September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    oohhhh wat liefffffff!

2. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Suus: oh wat jammer....de volgende keer beter. Wow Jesper al 82 cm lang en 13,3 kg.
    Over dat slaapprobleem, het is maar een fase, weet ik uit ervaring. Wijkverpleegkundige wou bij ons thuis komen, daar was mijn vriendlief tegen. Hij heeft het gewoon afgezegd. Logisch dat cb jou op zenuwen werkt. Ik vind dat jij goed gehandeld hebt en naar je gevoel luisteren wat het beste is voor Jesper. Je weet zelf wel dat het straks weer goedkomt met Jesper als hij zich beter voelt!
    Je studie zou ik gewoon beginnen en zien wel hoe je ver komt. Mocht je toch zwanger worden, pas je je studie wel aan hoe je hem gaat afmaken.

@ Lovewinnie: logisch zou ik boos om worden! Je bent niet de enige. Ik heb mijn vriendlief zo vaak gezegd om de achterstallige betalingen moeten voldoen. Vaak krijgt hij boete, aanmaning enzo. Ik word hier echt zooooo moe van! Ik blijf het toch vaak controleren of hij wel of niet betaald heeft....

@ Anoek: leuk bezigheidje heb je met je vriendlief...hopelijk voor jou weer een raak :p
    Beterschap met je schouder!

Het is nu 17 uur en ik ga zo naar huis, ben benieuwd hoe het met Matthew's tong gaat. Ik kreeg een sms van mijn vriendlief dat Matthew achter de loopwagen is gevallen en hij een snee in zijn tong had gekregen, zielig....

Liefs, Miranda

3. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Grrr wat kunnen sommige meiden op zwpagina toch &%$#@% reageren zeg.. Kijk eens bij me topic in de lounge... *zucht*

4. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@lovewinnie: btw ik was bij miss etam.. en die hebben 15% korting op de hele collectie
    en die verkopen ook zw-kleding tegenwoordig
    ook niet superduur.. dus allicht kun je er wat leuks vinden.

5. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.481
    36.441
    113
    @mobielfreak: heb het gelezen, sommige mensen snappen er echt helemaal niks van en nemen echt alles letterlijk zeg, erg triest. Vind echt dat je het harstikke goed doet en snap dat je je ontzettend machteloos kunt voelen dat je vriend en zijn ouders niet de ernst van de situatie begrijpen.

6. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ Suus: Er word daar momenteel op elke slak zout gelegd geloof ik.. Alles verkeerd gelezen, oké het staat er misschien beroerd in mijn begin post maar ik leg het toch echt wel duidelijk uit later :(

7. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.481
    36.441
    113
    Ja, idd, elk woordje wordt nauwkeurig bekenen en bovendien, als je even boos of teleurgesteld bent, dan zeg je dingen toch vaak even wat heftiger dan anders. Als ik boos ben ofzo floep ik er van alles uit wat ik helemaal niet altijd meen. Vind het overigens juist heel normaal wat je zegt, je mag gewoon eerlijk zijn.

8. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    @ mobielfreak: heb het gelezen ja, OMG! Wat een reacties! Dat is moeilijk van zo'n forum, je krijgt reacties van mensen, maar ze kennen de omstandigheden en de situatie helemaal niet.
    Ach ja, je weet zelf wel hoe het zit toch?! Sterkte ermee!

@ Suus: jammer, volgende ronde samen zwanger?! En Darcy jij ook?! :D
    En ik denk dat je voor de opleiding moet gaan, je weet nooit wanneer je zwanger raakt (het kan ook nog best een paar maandjes duren, maar hopelijk niet) En misschien doe je het daarna helemaal niet meer! En euh, wat een raar mens bij het cb! Nou gewoon op je eigen gevoel afgaan hoor! Jij kent Jesper het beste!

@ Miranda: hoe is het met Matthew? Zielig zeg!

@ Pris: wat lief, kusjes aan de telefoon! En euh, ik had je nog een pbtje gestuurd.. ;)
    (zeurmens ben ik he? :p )

@ Anette: Sterkte met je schouder en de revalidatie!

@ Lovewinnie: Nu al een kerstboom?! Vind ik ook wel heel vroeg eigenlijk....Maar goed, het staat altijd wel erg gezellig (wel een raar gezicht, die schoentjes met sinterklaas cadeautjes onder de boom of niet? ;) ) Wat erg van het ongeval trouwens! Hopelijk ben je snel weer de oude!

@ Hellokitty: Aiden sliep als een blok toen we thuis waren! Haha, ach ja we zijn ook druk geweest he! ;)

9. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    @ pris: hoe was de kledingparty? Klinkt gezellig!

10. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    @ Patries: wauw, bijna je eerste echo! Toppie, ik duim voor je!

@ Joyce: al een kies! Goed zeg.

