hmm voor de mensen die nog little people spullen gaan inslaan.... met deze bon krijg je het 3e little people artikel gratis: http://www.mattel.de/lp_3-2_promo-nl/coupon.html
Patries, jee wat een rotsituatie, lekker zeg. Zo jammer dat het zo gaat maar probeer de schuld niet bij jullie te zoeken want dat is niet zo en schiet ook niet op. Ik hoop dat jullie er met zijn allen een keer goed over kunnen praten, al lijkt het mij verstandig om het even te laten rusten (ik ga nu even van mezelf uit). Dikke knuf Haha en de mac, lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr (en bedankt want de aardappels op het fornuis zien er nu ineens een stuk minder lekker uit ) Joyce, mooi buikje zeg. Hoe voel je je? Mobielfreak, oei, diarree. Is ook zo besmettelijk als wat. Hoop dat het snel beter gaat en handen wassen na elk contact. Beterschap. Saskia, wel heel voorspelbaar dat cb bij jullie. Jee en dan meteen gooien met ziektes, het is maar een kindje en niet iedereen groeit hetzelfde. Als ze maar tevreden is en jullie voelen jullie er goed bij, prima toch. Vroeger werd er bij mij altijd gezegd dat ik meer moest eten want ik was echt mager en nu wil ik er wel een paar kilo af, zegt niks dus over de toekomst. Ik ga er eentje uit bed vissen, dacht dat ze erg moe was (is ze ook maar sinds ze in bed ligt is ze alleen maar aan het praten). Gisteren heb ik voor sinterklaas haar eerste pop gekocht, van carolle, zo lief.... (hoop dat Sarah dat ook vindt) Liefs Anette
Pfffff... Mag ik even gillen? IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Moest vanmiddag met Mike naar de tandarts, die had kiespijn. Om 10 voor half 4 hadden we een afspraak staan en we waren pas om kwart over 4 aan de beurt Tim in de tussentijd over de zeik, want het duurde 'm allemaal veel te lang natuurlijk, die was met geen mogelijkheid rustig te houden.. Komt er een of andere jongen : Mevrouw, ik wil me er niet mee bemoeien hoor, maar volgens mij wil hij gewoon wat drinken.. Nee, dat had ik nog niet geprobeerd zeker? *&%&*%*& Waar bemoeien mensen zich toch mee? Vervolgens was Mike eindelijk aan de beurt en er moest een verdoving gezet worden en Mike gilt ineens die hele praktijk bij elkaar Was echt niet leuk meer zo hard als die begon te gillen Tandarts heeft ons nu een doorverwijzing meegegeven voor de kindertandarts in Naaldwijk, waar ze onder algehele verdoving zijn kiezen etc eens flink schoon kunnen maken, want dit was geen doen volgens die man, en ja daar kan ik best wel in komen.. Vervolgens zat ik dus met 2 jankende kinderen We moesten nog een boodschappie doen, maar eenmaal in de supermarkt ben ik hard naar buiten gerend omdat die 2 echt niet stil werden Gelukkig belde me schoonmoeder net op waar ik was om Mike op te halen, dus hebben we buiten staan wachten. Vervolgens komen er dus mensen uit die praktijk en zeggen doodleuk: Goh, huilen ze nog steeds? &%^&*% Ik was echt zoooo blij toen ik eenmaal thuis was, werd me echt even teveel allemaal..
