Mmm da;s natuurlijk niet de bedoeling he ruzie... Ik moet zeggen dat Rene hier nu ook wel eens vaker overgehaald moet worden dan de vorige maanden. Wij hebben besloten om als het deze ronde niet raak is, even een ronde rustig aan te doen. Dus niet meer 'verplicht' en alleen als we allebei echt zin hebben. Succes, ik hoop dat je er iets aan hebt. Met de ETOS-pillen kan ik je niet helpen, die slik ik ook deze ronde voor het eerst. Maar mijn ei wisselt tussen dag 14 en 19 heb ik ontdekt. En mijn cyclus is dus ook een beetje onregelmatig.
@Suus: hier een eisprong die ook op dag 20 kan zijn (bij een cyclus van 34 dagen.) Ik zou die ETOS Zwanger Worden pillen niet nemen, volgens mij hebben die ovu-testjes dan ook weinig zin. Ik heb eerder gehoord dat ze de boel reorganiseren in je lijf, dus misschien je natuurlijke ritme zien te vinden zonder die pillen? Ik slik van VSM mama de multivitamine, zit alles in en is voor de wintermaanden wel prettig ook. W.b. 'klussen' (vréselijk woord): misschien toch loslaten. En ja, het is zo dat je maar twee dagen per maand op je piek zit en je zou dan kunnen afspreken om daar rekening mee te houden (als je de ovu-testen doet) en voor de rest maar geen 'moeten' ervan maken. Wij hadden het bij Ollie niet, maar het had niet een paar maanden langer moeten duren, ik was erg ongeduldig en dat merkte mijn man ook
@rootje; ik denk dat wij dat ook gaan doen, een maandje alleen wanneer het leuk is. @darcy: haha, vind je het zo'n erg woord? Ik heb een best regelmatige cyclus, dus ik slik de etos pillen sowieso vanaf vandaag niet meer. stomme dingen. Bedankt voor je advies, ik denk dat dat ook het enige is wat we kunnen doen, het een beetje loslaten. Bij jesper hadden we het totaal niet, dat vind ik zo raar.
Saskia: heb net de foto's bekeken, erg leuk zeg en wat is Anne groot geworden! Ik herken ze niet meer na onze meeting in de dierentuin, LEUK! Marsab; Stoer zeg van Aiden, leuk gezicht is dat hé! Kyra loopt sinds vandaag ineens hele stukken los, wist niet wat ik zag vanochtend Ze is al een paar dagen aan het proberen, maar dan hield het bij 2, 3 stapjes op. Maar nu ineens doorkruist ze heel de woonkamer en legt ze zo een paar meter af. Ben uiteraard weer helemaal trots Darcy: Heerlijk is dat hé dat je lekker met je kind uit eten kan gaan en wat is het dan genieten! Zolang Kyra maar eten ziet en krijgt hoor ik haar niet... en volgens mij is dat bij Ollie ook het geval All: Heb net hele leuke slofjes met bond besteld voor de winter voor Kyra. Kreeg de site door van een vriendin en zag er erg leuke schoentjes/slofjes op. Voor de nieuwsgierigen onder ons die de site (nog) niet kennen: www.kleinevoetjes.com
@ temp: die is dus weer gedaald naar mijn oude "vertrouwde" 36.5....maar nog wel een stippen kruis. Maar dat was mijn ei niet hoor, denk ik! @ joyce: leuke slofjes, maar ik vind ze best duur eigenlijk! En knap van Kyra hoor! @ suus: Ik ben ook van mening dat het niet geforseerd moet gaan worden. Dus ik denk dat het ene goed plan is dat je hierna een losse pauze ronde in last! @ mamamo: leuke foto! @ etos pillen: ik slik ze dus ook, maar goed, aan mij heb je niet veel denk ik! hihi @ simke: leuk joh, dat Jesse zo ineens van die stukken aan het lopen is! Logisch dat je trots bent! @ rootje: wat knap dat Marissa haar bordje zelf leeg kan eten! Dat zie ik Aiden nog niet doen hoor! haha, die vindt het nog erg leuk om zijn eten overal te smeren, behalve in zijn mond! @ lovewinnie: dus jullie meiske zat al lekker aan de chips! De deugniet! haha wel weer grappig eigenlijk. Aiden heeft gister voor het eerst een stuk frikandel gehad. En lekker dat hij het vond! Niet normaal meer. Raar eigenlijk, waarom vindt iedereen (van jongs af aan al) een ongezonde snack altijd zo lekker (lees: chocola, patat, frikandel etc). Wat voor stofje zit daar toch in, wat iedereen lust!? En waarom zit dat stofje nou niet in bijv. sla, wortels, selderij etc. Niet dat ik dat niet lust hoor, maar goed ik ga toch liever voor een berenhap pinda of zoiets! hahaha Ach wat bazel ik nou eigenlijk...(gaat weer nergens over) Marsab stopt al met posten!
