hoi allemaal familie was erg blij en mijn moeder moest weer huilen hoor haha. ze is nu net 43 en heeft nog met deze leeftijd straks 4 kleinkinderen haha. ze had het totaalniet verwacht en was haast in shock. dolblij is iedereen voor ons. echo: maandag is het al zo ver. ze weten niet precies hoe ver ik ben ben ik onder de 9 weken wat ik wel denk dan krijg ik er later nog een dan niet erg natuurlijk . ik kom straks ff reageren zoals het er nu naar uitziet kom ik zaterdag gewoon en heb er echt zin in :0
Hier even een snelle berichtje... @ Darcy: dank je wel voor je treintijd en zo. Heb uitgeprint op werk. Matthew kreeg vannacht boven 40 graden koorts, hem een zetpil gegeven. Wel waren Matthew en ik wakker gebleven tot vier uur vannacht. We waren pas om kwatr over 8 wakker, en hem papfles gegeven (daarvoor dronk hij veel water), niet veel later kotst hij alles uit, papa en matthew zitten lekker onder de kots... Het kan de combinatie zijn van verkouden (er zit veel slijm in zijn slokdarm ofzo) en weer extra nieuwe kiezen (daarvoor was hij enorm aan het kwijlen), maar het kan ook een virus zijn. Gelukkig is papa thuis vandaag, ik was om 11 uur op werk gekomen, kan ook niet anders zijn. Tussendoor smsen, matthew slaapt bijna de hele dag en wel heeft hij boterham gegeten en wat gedronken. Ik hoop dat hij morgen weer wat opknapt. Vast wel, heb er vertrouwen in! Patries/Darcy: tot sms en kijk op zaterdag! Liefs, Miranda en ik ga maar weer verder aan het werk!
@Miranda: we houden sms-contact, jij, ik en Patries @Patries: wij doen aan babyzwemmen met Ol in de Watering, op zaterdagochtend. Kraamcadeau (lang leve de wachtlijsten) van onze vrienden, hun zoontje is twee weken ouder. 't Is erg leuk! @Rootje: balen, balen en balen dat je ongi doorzette vannacht Leuk om je zaterdag weer te zien trouwens. En Marsab ook! @Suus: ik hoop (lekker egoistisch) dat je tóch komt zaterdag, kan ik je eindelijk zien! @Joyce: gefeliciteerd! @Simke: ben jij er zaterdag ook bij? @Mobielfreak: bij de eerste meeting kreeg ik op alle perrons hulp, hoefde ik amper te vragen! Leuk ook om jou weer te zien. @MiisX: hoe gaat het met jou? Kom je ook zaterdag?
@darcy: haha, ik zat er al aan te denken om anders alleen te gaan, maar dat vind ik ook niet zo leuk. Mijn man leek het nog wel leuk, alleen de beurs zelf niet zo, maar daar zet hij zich maar even overheen.
Zou iemand die zaterdag ook heen gaat trouwens mij haar mobiele nummer willen doorgeven? Dat lijkt me in elk geval wel heel makkelijk.
@Suus: je hebt een PB met mijn mobiele nummer @Lovewinnie nog even: wat leuk dat iedereen zo reageerde op jullie mooie nieuws Dus jouw moeder wordt 4x oma voor haar 45e!
@darcy: dank je! @lovewinnie: superleuk dat iedereen zo enthousiast! Lijkt me ook heel leuk voor alicia en je toekomstige kleine dat ze nichtjes en neefjes hebben. Jesper heeft geen nichtjes en neefjes en dat zal waarschijnlijk de eerst komende 6 jaar in elk geval niet veranderen.
