September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Auw...van die blauwe plekken, hoop dat je lekker kan liggen als je slaapt.

@ Saskia: jemig zeg...leuke kleertjes voor kdv, door haar ontlasting, maar hopelijk is haar ander kleertjes wel leuk voor de fotograaf! Ben benieuwd.

Slaap lekker!

2. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    @Darcy: Ollie heeft zeker een jongens koppie. Staat hem goed! Voel jij je al wat beter?
    En voor jou breken er ook spannende dagen aan.

@Marsab: Wat een super nieuws meid! Nu ben je weer helemaal in de race. Helemaal super. Nu kan je weer gezellig mee kletsen, zonder verdrietig te worden van het forum. En de banner staat je goed.
    Leuke foto’s van Aiden en jou. Had ze stiekem al op je hyves bekeken.

@Lovewinnie: Jeetje meid ik schrik helemaal van je verhaal. Dat ik juist waar ik zo bang voor ben met die gladheid. En wat als die auto niet was gestopt. Jeetje daar wil je echt niet aan denken. Alicia gelukkig alleen wat schaafwondjes. Jij zal meer last hebben van alle beurse plekken en pijnlijke spieren. Doe maar rustig aan meid. En je ukkie zit in principe goed beschermd in je buik, dus zal me daar niet zo veel zorgen over maken.
    Wat een super mooie echo foto! Ik hoop er volgende week ook zo eentje in handen te hebben. Ben je nu ook in juli uitgerekend of nog net in juni?

@Joyce: Wat een leuke foto van Kyra met papa en zwarte piet. Leuk hoor. Dat was die kou wel even waard. Jammer dat jullie toch geen weekje weg gaan, maar een dagjes weg is ook niet verkeerd. En al geslaagd voor de muts en handschoentjes? Moet ik ook nog steeds halen.

@Rootje: Jammer dat de visite niet kon komen, maar was klussen in huis is ook niet verkeerd. Hoe gaat het nu met Marissa? Het zijn weer spannende dagen voor jou.

@Miranda: Fijn dat je spiraaltje eruit is gehaald. Is toch vervelend als je je daar niet lekker door voelt. Hoop dat alles weer snel op gang komt. Nee echt geen 2e?

@Pris: Zo te horen hebben jullie een koud, maar super leuk Sint intocht gehad. Leuk hoor. Ben benieuwd naar de foto’s. Heb je trouwens al wat foto’s van onze meeting of heb ik die gemist?

@Mamamo: Fijn dat het beter gaat tussen jouw moeder en jou en Lorenzo. Dat zal een heel fijn gevoel geven.

@Suus: balen meid dat je ongi bent geworden. Volgende ronde hopelijk meer geluk. Kan me voorstellen dat je baalt hoor, je hoopt toch dat het snel weer raak is. Maar het gaat zeker gebeuren meid.

@Saskia: jeetje wat een gebeuren allemaal met Anna, daar zit je niet op te hopen net als je de deur uit wilt en je meisje ziet er tip top uit voor de foto. Helaas gebeuren dat soort dingen. Ben benieuwd naar de foto’s.

@Hellokitty: Fijn om wat van je te horen. En druk bezig met de voorbereidingen voor je salonnetje? Heb je al een naam bedacht? Misschien moet je het gewoon simpel houden, vooral in een dorp. Mijn vriendin heeft ook een eigen schoonheidssalon en die heeft: haar naam ’s schoonheidssalon. Misschien moet je dat gewoon doen. Lekker simpel houden.

3. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    Goeiemorgen allemaal,

Hier alles goed.

Etentje afgelopen zondag was gezellig, wel heel anders dat ik had verwacht. En weet nu dat een West Fries cabaret niet echt mijn smaak is. Erg veel flauwe grapjes en vooral over vroeger (3/4 van de zaal was dan ook ouder dan 50, dus dan kan je er iets bij voorstellen). Maar verder was het zeker wel gezellig.

Jamie is uit logeren geweest bij mijn broer en schoonzus en alles is goed gegaan. Hij heeft hele nacht geslapen tot 5.30uur. Das voor hem keurig. Ze vonden het erg gezellig, dus hij is volgende keer gewoon weer welkom.

