September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Brrrrr... wat is het koud....
    Me wekker net uitgedrukt, maar in de woonkamer is het maar 14 graden brrrr wonen op een hoekhuis met overal enkel glas en dan zo vroeg op de ochtend (ja voor mij is dit echt vroeg) is het echt heel koud binnen.. Kachel aangezet, maar wil nog niet zo helpen helaas..

Zometeen maar ff een warme douche en me aankleden, broodjes smeren, tas inpakken, Tim aankleden en dan op naar Utrecht..

Ben gisteravond nog met Tim wezen Trick or treat-en, Mike durfde niet, dus die bleef thuis.. Die kou van gisteravond en het slenteren langs de deuren heeft mijn bekken alleen niet veel goeds gedaan, dus ben benieuwd hoe lang ik het vol hou op de beurs..

@ Darcy: Beterschap meis.. Balen dat je nu niet mee kan... Maar je gezondheid gaat voor hoor!

@ Suus: Hoe is het nu met Jesper? Nog steeds koorts? Of is het gezakt?

@ Lovewinnie: Ga jij nog mee? staat namelijk nog steeds niet of je nou wel of niet mee gaat?

2. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.309
    36.175
    113
    Nou meiden,

Ik moet helaas ook afzeggen, echt niet leuk. Jesper heeft de hele nacht bij ons op de kamer geslapen, hij is te ziek. Hij begon gisteravond weer met zijn oogjes te rollen en dat vonden we te eng.
    Hij had gisteravond, na paracetamol, nog 39,5 graden koorts en vanochtend alweer 39.

@darcy: beterschap!

@miranda: beterschap voor matthew!

De rest van de meiden, veel plezier op de meeting. Ik vind het heel jammer dat ik niet mee kan. Mijn man zei dat ik wel alleen heen kon gaan, maar ik blijf toch liever bij jessie, maar dat begrijpen jullie vast wel.

3. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Wie gaan er definitief mee:
    Meeting Jonge Gezinnen Beurs, 01/11/08
    Tijd: 11.30uur
    Plaats: Route 66 cafe. Cafe staat midden op het plein voor CS

Rootje (met Marissa en haar man, maar die gaan eerder weg) heeft al kaartjes
    Patries (met Jamie), geen kaartje
    Marsab (met Aiden) heeft al "kaartjes" (e-ticket)
    Mobielfreak (met Tim), wel kaartje (2e kaartje Rootje)
    Lovewinnie (met Alicia), .....
    pris (met Tygo) heeft een kaartje

Jammer hoor, suus en darcy! Beterschap ermee! Knuffel

Misschien wil iemand anders nog gezellig mee?? Laat het even weten of zet jezelf op de lijst!

4. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    hoi ik willde wel mee maar alicia blijkt ziekjes, wilde anders eventueel alleen komen maar ferdi krijgt geen vrij. :) baal zo enorm want het was tenslotte mijn idee en he er nog steeds zon zin in. met een ziek kind minimaal 1 uur in de trein zie ik niet zo zitten en daarbij ben ik zwanger en kan toch niet meer zoveel hebben en jank om alles haha dus als ze lastig wordt ga ik misschien nog wel harder janken dan haar. ze was ook al half 7 wakker en heeft 38,5. vannacht heeft ze toch best goed geslapen en gisterenw as er niks aan de hand.

toch heel veel succes dames en heeft iemand een telefoon nummer voor mijn voor als ferdi toch eerder naar huis kan dat ik nog eventjes kan langskomen wil jullie zo graag wel is in het ect ontmoeten

5. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    Wie gaan er definitief mee:
    Meeting Jonge Gezinnen Beurs, 01/11/08
    Tijd: 11.30uur
    Plaats: Route 66 cafe. Cafe staat midden op het plein voor CS

Rootje (met Marissa en haar man, maar die gaan eerder weg) heeft al kaartjes
    Patries (met Jamie), vrijkaartje van Darcy
    Marsab (met Aiden) heeft al "kaartjes" (e-ticket)
    Mobielfreak (met Tim), wel kaartje (2e kaartje Rootje)
    Pris (met Tygo) heeft een kaartje

En toen waren en nog maar 5.

@Miranda, Darcy, Suus en Lovewinnie: jammer dat jullie niet mee kunnen. Heel veel beterschap gewenst.

Misschien wil iemand anders nog gezellig mee?? Laat het even weten of zet jezelf op de lijst!

6. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    Goeiemorgen meiden,

Ik ben nog van de partij hoor! :p

Jamie is wel verkouden en heeft net een giga poepbroek gehad, liep uit zijn broekspijn :( (denkt dat er weer tandjes aan zitten te komen), maar hij eet en drinkt goed en is lekker druk, zoals gewoonlijk.

Dus wij komen. :D

@IMD: Super gefeliciteerd meid. Wat een goed nieuws. En wat leuk een zusje voor Dean.

@Virginnie: weet ook zeker dat er meer meiden met mij jaloers zijn. :)

@Simke: Van harte met je verjaardag. Een fijne dag gewenst. :whistle: Wel jammer dat jullie niet mee kunnen vandaag, maar begrijpelijk.

Zo ik ga er vandoor nog even wat laatste dingetjes regelen voor onze treinreis.

Veel liefs, Patries

7. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Nou wij komen ook hoor!

Enne lovewinnie en suus beterschap voor de kids en darcy beterschap voor jezelf. Jammer dat jullie niet meekunnen. Volgende keer beter.

Lovewinnie je hebt pb met mijn tel nummer. Mocht je toch nog komen en anders voor een volgende keer misschien.

8. Jmr

Jmr Niet meer actief

hallo mama's

hier een zieke mama! Pffff, heb gewoon dik de griep te pakken!
    Ben gister ziek naar huis gegaan van het werk, voelde me zo beroerd!
    na eventjes te hebben geslapen, voelde ik me nog veel beroerder!

Mn meissie was gister heel slecht te pas en ook koorts....die koorts is gelukkig weg, maar ze is nog wel snipverkouden!

vind het zo kl*ten dat ik niet mee kan! Waarom moet dat nu juist in deze week? Had me er zo op verheugd! Kga bijna nooit ergens heen, en dan wil ik zo graag ergens heen en dan word het me gewoon niet gegund ofzo!
    Mag ik vloeken?

Nou meiden ik hoop in ieder geval dat jullie het heel erg naar je zin hebben daar! Ik hoor de verhalen wel als jullie terug zijn!

Voor alle zieke kindjes@ Beterschap! Dat jullie allemaal maar snel beter mogen worden!

Darcy@ Jij ook beterschap meis! Hopelijk knap je snel op!

Ik ga mn bedje weer in.....

liefs

9. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Goededag meiden

@ zieke kindjes: arme kindjes dat ze ziek zijn met hoge koorts. Met Matthew gaat iets beter, maar hij slaapt gigantisch veel. Jeroen en ik zijn nu echt helemaal gevloerd. Het is nu bijna 15 uur en lopen nog steeds in pyjama rond net als Matthew. Jeroen voelt zich niet lekker. Nog even weer een zieke erbij :confused:
    En de oordruppels lijken nu wat beter werken en ook dat we Matthew gisterenavond geen zetpil hebben gegeven. De koorts naar ons idee is wat gezakt, maar nog niet helemaal in orde.
    Matthew heeft wat paar hapjes boterham gegeten en loopt erg wankel, hij heeft 2 dagen niets gelopen, maar gelegen. Zielig he.

@ zieke mama's: ook beterschap en laat jullie door manlief verwennen!

@ beurs: ik denk nu aan jullie hoe het is gegaan vandaag. Laat jullie verslag wel hier achter, ik ben zo benieuwd. Ik hoop dat een vrijkaartje via Darcy iemand anders blij heeft gemaakt? Wie was de gelukkige?

:)

10. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Hier een ego-berichtje....

Matthew doet voor het 1ste keer mee aan de baby van de maand.
    Willen jullie op Matthew stemmen..... :oops: :oops: :oops: :oops:

Thanks!
    Kus van Matthew!

11. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    @all: heb ook geregeld aan jullie gedacht vandaag...
    hoe was het? En plaatsen jullie een meeting-foto?

@Miranda: arme Matthew... ik vind het zo zielig voor je ventje.
    Ik ga meteen ook op hem stemmen, het mooie kind.

12. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Even snel verslagje, was erg leuk, wel vermoeiend. Ik zal straks of morgen even kijken voor de foto('s). Pris heeft de leukste groepsfoto. Ik heb er een met alleen de kids.
    We gaan nu ons meisje maar in bed leggen want ze is uiteindelijk toch meegeweest en nu helemaal aan haar eindje.
    Tot straks en anders tot morgen!

@ zieken, beterschap!

13. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Hoe is het met de zieke kinders?

En de zieke mama's niet te vergeten?

Ben ook erg benieuwd naar verhalen en foto's!

