September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    @ Noor: Jaaaa feestjes, sint en kerst! Super!
    Op school gaan we volgende week met sint beginnen! Zo leuk, hij komt op 15 november he!
    En Isa wordt al echt een grote meid, zo leuk!

@ Virginie: Zou leuk zijn als jij de volgende meeting ook aanwezig bent! Lekker persoonlijk bijkletsen!

@ Joyce: Hey meisie! Leuk weer van je te horen! Wat goed dat jullie het niet weten en je nieuwsgierig hebben kunnen bedwingen!
    Wij wisten het bij Aiden dus ook niet en dat is toch wel heel speciaal vind ik!
    Bij de volgende willen we het dan ook weer niet weten!
    Dan blijft het zo'n grote verrassing!

@ Miranda: Wat goed dat Matthew niet heeft overgegeven na het broodje en de fles! Vind ik altijd zo zielig.
    Ik hoop dat hij heel snel van die nare oorontsteking af is!

2. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Virginie: ja het is idd zo dat in Belgie kindjes al met 2 1/2 naar school gaan he?!

3. gonzo

gonzo Actief lid

25 sep 2006
    254
    0
    0
    Hey mama's,

Het is maar een klein groepje geworden die naar de beurs is geweest, jammer, maar zo te lezen was het wel gezellig. T lijkt me ook leuk om er een keer bij te zijn, maar dan wel liever iets zuidelijker, met mooi weer een strandbarbeque in Zeeland :) ?

Ik heb afgelopen dinsdag een reünie gehad met de mama's van de zwangerschapsgym, toevallig waren we daar ook met zijn vijven. Wel erg leuk om iedereen weer te zien. Ze worden zo snel groot nu. Thijs speelt alleen niet met andere kindjes - hij loopt er met een bocht omheen of hij trekt ze aan de haren :oops: . Hebben jullie kindjes dat ook? Thijs is ook geen andere kleine kinderen gewend. De kinderen van mijn vriendinnen zijn of ouder en spelen met hem of ze hebben geen kinderen.

@Miranda - wat vervelend van Matthew, verkouden baby's is zo zielig he? Thijs is hier ook al sinds afgelopen dinsdag verkouden. Allemaal van dat dikke slijm in zijn neusje en ook de hele tijd hoesten. Na een paar dagen verhoging is dat gelukkig gezakt, maar de verkoudheid nog niet.

@Joyce - goed nieuws van de 20 weken echo. Extra spannend als jullie het niet willen weten. Bij Thijs wisten we het ook niet.

@IMD - Gefeliciteerd! Wat een opluchting dat alles goed was. Lek je nog wat vruchtwater of is dat nu gestopt?

@Suus - wat een gedoe zeg! Nou ja, je weet nu dat Jesper geen urineweginfectie heeft, maar om daar zo achter de komen is een beetje vreemd. Heb je het daar met je huisarts over gehad? Is de koorts van Jesper al gezakt?

@Noor - wat een lieffies! leuke foto's hoor! Fijn vooruitzicht lekker even weg...ik hoop dat het weer een beetje meevalt

@Darcy - en is het spugen al opgehouden? Vervelend he?

@Anoek - heerlijk als ze doorslapen, daar wen je snel aan he ;)

@Virginie - je woont wel lekker centraal in België. Ik moet vrijdag in Gent zijn, maar dat ligt toch iets uit de richting ;)

Ik zou t bijna vergeten dat Thijs inmiddels al weer een weekje loopt. Hij liep op zaterdag eerst een klein stukje en zondag liep meneertje de hele kamer door en de keuken in. Hij is nu niet meer te stoppen. Leuk hoor.

Ik zie best op tegen vrijdag - maar ga toch echt weer geopereerd worden. Ook al adviseren ze om het niet 2x te opereren, maar in dit geval heb ik geen keus :( . Hoop maar dat het meevalt.

Dikke knuffel voor alle zieke en verkouden mama's en baby's (dreumessen)

4. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    IMD: WOW, wat een goed nieuws zeg en een meisje, leuk! Wat zal dat een opluchting zijn geweest voor jullie! Is het lekken van vruchtwater al gestopt?

