Lieve lieve meiden! Hier weer eens een berichtje van mij! Met toch wel heugelijk nieuws! Ik heb nu al zo'n 2/ 3 dagen bruin verlies. Niet heel veel, maar er gebeurd tenminste wat! Ik kan wel van ! Rootje jij had het toch ook dat je maar 2 ongeveer 2 dagen bruinverlies had? Ik ben zo blij, eindelijk kan ik beginnen met het aanmaken van een nieuwe banner. Misschien komt mijn volgende menstruatie pas over 50 dagen, maar er zit in ieder geval schot in de zaak! Meiden: I'm back in the game! Wel ff een vraagje: wanneer begint mijn nieuwe cyclus nou eigenlijk? Is dat nu al, of moet ik wachten tot ik echt rood bloed ga spotten? En als dat helemaal niet rood wordt, gewoon de dag van gister aanhouden of zo (toen het echte bruine begon)? @ Patries en mouschy: heeeeeeel erg gefeliciteerd, ben onwijs blij voor jullie! @ Noor: super leuke foto's wat een schatten! @ darcy: dat haar staat Ollie goed! En euh, spannend voor jou! Ook voor het echie! @ suus: dus ook leuk gehad, fijn om te horen! Hoe is het met jesper, helemaal weer de oude?! @ saskia: hier ook nog een jongetje met maat 68, alleen de broekjes. Hij heeft zo onwijs korte beentjes! Truitjes maat 80. @ Lovewinnie: wat een schattige foto in de sneeuw! Heel lief! @ patries: joepie! Hij loopt en hoe! Leuk bewijsmateriaal heb je gepost! En euh, ff een fotótje van de mooie jurk? @ sophie: oh, nog maar een paar weekjes! Wat spannend zeg! Ben ook benieuwd naar jullie 2e meid!
Hallo meiden! Suus: Fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad. Noor: Leuke foto's van de kids en zo te zien hebben jullie het ook erg naar jullie zin gehad. Wij wilden ook graag naar de Katjeskelder gaan, maar slaan dit jaartje toch even over. De wil is er wel, maar we zouden alleen van 19 dec t/m 24 dec kunnen en het lijkt mij dus niks om een dag voor de kerst terug te komen en dan al je boodschappen nog te doen En het liefst ga ik tussen kerst en oud & nieuw, maar dan moet manlief werken... Dus we gaan gewoon gezellige daagjes weg en zien het dan volgend jaar wel weer... Sophie: Wow, voor jou begint het zeker op te schieten zeg, spannend! Wat is het snel gegaan... Wel fijn te lezen dat alles goed met de kleine uk, alleen jammer dat jezelf niet klachtenvrij bent. Lovewinnie: Jou meisje is echt al een groot meisje zeg, super! En leuke foto's van Sinterklaas. Als ik tegen Kyra zeg of ze mee gaat in bad loopt ze als een speer naar de deur en kruipt dan de trap op naar boven richting bad, ook zó schattig. Sinterklaas: Wij zijn gisteren ook naar de intocht van Sinterklaas geweest bij ons in het dorp. Was ontzettend leuk, maar KOUD! Bbbbrrrrrrrrr. Ik had bij Kyra lekker dr voetenzak in de wandelwagen gedaan, dus mevrouw had nergens last van. Zal ook ff wat foto's plaatsen... Moet alleen nog een leuke muts en handschoentjes scoren, maar ben er nog niet voor geslaagd. Weten jullie een leuk adresje? Wil morgen weer gaan kijken, want de winter schijnt er nu toch echt aan te komen Ga nu ff foto's plaatsen...
Foto's plaatsen lukt niet. Ik doe het altijd via imageshack.us, waar plaatsen jullie altijd de foto's mee? PLaats de foto wel ff in mn album
Deze foto is van vanmiddag in het bos, lekker gewandeld. Maar het was wel erg koud en dat vond Aiden ook...
Ja dat was ik inderdaad. Mijn eerste 'ongi' na de bv was ook een paar dagen (2 geloof ik) bruinverlies verder niet. Tussen het stoppen met bv en het bruinverlies zat geloof ik 48 dagen de rest is in mijn onderschrift ook te lezen, maar dit kan inderdaad wel eens je eerste 'ongi' weer zijn. Officieel word geloof ik aangehouden dat je ongi bent zodra je maandverband nodig hebt. Dus als een inlegkruisje niet meer voldoende is zeg maar. Tenminste dit houden veel meiden op het NOD-forum ook aan en die hebben het vaak weer van de gyn ofzo. Ik heb voor die eerste 48 dagen gewoon 1e dag bruinverlies aangehouden omdat er geen rood kwam. Wel heb ik toen voor de zekerheid na 3 weken ofzo een zwangerschapstest gedaan, gewoon om te controleren of het geen innesteling geweest was. Dus ik duim voor je dat het echt ongi gaat worden of dat je snel een cyclus hebt hoor! Hele dikke knuffel voor jou hoor! En leuke foto's van Aiden trouwens! @sneeuw, leuke foto's van Alicia, hier ook een dik pak, en Marissa heeft ook even buiten gekeken, maar niet te lang, ze had behoorlijk koorts vandaag en de billen zijn weer helemaal rauw gewoon. Maar ja er komen dan ook 2 kiezen en een tand tegelijk aan. En we hebben dus ook lekkere luiers en 3x per dag schone kleren @patries, Hoera! Leuk hoor, en vanaf nu mag je dus achter hem aan rennen Onze visite belde af omdat hun zoontje flink ziek was, dus uiteindelijk een rustige middag gehad. Wel hebben we een flinke slag gemaakt op zolder. Tja die is nog steeds niet klaar en als ik zwanger ben, moeten wij daar gaan slapen, dus er moet wel een klein beetje aan doorgewerkt worden he, je weet maar nooit Maar daar hebben we lekker gewerkt vanmiddag. Zo nu ga ik bankhangen want ik ben wel heel moe nu. Truste voor straks en tot morgen!
