Zijn jullie kids ook zo druk? Keld is altijd redelijk actief geweest, maar nu.. Je kan hem bv. niet meer aankleden of verversen zonder een heel gedoe. Voor de ochtend gebruik ik nu de tip van Marsab, flesje melk erbij, zo kan ik hem tenminste 'verzorgen' zonder met hem te moeten 'vechten' . Want zo voelt het soms hoor, hij spartelt echt tegen, wilt gaan staan, grijpt naar alles wat in zijn buurt ligt en dus moet ik alle moeite van de wereld doen om hem op zijn kussen te houden. Afleiding werkt NIET, heel soms ja, maar meestal is hij te druk met andere dingen. Zijn flesje s'avonds krijgt hij nog bij mama op schoot, maar flesje leeg en weg is Keld. Verteren? Nee, hoeft niet, veel te druk met spelen! Hij doet gewoon zijn ding en kijkt niet waar hij loopt, dit weekend is hij voor de zoveelste keer met zijn hoofd tegen tafel gelopen, gewoon omdat hij met andere dingen bezig is. Is wel een schatje, maar was benieuwd naar hoe druk jullie ukkies zijn! x
hmm ik heb savonds vaak lotje bij het luieren das de enige manier waarop ze nog op de commode blijft liggen sochtends is ze ngo duf.. dan valt het wel mee maar savonds....
trouwens zoiets geks hier Anne dr fles is kwijt! gisterochtend heeft ze er nog pap uit gegeten en nu is hij NERGENS te vinden niet onder de bank de kast of de box niet in de bak oude flessen of de vuilnisbak de kattenbak hebben we zelfs gecheckt kasten kan ze niet... en terwijl ik typ.. denk ik "wacht ff!" en ja hoor ik zie hem liggen het mysterie van de papfles is opgelost
Zwangere september 2007 mama's: Sophie uitgrekend op: 02-01-2009 Mobielfreak uitgerekend op: 11-02-2009 Joyce uitgerekend op: 19-03-2009 IMD uitgerekend op: 13-04-2009 Brigitte uitgerekend op: 02-05-2009 Lovewinnie uitgerekend op: 27-06-2009 Gonzo uitgerekend op: 04-05-2009 Patries81 uitgerekend op: 15-07-2009 Mouschy uitgerekend op: xx-07-2009 Ik heb 'm even aangepast
@Saskia: ik dacht laatst ook twee flessen kwijt te zijn... had meneer gezellig in de blokkenstoof gestopt... dekseltje erop... gelukkig lagen ze er nog maar 1 dag in, getsie
@Berbel: ben jij ook van plan om op de 'zwangeren'lijst te komen? Leuk, man! @Virginie: gelukkig kun je wat doen aan een te hoog cholesterol... Ben blij dat het niets ernstigs is! @Lovewinnie: zeker spannend, hoor. Als je de volgende echo hebt gehad en een tuinboon met stompjes van armen en beentjes ziet spartelen, dan weet je dat je al wat meer gerust kunt zijn. Benieuwd hoe Alicia gaat reageren op je dikke buik straks
babysite: heb even hte nummer van marco borsato erop gezet, dochters. als ik dat nummer hoor begin ik spontaan te huilen. nu weer pff vind het echt erg mooi. precies zoals het voelt. het gaat allemaal veel te snel ik ben ik regelmatig de spenen kwijt. zemag er nu alleen nog 1 in bed en ze verstopt ze gewoon als ze de kans krijgt. er liggen er 3 of 4 in bed en heb het idee dat ze ze verstopt in de zak als we naar beneden gaan. dan loopt ze ineens rond met een speen, vind ik er een onder de tafel, in de box, in de plantenbak echt overal. ik ga weer ff verder naar luisteren naar marco haha.
Wij doen ons best voor een 3e, voor 2e hebben we er bijna een jaar over gedaan dus ik wil er nu niet al teveel mee bezig zijn. Dat gaat trouwens makkelijker als je er al 2 hebt lopen.