@Marsab: wat erin zit? Wat dacht je van suiker Dat zit echt overal in. Als de worteltjes ook zo gaan smaken, eet ik die voortaan wel i.p.v. Pringles, drop en chocolade Zeker weten trouwens dat dit je ei niet was? Ik zou het even markeren in je agenda en over 14 dagen kijken of je ongesteld wordt. Dan weet je het zeker. Misschien ook die ETOS pillen juist even niet gebruiken? Ik weet het niet zeker, hoor. @MamaMo: wat is jouw achtergrond? Ben jij Indisch of Surinaams? Ik vind het een prachtige foto van jouw en je kleintje! @Suus: ik geloof niet dat er een (in mijn ogen) natuurlijk woord is voor 'het gaan voor een kindje.' Vrijen voor een kindje misschien
He meiden, even heel kort: Jesse loopt nu echt helemaal alleen en waar hij maar naar toe wil! Het is een geweldig gezicht, zo'n lekker waggelend mannetje wat zo nu en dan een beetje van koers raakt. en tot nu toe is hij ook nog nit gevallen. Nadeel aan dit alles is dat hij nu alles te pakken kan krijgen wt hij maar wil (en voor het meeste geld dat dat niet de bedoeling is!) We moeten dus constant achter hem aan. Groetjes Simke
@Simke: Wat leuk! Kan niet wachten tot Lorenzo kan lopen... Hoewel... Dat zei ik ook met kruipen en heb nu af en toe nog bedenkingen daarover... Hmm.... @Darcy: Ik is Indo en mijn man is een halfje, dus Lorenzo is ehm... 3 kwart? Het gekke is: Mijn man en ik hebben bruine ogen en Lorenzo blauwe. Mensen kijken mij er meestal op aan maar mijn opa en Mike z'n oma hebben ook blauwe ogen en dan schijnt het te kunnen... Moet ook wel kan niet anders zijn @snoepen: Lorenzo houdt wel van chipies, maar patatjes enzo toch liever niet. Hij houdt van zijn avond eten. Gek kind @sloffen: Ik haal ze bij de Zeeman. Die kleine verstopte er elke keer 1 en kan het daarna nergens meer vinden. Als we ooit gaan verhuizen vind ik straks ergens een grote hoop @klussen: Sweet memories.... (Goed het duurde welgeteld 2 weken maar toch) Manlief is lekker kickboksen dus ik heb het rijk alleen... Ben nog aan het twijfelen tussen een warm bad en een boek of een warme douche en met jogging broek een leuke film op de bank kijken... Wat een luxe probleem
Darcy, hoe is het met Ollie? Al wat opgeknapt? En wat knap dat hij een paar pasjes los kan lopen! Marsab, ik zou misschien die etos tabletten ff laten staan.....misschien dat je cyclus zo iets sneller op gang komt? dan staat je lichaam in ieder geval niets in de weg.....je lichaam moest al wennen aan het stoppen met borstvoeding, je lichaam moest ineens weer een heel ander ritme aannemen....dat word nu misschien wel verstoord of gaat het trager door die tabletten? ik zeg maar wat hoor..... maar misschien is het wel niet meer nodig en word je ongesteld over twee weekjes....hoop het voor je meis! Rootje, woow dat zie ik hier niet gebeuren dat mn meis haar bord eet leeg met een lepeltje, dat zit hier dan overal! behalve in haar mondje hahaha Simke, nog een lopertje, wauw! knap hoor! Leuk is dat he? suus, hier ook nog nooit surinaams gegeten hoor hihi, dus je bent niet de enigste! wat goed dat je vriend geslaagd is, handig! Kan je zo helaas geen tips geven over de ovutestjes enzo.... Misschien alleen "klussen" als jullie er zin in hebben? En geen verplichte kluspartijtjes? Joyce, leuke slofjes! Lekker warm! Saskia, wat een dametje is anne al zeg! Leuke foto's! marsab, hahahahaha je verhaal over die frikandel en die berehap.......vond het zaterdag erg gezellig! MamaMo, leuke foto! ennuh ik zou gaan voor de douche, joggingbroek en film! Ik hou niet van in bad gaan! hahaha! Liefs
Allemaal, wie kan mij helpen met een naam voor mn salonnetje? als ik me ga inschrijven bij de kvk moet ik een naam hebben natuurlijk, en ik ben zooooooo niet creatief......willen jullie me helpen?
Hoi allemaal Mooi foto, mamamomo! Wat is Lorenzo ook mooi! Hier gaat het prima, met Matthew ook Hij is lekker weer de oude Ik ga zo boterham voor matthew klaar maken want hij heeft echt honger en kom later wel weer terug hier. @ Darcy/Patries: alvast een datum prikken voor mini meetinkje...? @ HelloKitty: naam voor je salonnetje...hmm.... Kitty's beautiful ?