Wie gaan er definitief mee: Meeting Jonge Gezinnen Beurs, 01/11/08 Tijd: 11.30uur Plaats: Route 66 cafe. Cafe staat midden op het plein voor CS Zodra de tijd en plaats bekend zijn worden deze aangepast! Rootje (met Marissa en evt haar man) heeft al kaartjes Patries (met Jamie), geen kaartje Marsab (met Aiden) heeft al "kaartjes" (e-ticket) Miranda (met Matthew) geen kaartje Darcy (met Ollie), geen kaartje Mobielfreak (met Tim), geen kaartje Lovewinnie (met Alicia), ..... Suus (met Jesper en man?),....... Wie van onderstaande meiden gaan ook nog mee??? Of misschien wil iemand anders nog gezellig mee?? Joepie Hellokitty Edokid Miss X @Lovewinnie en Suus: ik heb jullie er gewoon opgezet, dus nu moeten jullie wel komen. Nee hoor grapje meiden. We horen wel als het niet lukt Suus, maar zal wel heel erg leuk zijn @Suus: jeetje meid dat is zeker schrikken. Wanneer heb je een afspraak bij de ka? @Lovewinnie: Wat heerlijk al die enthousiaste mensen. Dan ga je zelf nog meer stralen en genieten van je zwangerschap. Super. (ik ben stiekum wel een beetje jaloers ) Oke meiden ik moet nu echt mijn bedje induiken. Tis al veels te laat. Jamie morgen zijn laatste dag bij de gastouder, dus net even cadeautje als bedankje ingepakt. Morgen contract tekenen bij nieuwe gastouder en daar maandag beginnen. Vind het eigenlijk maar niks, had hem liever bij deze gehouden, ging zo goed. Helaas stopt ze ermee. Waarschijnlijk morgen geen tijd om te reageren, moet direct door naar een verjaardag in Zandvoort na mijn werk. Wordt een druk weekend zo. Dus ik check zaterdagochtend het forum wel even. En anders meiden tot zaterdag op de beurs. Ik heb er zin in. Liefs, Patries
Hey Meiden! @ Lovewinnie: Leuk dat ze zo blij zijn voor jou. Logisch ook, maar sommige mensen tonen hun enthousiasme minder. Vind het ook super voor jou! @ Patries: Je bent niet de enige die stiekem jaloers is hoor. Ik denk dat als je zwanger wilt worden je sowieso wel jaloers bent. Ik in ieder geval wél. Ik gun het iedereen en ben echt blij voor de zwangere meiden, maar het steekt toch altijd wel even, ook al hebben we er zelf voor gekozen voorlopig. @ Miranda: Hoe gaat het ondertussen met Matthew? Hopelijk voelt hij zich beter! @ Mobielfreak: En, en? Hoe is het gegaan gisteren? Mocht je Tim meenemen? @ Meeting: Ik vind het wel jammer dat ik zo ver woon, had jullie ook graag eens gezien!
@meeting, ik heb even met hubbie overlegd en hij heeft niet zo veel zin om mee te gaan naar de beurs. Ik wil wel heel graag naar de beurs, maar zit een beetje met de slaaptijden van marissa, die slaapt altijd van 12.30 - 15.00 momenteel. Ik ben dus bang dat ik een erg vervelend meisje mee moet sjouwen over de beurs zaterdag. Nu had mijn lieffie het volgende bedacht. Hij gaat wel mee richting de beurs, want hij is ook wel nieuwsgierig naar jullie . En als wij dan naar de beurs gaan neemt hij Marissa mee naar huis, zodat ik 'rustig' over de beurs kan. Ik vind het wel jammer dat Marissa dan niet de hele dag mee kan, maar ik weet ook dat ze anders na 13 uur echt heel erg vervelend wordt en bijna alleen maar huilt. Ik heb mobielfreak een pb gestuurd dat ze dan mijn 2e kaartje over mag nemen. (Ik hoop dat de rest dat niet erg vind). Zonder tegenbericht zien jullie ons zaterdag. Ik hoop trouwens dat het Route 66 cafe groot genoeg is voor ons allemaal met buggy's erbij, het is namelijk vrij klein daar. Maar we zien wel. Als we er allemaal zijn, kunnen we altijd nog even verkassen ergens anders heen. Bye
Goeiemorgen allemaal! Ik heb van kwart voor 8 tot kwart voor 10 vanmorgen (dus da's 'n kwartier geleden) boven de wc gehangen. Buikpijn volgde, dus ik zat op een goed moment op de wc met een emmertje in mijn handen. Moest vreselijk spugen (daar moet ik altijd zo van huilen, gekke reactie he?) en ik voel me al wat beter nu mijn maag leeg is. Gisteren kaasfondue gegeten, weet niet of er iets niet goed was. Kan het me niet voorstellen, ben ook lekker gaan slapen en vond vanmorgen vroeg pas, dat ons bed zo aan het draaien was! (Nee, ik ben niet zwanger - ook nog ongesteld, dus ik ben EXTRA zielig vandaag 8) Lief dat papa met Ollie en de hond naar het park is, kan ik even tegen jullie aan kletsen.) @Rootje: valt Marissa niet in slaap in de wagen? We kijgen haar in elk geval nog even te zien - ben nl. best benieuwd hoe ze gegroeid is sinds het dierenpark! Route 66 is niet groot, maar aangezien het heerlijk weer wordt, is het misschien een optie om daar voor de deur af te spreken om 11:30 uur en zij die er eerder zijn, kunnen er naar binnen. Ik kom met Miranda en Patries, Rootje geef ik via PB mijn mobiele nummer even.