Zwangere september 2007 mama's: Sophie uitgrekend op: 02-01-2009 Mobielfreak uitgerekend op: 11-02-2009 Joyce uitgerekend op: 19-03-2009 IMD uitgerekend op: 13-04-2009 Brigitte uitgerekend op: 02-05-2009 Lovewinnie uitgerekend op: 27-06-2009 Patries81 uitgerekend op: 15-07-2009 Mouschy uitgerekend op: xx-07-2009 Ik heb 'm even aangepast, zie mezelf steeds nog op de lijst staan, maar doe helaas niet meer mee
@Mouschy - gefeliciteerd! Leuk om te horen @Patries - de hechtingen zijn uit mijn wond, maar het gevoel zou nog een maand weg kunnen blijven, als het dan nog niet terug is moet ik aan de bel trekken. Hoe is het eigenlijk met je katten, gaat het al beter? @Virginie - wat doet een hoog urinezuur eigenlijk? Gelukkig voor de rest geen bijzondere dingen. Ik was weer in Gent geweest, vind de mensen daar wel heel aardig, maar toch wel iedere keer een uur en een kwartier rijden, dat is wel minder! Thijs is ook heel druk bij verschonen en staat soms op voordat hij een pamper aan heeft en gaat er dan ook als een speer vandoor. Geef hem meestal iets te spelen, maar moet zeggen dat meneer ook steeds vaker doet waar hij zin in heeft...'s avonds is dat ook het ergste moet ik zeggen. @Sinterklaas - ben benieuwd wat jullie je ukkies geven, hebben jullie al een idee?
Mogguh, mama's Sinterklaas: wij gaan elk jaar boerenkool met worst eten bij mijn pa, open haard aan, rode wijn open... heerlijk. Zeer kleine cadeautjes, waarbij vooral het gedicht centraal staat. Veel misbaar en gedoe ( ) over een zelf te beschilderen spaarpotje, een sigaar, een speeltje voor de hond... gewoon leuk dus. Overmorgen komt de goeie Sint aan in ons dorp, dus dan gaan we even naar de intocht kijken. We vieren het verder nog niet voor Ollie, al zit er natuurlijk wel iets kleins in de zak @Gonzo: ben je positief over je herstel? @Berbel: het is natuurlijk afwachten hoe snel je weer zwanger bent... maar wel reuze leuk toch, een groot gezin! Ik wil er ook wel drie, maar ben vooralsnog benieuwd of no. 2 in de lijn der dingen ligt Leuk, Mouschy - een derde. Ben je benieuwd wat het geslacht is en willen jullie dat ook weten? Lovewinnie is hormonaal Lekker janken, meid Nou, nog even twee toetsjes in elkaar timmeren en dan aan het werk. Ik start om half 11, heerlijke luxe 8) Fijne dag allemaal!
Zwangere september 2007 mama's: Sophie uitgrekend op: 02-01-2009 Mobielfreak uitgerekend op: 11-02-2009 Joyce uitgerekend op: 19-03-2009 IMD uitgerekend op: 13-04-2009 Brigitte uitgerekend op: 02-05-2009 Lovewinnie uitgerekend op: 27-06-2009 Patries81 uitgerekend op: 15-07-2009 Mouschy uitgerekend op: 20-07-2009 Wat een leuke lijst zo! word idd wel weer lang, maar erg leuk om te volgen! Wie weet wie er nog meer bij komt! (Gonzo? ) Nee idd het zat niet in de planning, maar toch een keer onveilig gedaan, en het was meteen raak! Vind het bijna niet te geloven, maar met Ewout hebben we zoveel moeite moeten doen om zwanger te worden, medicijnen en heel veel ziekenhuis bezoeken, en met Marijn 1ex raak en nu dus weer! We zijn zo blij hiermee, echt waar! En idd we hebben alle baby spullen verkocht, dus ik kan zometeen weer nieuwe dingen kopen. Maar wil eerst weten wat het word, zodat ik het daar aan kan aanpassen. Ik moet alle Snoopy spullen verkopen, want die kamer waar dat in staat hebben we nodig voor de baby!