Kyra heeft heerlijk van 13-15 geslapen en ik heb heel mn huis gedaan, gestoft, gezogen, toiletten etc, dus zit er weer helemaal schoon en fris bij, heerlijk!

Vanochtend met Kyra naar CB geweest, alles gaat prima met haar en ze groeit ook goed. Ze weegt nu 11 kg en 465 gr en is 76 cm lang. Ook kreeg ze voorlopig haar laatste prikjes gelukkig. Dit keer 1 prikje in het bovenarm en 1 prikje in het bovenbeen. Het is en blijft altijd een naar gezicht :cry: +

5. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    @Suus: en, hoe is het nu met Jesper?
    @Miranda: hoe is het Matthew?
    Alle zieke kindjes: zóveel beterschap, echt zielig :(

Ik ben beter, maar brak. Manlief lag vannacht te snurken (zo verkouden) en zoonlief bleef gillen, huilen en nachtmerries hebben. Nu zometeen naar een bestuursvergadering van het dierenasiel waar ik werk. Tjemig, ben stuk...

@Joyce: wat fijn dat alles goed is met de baby. En spannend :D

@Gonzo: sterkte jij met de operatie. En gefeliciteerd met je lopende kindje!

6. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    Oh ja, Aiden is baby van de maand geworden (oktober) :whistle:
    En dan mag je zelf een tas ontwerpen, hebben jullie nog leuke ideeën?
    Ik ben ff inspiratieloos... :rolleyes:

http://www.myruffle.nl/

7. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Wow gefeliciteerd marsab! Heeft mijn stem toch een beetje geholpen :)

Eeehhh op de tas... misschien bonnetjes :p
    Nee, effe zonder gekheid, misschien een leuke foto van Aiden, of van de hond... Misschien juist de foto van Aiden waarmee je gewonnen hebt?

Nou je komt er vast wel uit :)
    Ik ga slapen...
    Tot morgen !

8. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Marsab: gefeliciteerd dat Aiden gewonnen heeft. Leuke foto van Aiden van zijn eerste geboortedag?

@ Darcy: als ik je was zou ik naar mijn lichaam luisteren, dus niet naar bestuursvergadering gaan. Ik zie het al dat je toch al erheen bent gegaan. Doe er rustig aan, je bent toch morgen vrij en dan kan je toch bijkomen.

@ gonzo: vervelend dat je toch weer geopererd moet worden. Hoop dat het de laatste keer wordt...

Dank jullie voor met het medeleven van Matthew.
    Matthew eet en drinkt prima op het schema voordat hij ziek werd.
    Maar hij is nog wel heel erg moe en slaapt veel.
    Voordat hij ziek was, kon hij makkelijk lopen en bijna gaan rennen.
    Maar het lopen nu is hij wel achteruit gegaan. Meer wankel. Het is net alsof hij opnieuw moet revalideren om leren lopen. Evenwicht zoeken. Elk keer als hij valt is hij mopperig. Ik snap hem wel dat hij niet meteen de oude wordt. Zo lieve mannetje met eigen wil (net als ik haha).
    Matthew moet gewoon de tijd voor zichzelf geven om weer de oude worden en lekker goed kunnen lopen.

Slaap lekker en welterusten!
    Liefs X

9. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    Nee op de foto is hij al ongeveer 12 maand. ;)
    Of bedoel je ook zijn 1e verjaardag? :oops:
    Dan klopt het! :D

10. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.339
    36.198
    113
    @marsab: leuk dat aiden gewonnen heeft! Ben niet zo crea, dus kan je niet helpen met de tas.

@miranda: wat vervelend dat matthew zo ziek is. Jesper is ook behoorlijk ziek geweest en merk nu ook wel dat hij dingetjes weer opnieuw moet gaan doen. Hij ging bijvoorbeeld net alleen staan en dat probeert hij nu ook weer, maar lukt nog niet weer helemaal. Lijkt idd wel op revalidatie.

@darcy: jij hebt echt een megadruk leventje he?

