@ Lovewinnie: Je mag best trots op Alicia zijn dat ze lekker groot is, maar ze kan nog niet praten. Dat maakt niet uit.Het komt wel vanzelf. Ik heb weleens gehoord dat zij of hij na een lange tijd ineens veel woorden kan praten. Ieder ontwikkelt op eigen manier en tempo. Enne leuke fotos! @ maart: Yasmine is kleiner dan Alicia, geeft toch niet. Zolang zij maar goed op de groeicurve zit! Matthew is 78 cm lang, maar de bovenste maat (zoals jas en trui) is maat 86 en broekmaat 80. Het valt mij op dat er vele september dreumes 2007 al groot zijn. Fijne avond allemaal! Liefs X
@lovewinnie: jesper loopt nog niet, maar hier wordt hij ook altijd ouder geschat, omdat hij zo groot is. Van de week in de speeltuin ook, er waren 2 die dachten dat hij al 18 maanden zou zijn, omdat hij zo ondernemend en slim was... NOu ja, het zal wel, hij is gewoon groot. Verder doet hij alles lekker in zijn eigen tempo en ik ben hoe dan ook megatrots op mijn schat! Hier trouwens steeds meer woordjes, zo schattig! Hij riep vandaag de hele dag door papa, nou mijn man natuurlijk apetrots, hij glom helemaal, zo mooi om te zien. @miranda: Jesper drinkt ook het vaakst uit een tuitbeker hoor, hij kan wel uit een beker drinken zonder te knoeien, maar op een gegeven moment is hij het zat en kiept hij hem om of gooit hij ermee.
Hai meiden Hier een heerlijk midweekje gehad. Zal eens kijken of ik wat leuke foto's kan plaatsen later. Hoop dat alles goed is met iedereen! Liefs Noor
Aaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh Noor, wat lief Wat een leuke foto's Wat een mooie meid en knappe jochies! Fijn dat jullie zo genoten hebben, te gek!
hehe ook hier continu complimentjes hoe slim ze is je zou bijna denken dat de septemberbeebs een extreem goede lichting zijn hier nu 72cm tho.. dus maat 74 en soms past 68 ook nog wel.. maar meestal zijn dat truitjes zat toevallig vanochtend net te kijken... dat dr benen ineens zo lang waren ze heeft nu helemaal door het het zit met op de bank zitten ik zit altijd met mn benen op de bank als ik anne een fles geef dus vanochtend na de papfles kroop ze van mn schoot en ging aan de andere kant tegenover me zitten.. benen recht voor uit en triomfantelijk kijken natuurlijk! zo van "dat kan ik ook hoor mama!" gister mocht ze voor het eerst in de supermarkt lopen trouwens dat is echt supergezellig en ze loopt ook nog niet echt weg dus dat is wel fijn. alle sneeuw is weer weg trouwens (al is dat maar goed.. want we moeten zo nog richting bruinisse.. en dan is sneeuw minder fijn maarja het ziet er zo stoer uit he!)
noor: wat een schattige fotos praten: hier kan ze inderdaad nog niet veel. ze heeft een tijdje erg redelijk gepraat maar ineens ging der ontwikkeling zo snel dat dat nu ff opzij is geschoven de woordjes die ze nog wel veel gebruikt zijn mama (echt heel veel, zo schattig) tata = papa (heeft het wel goed gezegt gehad maar vind dit leuker denk) bal "eo"is djego de kat bahbah verder wel nee knikken en tie zeggen als ze iets wil hebben en wijst het dan ook aan dit waren ze, consultatie bureau zegt dat het prima is omdat ze met 18 maanden pas 5 woordjes hoeven te kunnen dus eigenlijk loopt ze gewoon goed. begrijpen doet ze alles prima en consultatie bureau keek raar op met wat ze allemaal al snapte als ik vraag "waar is alicia der buikje" trekt ze der shirt op en zien we blote buik haha. als ze romper aan heeft wordt ze nog wel is gek maar ze wet het dus erg goed als ik zeg "waar is jou hoofje" gaan bijde handjes der hoofd op als ik vraag waar zijn alicia der voetjes, trekt ze broekspijpjes op zo schattig als ik nee zeg stopt ze meteen waar ik mee bezig ben. als ik bah zeg tuft