@Zwangerschap: gaat goed, voel me zeker zwanger, niet zoals vorige keer. Ben erg veel misselijk, niet zo erg als met Jamie, maar wel met vlagen, vooral bij allerlei luchtjes (wat dacht je van haring met uitjes, aten ze gister op mijn werk. No thank you) Enige nadeel is dat ik super moe ben en de hele dag door honger heb. Mijn buik blijft maar knorren echt niet normaal. Gelukkig ben ik nog niets aangekomen, maar las het zo door gaat, gaat dat snel gebeuren. :oops:
    Verder ben ik wel onzeker. Hoop zo dat het goed is en dat ik dus niet voor niks misselijk ben en dat mijn lichaam me in de maling neemt. Volgende week woensdag is het zover, de 1ste echo, ik kijk er zo naar uit, dan hebben we eindelijk meer zekerheid.

@slapen 's nachts. het is nu al bijna 4 weken aan de gang. Jamie slaapt niet meer goed door. Heeft nachten dat hij 1-2uur achter elkaar huilt. Ik zie er echt ieder avond tegen op om naar bed te gaan, want zal hij dit keer doorslapen? vooral nu dat ik zwanger ben en heel moe en vooral 's nachts misselijk, valt het me zwaar. Gelukkig gaat Marc veel uit bed voor Jamie. Enige nadeel is dat hij Jamie bijna altijd uit bed haalt als hij huilt, terwijl ik dat niet wil, want dan went hij daaraan. Dus al ik er wat van zeg, zegt hij nou als jij het zo goed weet, ga jij er toch uit. :evil: ik baal daar zo van. Hij kan gewoon niet tegen huilen, dus troost hij hem liever zeg maar. Wat denken jullie? Herkennen jullie dit?

Oke is ga nog even wat in huis doen over een uurtje moet ik weg, gaan we zwemmen. Gezellig :p

Tot later.

Liefs, Patries

4. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ Patries: Heel herkenbaar hoor een kindje wat slecht slaapt.. Hier is het ook feest 's nachts maar Dennis gaat er nooit uit voor Tim hoor, die word alleen maar boos als hij er ook wakker van wordt, want zijn wekker gaat weer om 5 uur.. :(

Hier komt het van de kiesjes, er is er weer 1 door voelde ik vannacht tijdens dus zo'n nachtelijk opzit-festijn omdat Tim alleen maar lag te huilen..

En ook ik kan er slecht tegen hoor als Tim 's nachts wakker is :oops: zeker omdat als ik hem dan uit zijn bed til om hem te troosten de kleine in me buik dan keihard begint te trappen, alsof het jaloers is ofzo.. Doet in ieder geval best veel pijn soms..

Hoe staat het met de Pamper-gok dames? :) Heb 'm al ff niet meer voorbij zien komen :)

Tim gaat steeds meer en meer lopen, is nu hele dagen door het huis aan het wandelen :D
    Naar de stad gaan is tegenwoordig ook een ramp, want meneertje wil niet blijven zitten, en doordat hij dus moet blijven zitten zet hij het vaak op een brullen als we een winkel ingaan :(

Hier wel een stoere muts, sjaal en wanten gekocht bij de Hans Textiel en gelijk een nieuwe winterjas.. Alleen wenst meneer dus geen muts op zijn hoofd en wanten zijn ook een verschrikking, vind 'ie vreselijk :rolleyes:

Gisteravond heeft Tim eindelijk weer eens normaal een prakkie gegeten, dit heeft hij vanaf de griep niet meer gedaan, ja steeds 3 tot 5 happen en dan was t genoeg :(

@ Saskia: Dat met helemaal ondergepoept herken ik ook wel helaas, was hier gisteren ook feest :( Deed zijn luier los en ja hoor tot aan zijn nek aan toe, dus ik luier er tussen uit gehaald, Tim zijn romper weer dichtgedaan naar de badkamer gelopen, daar ter plekke zijn badje vol laten lopen en ondertussen stond Tim aan mijn been te trekken en pieste hij in zijn romper :) Maar wat een bende geeft dat zeg als ze zich tot aan de nek volpoepen :rolleyes: :pale:

