September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Fijn dat jullie weer beter zijn! En die beurs is volgend jaar weer hoor :).
    Haha, misschien een 11 september kwaaltje :)
    Marissa klimt ook echt overal op en in. Ik word er ook gestoord van. Inderdaad ook in haar poppenbedje. En afgelopen week ook bijna uit haar eigen bedje. Dus we zijn nu druk op zoek naar een juniorbedje, want dit vind ik eng worden.

En kleertjes opruimen moet ik ook nodig eens doen dit weekend, ik grijp zo vaak verkeerd dat ik denk er ligt nog genoeg, maar dat het te klein is.
    Wordt weer tijd :)

Oow nu word Marissa wakker, nou dan ga ik haar maar snel halen voor ze uit bed valt/klimt.
    Bye!

2. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    marsab, gaaf dat je hebt gewonnen, wat voor soort tas wil je laten maken? Als het een luiertas is (maar dat zal wel niet) , dan zou ik kiezen voor een foto. Gewoon proberen denk ik.
    Ik ben zelf helemaal weg van nijntje, dus die zou er bij mij op komen of die maus..
    Met andere woorden, aan mijn advies heb je ook niet zoveel. Maar ik wens je veel plezier met ontwerpen.

Jee, er is er alweer eentje wakker. Het slapen wil maar niet lukken vandaag. Vanochtend wel 20 minuten en vanmiddag wel bijna 3 kwartier, niet normaal meer. En maar door de ogen wrijven, ben niet moe mama..........
    Sarah heeft ontstoken oogjes en zaterdag gaan we een fotoshoot laten doen, zouden jullie naar de huisarts gaan? of hoe lang kan dat gaan duren. Ziet er natuurlijk niet uit met rode oogjes......

3. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    marsab, hebik ook gehoord van die tabletjes van de etos, misschien kun je die proberen, kan geen kwaad, toch! Wel balen zeg, je kunt altijd je ha bellen voor advies, wie weet wat hij nog weet.

4. Jmr

Jmr Niet meer actief

Rootje, wauw uit haar ledikantje? Dat zal ik eens in de gaten houden of mn meissie dat ook doet! Dat kan ze natuurlijk ook ineens bedenken....moest wel heel hard lachen hoor vanmorgen...ik pak iets uit de kast, draai me om en mevrouw zit midden op haar poppenbed....
    maar niet handig! Misschien idd wel een 11 september kwaaltje hihi

Anouk, goed schoonmaken met gekookt water....wel eerst af laten koelen natuurlijk! En dan met een watje goed schoonmaken....dan gaat het vaak wel snel over!

Dr is er hier weer eentje wakker! Zal dr snel gaan halen anders word mevrouw boos hihihi! Lekker ff wat drinken samen en misschien nog ff op pad voor nieuwe kleertjes....

liefs

5. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Hier ook klimgeitjes :)

Marsab: kan het me goed voorstellen hoor, maar geef het even tijd.... makkelijk gezegd I know...
    Je bent pas kortgeleden gestopt met de BV en de "stress" zal ook niet helpen om je cyclus weer op gang te helpen! Komt vast goed!
    Misschien accupunctuur proberen?
    HUG!

6. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Jiha, mijn werkdag zit er alweer bijna op :D Werk tot half 5 en al met al toch nog een lekker druk dagje gehad gelukkig. Heb het liever druk dan niks te doen, want daar wordt ik zó moe en lui van... :)

Klimmen: Kyra klimt ook overal op. Ze trekt zichzelf zelfs op aan de TrippTrapp stoel met 2 armpjes, ongelooflijk :confused: Nee, je moet ze goed in de gaten houden, want ze zijn zo vlug als water.

7. Jmr

Jmr Niet meer actief

Joyce, ook al zo'n klimmertje dus! meteen ff een vraagje aan jou, omdat ik net las dat jij ook de TrippTrapp hebt.....Ons meissie ging laatst zo ineens staan in de tripptrapp....hebben wij iets verkeerd staan? Of doet jouw meissie dat ook wel eens? Schrok er van!

All, weet iemand van jullie nog een leuke site waar je leuke kleertjes kunt bestellen?

Kga lekker languit voor de tv!

Liefs

8. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Wij hebben geen triptrap, maar marissa staat ook steeds in haar kinderstoel.
    We hebben afgelopen zondag een tuigje gekocht om haar in de kinderstoel te houden. Dat helpt heel goed, ze vind het niet erg om in het tuigje te zitten en ze kan niet gaan staan in de kinderstoel.
    Volgens mij kun je voor de triptrap ook zo'n tuigje kopen.

9. Jmr

Jmr Niet meer actief

Ja dat klopt....maar toen wij de stoel kochten vertelden ze erbij dat dat tuigje eigenlijk niet nodig was of je moest zo'n klimmer hebben.....het is een hele tijd goed gegaan en zo van de week stond ze ineens!
    We kunnen de opening ook niet kleiner maken.....dan kan ze er niet uit en ook niet meer in....misschien toch maar een tuigje dan!

10. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Tja, als je ook geen klimmerjte hebt is het ook niet nodig. Maar die meiden van ons klimmen heel wat af :)
    Misschien dan inderdaad toch maar een tuigje, misschien staan ze ook wel op marktplaats of via een internetshop. Dan zijn ze vaak goedkoper dan bij de babyspeciaalzaak.

11. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    baby van de maand. alicia mag niet meer meedoen. kreeg vandaag een mail dat ze te oud was en der foto is verwijderd :(. ze is wel geen baby meer maar wel mijn kleine meisje

kleertjes: alicia heeft heel der kast vol en dat is niet overdreven,. allemaal maatje 86/92

zullen we voor de grap morgen allemaal een foto plaatsen van de kledingkast haha.

marsab: hopelijk komt je cycles snel op gang of ben je zwanger

klimmen: hier nog zo eentje die overal op klimt, ze is erg ondernemend en valt eigenlijk nooit. vandaag is ze voor het eerst zonder te vallen zelf op de winnie de poeh gegaan en er weer af. en dan alsof ze het al jaren doet :)

rootje: alicia krijgt met sinterklaas van der oma een peuterbed :) kan niet wachten.

heb het erg druk gehad de afgelopen dagen, echo achter de rug en zag er prima uit. vruchtzakje was ten grote van 5 weken en zag er goed uit. wel was er nog geen hartactie maar mag over 3 weken terug komen. voor de gein nog een test gedaan vandaag en moest wel lachen. de testlijn stond er al voor de controlelijn haha en dik ook. testlijn minimaal 6x zo donker als controlelijn. ik weet dus wel dat het goed zit en heb er alle vertrouwen in.

dit was het ff. weinig gereageerd maar moet zo naar bed zwanger zijn is erg leuk maar super vermoeiend. ook is het erg druk op het werk waardoor ik super hard moet werken en ze weten niet dat ik zwanger ben dus moet extra hard aanpoten. ze moeten eigenlijk verlof regelen voor de eerste 3 maanden

12. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Ik schreef idd verkeerd, 1e verjaardag ipv geboortedag.

Enne je cyclus komt heus wel aan de gang, alleen moet je ff niet op forceren. Het gaat wel vanzelf. Voor je gemoedstelling kan je HA altijd ff bellen. Succes.

Of misschien kan je googelen wanneer er pas cyclus komt na 1 jaar BV?

13. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Ik heb ook tuigje in de kinderstoel, vind ik veiliger voor matthew, zodat hij niet gaat staan en zo.

14. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Je bent niet de enige :( mijne is ook verwijderd omdat matthew te oud was grrrrr.....

waarom niet dreumes van de maand ipv baby van de maand ;)

15. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Peuterbed....is alicia niet te jong voor? Ik bedoel ben je niet bang als alicia gaat omvallen. Geen ledikant omheen?

Matthew slaapt nog steeds in de ledikant, omdat ik veilig vind voor hem. Ben daarom nieuwsgierig naar je mening. Ik weet niet wanneer de tijd rijp voor is als matthew een peuterbed krijgt.

Verder erg lief van jullie belangstelling. Zo te zien wordt matthew langzaam weer de oude, wel was matthew vannacht om 4 uur wakker omdat hij veselijk moest hoesten, het koste wel een ruim uur, daarna vielen we eindelijk in slaap...

Jeroen wilt Matthew morgen niet naar de KDV gaan terwijl ik wel van vind. Als hij het niet wilt, vind ik best dan mag hij met hem thuisblijven en ik ga welw eer werken. Heb gewoon zin in. Ben ik dan niet egoïtisch?

Jullie een fijne avond verder! X

16. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Miranda, wij zijn juist nu al op zoek naar een peuterbed omdat marissa al bijna uit haar ledikant klimt. Ze hangt iedere keer al met de rand van het bedje in haar knieholte zeg maar. Ik ben bang dat ze er binnenkort een keer uitvalt. Dus vandaar dat wij juist nu al naar een peuterbedje gaan. Als ik me niet vergis, heeft alicia ook al pogingen tot ontsnappen uit bed ondernomen en krijgt zij daarom ook een peuterbed binnenkort :)

17. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Tim heeft al een peuterbedje, alleen slaapt hij er nog niet in.. Wil nog kijken voor een rekje wat je eraan vast kan maken zodat hij niet zo makkelijk uit bed rolt zeg maar..
    Wij vonden het namelijk zonde om een extra ledikant te kopen voor ongeveer 6 maanden.. Want normaal gaan ze zo tot aan 2 jaar in een ledikant..
    Wil binnenkort beginnen met oefenen in het nieuwe bed, maar dan wel overdag zeg maar.. Ook omdat Tim dan in een andere kamer te slapen komt, dus is wel even wennen voor hem en voor ons..

18. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    :) dit is inderdaad de rede. bij ikea hebben ze een hele mooie met een kleine zijbeschermer. in der slaap klimt ze altijd helemaal omhoog dus zorg dat ze daar niet kan uitvallen. uit de ledikantje is ze al een paar keer bijna gevallen en laatst keer is het haar gelukt en goed hard op de grond begon ze te gillen.

vanverhogingen af kan ze er goed en kan bijvoorbeeld netjes van de bank afklimmen en probeerd er ook op te klimmen maar is nog te hoog. als we dus een laag peuterbed pakken kan ze zelf in en uit bed en weet nu al dat dat spoken gaat worden haha

mijn neefje slaapt er sinds 1,5 in en gaat prima

19. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Bedankt voor jullie lieve woorden, doet me super goed!
    *geeft jullie stuk voor stuk een hele dikke knuffel*
    Wat zijn jullie ook een lieverds! :D
    Ik slik al een hele poos de etos zwanger worden pillen.
    Ook slik ik monnikspeper en teunisbloemolie, allemaal voor je cyclus!
    *zucht eens heel diep*
    Geduld is gewoon niet mijn beste eigenschap, zeker niet in zulke situaties! :(

20. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Hallo, lieve meiden!

Vandaag en de rest van de week ben ik thuis. Dokter vond dat ik broodnodig eens moest rusten.

Voel mij de laatste dagen écht ni oké.

Vrijdag bloedafname en eens een algemene controle doen, we zullen dan wel zien.

Ik vind het wel zielig dat ik thuis zit en dat Keld niet bij mij is, maar ja, dan rust ik ook niet uit natuurlijk..

X

Deel Deze Pagina