@marsab: tja, ik zou misschien ook de etos-pillen even laten staan. Ik heb nu uit eigen ervaring gemerkt dat het mijn eisprong juist uitstelt en dat is natuurlijk wat we niet willen he.
Dit is nu mijn 1008e bericht... Hoe kan ik mijn 1008e berichten opslaan in word document, want ik wil later op mijn gemak uitzoeken en uitprinten voor dagboek later. Want deze zwangerschapspaginga gaat binnenkort verhuizen, dus ander lay out en ander site. http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=117477 De kans bestaan dat onze berichten gaan verwijderen.
@ Miranda, behalve alles kopieren en plakken, zou ik geen andere oplossing weten denk ik. @marsab, balen dat het toch niet je ei was.... hopelijk komt ie toch nog snel Hier hebben we gisteren het nieuwe (nou ja, 2e hands via marktplaats) meegroeibedje voor Marissa in gebruik genomen. Ze heeft er afgelopen nacht voor het eerst in geslapen. En het ging super. Vanochtend toen ik op haar kamertje kwam, zat ze lekker in bed met haar knuffels te spelen. Wel was haar halve kamer verbouwd, dus ze was wel uit bed geklommen. Ik heb een paar foto's in mijn album staan voor de liefhebber Ga ik nu weer aan het werk. Bye!
hai hai! Miranda, hahaha wel leuk bedacht maar Kitty zullen we maar niet doen....niemand kent me zo hihi, alleen hiero! Rootje, wat knap dat marissa al in zo'n bed slaapt joh! Wauw! Kan ze er niet uitvallen? Of leg je dan het matrasje naast haar bedje wat ik onder het bedje zag liggen? Ik zou het nog doodeng vinden! Jouw meissie gaat wel snel ofniet? Allemaal, gister helemaal vergeten te zeggen dat mn meissie van zondag op maandag weer de halve nacht heeft overgegeven....zielig! Mn vriend hoorde haar gelukkig 's nachts en toen had ze dus al haar hele bed eronder gespuugd! Vond het zo zielig! Gister ook nog steeds hangerig en niet willen eten, vandaag lijkt het goed te gaan! Ze ligt nu wel even in bed want ze is wel heeeel moe! (normaal slaapt ze 's morgens niet meer) Nu moet ik morgen dus naar het bureau voor de BMR prik....is het wel verstandig als ik die door laat gaan? Ze is vandaag net weer een beetje de oude.....wat zouden jullie doen? kga snel ff wat doen nu ze in bed ligt! Liefs
@helloKitty, Tja het is noodzaak he, ze klimt uit het ledikant en dat vind ik enger dan dit. We hadden voorgenomen om het matrasje eronder te leggen, maar uiteindelijk hebben we het niet gedaan. We hebben even gekeken hoe het ging en ze kan er heel goed in en uit klimmen. Dat leek ons veiliger dan het matrasje ernaast, waardoor ze nog een extra 'afstapje' heeft waar over ze kan vallen. En er zit een plankje langs de zijkant, als ze omrolt in bed, kan ze niet er overheen rollen. Ja ons meisje gaat ineens erg snel, het is nu al echt onze grote meid hoor, hoogste tijd voor een 2e Moest gister ook wel een traantje wegpinken hoor, weg ledikantje, hallo 'groot' bed en dus echt dag baby. Wat betreft het cb, ik zou denk ik gewoon gaan hoor. Marissa heeft ook helemaal geen last van haar prikken gehad 2 maanden geleden. En anders kun je altijd bij het cb om advies vragen en evt de prikken uitstellen. Bye
@ pillen: misschien moet ik idd die etos pillen ook maar eens gaan laten staan... Dan maar aan de gewone foliumzuur! @ darcy: zit er ook suiker in frikandel en zo..Wist ik niet. haha Dan is het dat ja! @ hellokitty enkele ideeën voor je salonnetje: Engelse namen: - Let's face it... - Reborn beauty - Bodylove - Face to face - Body Royal - Face Royal Nederlandse namen: - Herboren schoonheid - Moeders mooiste - Puur genieten - Utopia - De paradijs bloem Haar salonnetje is trouwens erg gaaf! En met het resultaat ben ik erg blij! Dus meiden, een grote aanrader!
@ hellokitty: zielig voor je meisje! Ik moet morgen ook met Aiden naar het CB voor de BMR prik! Toevallig! @ rootje: oei, wat een ondernemend meisje! hihi
Wij moeten ook naar het cb, prik al gehad, maar 14 mnd afspraak moest toch ook vonden ze. Tja ondernemend is ze wel ja, als je haar even niet in de gaten houd, doet ze van alles wat niet de bedoeling is onze boef