@ Pris: En het leukste is nog dat ik dus dat shirtje van Noppies gekocht heb voor 2 euro op de beurs en dat niemand van jullie heeft kunnen zien welke variant ik gekocht heb Terwijl jullie alle 4 in de buurt stonden
Nou mobielfreak, ik heb heel toevallig toch gezien dat je dat shirtje in je handen kreeg, maar van mij horen ze helemaal niks Ik liep toevallig net achter je langs om te zoeken waar iedereen was en toen zag ik jou. Maar zoals ik al zei: my lips are sealed.
@ Virginie Foto volgt nog. ..staan nog steeds op de camera Leuke foto! @ Lovewinnie...Leuk dat je t al een beetje ziet Niet handig met t werk enz...maar wel een goed teken. Goed excuus al die lekkere Sint lekkernijen @ Mobielfreak...haha meen je niet! Wat een stunt ! Ik begin hier spontaan trek in soep te krijgen!
Ja solly Ik had het je op de beurs nog willen zeggen, maar kreeg de kans niet. We hadden niet echt meer een moment samen. Wilde je nog mailen, maar dat is er helemaal niet meer van gekomen. Had er eigenlijk ook niet meer aan gedacht, het is dat je het nu net zei, maar anders had ik er ook niet aan gedacht. Dus bij deze gefeliciteerd met je ... Jullie dachten toch niet dat ik dat ging zeggen he Nee hoor je geheim is hier veilig.
Nee Pris echt niet! Als ik iets beloof, houd ik me er aan. Dus ik zeg echt helemaal niks! Tot het smsje komt van Mobielfreak dat ze bevallen is
@ Virginie: wat een mooie foto, wat heeft je zoon lang haar! Enne zetpil is 240 mg, dat had ik ook aan matthew gegeven omdat hij al 1 jaar is. @ Lovewinnie: mooi buikfoto's! @ Darcy: Hoe gaat het ondertussen met je Ollie? @ Patries: echt leuke zwemfoto's! Met Matthew gaat prima, hoor, ook lekker doorgeslapen. Alleen bleef hij gewoon lekker thuis met z'n pappie.
@ Simke: beterschap voor je vader! @ Marsab: Nog geduld hebben.... Ik ga nu naar huis, heb veel te snel gelezen en hoop niemand vergeten te hebben. Een dikke kus voor jullie xxx