ze der eten uit ook al had ik het daar niet over als ik zeg klap is in de handjes dan doet za dat, ook al ik goed zo zeg gaat ze klappen ga je mee dansen dan draait ze in het rond haha zo nog veel meer dingen die ze al erg goed kan en dit is echt iets voor grotere kindjes. ook kan ze erg goed delen en ruilen zonder te mopperen. ik ben dus erg trots maar dat is elke moeder op haar kindje de een praat als brugman (der nichtje bijvoorbeeld) en de ander loopt of doet andere dingen weer erg snel saskia: gezellgi he door de supermarkt wandelen, doen wij ook sinds kort als we wat kleine dingen nodig hebben en is dan zeer tevrede. alicia gaat meteen op onderzoek uit en laait alles in het mandje of legt het voor het wagentje.. als ik zeg alicia zet ze het op het renne dus moeten nog goed oefene. op markten enzo vind ze het wat te druk en houdt daar goed me handje vast. meehelpen het neer te leggen bij de kassa is ook helemaal geweldig en bloeit dan helemaal op. bij de jumbo krijgt ze altijd een spekje en ze vraagt er nog net niet om haha. zitten: alicia heeft sind kort der iegen bankje uitgevonden ze zat er haast nooit op en nu sleept ze hem overal mee naar toe. af en toe moeten ferdi en ik zo lachen. dan gaat ze relax achterover hangen, voetjes overalkaar en armpjes op de leuning. zit er lekker en kijkt dan wat tv
Wow dit is echt niet te geloven, Het is net of je over Marissa schrijft hoor. Die doet ook echt alles wat jij hierboven schrijft. Alleen Marissa noemt papa nu baba en ipv 'eo' zegt marissa wafwaf voor onze (en iedere andere) hond en mauw als ze een kat ziet. Ik kan me voorstellen dat je trots bent hoor! Ben ik ook namelijk. Trouwens Marissa is ook 79 cm en dus best lang heeft ook shirts helemaal 86, broekjes gaat meestal nog wel met 80. Leuke foto's van Alicia trouwens. Noor jij ook leuke foto's van je kids. Fijn dat de vakantie leuk geweest is. Saskia, leuk hoor loslopen in de supermarkt. Ik doe het ook wel eens, maar Marissa is te nieuwsgierig en blijft nog wel eens hangen bij een schap waar ze dan iets uitgebreid aan het onderzoeken is. Leuk he als ze je na gaan doen. Marissa doet dat nu ook steeds, we moeten dus echt opletten wat we doen zodat ze geen 'verkeerde' dingen leert. @miranda/suus, marissa drinkt ook bijna altijd uit de tuitbeker. Een gewone beker heeft nog niet echt goed door. @sophie, de laatste loodjes meid! Effe volhoude nog. En dan heb je lekker je kleintje bij je en gaat het hopelijk snel beter met je. Ik ga maar een even onze lunch klaarmaken, want we krijgen tegen 13.00 visite. Bye! Bij
Hey meiden, Lekker weertje vandaag Het sneeuwt hier gewoon. Echt niet normaal en het is zo koud buiten. Onze 1ste winter met sneeuw na 3 jaar. Is toch wel ff wennen. @Mouschy: Nog een keer van harte. Zo zie je maar hoe het kan lopen. Geniet ervan. Hoe voel je je? @Miranda: Erg leuk dat we jullie gister tegen kwamen. Jeetje ik vind Matthew echt een stuk groter dan Jamie. Was helemaal verbaasd. Jammer dat we niet een foto hebben kunnen maken. Dat doen we de 6e decemer wel samen met Darcy. @Noor: Zo te horen een heerlijk midweekje gehad. Leuke foto's van jou en de kids. Heerlijk hoor. @Suus: En jij ook al zo'n heerlijk midweekje gehad. Ik ben jaloers. Goed hoor dat Jesper al uit een beker kan drinken. @Pris: Leuke uitstapjes heb jij in het vooruitzicht. Tja dan zou ik ook maar niet klagen tegen je man over dat ene dagje. hihi Nog met Tygo bij Sint en Piet wezen kijken? Wat goed zeg dat je een rokje weer aan kan, het heeft zeker effect de accupunctuur en de yoghurt ipv shoarma . Super meid. @Lovewinnie: Alicia is dus weer super verwendt. leuk hoor. Kan me voorstellen dat je