@marsab: hoe is het met je cyclus? Is het alweer op gang gekomen?

11. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen meiden!

Ben ik de 1e vandaag? ;) Zit wel op mn werk... :)

Marsab: Gefeliciteerd meid dat Aiden de foto van de maand is geworden, super! Wat voel je je dan trots als moeder hé!
    Ik zou een mooie foto van Aiden en misschien de hond op de tas laten drukken, zo heb je je 2 schatjes altijd bij je ;)
    En hoe is het met je cyclus?

Miranda: Zielig hé dat die kleintjes dan zo'n terugslag krijgen als ze zo ziek zijn geweest, maar als ze eenmaal weer aansterken zullen ze het weer snel onder de knie krijgen denk ik. Dikke knuf voor Matthew!

Darcy: Voel je je al wat beter vandaag? Heb heb t flink te pakken gehad zeg!

All: Zit vandaag op werk, maar heb weinig zin :(

12. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Oeps, zie dat ik helemaal niet de 1e ben vandaag :rolleyes:
    Ik had ff het idee dat het vandaag woensdag was...Pff... hoe bedoel je zwanger... :) :) :)

13. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    @Joyce: ik hoop dat je vandaag evengoed een leuke en drukke (lees: afleiding) dag zult hebben. Soms zijn er van die dagen :rolleyes:
    Beeb lekker druk, of ook in slaapstand nu ;)

@Suus: ja, wel druk. Ik geloof alleen niet dat een rustiger leven aan mij besteed is ;) Ik ben deze maand 19 jaar als vrijwilliger bij het dierenasiel en van plan er nog minstens 20 jaren aan vast te plakken. Toch komt er een nieuw bestuur i.v.m. een fusie en dan treed ik af. Wél het dierenwerk, niet het bestuurswerk meer dan.

Ach, hopelijk eind juni mijn opleiding afgerond en dan scheelt dat ook weer een dag, ik ben van plan om in het volgende schooljaar 3 dagen te gaan werken. Is meer dan genoeg en dan kan ik weer wat andere leuke dingen gaan doen! (en nu maar hopen dat ik zwanger word, dat is nl. het leukste dat ik kan bedenken :) )

@Marsab: gefeliciteerd met je boy! Geweldige foto van de maand, hoor. En te gek dat je een tas mag laten bedrukken - ik zou ook gaan voor een mooie foto van je zoon. Is een echte blikvanger en dan heb je je liefie altijd bij je.

@Miranda: fijn dat Matthew weer opkrabbelt. Arm jochie. Hij zal wel merken dat alles weer even 'opgestart' moet worden na de ooronsteking. En voor je het weet loopt hij weer als een speer!

Meiden, fijne dag vandaag!

14. Pris

Pris Fanatiek lid

Goedemorgen meiden,

Ik zal zsm even de foto's van de cam afhalen en plaatsen hier. Hoop vanmiddag even als Tygo slaapt.

Wat een drama afgelopen zaterdag, was even voor 8 uur thuis :rolleyes:
    Het duurde zooooooooooooooo lang voordat we Utrecht uit waren, echt niet normaal. Achterin Tygo die t helemaal zat was en natuurlijk honger had, vond het zo sneu voor hem :( . maar ja ben maar liedjes gaan zingen en had nog wat liga liggen en toe we weer konden rijden op de snelweg is ie lekker in slaap gevallen.

Vond het leuk jullie gezien te hebben :D !
    Wat ik persoonlijk erg jammer vind / vond is dat we elkaar niet echt gesproken hebben. Ook met eten was t te druk om echt bij elkaar te zitten, volgende keer denk ik maar een rustigere lokatie hihi.

@ Marsab. Leuk dat Aiden baby van de maand is geworden (ook dankzij mijn stem :D ). Succes met t uitzoeken van een tas.
    ik zal zelf eerder voor een blanco tas of een afbeelding / plaatje gaan. Ik zal niet gaan lopen met een tas met een foto van Tygo maar ook dat is persoonlijk. Gefeliciteerd!

@ Miranda Beterschap voor Matthew! Hopen dat ie snel weer helemaal de oude is en dat ij ook weer wat slaap krijgt!