@ Lovewinnie: Oef.. da's schrikken zeg :confused: Van de week met die sneeuw wilde ik de honden uit gaan laten zette 1 stap buiten en lag al bijna onderuit dus ben toen direct weer omgedraaid :rolleyes: en ben op een later moment maar met ze gaan wandelen, vond het doodeng en dan had ik Tim niet eens bij me :eek:
    Wil er inderdaad niet aan denken wat er geneurt was als die auto jullie niet gezien had en niet op tijd gestopt zou zijn :pale:

@ marsab: Jaaaaa een cyclus :D En die banner staat je geweldig meis ;) Nog nooit iemand meegemaakt die zo blij was dat ze ongi werd :)

@ Darcy: Beterschap meis, buikloop is niet fijn :(

@ Suus: Bummer, dat je ongi geworden bent zeg.. Op naar de volgende ronde, we houden de moed er in ;)

@ Luisteren: Wat is dat? Het is toch veel leuker als mama zegt: mag niet en dan met een big smile op je mond het gewoon wel doen? :)

5. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Lovewinny wat een schrik zeg, lig je daar zomaar op de grond en zie je een auto op je afkomen! Wat een nachtmerrie zeg! Gelukkig is het allemaal goed afgelopen!
    Wat super zeg dat je een mooie echo hebt gehad! We schelen niet zo heel veel he! Dus dat is wel leuk.

Mobielfreak wat leuk dat Tim al gaat lopen! goed zeg!

Patries; balen he misselijk zijn, maar hoort er bij he... weet er alles van ;) spannend je eerste echo ben benieuwd naar de foto!

Suus wie weet is het ook snel raak bij jou! succes meid!