moe was, af en toe wat uitrusten heb je dan nodig. @Saskia: Anna dus een slim meisje. Lijkt mij ook lastig een kleine loslopend mee te hebben in de supermarkt. Volgens mij trekken ze dan alle schappen leeg. @Sophie: Fijn te horen dat het goed gaat met de uk en Sophie. Goed dat je nu een plan hebt gemaakt voor de bevallig. You go girl! Nog even de laatste loodjes en dan heb je je 2e kindje in handen. @Rootje: Zo te horen is Marissa ook al zo'n slim en groot meisje. Wel leuk toch? Veel plezier vandaag met de visite. @Maart&Anouk: Dus samen aan het afvallen beginnen morgen. Succes! @Darcy: hoe was het gister bij Sint en Piet? Hoe vond Ollie het? Ben erg benieuwd naar Ollie's nieuwe coupe. Fotootje? @Marsab: He meid hoe gaat het nu met je? Ik hoop dat je je al wat beter voelt. Dikke knuf voor jou @Darcy/Suus/Rootje/en andere meiden die zwanger willen worden: Ik kan me heel goed voorstellen dat die laatste dagen van je cyclus oneindig duren. Heb ik zelf ook gehad en je voelt ze dan zo beroerd als het mis is. Enige is wel, dat als het dan raak is dat je dat heel snel vergeet en dat je dan helemaal in de wolken bent. En zo blij dat je het van de daken zou willen schreeuwen. Meiden we wachten in spanning iedere maand met jullie mee en hopen dat jullie ook snel zwanger mogen worden. @tuitbeker: hier ook voornamelijk tuitbeker overdag en 's avonds voor bed gaan een flesje met melk en pap. We oefenen wel met de beker, moet ook zeggen dat we dat vaker moeten doen, want het gaat best goed. @lopen: Jamie loopt de afgelopen dagen steeds grotere stukken los. Hij heeft het echt helemaal te pakken en vindt het helemaal leuk. Hij loopt nu steeds van mij en dan naar Marc en weer terug. En dat zo'n 10x achter elkaar. Gister waren we in Zaandam in de WE, had ik hem even uit de buggy gehaald en ja hoor liep hij ineens los door de winkel heel. Me helemaal trots. We wilden straks naar Sint en Piet gaan kijken, maar het sneeuwt hier zo hard, dat we lekker binnen blijven. Vanavond etentje van mijn werk met Westfries cabaret. Ik heb helemaal speciaal een jurkje gekocht gister. Ben helemaal verbaasd van mezelf dat hij zo goed staat. Normaal koop ik nooit jurkjes omdat ik vind dat het mij niet staat (vindt dat ik te dikke knieen en bovenbenen heb ), maar eigenlijk staat dit jurkje me wel heel leuk. Dus ik helemaal blij. Zo ik ga nog ff wat strijkwerk doen en daarna lekker relaxen. Veel liefs, Patries
@Patries: wat is ie groot geworden, leuk joh! Hier eentje van een vers geknipte Ollie (en uiteraard wat lokjes geseald en bewaard )
er ligt me hier toch een pak sneeuw en zijn net even lekker weeste wandelen. alicia vond het geweldig. we komen van een sinterklaas feest af en hjet was reuze gezellig. wat ik me daar toch mee kijk nou heb echt medelijde met het meisje. zal het even uitleggen. oma ging met kindje snoepzak halen bij de sint. kindje liet merken bang te zijn maar oma dwingde haar er toch heen te gaan en hield het meisje goed vast en tilde haar er nar toe. het meisje (1,5) uit angst zwaait in het rond en raakt daarbij perongeluk gezicht van oma, niet eens haard hoor maar je zag dat het perongeluk was. opeens klabat. oma slaat met vlakke hand zo hard op het wangentje dar jhet uren rood heeft gezien en je zag echt de handafdruk er in staan. kind zet het op het gillen echt zo zielig en stond samen met mijn zusje met een bek vol tanden en wist ff niet wat ik moest doen. dta kind was gewoon doodsbang en dan wordt ze ook nog gestraft de arme schat mooie fotos moeders, wat hebben de september moeders toch knappe kindjes ga ff alicia een flesje geven want is erg moe en kan niet in slaap komen. denk dan wel doei