Hi all! @Noor en de andere mama's: dank jullie wel voor alle tips en lieve vragen! Ik was ondertussen toch maar even naar de apotheek gewandeld toen Ollie wakker was (en geen koorts meer had) om 240 mg te halen. Hier in huis worden amper medicijnen gebruikt, laat staan pcm -dus een nieuw doosje voor Ollie is goede voorzorgsmaatregel. Ondertussen speelt meneertje vrolijk in zijn box en ben ik nog altijd brak. Hopelijk vannacht een goeie nacht. Mijn man zit in München, dus ik doe het alleen... @Mobielfreak: aaaaaaaaaaaaahhhhh..... wat leuk, een baby 8) (ik heb het 50%-50% goed bij dit soort zaken ) Maar goed, als je een béétje goed terugleest (truitjes-incident), dan is het duidelijk @Virginie: wat een leuke foto van jou en Keld. Wat betekent zijn naam eigenlijk? @Patries: wou ook nog even zeggen dat ik de foto's van het zwemmen erg leuk vindt. Ollie gaat op zaterdag - voor overmorgen weet ik het nog niet, even aankijken met de kleine man. @Lovewinnie: wat een schattig buikje En wat ben jij mooi slank Als dit het Sinterklaas-snoepdieet is, wil ik ook meedoen! Hoe gaat het met je hormonen/misselijkheid/vermoeidheid? @Miranda: wel thuis en een fijne avond. Binnenkort mini-meeting met Patries plannen, he?
Hahaha nou dan ben ik wel benieuwd wat jij daar in hemelsnaam uitgehaald hebt, en Pris, als jij het wel ziet, wat wij niet zien, laat het dan ff weten
Hahaha, ik lig hier echt helemaal dubbel om het truitje-incident van Mobielfreak en om jullie Pris: Heb je al goed teruggelezen? Weet je al of het een jongetje of meisje wordt
Hahha, denk dat ik ook nog maar eens terug ga lezen want hier wel errug nieuwsgierig van hoor. Hier ook zo'n joekeltje trouwens, vorige keer (maandje geleden ong) 80 cm en 13 kilo haha. Toch vind ik hem niet heel dik ofzo, gewoon een stevig jochie.
Whahaha ik ga dalijk gewoon een poll openen ofzo Van degenen die t dan fout hadden krijg ik een pak luiers en degenen die t goed hadden krijgen de eer
Is eigenlijk helemaal geen slecht idee dat van die luiers, hoeveel september mama's hadden we ook alweer? heb ik dalijk een jaar gratis luiers
Ooow nou ja, ik dacht dan is er in ieder geval 1 die het goed heeft Enne het kost je niks, alleen de eer toch
@ het truitje-incident van Mobielfreak ????? @ Darcy/Patries: zeker zaansche mini-meeting... wanneer? @ Pris: ja dank je wel. Matthew ligt al om 19 uur voor pampus en hoop dat hij om 07.00 uur wakker wordt en niet eerder.... gelukkig heb ik vanaf vanavond een weekend, dus slapen kan ik altijd nog inhalen @ Darcy: ik hoop dat jij vanavond lekker gaat slapen!
Ik vind het echt zooo leuk dat iedereen denkt dat ze aan de kleur van mijn truitje kunnen zien wat ik krijg Zeker omdat ik bij Tim een buikband droeg met roze voetjes erop Ik draag net zo goed, blauw, roze, rood, paars, oranje, groen nou ja alle kleuren zeg maar
Nou kom maar op, jongens of meiden buik? Oja, check ook mijn blog eens hahahaha http://mobielfreak.hyves.nl/blog/172165 ... room/hvxO/
Nou aan de buikentheorie waag ik me niet hoor Wat ik allemaal wel niet gehoord heb toen ik zwanger was @ Miranda Lekker al weekend! geniet er van met hopelijk wat slaap! @ Darcy hoe is te gegaan vanacht? Ben je nog bezig met acupunctuur? Ik moet vanmiddag weer! @ Suus. Ook al zo'n lekker stevig kereltje! Oh hier voorlopig geen 2e...heb afgelopen maandag spiraaltje laten plaatsen (klinkt ms wel rot voor degene die echt wel graag een 2e willen ) Tygo krijgt op dit moment 4 tanden / kiezen (kan ik niet zo goed zien) door en heeft er al een paar nachten last van. Overdag valt t mee, wel knal rode wang enz. maar 's avonds Zo zielig Vanmorgen Emo- moment in de auto Hoorde voor t eerst het nummer van Marco Borsato over dochter...wat een mooi nummer zeg!...ok ik heb een jongentje maar die tekst ook al gaat t over dochter die al wat ouder is, vond ik zo mooi..... Ben aan t werk en zal wel niet al te druk worden vandaag.
Het is ook een heel mooi nummer.. Toen ik het de eerste keer hoorde moest ik gelijk aan Mike en Tim denken, en aan hoe snel het allemaal gaat en dat inderdaad voor je het weet je je kind naar het altaar aan het begeleiden bent.. Voor degenen die 't nummer nog niet gehoord hebben, hier kun je hem luisteren en de tekst gelijk meelezen http://nl.youtube.com/watch?v=dc7cq51fNmk