September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Wow marsab, super! Enne staat goed hoor die banner :) Ik hoop toch echt niet ongi te worden as donderdag en dan een posi test te hebben, maar ik ben bang dat het weer niet gelukt is. Het voelt gewoon of m'n ongi er aan zit te komen, maar goed nog even afwachten...

2. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Marsab, Super! Welcome back!

3. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Marsab: vast nog nooit zo blij geweest met je menstruatie! YES! Gelukkig meid!

4. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    jahoe, ben zo blij. heb nog geen half uur geleden een echo gehad en alles was goed. het hartje klopte en was zoals gedacht en gehoopt 8 weken ver. 3 wk geleden heb ik toch een echo gehad en werd toen 5 weken geschat, na 3 spannende weken kreeg ik vandaag dan eindelijk de echo. ben echt blij dat het hartje klopte en hopelijk blijft hij dat doen. morgen bel ik even de verloskundige of ik nog 1 echo mag omdat ik eerder een mk heb gehad met 11 wk. daarom wil ik een echo met 11 of 12 weken

5. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hoera voor Marsab :whistle: Eindelijk een cyclus en starten - en over een paar weken weet je hoelang die dan is. Superblij voor je!

@Lovewinnie: wat heerlijk, meid. Een goeie echo! Had je deze dan niet bij de vk? In het ziekenhuis of echocentrum dan? Ik zou zeker even vragen of je over een week of drie nog eens mag. Spannend, maar nu in elk geval al heerlijk nieuws :)

@Rootje: ik vind het zelf ook zo moeilijk om mijn lijf weer te leren beluisteren - ik heb, gek genoeg, dezelfde klachtjes als ik had in de prille zwangerschap van Ollie, maar het zegt zo weinig... En toch... die heavy boobies, ik dacht vandaag: het lijkt wel stuwing :confused: Heb ik normaal nooit als ik ongesteld moet worden :( Maar goed, we wachten af...

@Pris: ja, was Ollie's eerste knipbeurt. Hij oogt meteen ouder en meer jongensachtig.

Speaking of which: meneer is klaar met eten, papa heeft geholpen. Ga lekker met de kleine jongen douchen nu.

Iedereen een fijne avond! (bij jullie ook geen sneeuw meer, zeker :( )

6. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Lovewinnie: JIPPIE, heerlijk meid dat jullie het hartje weer hebben zien kloppen. Is toch altijd weer een lekker gevoel zo'n bevestiging. En ik zou zeker met 11 of 12 weken nog een echo doen!

Darcy: Zou het dan zo zijn dat je zwanger bent :rolleyes: Zou toch helemaal fantastisch zijn zeg, maar we moeten nog ff geduld hebben. Ik duim voor je meid!

7. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@schappen leegtrekken in de supermarkt: dat gaat eigenlijk best goed.. ze loopt niet heel ver weg
    en zeggen dat het niet mag helpt :)
    enige is dat ze dat 2 pakken vla verder alweer vergeten is en je het dan weer opnieuw moet zeggen :)
    in de h&m was het moeilijker want al die kleertjes op dat rek.. dat staat toch veel leuker op de grond? :)
    en iets uitzoeken terwijl je continu achter anne aanhupst om te voorkomen dat ze alle broeken op de grond gooit werkt niet echt :)

wat een leuke fotoos ook allemaal!
    anne is dus helemaal niet in de sneeuw geweest omdat we geen jas mee hadden zondag :)
    en ze loopt op nog van die zachte schoentjes.. die zijn binnen 2 seconden doorweekt :)
    ga denk donderdag even kijken voor soort van bergschoentjes
    oo kal vast voor de vakantie zegmaar
    meneer van de schoenwinkel zei dat ze geen snowboots in anne haar maat maken omdat de enkeltjes nog niet stevig geneog zijn.

8. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen mama's!

