@joyce wij zijn naar de huttenheugte geweest in drente dat is van centerparks dus met subtropisch zwemparadijs (met speciaal bad voor onze ukken) en een overdekt "winkelplein" met allemaal winkeltjes en diverse restaurantjes (met overal kinderporties/menuus/speelgoed) en allerlei georganiseerde activiteiten.. waar we uiteindelijk niet aan mee gedaan hebben (nahja.. fotoos op onze weblog dus mocht je het interessant vinden ) @mamamo: misschien toch eens nog een keer praten? het is wel lief dat hij jou wil beschermen.. maar als jij daar ondertussen niet op zit te wachten dan is het niet gek dat het eens mis gaat natuurlijk @lopen zonder handjes: dat heeft anne ook best lang volgehouden hoor wij wisten wel dat ze het kon omdat je gewoon voelde dat ze amper nog "schommelde" tijdens het lopen maar ze durfde kennelijk gewoon niet nu is ze binnen 3 weken van voorzichtig overstappen tussen bank en tafel ineens druk aan het rennen en ontzettend zelfverzekerd aan het rondstappen. komt allemaal vanzelf @mobielfreak: wow das al bijna een heel gebit hier nu 6,5 tandje en dat is het wel die halve is rechtsonder.. en die zit echt al 2 weken half door het tandvlees zonder definitief door te komen. tim is vast veel te druk met tandjes kweken om een heel repertoir aan woordjes te vormen je kan niet alles tegelijk he @miranda: 4e kies? wow ook al zo'n heel gebitje daar leuk hoor! hebben jullie trouwens ook zo'n zin in kerst/sinterklaas/oud&nieuw? wij zijn nu al aan het dubben wat me met de kerst gaan doen. normaal gesproken zijn we al maanden vantevoren "besproken" voor beide kerstdagen.. maar nu hebben we eigenlijk niemand gehoord. heel apart gevoel geeft dat nou gaan we natuurlijk ook 2e kerstdag snachts op vakantie.. (of evt. de dag na kerst sochtends heel vroeg) dus misschien dat het daar aan ligt. Wel al 2x sinterklaas op het programma. 1x op 5 december omdat anne dan sowieso bij jobs ouders is... dus wij rijden na werk die kant op en dan gaan we daar sinterklaas vieren en zondags liggen er als het goed is pakjes voor Anne bij mijn vader. verder van nu tot einde van het jaar geloof ik elk weekend wel een kinderverjaardag (kadootjes shoppen! zo saai als ik dat vind voor volwassenen vaak.. zo leuk is dat voor kleine kinderen ) drukdrukdruk.. maar wel heel gezellig verder "moet" ik nog anderhalve week vrij nemen (of uit laten betalen) dus relaxtijd tussendoor moet wel lukken
Hallo Dames, hier ben ik ook weer! @ Lovewinnie: Mooie kamer van Alicia! Ik vrees dat het hier nog te vroeg zou zijn, hij zou alleen maar rondlopen dan! En je mag terecht trots zijn op je meid hoor, is toch logisch? @ Suus: De hechting er zelf uit halen? Alhoewel, doe het ook liever zelf, dan is het op mijn tempo. @ Darcy: Leuke foto's! Knappe knul heb je hoor! Veel succes met het klussen, hopelijk is het snel raak. @ Noor: Je leest het niet meer, maar veel plezier! @ Patries: Gefeliciteerd met de zwangerschap! Ben heel erg blij voor jou! @ Marsab: Balen meid Misschien is het gewoon een begin en ben je volgende maand toch gewoon ongesteld of beter nog, zwanger! Doe maar effe lekker rustig aan. @ Berbel: Lekker aan het klussen? Alles goed met jullie? @ Miranda: Fijn dat Matthew droog was! @ Brigitte: Ik ben blij dat alles goed gaat en geweldig dat je het ukkie al voelt, zalig gevoel is dat! @ Rootje: Ook al zo'n flinke meid! Hopen op goed nieuws binnen 14 dagen dus! @ Maart: Fijn dat alles goed gaat met jullie, dat is het voornaamste! @ MammaMo: Vind het echt rot voor jou, echt een ***situatie. Knuffel! @ Mobielfreak: Hier ook geen pratertje! Ikzelf word er onzeker van omdat iedereen zegt 'kan hij nu nog niet praten' enz.. Ieder kind zijn ontwikkeling, de één is vroeger met iets anders, laat hem toch doen zeg! Hij maakt duidelijk wat hij wilt en verstaat best wel wat we zeggen, dus.. @ Saskia: Ja!!! Hier ook enorm zin in de maand december. Ik weet nog niet wat we gaan doen, maar Keld zal al meer van de sfeer kunnen genieten dan verleden jaar. Leuk is dat, december!
