@Darcy - klinkt gezellig jullie sinterklaas, wij vieren altijd kerst met nu met Thijs is sinterklaas toch ook wel erg leuk, al snapt hij er nog niet veel van. Ik ben wel tevreden over de operatie, alleen moet ik het belasten van mijn pols heel langzaam opbouwen en heb niet zoveel geduld, maar ga er wel vanuit dat het dit keer goed komt. @Virginie - ik kom uit Goes (Zeeland), dus best een stukje rijden. Vervelend dat je je weer niet lekker voelt, dan zou je inderdaad het liefst onder de wol kruipen...Beterschap! @Mouschy - ik doe even niet mee met de zwangerschappen...eerst alles wat meer op orde hebben, al ben ik best een beetje jaloers hoor . Zo zie je maar dat het snel raak kan zijn. @lovewinnie - mooi buikje al hoor! Wat is er weinig geschreven vandaag, of is iedereen al bezig met sinterklaas. Hier komt hij a.s. zaterdag in Goes aan, altijd wel leuk om even te gaan kijken.
VAN HARTE GEFELICITEERD MEID! Zal een gezellige boel worden Em je Snoopy spullen verkopen Jeetje zeg ik heb een foto op je Hyves zien staan en dat is echt veel. Kan je er geen Snoopy kamer van maken?! Ben weer aan t werk en hoop lekker bij te kunnen lezen straks. Laptop is weggebracht dus kan nog steeds niet thuis kijken
@ Brigitte. Goed te horen dat alles goed was bij de VK @ Lovewinnie. Waarom was er iemand thuis van t cb? Is dat standaard bij jullie? Hier doen ze dat niet. @ Maart. Jij was bij die meeting toch alweer super slank?! @ Sakia. Dat van jongens / meisje heb ik ook wel gehoord. Is volgens mij wel waar. Volgens mij heb ik iets gemist. Wie is er (misschien) hoogbegaafd? @ Joyce. Ms kan je even kijken op www.bungalows.nl Leuk dat Kyra zo aan t lopen is. @ Patries. Alles is idd bespreekbaar .maar denk dat ik degene ben die voorlopig maar even mijn mond moet houden. Ga in dec met vriendinnen naar Londen (over 3 weekjes ), in juni met een paar andere meiden naar New Castle (TT concerten ). En had net een uitnodiging in mijn mail voor een wintersportweekend met t werk Leuk maar allemaal zonder partner / kind! @ Mobielfreak. Zo Tim zit al goed in de tanden zeg jeetje. Hier ook nog geen echte woordjes hoor maar praatjes in zijn eigen taaltje genoeg @ Marsab. Niet depri worden van ons dat is de bedoeling niet hoor! Knuffel voor jou! Zometeen meer! (tenminste denk ik )
@ Lovewinnie: Mooi buikje al! Misschien een tweeling? @ Gonzo: Zozo, ik ben dol op zeeland! Is ook niet té ver rijden, op anderhalf uur (met een beetje geluk) zijn we er. Elk jaar gaan we wel eens. @ Pris: Veel 'uitstapjes' in het vooruitzicht. Super toch? Fijn dat je man er ook geen probleem mee heeft dat je alleen weg bent. Weet niet of mijn vriend het zo geweldig zou vinden..