Ben ik de eerste vandaag? :confused: Het is lekker stil hier....hihi ;)
    Ik heb ook niet veel te melden, maar kom toch even spieken ;)

Zit op mn werk en ga zo in vergadering... :x

9. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    nou ik maak het weer mee vandaag bahbah zit nog te bibberen. was bijna bezoek aan het ziekenhuis of erger. om 9.15 moest ik bij het cb zijn dus denk ga lekker mooi optijd en dus zat ik 8.45 op de fiets. we zijn de deur net uit en wilde de eerste bocht nemen en hup daar gaan we met fiets en al vallen we en schuiven nog kei ver door. een auto die van links kwam was al optijd aan het remmen maar schuifde zo ver door dat hij recht voor onze neus stopte :( en ik stikte van de pijn maar ben meteen alicia uit der stoelte gaan halen en gelukkig begon te toen met huilen. ze bleef huilen en ik wist niet wta ik moest doen. gelukkig had ze niks en ben haar gaan troosten. ik kon het niet laten en liet ook even een traan van schrik. de vrouw in de auto rende naar ons toe en viel ook nog bijna en vroeg hoe het met ons ging. een andere man zette mijn fiets overeind en heel het stuur inc zitje was gedraait en hij zette het wel even recht voor mijn. verder was er gelukkig niet veel aan de hand maar moet er niet aan denken wat er was gebeurd als de auto niet optijd had kunne remmen :( of het riempjes ofzo van der zitje niet goed vastzat. pff moet nog steeds bijkomen. mijn rus, benen en heupen doen weer en ben bang dat er misschien we iets mis in in me buik. ik dnek het niet want he geen buikpijn maar ga wel even rustig aan doen. we zijn verder gaan lopen en op het consultatiebureau aangekomen was ze weer erg vrolijk. wel had ze flink wat schaafwondjes op der voorhoofdje en dus toch heeft ze zich wel pijn gedaan. thuis aangekomen begon bij mijn pas de pijn en alles lijtk wel vast te zitten. voroal me rug voelt erg raar.

o alicia heeft een kies :) ook nog wat postiefs. me schtaje ligt nu op bed en hefet net 2 prikjes gehad. sorry dat ik weer niet reageer maar tril nog als een rietje.

10. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Lovewinnie, Wat fijn dat je een goede echo hebt gehad. Maar wat vervelend zeg van de val. Ik fiets ook elke dag met Yasmine naar de creche toe het blijft eng hoor met zo'n kleine op de fiets. Ik ben ook heel hard van de fiets gevallen toen ik zwanger was van Yasmine. De VK had toen gezegd dat er niks kan gebeuren omdat het kindje heel goed verstopt zit heel goed beschermd.

Darcy, zou het misschien toch zo zijn. Wat spannend zeg.

11. MamaMo

MamaMo Lid

14 jun 2008
    76
    0
    0
    @Lovewinnie: Jeetje meid wat schrikken! En wat flink van je dat je alsnog naar het consultatiebureau bent gegaan. Heeft Alicia nog last ervan dat ze een kiesje krijgt?

@Saskia: Hoe krijg je het voor elkaar dat zeggen dat het niet mag helpt? Lorenzo heeft er sinds 2 dagen een sport van gemaakt om in discussie te gaan dan:
    Ik: Lorenzo NEE
    Lorenzo: Ada?
    Ik: Mama zegt NEE
    Lorenzo: Ada?
    Ik: Wat zeg ik nou? Ik zeg toch nee?
    Lorenzo werpt blik naar mama van: zeikwijf
    En doet vervolgens lekker toch wat niet mag :)

@Sinterklaas: Hoe doen jullie dat nu met Sinterklaas? Lorenzo kijkt er gewoon doorheen en vind het niet interessant. Laten jullie de kleintjes wel hun schoen zetten ofzo?

@de oma's: Leuk om te zien hoe mijn eigen moeder met die kleine omgaat. Echt heeeeeeeel anders dan mijn schoonmoeder. Ze doet het rustig aan... Wacht tot Lorenzo zelf naar haar toe komt enzo. Koopt elke keer kleine dingetjes voor hem: Een doos koekjes of die bakjes met sint en piet erop die bij de Digros te koop zijn. Zegt niet continu dingen als: MIJN jongen (hallo is de mijne toch? Sja heb nog steeds een tik van m'n schoonmoeder) Maar zegt eerder dingen als: Wat heeft hij toch een lief gezichtje ik zou hem de hele dag wel kunnen zoenen :D Sja vind dat gewoon leuk eigenlijk... Verklaart ook goed waarom wat mijn schoonmoeder deed zo tegen de haren in streek. Dat gedrag was ik gewoon niet gewend van mensen.