O ja, Keld wilt sinds dit weekend alleen eten. Hij ziet het op het kdv, dus wilt ie dat ook. Ik moet hem nog helpen met het eten op zijn vorkje te doen, maar voor de rest eet hij flink zelf! Soms kan het erg snel gaan, verleden week was er nog geen sprake van zelf te eten..
hier is al een maand of zo de regel "zelf eten of niet eten" . als ik der wil voeden houdt ze lippen stijf op elkaar, gelukkig gaat dit erg goed allemaal en doet het ongeveer sinds een maand of 11. vind het altijd zo leuk om dat snoetje te zien als het weer is gelukt om een schepje te pakken en te eten . in het begin had ze het nogal moeilijk en begon dan te drammen omdat het niet lukte. had ze eindelijk eten op der vorkje en dan keerde ze de lepel/vork om al voordat deze bij de mond was en dus hups op schoot. nu heeft ze er geen last meer van maar geniet maar van deze oefenmomentjes
Darcy: Leuke foto en wat een schatje is Ollie om te zien zeg! Marsab: Kan me heel goed voorstellen dat je iets minder actief wil zijn op ZP. Denk maar eerst lekker aan jezelf en mocht je echt je hart willen luchten, dan weet je ons te vinden. Dikke knuf voor jou meis en sterkte! Saskia: Ik ga eens op de site van CP kijken. Ik vond overigens de katjeskelder er ook erg leuk uit zien. All: heb niet zoveel puf om te reageren op iedereen, sorry daarvoor! Vanavond lekker Prisonbreak kijken. Zijn er nog meer meiden die dit volgen? Fijne avond allemaal! -X-
@patries - mijn gevoel in mijn duim is nog niet terug, moet morgen weer naar het ziekenhuis...ben benieuwd! Mijn vriendin is afgelopen maandag niet geopereerd omdat de dokter ziek was , dus nu is de operatie voor a.s. vrijdag gepland, hoop dan echt dat het doorgaat, het zit haar niet mee. Hoe voel je je nu? Hoe is de situatie met je schoonouders? @Marsab - snap je hoor! Dikke knuffel voor jou! @Miranda - fijn dat Matthew nu droog blijft @Darcy - leuke foto, gezellig zo'n ijsbaan...enneh spannend met je eitje! @Mamamo - gewoon alles zeggen hoor, ik moet af en toe ook even mijn ei kwijt...lucht op! Hoe gaat t nu? @zelf eten - dat doet Thijs ook al een paar maandjes, hij wil ook echt niet meer gevoerd worden @tanden - Thijs heeft nu 8 tanden, 4 kiezen en 2 snijtanden komen nu door
@ Gonzo: Moet je terug naar Gent of gewoon in NL naar het ziekenhuis? Sterkte voor je vriendin, hopelijk komt alles gewoon goed. Wat kan het leven soms hard zijn.. @ Tanden: Hier ook 8 tanden en 4 kiezen, ik denk dat er ook weer op komst zijn. @ Joyce: Ik ben dol op Prison Break! Verslaafd zelf! @ Lovewinnie: Haha, hier is het ook zo, als iets niet lukt, kan hij nogal kwaad worden!
