachten in de kinderopvang en aangezien ik mijn SPW diploma heb, belden ze mij dus.. Nu zouden ze voor morgen een invaller nodig hebben van 9 tot 6 in een kinderdagverblijf in Vlaardingen, en ik wil dat op zich best doen, maar heb wel gezegd, dat het wel mogelijk moet zijn, dat ik Tim mee kan nemen, want daar kan ik nooit geen opvang meer voor vinden op zo'n korte termijn.. Het uitzendbureau zou het even opnemen met dat kdv en mij straks even terug bellen. Ze zei ook al dat het waarschijnlijk erg moeilijk zal zijn om Tim mee te nemen, maar dat ze aan de andere kant niet moeten zeuren als ze op zo'n korte termijn steeds invallers nodig hebben.. Dus ik ben benieuwd wat voor antwoord ik dalijk krijg, als het doorgaat ben ik voor het eerst sinds bijna 2 jaar weer eens aan het werk