Goedemiddag meiden! 'Lekker' bloed laten prikken vanochtend, ben eens benieuwd. Ik hoop dat mijn ha gelijk heeft en dat ik 'gewoon' stress heb en erg moe. MAAR vanwaar komt die vermoeidheid dan? Ook van de stress? We zullen zien.. Nu lezen en reageren!
@ Darcy: Een lijstje! Ik ben er dol op (en ik vermoed jij ook! ) Nu ga ik goed moeten nadenken over Mobielfreak's kindje.. @ Pris: Haha, we zijn allen nieuwsgierig! @ Mobielfreak: Hmmm, die buik is moeilijk te zeggen vind ik. Bij mijn zwangerschap gokten de meesten wél juist op mijn buik, maar uiteindelijk kan je dat toch niet zien. @ Rootje: Gelijk heb je dat je niets zegt! Maar wel leuk dat je weet wat het wordt.. @ Miranda: Ja, ik zou dringend naar de kapper moeten met Keld. Maar ik vrees er een beetje voor aangezien hij NIET kan stilzitten! Mensen denken altijd dat hij een meisje is, misschien komt dat door zijn haar, dus moeten we er iets aan doen hé, maar vind het wel lief zo! Fijn dat het beter gaat met Matthew! @ Darcy: Keld is Scandinavisch, Deens dacht ik. De juiste betekenis weet ik niet, want ik ben het nog niet tegengekomen in een boek, enkel op internet en daar was het ketel ofzo.. Ocharme mijn zoon! Gaat het beter met Ollie?
Voor de luiers, voor de eer - Mobielfreak krijgt een Darcy: jongen Rootje: zegt het lekker niet (quoten en je naam toevoegen )
Ik wou op nog meer meiden reageren, maar het kdv belde om te zeggen dat Keld 39,8° koorts had, dus ben hem meteen gaan halen. Pff, vind het altijd zo zielig he, ik hoop dat het straks beter is. Kan hij geen oorontsteking hebben? Hij heeft de laatste tijd dikwijls koorts gehad.. Heb mijn schatje lekker in bed gestopt, nu hopen dat het wat zakt!
Ach gossie, Virginie, wat zielig. Tja als hij vaak koorts heeft, kun je een keer naar de HA gaan. Ik hoop dat hij snel weer beter is!
Voor de luiers, voor de eer - Mobielfreak krijgt een Darcy: jongen Rootje: zegt het lekker niet Marsab: meisje 1 jongen 1 meisje (quoten en je naam toevoegen )
Virginie: Beterschap voor je kleine ventje, blijft altijd zielig hé! Mobielfreak/Pris: Ik had precies hetzelfde met het nummer van Marco Borsato. Nou maakt Marco sowieso altijd al een hoop in me los met al zn goeie nummers All: We gaan vanavond met de familie heerlijk uit eten. Mn schoonmoeder werd vorige week 60 jaar en gaan dus vanavond lekker uit eten met zn allen. Heb er zo'n zin, want zo vaak gaan we niet meer uit eten Ben benieuwd hoe Kyra het gaat doen, maar als mevrouw eten ziet hoor ik haar meestal niet, hihi
Voor de luiers, voor de eer - Mobielfreak krijgt een Darcy: jongen Rootje: zegt het lekker niet Marsab: meisje Joyce: jongen 2 jongens 1 meisje (quoten en je naam toevoegen )
Voor de luiers, voor de eer - Mobielfreak krijgt een Darcy: jongen Rootje: zegt het lekker niet Marsab: meisje Joyce: jongen Mouschy: meisje 2 jongens 2 meisjes (quoten en je naam toevoegen )
@ mobielfreak/ pris: idd een erg mooi nummer, ik denk trouwens dat jullie een meisje krijgen! Leuk buikje hoor! @ virginie: meid ik hoop dat je je snel weer wat beter en fitter voelt! Knuffel voor Keld, wat zielig zeg! @ miranda: wat goed dat je kleine manneke zich weer beter voelt! Oorontsteking is zo verschrikkelijk! @ patries: gelukkig dat er na de gemiste trein bijna gelijk weer een nieuwe stond! Leuke zwemfoto's hoor! @ rootje: waarom zie jij zulke dingen wel (van het noppies shirtje) en ik niet! Zegt dit dan wat over jou, of juist over mij!? :-k @ Darcy: heb je nog veel lichamelijke klachten na die val van toen? @ all: ik heb ff geen puf om nog meer te reageren, dus sorry als ik iemand vergeet! In ieder geval dikke knuffel voor jullie allen!