Ik heb een week geen internet gehad, en ben net een half uur weer online, dus heb nog niet alles terug gelezen. Maar zoals jullie aan mijn banner kunnen zien ben ik ZWANGER! geheel onverwachts maar we zijn zo blij! Als alles goed gaat krijgen we er een 3e wondertje bij in Juli!
@mobielfreak: Wauw wat heeft Tim veel tanden en kiezen. Zo zie je maar weer dat ieder kind op zijn eigen tempo ontwikkeld. Hoe gaat het verder met jou? En je bekken? @Miranda: Hoe is het afgelopen nacht gegaan met Matthew? Ik hoop dat het zo goed blijft gaan, dan heb je de oplossing gevonden. Jeetje al een 4e kies. Hier nog geen kiezen te bekennen. @Darcy: Zeker spannend meid. Iedere maand hoop je toch weer. Ik hoop dat je me snel volgt. Banketstaaf mmm dat klinkt lekker. Leuke foto weer. Jullie zijn wel fotogeniek zo samen! @Marsab: jeetje meid wat balen. Ik had juist nu zo goede hoop. Kan het anders geen innesteling zijn of je ei? Meid als je er zo mee zit, wat ik mij heel goed kan begrijpen, zou ik toch nog eens naar je ha gaan. Dat wachten is maar niks en daar wordt je ook niet vrolijk van. Kan me goed voorstellen dat je het hebt gehad met het forum, al die meiden die maar zwanger worden. Sorry. Meid een hele dikke knuffel voor jou @Saskia: zo te horen gaat Anna goed verwendt worden met Sinterklaas. Hier nog geen idee of we er wat aan gaan doen. En dan de kerst. Hier alleen 2e kerstdag plannen. Verder niks. Komt vanzelf wel, wij zijn daar nooit zo vlot mee. Wel een beetje fout. Waar gaan jullie dan heen op vakantie? Lekker hoor. Ik heb trouwens wel zin in al die kerstversiering etc. Nu in NL is het echt echt zeg maar. In Dubai had ik dat gevoel helemaal niet, maar nu heb ik er bijna zin in. @Virginnie: Wat leuk dat Keld nu zelf met een vorkje eet. Wat worden onze kids groot hé! Hoe gaat het eigenlijk met jou meid? Al uitslag van je bloedonderzoeken> @Lovewinnie: Wanneer ga je eigenlijk voor je 2e echo? @Joyce: Prisonbreak op welk net komt dat? Wij hebben het altijd trouw in Dubai gevolgd. Erg leuk. De katjeskelder schijnt erg leuk te zijn voor kids, dus een aanrader. En anders even aan Noor vragen als ze terug is. @Gonzo: Hoe is gegaan in het zh? Balen zeg van je vriendin. Kan ze nu wel snel terecht voor de operatie? Leuk dat Thijs ook al zelf eet. Hier ook hoor. Alles zelf doen. Hij zegt het er nog niet bij, maar als hij het kon, had hij het gedaan. @Moushy: Wauw meid zwanger van de 3e. Leuk hoor. Van harte gefeliciteerd. Ik weet niet of je het hebt gelezen, maar ik ben als het goed is ook weer zwanger. Meteen na mijn mk van 7 okt. Dus zal nu rond de 6 wkn zijn. Worden we samen juli mamas. Hier verder alles goed. Met vlagen misselijk, that's it. Hebben vanmorgen met zwemmen onderwaterfoto's laten maken. Ze zijn volgende week klaar. Ik ben benieuwd! Fijne dag allemaal. Liefs, Patries
Ik wilde nog even de zwangere kippen lijst opzoeken, maar ik kan m niet vinden! heb meer dan 10 pag. terug gebladerd...