hier doen ze dat kort na de geboorte om kennis te maken en verder eigenlijk ook niet. ik ben verhuist en moet nu ook nara een ander cb toe. daarom belde ze op van de week of ze langs kon komen om kennis te maken en dat mag altijd. ook kwam ze meteen de uitnodiging brengen voor de afpraak van volgende week. sinterklaas: vandaag gaan we er weer naar toe haha. op het werk van mijn vader komt sinterklaas en alle kindjes en kleinkindjes mochten komen en dat gaan we zeker doen. ben ook nog een kind dus wil ok een kadotje ben extra lief geweest dit jaar. snachts melk: ik heb het vannacht volgehouden en na bijna 1 uur huilen en een depresieve moeder viel ze eindelijk in slaap. wat denk je gaat manlief even kijken want hij vond het eng dat ze ineen stil was. en ja tuurlijk ze wordt gillend wakker en meneer gaat een fles halen. ik was echt boos op hem en heb lopen schreeuwen en ben op de bank gaan liggen . hoezo homonen en gek worden om niks. ben nog boos als ik er aan denk. ik hoop dat als ik dit een para nachten volhoudt ze opden duur niet meet gaat vragen om teen. het was echt zielig dat e zo huilde . in het begin vet nep maar al snel echt . lukt mijn het om sterkt te blijven verpest manlief het weer moest het ff kwijt. ik heb nu dus geslapen van 11 tot 3. toen werd alicia wakker en heeft gehuild tot iets over 4. ik ben natuurlijk een paar keer gaan kijken maar slapen echt niet. dan was het zover en viel ze huilend in slaap en ik was ondertussen klaar wakker en sjaggie. ben om half 5 naar beneden gegaan en viel rond 6 uur oin slaap. 6.45 kwamalicia alweer en schrok van de babyfoon. ben in staat manlief uit zijn bed te trappenzodat ik kan gaan slapen maar goed moet 1 uur weer weg en die 2 uurtjes schiet ik niet veel mee op. voel me dus kut vandaag en ben net een zombie. ferdi heeft avonddienst en is pas rond 12 uur thuis en sta er alleen voor vandaag. dit was mijn helse nacht
haha grapjas [-X . ik hoop het echt niet. denk dat ik dood neerval maandag als ze me dat vertellen. pff 2 alicias in 1x haha nee [-o< . ze is een schat maar 1e jaar was erg zwaar. nu is het een schat en zou er wel 10 van willen hebben maar pff 2 respect maar niks voor mijn. vorige keer konde ze het nog niet goed zien maar er was maar wel een vruchtzakje of ze heeft gewoon niet goed verder gekeken. 1 vruchtzakje kunnen natuurlijk wel 2 babys bevatten zei ze me doodleuk. mijn moeder heeft gedroomt toen mijn zus zwnger was dat ze volgende een 2 ling zou krijgen. wie denk je dat ze volgende is, ja ikke. de dromen van mijn moeder komen bijna altijd uit helaas niet altijd leuk maar dat terzaken. het kan volgens haar ook betekenen dat er bijna 2 kids tegelijk komen en dat zou gewoon die van mijn zus zijn in maart en de mijne in juni
Pris, Slank! ik niet. Tenminste mijn buik niet. ik wil er nog 7 kilo af. Ik ga maandag serieus beginnen (zeg ik elke week ). Heb jij tips? Lovewinnie, mooi buikje! Yasmine is hier ook heel druk. Maar ik vind het wel gezellig. Even een vraagje, wat ontbijten jullie kindjes. Yasmine krijgt hier 'smorgens 240 ml halfvolle melk met pap. Wanneer moet de fles weg en wat krijgen ze dan?
Ik hou het hier ff kort want Matthew vraagt mijn aandacht en valt mijn kat echt lastig...om je vraag te beantwoorden: Matthew krijgt 's morgens een papfles 180 cc en een uurtje later boterham met boter en smeerkaas + 150 cc water met dunne bosvruchtensiroop. Dan is ie tevreden.
@Maart: goeie vraag, log speciaal in om 'm ook te stellen aan jullie Hier een Ollie die start met 220 cc halfvolle melk + daarin wat Bambix. Daarna een boterham met boter en worst, kaas of stroop. 2 stuks fruit vóór het slaapje van +/- 10:30 uur. 2 sneetjes brood en diksap voor de lunch. koekje en sapje/water 's middags. warm eten, wat yoghurt en als afsluiter rond 19:00 uur weer 220 cc melk met wat Bambix. Hij groeit zo snel, zijn lijfje wordt gewoon langer en zijn buikje dunner. Echt een dreumes en totaal baby af