@ IMD Gelukkig goed nieuws. En een meisje. Leuk zeg!

Tot later.

15. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik heb de afgelopen dagen niets meer gemerkt dus dat is keigoed he?

16. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Zeker weten meis! JIPPIE, ben helemaal blij! :D

17. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    Ik heb nog steeds geen cyclus en ik ben van plan om de HA weer te bellen deze week.
    Ik zou er graag iets voor hebben, dat het weer op gang komt.
    Vind dit maar niks zo....
    Ik ga ook onwijs twijfelen aan mijn lichaam, krijg ik uberhaupt nog wel een ei?! :cry:

18. Pris

Pris Fanatiek lid

kop op Sabine!
    Komt vanzelf hoor, even geduld hebben....ja en dat klinkt makkelijk I know maar even volhouden. Toen ik stopte met de bv heeft t ook even geduurd hoor....En bij de 1 gaat dat sneller dan bij de ander.
    Succes
    *Pris geeft een digitale hug aan Sabine*

19. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Inderdaad, kop op, Marsab!
    Toen ik na 6 mnd stopte met de bv duurde het ook 48 dagen voor in ongi werd. En dat was maar een heel klein bloedinkje van 2 dagen. Dus de eerste echt ongi was nog later. Jij hebt langer bv gegeven, dus kan het ook wel langer duren voor ei/ongi weer komt.

Gebruik je al de Etos zwanger worden vitaminepillen? Daar zit iets in wat helpt je cyclus normaal te laten verlopen. Misschien helpt dat wel iets.

Dikke knuffel in ieder geval, ik kan met je meevoelen hoor :) Ik weet hoe graag je een 2e kindje wilt.

20. Jmr

Jmr Niet meer actief

hallo mama's!

Ben ik ook weer!Helemaal weer gezond! en ons meiske ook!

Beurs, heb zowat alles bij elkaar gevloekt omdat ik niet naar de beurs kon....heb heel veel aan jullie gedacht! Had het zooo leuk gevonden en had me er ook erg op verheugd.....had mn meis al beloofd dat bumba er ook was....gelukkig snapt ze het nog niet.....volgende x beter...

Marsab, kan me voorstellen dat je wilt dat je cyclus op gang komt.....maar meis je hebt hartstikke lang borstvoeding gegeven joh....je lichaam moet daar ook even aan wennen dat je nu gestopt bent daarmee en het weer verder kan met de normale gang van zaken....geef het ff de tijd.....ik weet dat het makkelijk gezegd is....maar probeer toch nog ff geduld te hebben......dikke knuf!
    Hej wauw, de tas gewonnen! Super! Zou er zelf persoonlijk ook geen foto opdoen van mn meissie.....zou er iets anders leuks van maken!

Imd, hartstikke gaaf dat nieuws! Gefeliciteerd! En wat leuk dat jullie een meis krijgen!

Pris, wat zielig voor je kereltje dat hij het helemaal zat was toen je in de file stond! Word daar altijd bloednerveus van als mn meissie zit te huilen achter in de auto, jij?

Darcy, gelukkig ben je weer goed te pas! Hoe is het met Ollie en je man? Inmiddels ook weer helemaal beter?

Joyce, werk ze nog ff! Heb je een lange dag?

Miranda, hoe is het met je ventje?

Klimmen, klimmen jullie kindjes ook zoveel? Ze wil overal opklimmen! Op haar speelbankje, op haar stoeltjes......vanmorgen was ze zelfs midden op haar poppenbedje gaan zitten.....wat een komiek, lach me slap! Maar wel gevaarlijk! Kan haar geen moment meer uit het oog verliezen!

Kleertjes, heb net haar kledingkast opgeruimd, dr blijft zowat niks over voor dat arme kind (ok, dat is misschien een beetje overdreven :D ).
    Maar sta er elke keer weer versteld van hoeveel er weer naar zolder kan omdat het alweer te klein is!

zo, ga nog lekker ff relaxen voor mn meissie wakker word! Ff een half uurtje voor mezelf!

Deel Deze Pagina