@mouschy: misschien moet je lichaam gewoon even het eerste zetje hebben? mijn tante had dat ook.. eerste kindje ging met superveel moeite en de 2e was meteen raak wat ook opvallend is.. de eerste die met veel moeite verwekt is... is veel dunner, ieler etc dan degene waarbij het spontaan ging is dat bij jou met ewout ook zo?
Goedemiddag lieve meiden! @ Mouschy: Nieuwe spullen kopen, leuk! Nu misschien meidenspullen.. @ Darcy: In België betekent Sinterklaas eigenlijk maar één ding: speelgoed voor de kinderen, veel en duur! Wij vieren het klein, met niet té grote pakjes.. @ Gonzo: Eerlijk, ik weet niet wat het juist doet, maar mensen met jicht hebben ook een te hoog urinezuur (volgens mijn gyn). Nou, het is pas tijdens de zwangerschap begonnen, en was achteraf terug normaal. Nu is het iets te hoog, maar niet alarmerend. Een uur en een kwart rijden, waar woon je dan ergens? Leuk die eigenwijze kinderen! @ Lovewinnie: Hoezo hormonen? @ Saskia: Haha, wat een verhaal weer.
Ik voel me weer enorm beroerd! Bah, koud, hoofdpijn, spierpijn, keelpijn, echt grieperig.. Ben toch maar gaan werken, maar zou zoveel beter in mijn eigen bedje liggen.. De laatste tijd zijn we constant ziek thuis, als het Keld niet is, is het mijn vriend en dan ben ik het weer. Pfff.. Sorry voor mijn klaagberichtje, had het effe nodig!
Vanmorgen is Matthew met papa Jeroen naar het CB geweest en kreeg 2 prikken (BMR en Pneu). Hij huilde 'n beetje. Verder is hij heel vrolijk en tussen de middag wou hij geen broodje eten (gelukkig had hij al vanmorgen een broodje op!). Dat kreeg ik van Jeroen te horen via SMS terwijl ik op mijn werk zit. Ohja Matthew weegt 11 kg en 2 ons, vanavond ga ik in het groene boekje kijken. @ Virginie: beterschap.... @ Darcy: wat leuk dat Sint in je plaats komt. Als ik geen plannen heb op zaterdag, gaan we misschien die kant op, afhankelijk van het weer en ook hoe de reactie van Matthew is na zijn prik vanmorgen.
prikken: alicia moet de 25ste bahbah. zie er elke keer zo tegen op. gelukkig wordt ze nooit echt erg ziek hooguit heel veel slapen. buikje zwangerschap: ben nu zon 7 a 8 weken en me buik is abnormaal groot al zeg ik het zelf fototje sinds 2 dagen heb ik last van menstruatie krampen, die had ik met alicia al wel veel eerder. net of ik elk moment ongestelt moet worden haha. virginie: beterschap sinterklaas: hier krijgt ze van ons een bayborn pop met buggy zodat ze lekker mee kan moederen haha. we hebben het al liggen. van onas en opas krijgt ze een kaptafel (wat moet ze er mee he) en babylego + koffertje op wieltjes. van tantes little people, prinsessenspullen voor op de kamertje, blokkenkar en nog veel meer haha weet ht allemaal niet meer. mijn neefje krijgt van mijn een vtech spel van michey mouse. ze wordt dus strond verwent en gaat ook nog is 3x naar sinterklaas toe waaronder morgen. sinterklaas ophalen: dit hebben we zondag gedaan en o wat had alicia het naar de zin. ze heeft heel veel pepernootjes op en mandarijntjes haha. mouschy: bij mijn 1e zwangerschap was het raak in ronde 6 met een gemiddelde cucles van 35 dg. dit werd een miskraam met 11 wk. daarna raak in ronde 4 met gemiddelde cycles van 40 dagen en nu meteen raak dus je ziet kan zomaar gebeuren he haha. mijn zus weer andersom. was met de 1e meteen zwanger en voor de 2e heeft ze 13 maanden moeten klussen ben ff luieren doeidoe