September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. simke

simke Bekend lid

23 jan 2007
    525
    0
    0
    Flevoland
    @zaterdag: helaas kan ik niet mee, ik vier m'n verjaardag en heb dus en huis vol visite.

@verkoudheid: het wordt alweer iets beter.

Jesse heeft hiet momenteel weer zo'n periode dat hij de hel dag bij mij wil zijn, ik mag nog geen 2 meter weg of hij begint te piepen. Slapen overdag gaat ook niet echt geweldig. een uurtje en soms 2, maar wel erg moe.
    Ik hoor hem alweer, zal m gaan halen.

Groetjes Simke

2. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Wie gaan er definitief mee:
    Meeting Jonge Gezinnen Beurs, 01/11/08
    Tijd: 11.30uur
    Plaats: Route 66 cafe. Cafe staat midden op het plein voor CS

Rootje (met Marissa en haar man, maar die gaan eerder weg) heeft al kaartjes
    Patries (met Jamie), geen kaartje
    Marsab (met Aiden) heeft al "kaartjes" (e-ticket)
    Miranda (met Matthew) geen kaartje
    Darcy (met Ollie), geen kaartje
    Mobielfreak (met Tim), wel kaartje (2e kaartje Rootje)
    Lovewinnie (met Alicia), .....
    Suus (met Jesper en man?),.......

Misschien wil iemand anders nog gezellig mee?? Laat het even weten of zet jezelf op de lijst!

3. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    @ darcy: hoe voel je je nu meid?! Wat naar dat je zo moest overgeven!
    Ik huil er dan ook altijd bij hoor, kan er niks aan doen... :oops:

@ Suus: Ik zou het ook erg leuk vinden als je kwam! Juist leuk en ik ben erg benieuwd naar jou en Jesper! :D

@ Lovewinnie: wat super dat iedereen het zo leuk vond! Kan ook niet anders, weer zo'n schatje in de maak! ;)

@ patries: veel plezier op de verjaardag en tot morgen!

@ virginie: meid, idd erg jammer dat jij er niet bij kan zijn! Zou erg leuk zijn, elkaar in het echie te spreken!
    als we de volgende keer nu eens wat meer in het zuiden zouden afspreken?!

@ Rootje: goed oplossing zo met je man! Wat een mazzelaar dat je IN Utrecht woont zeg! :D

@ Mobielfreak: jammer van het KDV! :( Leuk dat je morgen toch mee gaat! Gezellig! :D

@ Saskia: Jammer dat jij niet komt!

@ Simke: nou een verjaardag is ook onwijs gezellig hoor! Geniet van je feestje!

@ all: Ik heb vandaag de bonnen van Lekker in het Leven ontvangen! KORTING! hihi Super, ben weer helemaal blij! :)

4. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    O meiden...

ik heb een uurtje geslapen en voel me nog steeds beroerd...
    mijn man komt naar huis om voor Ollie te zorgen...
    had gisteren ook zoveel zieke leerlingen die naar huis gingen,
    ik ben bang dat ik een virusje te pakken heb...

@Patries en Miranda: ik hou jullie via sms op de hoogte, ga er nog steeds vanuit dat ik morgen mee kan gaan.
    Lees ook even mijn PB aan jullie.

Ol ligt in bed, man komt eraan, ik ga ook slapen nu.

5. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    Ach meid!
    Beterschap hoor!

6. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.252
    36.063
    113
    Nou, ik had dus inmiddels besloten om morgen mee te gaan, heeft Jesper 39 graden koorts en hij rolde net heel vreemd met zijn oogjes. Dus durf helaas niet met zekerheid te zeggen dat we morgen van de partij zijn. Baal er van, want ik heb er echt zin in!