Hallo meiden, hier ben ik ook weer! We zijn lekker een weekje op vakantie geweest naar Putten. Marijn is vanmorgen naar het CB geweest. En hij is nog niet genoeg aangekomen! Hij zit op de onderste lijn, dus hij zit onder het gemiddelde. Maar niet om je zorgen over te maken gelukkig! Hij eet echt super goed, meer als Ewout nog! Savonds met warm eten, eet hij met gemak 2 bordjes leeg! En hij eet eindelijk ook brood met beleg! Dus ik ben alleen maar heel erg blij met hoe het nu gaat tegenwoordig. Hij krijgt ook 2x per dag een fles volle melk en dat vind hij ook altijd erg lekker. Alles was weer goed gekeurt, hij moest ook blokjes in een bakje doen en dat ging ook prima. En het praten vonden ze ook goed, alleen hij zegt nog geen papa en of mama. Dus dat word nog even oefenen Alleen heeft ze ook naar z'n hartje geluisterd, en ze kwam tot de ontdekking dat hij een hartruisje heeft! Nu moet ik naar de HA om het door hem te laten vaststellen, en als hij het 'ernstig' vind moet ik door naar het ZH. Maar zoals zij nu kon bepalen, was het niets ernstigs. Jan heeft het ook, en het kan erfelijk zijn, Jan heeft er nog nooit last van gehad gelukkig! Hij heeft vandaag ook z'n 2 prikjes gehad, en meneer heeft geen traan gelaten, stoere bink! Na dat zijn prikjes waren gezet deed de mevrouw van het CB een pleister op z'n armpjes en hij wilde die er meteen weer aftekken, stoere vent! Dit zijn de cijvertjes weer; 14 maanden 9510 gram en 77 cm lang. @Virginie beterschap voor je mannetje! @Joyce heel veel plezier vanavond! @Marco muziek; ja vind het wel een mooi nummer, maar denk dat het nog mooier is als je een dochter hebt @ alle zwangeren; heel veel geluk, en lekker genieten van jullie wonder in je buik!
[quote="marsab@ rootje: waarom zie jij zulke dingen wel (van het noppies shirtje) en ik niet! Zegt dit dan wat over jou, of juist over mij!? :-k [/quote] Uuhm tja daar ga ik niet over nadenken denk ik Het is dat ik om me heen keek waar jullie allemaal waren en toen zag ik toevallig die mevrouw het shirtje aan mobielfreak geven. Als ik 5 sec later gekeken had, had ik het ook niet gezien hoor... @mouschy, leuke foto's! Lekkere jongens heb je hoor! Enne Marijn haalt het wel weer in zo te horen. Hopelijk krijgt hij geen last van het hartruisje!
@ mouschy: goh een hartruisje, wat zullen jullie geschrokken zijn. Eerst maar eens afwachten wat de HA zegt! Ik hoop op het beste! En hij is weer goed aan het eten! Fijn om te horen. Mooie cijfertjes toch! Ik heb het idee dat Aiden ook weer onderin zweeft, zoals dit hele jaar!
Lieve Mensen Ik ben erg afwezig en heel druk. Maar ben jullie absoluut niet vergeten. Voorlopig zal ik nog eventjes afwezig zijn maar helemaal weg ben ik niet hoor... Ik hoop dat alles goed gaat met iedereen en een hoop zwangeren zag ik. Met ons gaat het ook wel goed, de kleine groeit als kool en ik ben heel druk met schrijven. (wil toch echt mijn droom waarmaken).. Willen jullie me een beetje volgen dan heb ik een weblog www.sadejoella.web-log.nl Binnenkort komen er ook allemaal moederverhalen maar dat laat ik julie vantevoren weten Groetjes en dikke knuffies aan jullie allen.
Voor de luiers, voor de eer - Mobielfreak krijgt een Darcy: jongen Rootje: zegt het lekker niet Marsab: meisje Joyce: jongen Mouschy: meisje Miranda: meisje 2 jongens 3 meisjes (quoten en je naam toevoegen )
@ mobielfreak: tof dat je dat filmpje van marco liet zien met de tekst. Want ik hoor wel muziek, maar emotie erin of zo kan ik hier niet beoordelen (lees= ik ben slechthorend en luister heel erg weinig naar de muziek) @ Pris: hier ook eentje die nu al spiraal heb. @ Virginie: Oh gossie zeg voor Keld. Hopelijk niet oorontsteking net als toen met Matthew. Het is echt niet leuk. Beterschap. @ Marsab: Matthew is nu weer de oude @ Mouschy: hou ons opde hoogte als je met je jongste naar HA bent geweest, hopelijk niet zo ernstigs. Leuke foto's van je jongens! @ MissX: fijn dat je je droom nog steeds waar wilt maken en succes met het schrijven... Hier even een lachverhaaltje van Matthew: Vorige week, voordat Matthew ziek werd, ging ik Matthew afdrogen op de commode. Hij was samen met z'n pappie onder de douche. Dus pappie kwam ff kijken naar mij en Matthew. Ineens liet hij de wind achter (we zijn open naar elkaar toe ). Zijn scheet begon echt te stinken. Pappie Jeroen riep automatisch: "jesus". Matthew zei exact "jesus" terug. Jeroen en ik keken zowat met onze En toen begonnen we vreselijk schaterlachen. Matthew schaterlachte ook mee. Nu gaan we voortaan opletten wat we gaan zeggen... Jullie een fijne avond allemaal, liefs van Miranda