Hier 's morgens 140 melk met 2 boterhammen. Pap doen we al heel lang niet meer (vanf 8/9 maanden niet meer) 2 stuks fruit en evt wat diksap 2boterhammen met 120 melk koekje/rozijntjes en wat diksap warm eten en toetje evt. voor het slapen nog wat melk maar meestal niet ( de hoeveelheden melk varieren een beetje, soms iets meer of minder)
Hallo meiden! Vanochtend weer bij VK geweest. Heb het hoofdje kunnen voelen, zó schattig en heb ook nog nooit zo'n sterke hartslag gehoord. Je hoorde zelfs de kleppen, zó mooi! Hij/zij lag er helemaal goed voor, dus ben weer helemaal blij! Ontbijt: Kyra krijgt 's ochtends 180cc melk met bambix erin of 2 boterhammetjes met een flesje melk, maar meestal pap, want dit vindt ze zo lekker. En ik heb nu de Appel Knisper smaak van Bambix die ook erg goed in de smaak valt. Tussendoor: fruit 's Middags 2 boterhammen met 120 cc melk Tussendoor: liga of rozijntjes + diksap of verdunde appelsap 's Avonds: warm eten en toetje (yogolino, vanilla vla, yoghurt) Pris: Thnx voor de site, ga snel kijken. En jij heb ook allemaal leuke dingen in het vooruitzicht zeg, leuk! Alleen idd erg jammer dat manlief en kind niet meegaan... Bij ons is morgen ook de intocht van Sinterklaas in het dorp en willen ook een kijkje gaan nemen (tenzij het zeikt van de regen )
@ Ontbijt Wat verstaan jullie onder papflesje? Is dat Bambix / Rijstebloem? Met gewone melk of opvolgmelk. Tygo lust nu ook gewone melk, duurt even heb je wat @ Rootje. Jij gaf het in een fles toch (beurs)? welke speen had jij ook alweer? Hier (ongeveer) ons schema 07.30 fles 200 cc mel rijstebloem 10.15 fruit 12.15 meestal 1,5 broodje met flesje melk 16.00 liga 18.00 Warme hap met toetje 19.15 Flesje melk Soms tussendoor nog rozijntjes. Morgen is hier de intocht van de Sint bij ons...pff hoop dat t weer iets betre is dan nu Denk dat ik anders maar oversla @ Darcy. Ja baby's zijn t al niet meer... Time flies................. @ Maart Ik zit (weer) aan de acupunctuur. Na een paar dagen kon ik alweer een rokje aan die een paar weken geleden echt niet mooi zat iedereen denk dat ik alweer ''normaal'' ben maar moet echt nog een paar kg @ Lovewinnie. wat netjes dat t CB het op die manier deed. Veel plezier bij de Sint vanmiddag. wat een nacht...En Nu gewoon vanacht weer proberen of even niet? @ Virginie. Erg leuk al die uitstapjes Als t ff kan wil Peter ook nog skien met vrienden maar dan blijf ik thuis. Geloof wel dat t animo daar dit jaar wat minder voor is. Zijn er kindjes die bang zijn voor Sinterklaas en / of Zwarte Piet?
Nou denk dat ie er niet bij wilt zijn hoor En skien weet ik nog niet of ik meega....even over nadenken. Site staat echt veel op. Soms kun je bij hun bijvoorbeeld CP boeken goedkoper dan bij CP zelf (kopen veel in). Succes!
Even een snelle reactie, ik gaf inderdaad een papfles op de beurs. Ik doe dan melk met Bambix en ik gebruik de standenspeen (dus niet nr 4 ofzo, maar echt de 3 standen). Voor 'dikke' pap gebruiken we dan stand 3 (lll op de fles) Marissa was vorige week helemaal niet bang voor sint en piet, ze zwaaide gezellig naar ze. Ok ik ga snel verder werken voor Marissa wakker word Doei! O ja Mouschy gefeliciteerd!
Hee meiden, nog niet echt de tijd gehad om alles bij te lezen, zal ik straks eventjes doen. Wij zijn net terug van ons midweekje en het was super! Het zwembad was perfect voor kleintjes, lekker warm, erg rustig en nog best groot. Ook was er een overdekte speelruimte, Jesper heeft zich daar echt uitstekend vermaakt. Verder even geen puf om actief te schrijven. Moet woensdag pas ongi worden, maar de gebruikelijke symptomen zijn er al weer, dus waarschijnlijk weer op naar de volgende ronde, niks aan dat wachten de hele tijd
Opvolgmelk nr 3 en bambix samen in een fles. Vind makkelijker dan bordje pap. Speen knip ik 'n stukje af dat drinkt hij makkelijker. Maar tussen de middag drinkt Matthew gewoon koude halfvolle melk in de tuitbeker, dat gaat prima.
O ja, jesper krijgt brood als ontbijt met een beker halfvolle melk. Hij krijgt helemaal geen flesjes meer eigenlijk, alleen nog een keertje met wat sap erin.