ENNNNNNNNNNNNNN ik heb gisteren een leuke muts voor Lorenzo gekocht. Hij ziet er zo grappig uit ermee. Weet iemand hoe ik kleinere foto's kan plaatsen? :(

12. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Lovewinnie: Jeetje meis, schrik helemaal van je berichtje. Je moet er idd niet aan denken wat er gebeurd had kunnen zijn als de auto jullie niet had gezien. Niet over nadenken....
    Pff, maar wat zal jij geschrokken zijn zeg! Gelukkig heeft Alicia op een paar kleine schaafwondjes na ook niks, want daar moet je toch echt niet aan denken! En met jou natuurlijk ook, je zal vast en zeker spierpijn hebben, maar liever dat, dan in de kreukels, ja toch!
    Dikke knuf van ons!

13. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    JIHA, blz 700 :D :D :D

14. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.462
    36.404
    113
    @lovewinnie: jeetje meid, wat erg! Wat zullen jullie geschrokken zijn. Heb je voor de zekerheid de vk al even gebeld? Je kleintje zit idd gelukkig nog goed verstopt!

Hier vanochtend een nega test en nu ongikrampen, precies op dag 12 na mijn ei, dus dat is wel regelmatig gelukkig. Nou ja, weer op naar de volgende ronde. Ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn, maar ben wel een beetje teleurgesteld, helemaal omdat het de vorige keer zo snel ging. Daar hoop je toch onbewust dan wel weer op en dan is iedereen om je heen in een keer weer zwanger. (is natuurlijk niet zo, maar voelt dan even zo)
    Ach, ik moet ook nog niet klagen, het wordt pas de 3e maand en heb al een gezond kindje.
    Voel alleen altijd een extra druk omdat mijn moeder op jonge leeftijd eierstokkanker heeft gekregen en ik daar onbewust altijd een beetje bang voor ben.

15. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Tjeez, Lovewinnie :confused: Dát is schrikken geweest! Ik ben blij te lezen dat jij en Alicia er zo vanaf zijn gekomen en niet erger. Sterkte, de schrik zal er nog wel even in zitten!

Bladzijde 700? Hoe dóen we dat toch 8) Nog effe 100 erbij kletsen moet lukken - ik vind dat we de 1000 toch wel moeten halen in de 1e helft van 2009 :)

Nou, ik ga weer even op bed liggen. Ben wat grieperig en had buikloop (mooi woord voor diarree, hè) - manlief kookt en zorgt voor Ollie. Bah, heb vanmorgen ook al 2 uur geslapen, doe'k nooit. En dat op mijn vrije dag, wilde juist lekker tutten ;)

Fijne avond, meiden!

16. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ lovewinnie: wat mooi echo foto in je banner!

@ marsab: geweldig dat je ongi bent!

Vanochtend heeft mijn huisarts de spiraal bij mij verwijderd!
    Ik ben zo blij! Geen troep meer in mijn lijf!
    Nu maar afwachten wanneer mijn vertrouwde cyclus terugkomt! :D
    (nee er komt geen 2e kindje, hoor)

17. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Beterschap!

@ lovewinnie: oeiii....gelukig is het goed afgekomen, zeg....

18. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@mamamo: tja wij zijn er eigenlijk meteen mee begonnen toen ze dingen begon te doen die niet mochten
    (denk ong. vanaf dat ze zelf dingen kon pakken waar wij niet zo blij van werden.. zoals eten uit je bord als ze op schoot zat)
    geen idee of dat de reden is dat het redeljk werkt
    overigens.. het duurt wel maar 2 minuten hoor.. dan is ze het weer vergeten :)
    en soms zie je dr gewoon testen.. "hmm mama zegt nee.. en wat nou als ik het toch doe?"