Hier ook, Matthew begrijpt goed als ik hem een opdracht geef! Echt leuk, natuurlijk ben ik trots op hem. Maar ook als ik hem iets verbied, luistert hij soms slecht, maar naar zijn papa luistert hij wel omdat hij zware stem heeft dan ik @ Patries: wat leuk dat Jamie eindelijk los loopt! Gaaf joh! En hoe was het etentje? @ Darcy: leuke koppie van Ollie ! @ lovewinnie: leuke sneeuwfoto! @ Rootje: we hebben vandaag ook de zolder opgeruimd, heerlijk. Maar 3/4 is opgeruimd, dat scheelt ook 'n hoop! @ Marsab: hoop voor je dat je cyclus nu begint. Ik ben nu ongesteld, maar heb vanmiddag met Jeroen besloten dat de spiraal eraf moet. Ik wil mijn natuurlijke hormonen terug want ik had toen 10 jaar geen pil gehad, vond heerlijk en had volste vertrouwen in mijn lijf, maar door de spiraal is hele ommekeer...dus ik hoop dat de gyn. dit jaar nog tijd voor me heeft om eraf te halen! Enne leuke foto's! En de stoere muts heb ik bij H&M gehaald en de wantjes ook. Echt leuk. Muts met touwtjes.
Patries: Leuke foto's van je mannetje! Leuk hé als ze lopen Voel je je voor de rest goed? Darcy: Wat schattig zeg die foto van Ollie, nu is het geen Olla meer, hihihi Marsab: Meissie, wat fijn weer wat van jou te horen en nog met goed nieuws ook! Super meid! Hoop zo dat je cyclus nu snel op gang komt. Ik duim voor je meid en denk aan je! Dikke knuf!
@ joyce: leuke pietenfoto! En jij ben took al weer ruim over de helft! Super! @ Miranda: Ook Matthew is een slim manneke! Natuurlijk ben je trots op hem!
Meiden, ik moet vandaag, sinds 2 jaar!, voor het eerst weer een maandverbandje dragen! (met als reden ongesteld zijn) Ik had vamorgen iets rood bloed! Dus ik vertrouw mijn inlegkruisje vandaag niet! Ik ga NU mijn banner veranderen!
En hoe staat ie?! Ik ben maar ff uitgegaan van een cyclus van 35 dagen...geen idee hoelang deze gaat duren.
Goedemorgen! Wat is er veel geschreven zeg de afgelopen paar dagen. Onze comp is nog steeds in reperatie, dus kan alleen nog maar op t werk kijken @ Marsab. Wat een goed nieuws zeg! ....komt zelden voor dat iemand zo blij is met ongesteld zijn Nu maar hopen dat t snel raak is! @ Rootje / Miranda Hier gisteren ook een deel van de zolder opgeruimd Wat een troep zeg....heb al veel weggegooid Wat een ontzettend leuke / mooie foto's allemaal Zaterdag met nog stellen en in totaal 9 kids naar de intocht geweest. Erg leuk....................maar ook koud Brrr. Toen de Sint van de boot afkwam begon het toch te hagelen, dat was wel jammer. Wel een paar leuke foto's van Tygo met Pieten (handig die ''bekende'' pieten). Daarna met z'n allen warme choco gedronken en soep met broodjes gegeten. Was een zeer geslaagde middag (op de kou na dan ) Gisterenochtend op kraamvisite, erg raar om weer zo'n klein hummeltje van een paar weken oud in mijn armen te hebben. @ Patries / Miranda Grappig dat jullie elkaar tegen zijn gekomen! @ Darcy Was t de alleereerste keer haartjes knippen of niet? Schiet t op met t werk / studie? @ Lovewinnie. Wat kan Alicia veel zeg
Marsab: Je banner staat prachtig Inderdaad wat Pris al schreef, je kan nu zó blij zijn om ongesteld te zijn. Ik mis het totaal niet Ik hoop echt voor je dat het snel raak is bij jullie, zou toch een mooi kerstcadeautje zijn hé Hier sneeuwt het weer, gezellig hoor!