@Darcy, oei balen meid, hopelijk heb je er morgen geen last meer van. Ik heb trouwens mijn nummer ook even via pb gestuurd naar jou. En nee, Marissa valt niet in slaap in de wagen (in de auto ook bijna nooit trouwens), zeker niet in zo'n drukte, dat hebben we al regelmatig geprobeerd, maar dat kan ik je verzekeren,dat lukt echt niet. En Marissa is heel leuk, lief en gezellig, behalve als ze moe is, dan huilt (lees krijst) ze echt aan een stuk door. Ik hoop dat jullie begrijpen dat ik daar niet echt zin in heb. Maar ik zorg wel dat ik op tijd bij Diner 66 ben, dan hebben jullie ruim de tijd om Marissa te bekijken
Je hebt pb terug Rootje Pff ik zit ook nog te twijfelen welke wagen ik morgen mee neem, de bugaboo is lomp en groot, maar daar kan Tim wel lekker in slapen als hij moe is, en de buggy klein en handzaam, maar minder prettig als hij dus wil slapen.. Als hij echt moe is valt Tim uiteindelijk ook wel in slaap in de buggy, maar ook daar gaat soms een boel gekrijs aan vooraf helaas.. Tim slaapt normaal van 11.30 tot 13.00 uur of 14.00 uur, zit nog wel eens wat wisseling in.. En morgen is hij natuurlijk nog wat eerder wakker dan normaal gesproken, dus die tijd zal ook nog wel verschuiven ook, ach misschien slaapt hij wel in de trein
@mobielfreak, Tja lastig is dat he, maar dat zul je toch zelf moeten beslissen meid, welke buggy je meeneemt. Er is inderdaad voor allebei wat te zeggen. Ik hoop inderdaad voor je dat Tim in trein slaapt. Tja Tim gaat tenminste nog slapen na veel gekrijs, Marissa blijft krijsen en gaat ook niet slapen, dus dat is echt vervelend. Voordeel voor jullie is wel dat als ik geen buggy heb, ik best even op een jullie kids kan letten als je zelf even ergens wilt kijken. Nou we zien het allemaal wel... komt best goed lijkt me
@ Rootje: Ja hij gaat dan uiteindelijk wel slapen, maar prettig is anders met dat gekrijs hihihi Schaamme altijd dood als hij zo loopt te krijsen Ik kan me er soms ook behoorlijk aan ergeren zeg maar Maar ja ik zal vast niet de enige zijn morgen daar met een krijsend kind denk dat er een beurs vol met krijsende kinderen is Straks even wat broodjes halen voor morgen, en wat pakjes drinken of wat dan ook.. Dat bekkie van Tim is de hele dag door aan het vreten als het aan hem ligt, dus moet ik wel genoeg meenemen natuurlijk hihihihi Heb geen zin om ergens in de rij te moeten gaan staan terwijl meneertje loopt te brullen omdat hij trek heeft ofzo.. Ik zal morgen na dat dagje beurs slenteren wel helemaal gebroken zijn, en mijn bekken zal me wel killen denk ik, maar ik heb t er voor over, vind het sowieso leuk om jullie allemaal weer te zien, en ik ben nog nooit naar zo'n beurs geweest ook..
Heb net ff met Dennis aan de foon gehangen over buggy of bugaboo gedoe, die zegt ook, neem de buggy mee, is makkelijker in de trein ook voor jou, kan je tenminste gewoon gaan zitten in een coupé en hoef je niet in de gang te hangen, tenzij het dubbeldekker is natuurlijk... Zelf gaat hij dan morgen waarschijnlijk met Mike naar de dierentuin, zijn hun er ook een dagje uit met z'n 2en.. @ Werk bij kdv: Dat gaat dus niet door, uitzendbureau belde dat ik er niet zou moeten willen werken, omdat ze veel flexibiliteit verwachten van de invallers, maar geen flexibiliteit bieden wat betreft opvang van je kind als je dus moet invallen, uitzendbureau is ook niet bepaald blij met dat kdv als klant omdat ze totaal niet mee willen denken, en alleen maar eisen stellen.. Dus helaas voor mij
@ Darcy: Bah, niet leuk zo ziek zijn! Hopelijk voel je je al wat beter nu. @ Rootje: Ik ga ook niet graag weg tijdens Keld z'n dutje, ook al is hij wel wat lastig als hij moe is, in zijn buggy valt hij toch in slaap, gelukkig maar. Maar ik heb graag dat ie in z'n bedje ligt tijdens z'n slaapje.