MamaMo; ik laat de kids wel een schoentje zetten, 2 x per week vind ik wel mooi.

~~~~~~~~

Hier gaat alles goed, ben ook erg moe, en misselijk, maar het hoort er bij he. Verder mag ik niet mopperen.
    Marijn heeft bijna alle tandjes nu, alleen z'n hoek tandjes nog niet! :D

6. Pris

Pris Fanatiek lid

Hai, Nee heb je niet gemist hoor.
    We hebben sinds gisteren de laptop pas weer terug. Dus hoop t zsm even te doen (vanavond gaat niet lukken, heb afspraak / kledingparty) Vandaag tot 1800 uur werken, Tygo halen, ff snel eten en weer weg :( :D

7. Pris

Pris Fanatiek lid

Heb besloten niet mee te gaan met de skitrip van t werk.
    eigen bijdrage was bijna niets maar Frankrijk zelf is zo duur, daar ga ik liever een keer een weekend met z'n 3-tjes van weg :D
    Verder vind ik 14 uur (enkele reis) in een bus te lang voor een weekendje. En omdat ik al twee keer zonder hen weg ga vind ik t wel goed zo :D
    Afvallen gaat goed (heb geen weegschaal thuis dus weet t niet precies) Hoewel ik van t weekend gewoon lekker pepernootjes enz. heb gegeten. :D

8. Pris

Pris Fanatiek lid

@ Lovewinnie. Wat super om t hartje te horen! En fijn dat je binnenkort nog een keer mag.
    WOW wat een klapper hebben jullie gemaakt zeg…Pff. Hoe gaat het nu? Nog last van? Jeetje schrikken zeg!

@Darcy Symptonen klinken wel als…….!
    Spannend zeg! En wat zou dat snel zijn!

Voel je je al wat beter? Van harte beterschap!

@ Saskia…Vakantie. Waar? Wanneer?
    Fijn zeg zo ’s morgens beginnen :rolleyes:

@ Suus…Balen zeg van die test. Hopen dat t snel Raak is…

@ hello Kitty.Lekkere bankhangavond gehad?

@ Sinterklaas. Tygo mag dit weekend zijn schoentje zetten.,….beetje voor het idee (en leuk voor de foto) Op 6 dec vieren we het met 2 neefjes (6 en 3 jaar) en wat familie. Ik doe wat kleine cadeaus, speelgoed maar bijvoorbeeld ook nieuwe pyama, nuttige dingen. Hij heeft t toch nog niet door. Volgende week woensdag komt de Sint hier op t werk, dan gaan we wel even kijken.
    Met kerst wil ik een groter cadeau geven, gewoon iets van speelgoed.
    Ik zat te denken aan de Little people Garage of van V-Tech de autoambulance of speelpark :( :rolleyes: Heeft iemand 1 van die?

9. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallohallo!

Hellokitty: Hier gaat alles goed en met Kyra ook. Fijn weer wat van je te horen :D

Patries: Goed teken dat je je echt zwanger voelt! En wat goed van Jamie en het logeren, dan ben je toch ook trots als moeder hé! :D Nu aftellen naar de echo, spannend meis. Ik ga alleen nog een afspraak maken voor de pretecho en dan zitten de echo's er bij mij alweer op helaas :cry:

Lovewinnie: Last van spierpijn? Hoe gaat het verder met je?

Darcy: En nog rare symptomen die je normaal niet heb?

Mouschy: Ook goed te horen dat jij je ook echt zwanger voelt, super! Hopelijk is die moe- en misselijkheid snel over, weet hoe erg het kan zijn...

All: Heb vanochtend ontdekt dat Kyra dr 1e kies doorkomt, JIHA! Ze heeft nu 4 boven- en 4 ondertanden en dan nu 1 kies in aantocht :D

10. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    wat heb ik een pijn zeg overal pff. vooral me rug is dood lijkt wel. me knie is dik en heel me been nog steeds paars. alicia moest ik voor de zekerhied om het uur wakker maken omdat ze toch der hoofdje had geraakt en heb dat dan ook maar gedaan. gelukkig naar mijn idee heeft zij niks. mijn fiets is ook beschaddigt jammer genoeg maar gelukkig niet kapot. ding is ook net 6 maanden oud.

dan pak in vanmorgen een vaas uit de schuur om wat kerstballen in te doen en dan voor bij de raam. staat nog niet binnen en poef klap zo in me hand kapot. waaschijnlijk door de kou naar warmte. vaas van 60 euro :(. gelukkig had ik nog een andere en die is heel gebleven en staan nu voor de raam met kerstballen en een kerstman erop.

kon het niet laten en de kerstboom staat ok al. dit is het laaste jaar dat dat ik dat kan doen want volgend jaar snapt ze sinterklaas wel erg goed denk ik.

joyce: kies erbij dat is toevallig.. hier werd er gisteren een ij het cb ondekt en onder komen er ook 2 aan maar zijn nog niet door :)

sinterklaas: alicia mag elke dag der schoentje zetten al vanaf 15 november, ze snapt het nu we want ze rent smorgens meteen naar der schoentje haha. ze krijgt een kadotje en iets lekkers of alleen wat lekkers. vandaag had ze een boekje van de zeeman en was helemaal gelukkig.