Hey allemaal! Ik ben ook weer terug na de operatie. Afgelopen vrijdag geopereerd en sinds gisteren uit het gips. Operatie is op wat kleine dingen na goed gegaan, alleen het vervelende is nu dat ik haast geen gevoel meer in mijn duim heb... . Volgende week woensdag moet ik terug en als het dan nog niet goed is, dan gaan ze verder kijken....T zou toch niet zo zijn dat ik van het ene af ben en het andere erbij krijg? Trouwens, een paar knappe dokters door in Gent....wow, werd spontaan zenuwachtig toen ik halfnaakt op dat bed lach Verder loop ik erg op mijn tandvlees op dit moment. Omdat ik door de operatie niks mag doen voor een maand, zijn mijn ouders hier extra om op Thijs te passen.....nou ja, zelfs na het gesprek wordt ik er erg kwaad om zoals het gaat. Dat houdt in nog steeds veel teveel tillen en als ik dit zeg, worden ze weer kwaad. Ik heb het gehad met dat gedoe! Probleem is dat wij momenteel financieel geen ruimte hebben om een gastouder te kunnen betalen en uit onze kennissen etc. kan ook niemand oppassen....ik weet het niet meer hoor Ze verpesten Thijs gewoon en het voelt soms net alsof ze hem van me afpakken! Hij wil ook niet meer bij mij zijn als hun er zijn, net alsof ik er niet ben. Als hij valt bijvoorbeeld vliegt hij gelijk naar mijn ouders - yak! Sorry meiden voor mijn geklaag, maar t vervelende is dat ik geen oplossing meer zie. Mijn vriend zegt alleen maar dat het wel losloopt, maar die zit er niet de hele dag bij...dat geeft tussen ons ook ergenis. Bah, bah, bah.... @Patries - jij ook al problemen met je schoonouders, vervelend zeg! Lekker die frietjes! haha! Spannend hoor dat je gaat testen. Wij zijn er helemaal niet mee bezig en met al dat gezeur op dit moment lijkt me dat ook niet verstandig. @Mobielfreak - vervelend zeg dat die mensen zich ook nog met je bemoeien, zit je net op te wachten @Saskia - ach, ze moeten iets te zeggen hebben he bij het cb. Gewoon niet luisteren is soms de beste optie @hello kitty - moeilijk een naam verzinnen, perfect beaty vind ik wel mooi, omdat je aangeeft dat je perfectionistisch bent, haha! Ken geen programma weer je een logo mee kunt maken @pris - succes met het afvallen, lijkt me wel moeilijk in deze periode met al dat lekkers. Hoe gaat t trouwens met je opa in Goes? Woont er nog meer familie in Zeeland? @Suus - haha, mannen! Als ze met vrienden onder elkaar zijn lijkt het wel alsof ze altijd willen, maar kan het me ook wel voorstellen hoor. Even rustig aan doen en proberen het leuk te houden. Hoe is t met Jesper nu? Sorry als ik iemand vergeten ben. @Noor - jouw mannen hebben hun achterstand wel ingehaald zeg! Fijn hoor! @Joyce - mooi hoor je buik....ben wel een beetje jaloers...
Hey meiden, Op het late van de avond wil ik toch nog even wat mededelen. Ik heb vanmiddag een test gedaan en...... POSITIEF Toch ben ik er niet helemaal op gerust en heb ik vanmiddag de vk gebeld. Kon mijn eigen vk niet te pakken krijgen, dus maar eentje in het dorp hiernaast gebeld. Die vertelde mij omdat ik een spontane mk heb gehad en het bloeden daarna was gestopt waarschijnlijk toch echt opnieuw zwanger ben. De enige manier dat ze het kunnen bevestigen is om over 3 weken een echo te maken. En dan kunnen we zien of er een vruchtje met kloppend hartje is of helemaal niks. Op die manier klinkt 3 weken toch echt lang. Dacht ik zo. Ik heb hier dezelfde vraag de de vk gevraagd en die denkt ook dat ik weer zwanger ben. Morgen ga ik mijn eigen vk nog bellen en ben benieuwd wat die zegt. Ben er helemaal hyper van. Ben ik dan toch echt meteen weer zwanger? AAAAAAAHHHHHHHH ik kan het gewoon niet geloven. Zo dat was even het nieuws van mij kant. Dat zal deze week wel weer helemaal goed maken. O ja Jamie heeft vandaag nog wel 4x zelf los gelopen. Kleine stukjes van tafel naar mij of Marc toe. Helemaal geweldig dus. Mijn dag kan niet meer stuk. Ga nu snel mijn bedje in. Hopen dat ik kan slapen met al mijn gehyper de piep. Maar ja morgen gaat weer vroeg de wekker en wie weet komt Jamie weer vannacht, zoals de hele week al. Weltrusten alvast en ik kom morgenavond weer even spieken. Liefs, Patries