Hier ook erg hoestende kinders... En Chris ook wel koorts erbij, maar verder gelukkig redelijk happy allemaal. Hoorde op het KDV ook al dat het erg heerst, vooral hoesten met koorts, dus tja....
    En met de herfst komen de waterpokken er ook weer aan dus dat zal ook wel een aantal forumkids treffen.... Naja heb je het maar gehad....

14. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Nou ik ben ook weer thuis hoor :D

Was om 19.00 uur pas weer thuis aangekomen, vriend had dus niet meer op mij gerekend met het eten, dus net snel zelf nog ff naar de supermarkt op de hoek gelopen voor een kant en klaar maaltijd..
    Eenmaal this aangekomen, was Tim zeiknat :( Had zo'n mooie beurs-luier aan :( en daar zeek hij dus dwars doorheen, heb 'm nog nooit zo nat gezien :eek: Hopelijk is dat bij jou beter gegaan met die luier Marsab?

Beurs was erg leuk, druk en erg vermoeiend, mijn bekken is behoorlijk aan het tegenwerken nu, verga nu dus ook echt van de pijn, deed ik eigenlijk al voordat ik op de beurs was, maar heb behoorlijk doorgebeten vond ik zelf..
    Mensen in de trein, of nou ja beter gezegd: de mensen die me de trein in en uit hielpen waren erg blij met zo'n zware buggy :) Niet dus :)
    Ik vond het in ieder geval erg gezellig, jammer dat er een hoop afgevallen waren, maar denk dat de groep wat dat betreft ook niet veel groter had moeten zijn, want nu waren we elkaar al steeds kwijt :eek:

15. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    Hey hey!

@ Pris, Patries, Rootje en Mobielfreak: MEIDEN, SUPER BEDANKT VOOR DE ONWIJS GEZELLIGE DAG!

Ik heb me zeer goed vermaakt!
    We waren pas tegen 19.45 uur thuis! Maar Aiden was tot de laatste minuut vrolijk! Hihi, hij heeft thuis zelfs nog ff in de box gespeeld, na zijn laatste fles! Papa wilde hem ook nog ff meemaken vandaag hihi. Begrijpelijk natuurlijk.
    We waren vanmorgen namelijk al om 9.00 uur weggegaan en Marc was toen al aan het werk.
    Zeer zeker voor herhaling vatbaar, ik vond het zeer geslaagd!

Ik ga nu ff tv kijken, relaxen en naar bed!
    Best vermoeiend joh, zo'n dag!

16. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    @ mobielfreak: Aiden was niet nat, maar ik vond de luiers bij het omdoen al niet praktisch! :(
    Leuk, zon'n nieuw model luier! NOT

17. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Ja, niet praktisch omdat ze precies andersom sluiten, ook met afdoen en weggooien, had je dus een losse luier, je kon 'm namelijk niet meer dichtmaken, dus was allang blij dat hij niet gepoept had ofzo.. Echt zo sneu dat ie zo verschrikkelijk nat was, maar gelukkig is het bij jou beter gegaan ;)

18. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ beurs: erg leuk om te horen dat het geslaagd was op nieuwe luier na :)
    Ben benieuwd naar de foto's. Komt morgen wel. Gewoon lekker vanavond bijkomen en nixen.

@ mobielfreak: voor jouw bekken zou ik vanavond en morgen lekker rustig aan doen .... fijn dat je erg leuk hebt gehad!

Slaap lekker voor iedereen.... X

19. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Deze mama is afgedraaid en gaat d'r bedje in.. hopen dat Tim niet meer wakker word nu en lekker door gaat slapen..

Weltrusten meiden ;)

20. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Jullie ook bedankt voor de leuke dag meiden! Ik heb er echt van genoten en het was supergezellig! Wij waren ook pas om 18.15 thuis. Het verkeer stond helemaal vast in de stad :(. Snel een pizza in de oven en die maar opgegeten. Marissa heeft ook nog een poosje met papa gespeeld en lag om 20.15 in bedje.
    Maar ik ben ook helemaal kapot en ik duik ook zo mijn mandje in :)
    Foto's probeer ik morgen even in mijn album te zetten.

Ik heb met de beursluiers geen enkel probleem gehad en Marissa had hem ook echt heel vol geplast inmiddels. Welke hadden jullie dan? De little walkers? Die sluiten ook heel raar als je ze niet als een broekje aandoet. Ach ja...

@mobielfreak, jij hebt het inderdaad goed volgehouden ondanks je bekken. Goed hoor meid, maar nu echt even rustig aan doen hoor! Herstellen is ook heel belangrijk!

Welterusten en tot morgen!

Deel Deze Pagina