darcy: spannend zeg :)

suus: op naar de volgende ronde dan maar of alsnog een positieve test

sinterklaas: zondag gaa we weer naar sinterklaas bij ferdi op zijn werk. vorig jaar ben ik niet geweest toen vond ik der nog te klein maar nu lijkt me het erg leuk. kadotjes die ze krijgt zijn van ons de babyborn pop en de buggy zodat ze lekker mee kan moederen strakjes. verder van oma's opa's en ooms en tantes. blokkentafel, trolly van prinses, babylego, prinsessenspullen, baddoek en klokjes, schilderijtjes en nog veel meer. zo gaat dus weer goed verwent worden

11. Pris

Pris Fanatiek lid

Lovewinnie. Jeetje meid wat rot dat je er zo'n last van hebt.
    En ja idd elk uur wakker maken dan...pff wat zal jij een nacht gehad hebben :confused:
    En toen nog die vaas...zat je niet mee zeg!

En de Kerstboom al :confused: :confused:
    Jeetje jij bent er vroeg bij haha. Hier nog even wachten tot na de Sint.
    Denk wel dat ie vroeg staat omdat als ik wacht tot ik in Londen ben geweest ik dat weer te laat vind (rare zin :rolleyes: )

Hier ook al kiesje...kwamen er laatst 4 door en een tandje :confused:
    Bijna geen last van gehad wat een Bikkel is t toch die kleine Tygo! :D

Vanavond kledingparty. Ben erg benieuwd...ben niet echt van die dingen...maar ja toen ik hoorde dat ze originele Uggs voor € 70 , - hebben werd ik toch wel nieuwsgierig (peter: Dat zijn toch niet die snowboots he? Nee lieverd dat zijn ze niet ;) )
    Dus toch maar even kijken straks zal wel gezellig worden :D

Tot later nog en anders tot morgen.
    Paar uurtjes extra werken (tot 11.15) en daarna lekker lunchen met vriendin en kids.

12. Pris

Pris Fanatiek lid

Ben ik weer :rolleyes:

Had net mijn moeder aan de telefoon. Ze zei tegen Tygo; Is mama aan de telefoon en toen ging ie kusje geven aan de telefoon * smelt smelt* Wat een kanjer!
    :D :D :D

13. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.462
    36.413
    113
    Hee meiden,

Net de eerste druppeltjes bloed gespot, dus officieel over naar de volgende ronde, niks aan te doen.

Kiesjes en tandjes: Jesper heeft 8 tandjes, 4 kiezen, 2 hoektanden en nog 2 hoektandjes die doorkomen, dus denk nniet dat hij er nog veel hoeft haha.

@lovewinnie: heb je je zelf ook al even na laten kijken door de dokter? Erg vervelend dat je er zo''n last van hebt zeg.

Morgen met Jesper naar het CB. We gaan de prikjes uitstellen denk ik, want hij is de afgelopen wekene aldoor ziek geweest, die prikjes kunnen ook nog wel in januari ofzo. Dan zal die dokter wel weer gaan zeiken, het is zo'n onaardig mens.
    Ik ben wel heel beniewd hoe zwaar en lang Jesper nu is, ons reusje.

14. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    grr heb nog niet genoeg pech gehad. vriendlief belt ff op dat ie een boete heeft van 180 euro :(. geen gordel en een politieman in burger inhalen waar het niet mag. dom dom dom. ben echt boos op hem. we hebben nu toch al niet veel geld te besteden nu we net een huis hebben gekocht en de feestdagen voor de deur :( en dan dit weer. heb echt zin om ff een potje te janken, zelf ben ik te gierig om een positiejurkje te kopen terwijl ik dit zograag een wil hebben en hij gooit even zo 180 euro weg. heb nog wel wat positiekleding van alicia maar dat is allemaal voor de zomer. me broeken gaan nog net en zulle volgende maand niet meer passen. pff waar haal ik nu toch zo snel positietruien enzo vandaan voor weinig. iemand een tip van een goedkope site?

15. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Tjonge wat balen zeg...

Misschien eens kijken op marktplaats? Soms kun je daar voor weinig hele leuke dingen kopen. En anders even wachten tot de uitverkoop misschien...

16. Pris

Pris Fanatiek lid

@ Suus...Balen zeg van de :evil: :evil:
    Succes op t cb vandaag!

@ Lovewinnie. Oei das geld zeg :confused: zou ik ook pissed om worden!
    Idd MP kijken en misschien staat er hier wel wat in het ''aangeboden'' topic. Over een paar weken begint idd ook de uitverkoop en sommige winkels hebben al een beetje uitverkoop.
    Ik heb toen het een en ander bij de H&M gekocht, vond ik ook niet zo duur.
    Succes en nu hopen op een dag zonder pecht ;)

17. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Lovewinnie: dat is zeker een hoop (zonde) geld zeg, BALEN!
    Vriendlief had er laatst één van €61,-, omdat hij 18km te hard reed!
    Was ik ook pissig om, want vindt het altijd weggegooid geld!

Ik zou idd ook naar de H&M gaan en voor leuke truitjes moet je ook eens voor de gein naar de Zeeman gaan. Heb van de week een leuke zwarte tuniek gekocht daar voor €10,-. ;)
    Daarnaast de uitverkoop in de gaten houden... Suc6!

Jippie, vandaag 24 weken! :D

18. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.462
    36.413
    113
    @lovewinnie: oh, daar zou ik ook echt goed pissig om zijn zeg, wat een geld. Zo zonde, daar had je heel wat leuke positiejurkjes van kunnen kopen zeg. Grr..

@joyce: wow, alweer 24 weken, wat gaat dat snel zeg.

@pris: wat lief dat Tygo kusjes geeft aan de telefoon!

Hier ook nog geen kerstboom, op zijn vroegst pas na sinterklaas.

Vanochtend naar CB geweest. Jesper is nu 82 en 13,3 kilo. Ze had weer van alles te zeuren, dat mens is maar niet tevreden te krijgen.
    Ze vroeg namelijk of hij al doorslaapt, wat dus niet zo is. Ik zei nee, maar ging er verder niet op in, want zo'n ramp is het nou ook niet. Begon ze over dat we hem wel mochten laten huilen ed. Ik uitleggen dat hij een tijdje achter elkaar ziek is geweest en dat ik geen voorstander ben van laten huilen, maar daar was zij het niet mee eens en was ik volgens haar niet duidelijk en kinderen hadden behoefte aan duidelijkheid. Grr, dat mens werkt op mijn zenuwen. Nu laat ze de wijkverpleegkundige ons bellen voor het 'slaapprobleem'. Wij zien er niet zo'n probleem in, alleen zij wel..
    En natuurlijk wilde hij geen blokjes pakken uit het bakje haha. Mijn mannetje met zijn eigen willetje.

De prikjes uitgesteld. Zij vond het geen probleem zei en dat vond ze wel goed. Toen heeft Martin dus even heel fijntjes uitgelegd dat ook als ze het niet goed had gevonden we ze wel hadden uitgesteld, ze zijn immers niet verplicht. Nou toen was ze echt pissed haha. Stomme cb hier.

Verder heb ik een vraagje. Ik wil heel graag weer een studie gaan volgen en heb nu een heel leuke gevonden. Het is een hbo-opleiding in het verlengde van mijn huidige werk en het is voor 3 jaar een keer maand les. Ik wil dit graag gaan doen, maar twijfel ook omdat we voor een 2e bezig zijn.
    Aan de ene kan wil ik gewoon beginnen en dan loop ik evt wel een achterstand op mocht ik zwanger raken, maar dat vind ik niet zo heel erg.
    Of ik kan nog wachten, maar dan kan het nog wel een jaar of langer duren. Ik weet immers niet wanneer ik zwanger raak en dan nog 9 maanden zwangerschap. Wat zouden jullie doen?

Zijn hier meer meiden die een studie naast hun werk doen?

19. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Hier alles prima, ik ben dus gestopt met de pil en wilde eerst een ongie afwachten voor we er weer voor zouden gaan maar die ongie komt dus niet.
    Grrrr, zullen we dat nu gaan krijgen dan? WE hebben het overigens veilig gedaan dus testje is niet nodig, haha voordat jullie dat gaan zeggen.

Heb even niks terug gelezen, alleen deze pagina.

Suus, lastig om te beslissen of je de opleiding wilt gaan doen. Van de andere kant als je het graag wilt, DOEN! EN je ziet wel hoe het gaat lopen. Straks is de tweede er en dan is er weer een andere reden om het uit te stellen denk ik.

Ben nu bezig met revalidatietherapie en valt behoorlij tegen, ze vergen het uiterste van mijn schouder en die doet nu ook behoorlijk pijn. SArah tillen is niet grappig meer nu, maar ja even doorzetten.

Liefs Anette

20. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Suus: grrrrrrrrrr. Lekker laten lullen hoor.
    Flauw dat ze zo strikt en kinderachtig doen. Lekker doen waar jullie je goed bij voelen!
    Ik zou gewoon aan de studie beginnen en wel zien hoe alles loopt.
    Alles wat je nu vast binnenhaalt aan modules heb je dan vast binnen.
    Als je eenmaal een tweede hebt heb je misschien niet zoveel zin om iets nieuws aan te pakken en mocht je zwanger raken tijdens de studie, dan haal je vast alles wat lukt en heb je daarna weer een stok achter de deur om verder te gaan.

Anouk: jee, sterkte joh, lijkt me heftig als je zoveel last hebt

Deel Deze Pagina