Nog ff snel @Mobielfreak: Balen dat Tim last heeft van diarree. Hier helpt banaan vaak ook goed. Fijn dat hij niet uitgedroogd is, goed gedaan meid! Vervelend dat jij je ook niet echt lekker voelt, gelukkig wel wat kunnen uitrusten, vooral nu met je bekken. En jeetje wat een gedoe met Mike bij de tandarts. Heerlijk ook die mensen die wel even hun zegje willen doen. &%#@*& Vreselijk die mensen. Bleh. Ik kan me voorstellen dat je blij was weer thuis te zijn. Dikke knuf voor jou meid. @Anoek: En hebben je aardappels nog lekker gesmaakt? Of toch liever aan de patat gegaan. Wat lief een echte pop voor Sarah. Echt helemaal leuk. @Saskia: bedankt voor de tip van de little people spulletjes. @Hellokitty: Zo te horen ben je druk bezig met je salonnetje. Leuk hoor. Hier helaas geen tips over website met logo's. Zal van het weekend even over de naam nadenken. O en tandarts is ook niet mijn favoriet hoor. Erge is dat ik het nu wel voel waar ze geboort heeft en voordat ik ging had ik nog nergens last van. Lekker dan. @Gonzo: fijn te horen dat je operatie op zich goed verlopen is. Ik hoop wel dat het straks beter gaat met je duim. Viel het je verder allemaal mee? Bedoel met narcose enzo? Jij ook al zo'n r*t situatie. Balen meid. Had gehoopt dat het na het gesprek beter zal gaan. Maar jij woont toch ook in NL? Ik breng Jamie ook naar een gastouder, maar dat hoef ik niet helemaal zelf te betalen. Krijg ook een deel terug van de belasting. Op die manier is het ook de moeite waard om te werken zeg maar. Je kan op de website van de belastingdienst een calcullatie doen. Misschien dat het dan toch nog haalbaar is voor jullie? Kan me voorstellen dat het voor jullie nu even wat rustiger moet zijn, voordat jullie aan een 2e gaan denken. Ik zou dat ook zo doen. Hier is het waarschijnlijk wel weer raak. Dikke knuffel voor jou Gonzo Oke nu ga ik er echt vandoor. Liefs, Patries
Patries, ik was ook na mn MK meteen weer zwanger zonder een menstruatie te hebben gehad.....en dat was dus ons meiske! dus dat kan echt wel zo snel! Gefeliciteerd!
PATRIES VAN HARTE GEFELICITEERD!!! Wat een goed nieuws zeg Zal wel even door moeten dringen..zo snel...het is jullie gegund!
Ok veel geschreven en ik kan thuis niet lezen helaas Goedemorgen! @ Hello Kitty Leuk dat je zo met je salon bezig bent Jammer dat je zo ver weg woont anders had je elke paar weken mijn wenkbrauwtjes mogen doen. Heb je al een naam. Misschien je naam dan in het logo verwerken! Ik weet geen programma. ms ff googlen. @ Afvallen in deze periode 4 jaar geleden heb ik deze manier ook gedaan....en begonnen op de eerste dag van de vakantie Zat ik in Spanje aan de yoghurt haha. Als je iets wil moet je er voor gaan...Sorry maar ik snap mensen niet die zeggen dat ze gaan afvallen na de feestdagen ofzo...als je het wilt waarom dan nu al niet!? maar ja das mijn mening @ Patries. Knap hoor van Jamie dat ie steeds meer stapjes los gaat lopen! Patatjes zijn lekker! Leuke foto! Die stoelen hebben ze volgens mij ook bij de Hema....veel te groot...Tygo gaat rondjes draaien / staan enz... Balen dat wachten bij de tandarts. Studie? Wat doe je voor studie? Heb ik ms gemist? @ Saskia. Fijn he dat CB? en was jij niet juist degene die iets met dieeten had (of anti- dieet) van vroeger ofzo. Volgens mij valt t allemaal wel mee toch?! En wat een opmerking zeg over hart en vaatziektes pfffffffffffff... Hier geen LP @ Marsab. Verplicht Sinterklaasjournaal kijken haha @ Mobielfreak....Fijn he ook al zolang wachten.....Zo irritant dan die opmerkingen Later meer Liefs Pris
@ Joyce Wat een bescheiden buikje nog zeg! Mooi hoor. Leuke fotoÂ’s ook van Kyra. Wat een schatje! Oh wat ben jij gemeen zeg hahaÂ…gewoon de bel eruit trekken Â…Nee hoor gelijk heb je! Zeker omdat Kyra niet lekker was Volgend jaar idd zelf lopenÂ…lijkt me helemaal leuk! Nog steeds leuk op je werk? Geen spijt gehad van t teruggaan? @ SaskiaÂ…Tygo is al een hele tijd een 10 plusser! @ Suus. Je man kan er iig weer grapjes over maken! @ Noor idd net aan een 10+. Gaan goed toch jouw mannen!? Leuk met Isa Sint Maarten lopen! FotoÂ’s?! @ Gel. Bedankt voor jullie tips! @ Gonzo. Ik zou proberen dingen bespreekbaar te maken /houden. Wat Patries ook zegt, je hebt recht op vergoeding! Ff checken. Succes met je arm. Geen id hoe t met Peter zijn opa gaat. We worden alleen gebeld als ie om 03.15 verder horen we niets Nou ja is lang verhaal. Laten we het er op houden dat ik er flink de :c: in heb. Wel lief dat je t vraagt. Van Peter woont er wat familie in Krabbendijke. @ Mobielfreak Gaat t al beter met Tim?