@lovewinnie: pfoe.. wel oppassen hoor!
    was ook echt onwijs glad he :(

zo.. eerste 2 werkdagen zijn weer gedaan
    nog 1 dagje en dan is het weer weekend
    gisteren "schoolfotograaf" op het kdv :)
    dus wij anne helemaal netjes aangekleed... jurkje, roze shirtje eronder, maillotje en dr schoentjes.
    mama aangekleed.. jassen aan en klaar om te gaan.
    en job doet zn arm om ons heen om anne te zoenen
    en hij haalt na het zoenen zn arm weg.. en zegt "shit! hoe kan dat nou!?!" onwijze natte bruine plek op zn arm
    en mijn eerste gedachte was nog... gespuugd!
    dus mijn jas gecheckt, anne dr jas gecheckt... schoon!
    en ik til eigenlijk dr jurk p met het idee dat dat het toch niet is...
    zat ze helemaal onder :(
    dr hele maillot was bruin en het zat zelfs in dr schoenen :(
    normaal ga ik dus ff over half 8 anne wegbrengen..
    nu kon ik om 10 voor 8 nog anne poetsen, omkleden
    mijn jas rook natuurlijk ook ontzettend want daar ahd ze p gezeten..
    job zn skijack geleend...
    achteraf moesten we er wel erg om lachen overigens
    hele familie omkleden nog even snel
    (job nieuw overhemd strijken.. samen anne poetsen.. teamwork snappen we op zulke momenten best wel)
    en uiteindelijk maar kwartier te laat op werk!
    (job had me even bij de metro afgezet.. dat scheelt al gaw een klein kwartier wachten zegmar)

19. Jmr

Jmr Niet meer actief

hallo mamma's

ik kom ook weer eens ff! ben beetje druk op moment en heb dan niet zoveel puf om te reageren, maar heb wel gelezen hoor....

Lovewinnie, fijn dat je zo'n mooie echo hebt gehad en wat zul je geschrokken zijn vanmorgen! Gelukkig hebben jullie verder niets behalve blauwe plekken en schrammen....hoe is het met je buik?

Darcy, oeei spannend! misschien toch zwanger? Die boobs zijn toch wel beetje gek he? ff geduld dus nog....Ennuh beterschap! Gaat het al wat beter?

Saskia, ik krijg het ook altijd vreselijk warm als ik ergens met Tara in een winkel ben en ze loopt even "los".....ze rent gewoon weg, net of ze denkt: yeeeaaah, ik ben vrij! wil overal aanzitten...pffff. doe haar gewoon het liefst in de buggy dan blijven we allebei blij!
    Woow wat een poepdrama! Ik zou helemaal in de stress schieten en houdt op dat soort momenten mn hoofd absoluut NIET koel hahaha
    toch knap dat je maar een kwartiertje te laat was!

MamaMo, hier ook zo'n eentje die niet echt naar nee luistert....soms wel, soms niet. Geen pijl op te trekken haha, maar ook soms om uit te dagen! Moeilijk is dat he? Tara vind sint en piet wel interessant, maar niet voor heel lang! ze zet wel de schoen elk wkend maar heeft er nog geen enkel benul van! ben wel heel benieuwd wat ze van pakjesavond vind!

Joyce, woow al 700! Veel he? Hoe is het met je meisje?

Suus, jammer dat je test negatief is en je gewoon ongi word! Kan me je teleurstelling helemaal voorstellen! Ook al heb je een gezond kindje en is het nog maar de 3e maand....dan mag je best ff teleurgesteld zijn!
    En ik snap dat je extra druk voelt...misschien dat gevoel beetje los zien te laten? Hoe is het met je ventje?

Marsab, veilig thuis gekomen? wat vond je mannetje van je kleren? En heeft Aiden nog lekker geslapen? Tara niet....heb haar er maar weer uitgehaald na een tijdje huilen dus die was tegen etenstijd helemaal kapot! Ze ligt nu een half uurtje in bed en zal al wel slapen, helemaal munt!

Nou, kga lekker op de bank zitten, tv kijken! Mannetje is naar de voetbal, dus kan lekker onderuit hahaha.....helaas staat er een wasmand vol met was op me te wachten.... :cry:

fijne avond!

20. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    heb geen boedverlies ofzo gehad of buikpijn en er zou dus wel niks aan de hand hand zijn. toch vind ik het allemaal eng. me rechterbil is blauw en hoe dat kan weet ik niet verder me onderrug links en heel me been is geschaafd en paars

over een week of 3 krijg ik nog 1 echo

Deel Deze Pagina