Zwangere september 2007 mama's: Ief: bevallen van Kyran op: ..-09-2008 van de 2e! Sophie uitgrekend op: 02-01-2009 Mobielfreak uitgerekend op: 11-02-2009 Joyce uitgerekend op: 19-03-2009 IMD uitgerekend op: 13-04-2009 Mariella uitgerekend op: 01-05-2009 Brigitte uitgerekend op: 02-05-2009 Gonzo uitgerekend op: 04-05-2009 Patries81 uitgerekend op: XX-07-2009 Mouschy uitgerekend op: xx-07-2009
Hier nog steeds droog Ben benieuwd naar de onderwaterfoto's! @ Virginnie: leuk dat Keld nu zelf met een vorkje eet. Soms wilde Matthew zelf eten, wat het hem niet vaak lukte! @ Mouschy: Gefeliciteerd zeg! Leuk joh. Heb het lijstje gevonden, maar weet niet of het recente versie is, maar toch... Liefs, Mier
Zwangere september 2007 mama's: Ief: bevallen van Kyan op: ..-09-2008 van de 2e! Sophie uitgerekend op: 02-01-2009 Mobielfreak uitgerekend op: 11-02-2009 Joyce uitgerekend op: 19-03-2009 IMD uitgerekend op: 13-04-2009 Brigitte uitgerekend op: 02-05-2009 Patries81 uitgerekend op: 15-07-2009 Mouschy uitgerekend op: xx-07-2009 Wie volgt?
Hey meid, Wauw wat goed, opnieuw droog. Helemaal super. En bedankt voor het opzoeken van het lijstje. Heb wel wat aanpassingen gedaan, maar denk dat hij nu up to date is. @uitgerekende datum: ik heb geen idee hoelang mijn cyclus deze maand zou zijn, dus heb maar een gemiddelde genomen van 30 dagen. Dat wordt dus 15 juli, klinkt niet verkeerd toch? Nog 2 weken en dan eerste echo. Ik kijk er erg naar uit.
Zwangere september 2007 mama's: Ief: bevallen van Kyan op: ..-09-2008 van de 2e! Sophie uitgerekend op: 02-01-2009 Mobielfreak uitgerekend op: 11-02-2009 Joyce uitgerekend op: 19-03-2009 IMD uitgerekend op: 13-04-2009 Brigitte uitgerekend op: 02-05-2009 lovewinnie uitgerekend op: 27-06-2009 Patries81 uitgerekend op: 15-07-2009 Mouschy uitgerekend op: xx-07-2009 Wie volgt?
Zwangere september 2007 mama's: Ief: bevallen van Kyan op: ..-09-2008 van de 2e! Sophie uitgerekend op: 02-01-2009 Mobielfreak uitgerekend op: 11-02-2009 Joyce uitgerekend op: 19-03-2009 IMD uitgerekend op: 13-04-2009 Brigitte uitgerekend op: 02-05-2009 Lovewinnie uitgerekend op: 27-06-2009 Patries81 uitgerekend op: 15-07-2009 Mouschy uitgerekend op: xx-07-2009 Wie volgt? @Lovewinnie: ik wist dat ik iemand was vergeten. Sorry
mouschy: gefeliciteerd, wat leuk zeg. lijstje wordt weer erg lang zo haha. echo: ik krijg maandag mijn 2e echo en zit vol spanning. zodra ik gene klachten heb denk ik dat het fout zit daar binnen en nog geen uur later ben ik super misselijk en wete ik zeker dat het goed zit. ik weet het echt niet en wacht maar af tot maandag. ben pas 16.15 uur aan de beurt dus zal wel een lange dag worden. ben er weg van heb honger
hé mouschy, gefeliciteerd! Ik dacht dat jullie het bij 2 wilden houden en dat je ook al babyspul hebt weggedaan?
@ Lovewinnie: Spannend, de 2e echo! @ Patries: Resultaten waren oké, enkel een beetje teveel cholesterol en mijn urinezuur was een beetje te hoog, maar niks om me zorgen over te maken. Jij ook je echo binnenkort, leuk! Ik ben benieuwd naar de onderwaterfoto's! @ Mouschy: GEFELICITEERD meid!! Super! Ik dacht ook dat jullie het bij 2 wilden houden? @ Miranda: Fijn dat Matthew nog steeds droog is!