Nou ik zat er helemaal klaar voor maar bijna niets van gezien...Tygo had die avond last van zijn tandjes en heeft de hele boel bijelkaar geschreeuwd (zo zielig). Wel gezien dus maar niets van gehoord
patries gefeliciteerd,. is er na je miskraam een echo gemaakt ofzo of had je zoiets het is over. misschien was het wel een 2ling en is er toen 1 afgekomen of zeg ik nu iets heel stoms. een vriendin van me heeft dit namelijk gehad vandaar mijn vraag of teste je naderhand negatief wat fijn dat je zwanger weer zwanger bent gewicht: alicia weegt al vanaf 10 maanden 10+ maar er komt niks bij. ze woog toen 10200 ofzoiets en nu 10600gr. snap er niks van. ze groeit wel erg hard in de lengte. tweenies: alicia der favo tv programma haha. ze danst, zingt en swingt erop :0 zo schattig. vooral dat zingen op der eigen manier haha. lopen: wat leuk dat nu meer kindjes volgen et hun eerste stapjes, enne nog steeds op tijd. hoorde van het cb dat 15 maanden gemiddeld is dus hup kids lopen haha. alicia doet het alweer 2 maanden en goed achrik er soms wel van hoe snel het gaat ze lijkt nu zo zelfstandig en doet der iegen ding. sinds ze kan lopen kruipt ze ook absoluut niet meer gastouder: mijn gastouder stopt er mee want wil geen 2 kindjes opvangen kinderopvang neemt geen kindjes voor halve dagen vanwegen de wachtrij. en er was 1 andere gastouder maar die wil ook al geen babys. zie het even niet meer te zitten kwa oppas. ik heb nu opvang tot september 2009 maar dan moet deze uk ondertussen ok al ongeveer naar de oppas, nou ja bijna. wat een drama zeg. nu heeft een tante van ferdi aangeboden om op te passen, gratis nog wel maar weet het nog net zo. ze kan tot half 12 en ik werk tot 1 uur. haar idee is om te zorgen dat haar vriendin dan naar haar huis komt om verder op te passen tot ik kom. wel een idee maar alicia wordt zo door haar verwent met kadotjes, snoepjes etc dat ik bang ben dat ze thuis onhandelbaar gaat worden omdat ze daar alles krijgt. moelijk dus ff een foto van mijn buikje met 7 weken. is niet normaal meer
dit was alicia vanmorgen, ze was druk aan het game met der vtech. lachen wat ze dan doet als winnie de poeh voorbij springt
o alicia heeft trouwens sinds een week of 2 het dansen ondekt. ze schudde al wel zo nu en danmetder kontje en swingde met der armpjes en lichaam van links naar rechts maar nu extreem haha bij elk deuntje draait ze in het rond gaat zingen swingt en neuriet het deuntje mee. rondjes draaien doen jullie kids dit ook. ze heeft zulke rare keuren haha net als toen dat ze ineens door der benen heen wilde kijken haha.