Ik kan echt wel janken op dit moment hoor. Ons mannetje is nu alweer ziek, hij wil niet eten, niet drinken, helemaal niks. Misschien heeft hij gewoon last van tandjes, misschien heeft het wel met de infectie te maken, vind het gewoon eng hoor, weet echt niet wat te doen. Morgen wel gewoon heen gaan, maar als hij dan echt ziek is, hebben we een probleem. Ik weet het echt even niet meer, zit er even doorheen.

7. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.252
    36.063
    113
    Nou, net even met mijn man overlegd. Als hij morgenvroeg koorts heeft blijven we thuis, is zijn temperatuur dan normaal, dan gaan we op weg naar Utrecht! Vorige week had hij ook 1 dagje koorts en de dag erna weer nergens last van. Hij krijgt ook weer 2 kiesjes door.

8. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

@Suus, balen zeg. Ik kan me voorstellen dat je het even niet zit zitten. Ik hoop echt voor je dat het meevalt met hem.
    Heb je een nummer van een van ons om te laten weten of je komt of niet?
    Ik zal je anders mijn nummer even pb-en.
    Dikke knuffel voor jou en Jesper

9. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    nou snel een berichtje van MOI;

We hadden vanmorgen even een moeilijke start want we dachten iets van vruchtwater te verliezen dus VK snel naar me toegekomen en later naar de gyn, hoogstwaarschijnlijk verlies ik een beetje vruchtwater (dat kan van de punctie komen alleen ipv uit mijn buik kan het binnenin lekken) het is alleen zo minimaal dat er genoeg vruchtwater overblijft voor de kleine het enige wat ik nu moet doen is een week weer rustig aan doen (op bed en bank) zodat het gaatje kan genezen en niet in bad of vrijen (vanwege infectiegevaar) we hebben een echo gehad en het kindje heeft ruim vruchtwater dus daar was niets mis mee en hij heeft een kweek gedaan of er iets van een infectie al inzat (voor de zekerheid) hij heeft gekeken en zichtbaar ziet hij geen vruchtwater lopen maar kan een paar druppels per uur zijn en hoeft niet erg te zijn..
    Volgende week krijg ik weer een echo om te kijken of er nog steeds genoeg vruchtwater is en of dat er een infectie is..

MAAR ik heb ook goed nieuws er waren GEEN afwijkingen gevonden en we krijgen een MEISJE!

Ik kan echt op enneer springen van geluk MAAR doe rustig aan want blijkbaar genees ik gewoon iets langzamer wat niet erg is en bij een punctie kan voorkomen alleen zie je het liever niet, was een hele aardige arts die me erg serieus nam!

dus dacht meld het even snel hier dan ga ik weer terug naar de bank (vandaag genoeg gelopen alweer) word effe een weekje nog rustig aan doen maar hij dacht dat het dan wel weer goed zou komen!

10. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.252
    36.063
    113
    @imd: Jippie, gefeliciteerd! Wat fijn dat er geen afwijkingen doen en een meisje, super zeg. Een zoon en straks ook nog een dochter, geweldig.
    Nu heel rustig aan gaan doen en laat je lekker verzorgen.

11. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

@IMD, rustig aan doen dan maar he, hopelijk gaat het dan snel weer beter. Gelukkig weet je in ieder geval dat jullie dochter gezond is.

Ik moet nu even een erg vervelend meisje in bed gaan leggen tot later!

12. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.252
    36.063
    113
    Ik ga er nog steeds vanuit dat we gaan morgen. Is het nog steeds half 12 voor de route 66? Wij parkeren de auto bij de jaarbeurs, is dat makkelijk te belopen naar route 66?

Wij hebben nog geen kaartjes, wel een jonge gezinnen pas, helpt dat nog iets?

13. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Als je aan de 'voorkant' bij ingang oost parkeert bij de jaarbeurs is het handigst. Dan hoef je ook niet moeilijk te doen met liften en trappen.
    Diner 66 zit dan aan de overkant van de grote weg richting station. Het zit zo'n beetje tegenover het Beatrixtheater.

Jonge gezinnenpas zou ik wel meenemen, je weet maar nooit.

14. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg

hoi allemaal, ff een foto van alicia het is echt z'n lieve meid en wilde der weer ff showe haha. ze lijkt af en toe zo groot en is nu net zo groot als het overbuurmeisje van 2 :) soms denk ik het gaat allemaal veel te snel. nu ze al geruime tijd loopt heeft ze weer allemaal nieuwe dingen ondekt zoals overal op klimmen enzo

15. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Hoi allemaal

Eindelijk is de pc gefixt dankzij de zoon van mijn collega, echt super, nu kunnen we wat voorlopig mee met deze pc. Momenteel hebben we geen centjes meer voor nieuwe.

@ IMD; harstikke goed zeg om een meisje krijgen!

@ darcy; dank voor je sms en pb'tje, beterschap en hoop dat je opknapt.

@ Patries: ook dank voor je sms!

@ Suus: vervelend voor jesper die nu koorts heeft.

Ik had Patries en Darcy al vanmiddag via smsje laten weten dat ik morgen niet mee kom.
    Matthew heeft 2 dagen 41 graden koorts, 2 slapeloze nachten, hij hangt alleen maar aan mij en jeroen.
    Vanmiddag bij de HA geweest. Matthew heeft beide oren ooronsteking, dus infectie, vandaar de koorts. Hij drinkt wel water, nauwelijks brood en verder niets. Omdat hij anders alles uitkotst. echt sneu voor hem.
    Verder mag Matthew niet naar buiten tot de koorts zakt.
    Verder is de oordruppels en neusdruppels voorgeschreven en het moet binnen een enkele dagen weer over zijn.
    Ik ga zo met Matthew naar bed, want er komt weer no.3 slapeloze nacht...hij slaapt bij ons, zo kunnen we z'n koorts in de gaten houden.
    Ik baal wel dat ik jullie niet kan ontmoeten en wens jullie morgen veel plezier toe!

Liefs, Miranda

16. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    Wie gaan er definitief mee:
    Meeting Jonge Gezinnen Beurs, 01/11/08
    Tijd: 11.30uur
    Plaats: Route 66 cafe. Cafe staat midden op het plein voor CS

Rootje (met Marissa en haar man, maar die gaan eerder weg) heeft al kaartjes
    Patries (met Jamie), geen kaartje
    Marsab (met Aiden) heeft al "kaartjes" (e-ticket)
    Darcy (met Ollie), geen kaartje
    Mobielfreak (met Tim), wel kaartje (2e kaartje Rootje)
    Lovewinnie (met Alicia), .....
    Suus (met Jesper en man?),.......

Misschien wil iemand anders nog gezellig mee?? Laat het even weten of zet jezelf op de lijst!

Jammer Miranda! :( Beterschap hoor, voor je mannetje!

17. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Heel veel beterschap voor Matthew!

Suus: ook beterschap voor Jesper! Hoop dat het meevalt!

IMD: Gefeliciteerd met de goede uitslag van de punctie! Rustig aan doen en goed opknappen! x

18. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    IMD: van harte met de uitslag! SUPER NIEUWS!

19. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    imd wat geweldig nieuws. nu kun je gaan genieten. en een meid fantastisch kan ik je zeggen :)

zieke kindjes beterschap

20. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Dag meiden,

het is nog erg vroeg, maar Patries heeft al een sms ontvangen. Ik ben nog zieker dan gisteren, werkelijk alles doet pijn in mijn lijf en ik voel me zo enorm beroerd.
    Ik kan niet mee vandaag... ik vind het zo jammer, heb er zo naar uitgekeken...

Ik heb Patries laten weten dat er op mijn naam 2 relatiekaarten (gratis toegangskaarten) zijn klaargelegd bij de informatiebalie. Als Patries alleen komt, zonder haar man, dan is er dus een kaartje over.

Veel plezier vandaag. Ik zal aan jullie denken en ik weet zeker dat jullie een gezellige dag zullen hebben.

Deel Deze Pagina