@ saskia: ik zou dan ook niet op die ski-vakantie gaan! Is wel erg lang zitten in de bus! En met z'n 3tjes is altijd leuk! hihi :D

11. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Goeiemorgen, mama's :)

Even snel bijgelezen, heb een waslijst aan dingen die manlief en ik vandaag gaan doen, dus ik hou het kort voor nu.

@Suus: lekker voor je studie gáán. Ik doe een studie naast mijn werk, is ook in het verlengde van mijn eerste studie (dit is een post-master aan de lerarenopleiding, heb al Engels gestudeerd.) Het is pittig, maar het is ook zoals je zegt - je weet niet wanneer je zwanger wordt.
    Ben zelf begonnen toen Ollie 4 maanden was, mijn eerdere startdatum werd verschoven, omdat ik zwanger was.
    Alles was je afrondt, heb je dan alvast.

@boetes: hier ook zo'n man die een paar km te hard rijdt en dan ligt er een bon op de mat van 30 euro... en nog eens 30 euro... moedeloos word ik ervan, zonde van het geld!

@Patries: aftellen naar de echo!

@Lovewinnie: de uiterverkoop van december goed in de gaten houden. Vooral bij H&M en Miss Etam (favorietjes van mij) vind je leuks!
    Dus jij zit al in de kerstsfeer :p ;)

@Miranda: hoe is het nu met Matthew?

12. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    @Mobielfreak: heb je topic in de Lounge gelezen en toch even gereageerd... wat gaan sommigen 'los' als ze de kans krijgen...

13. Pris

Pris Fanatiek lid

Was ook erg leuk...maar ben niet voor mezelf geslaagd :cry: ;) Wel een truitje wat ze zou bestellen voor me, ze had de goede maat maar 1 keer en iemand was me voor.Ik had wel 4 shirts van Peter.
    Uggs word ik hopelijk snel over teruggebeld.

Heb je een sms gestuurd. Ik lees vaak op mijn werk de berichten hier en dan komt er iets tussendoor en denk ik er niet meer aan :rolleyes: :oops:

En dat skien was ik ook.
    Nee we gaan gezellig een keer met z'n 3-tjes ofzo. Gisteren met een vriendin weggeweest en gaan ws ook met hen een keer een weekend weg. Zij heeft een dochtertje dat 4 maanden ouder is dan Tygo dus dat is wel leuk.

@ Darcy. Succes met je lijst vandaag!

@ Miranda En hoe gaat het met Matthew?

14. Pris

Pris Fanatiek lid

@ Suus Wat een mens zeg van dat CB :evil:
    Lekker laten kletsen. Toch?!
    En als je die opleiding wilt dan zal ik het gewoon doen!

15. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    En weer een septembermama zwanger!
    Gisteren een duidelijke positieve test. :D

Wie zou nu de volgende zijn?

16. Pris

Pris Fanatiek lid

Van harte gefeliciteerd Berbel!

En nee, ik ben niet de volgende ;)

17. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Berbel, Gefeliciteerd!

Ik ben ook niet de volgende.

18. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ Berbel: Gefeliciteerd :D

@ Darcy: Ja sommigen gaan echt los als ze de kans krijgen ja, en dan vooral die reacties van Ghita, maar ja die heeft een broer en die heeft die 'ziekte' ook :) Asperger is een aangeboren afwijking als het ware, maar geen ziekte waar je wel ff van geneest..

19. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Pris, wat schattig die kusjes.

Lovewinnie, Doe je rustig aan.

Suus, jammer, volgende keer beter.

Mobielfreak, heb een stukje gelezen, niet alles. Maar gewoon niks van aantrekken jij weet het beter.

Joyce, een kies. zozo grote meid. Ik zag bij Yasmine ook een wit puntje dus misschien ook een kies, zij heeft nu ook 4 boven en 4 beneden en het zijn net mesjes heel scherp je wil niet gebeten worden door haar ;)

Miranda, waarom heb jij je spiraal verwijderd ga je aan de pil? Of wil je toch een tweede?

Mouschy, alle tandjes al. Lekker hoor bijna klaar dus.

Patries, Yasmine heeft ook een periode gehad dat ze niet goed door sliep. Gelukkig was dit tijdelijk en slaap ze nu wel door. Heeft ook een hele tijd geduurt. Ik hoop dat het bij jullie ook tijdelijk is, misschien een sprongetje.

Suus, ik zou zeggen doen, je kan beter 4 maanden achterstand hebben dan een jaar of meer. Het lijkt mij wel heel zwaar om in de avond te studeren naast je werk en kinderen maar als het kan zou ik die kans wel grijpen.

Vandaag is 1 van de leidsters van Yasmine voor het laatst op de creche. Ik baal er wel van want ik vond haar wel het leukst en zij was ook gek op Yasmine. Heel jammer hopen dat er een leuke vervangster komt. Ik wil straks in de middag nog een klein bedankje kopen heeft iemand een idee? Vind dat altijd zo moeilijk. Ik dacht aan een leuke portemonnee dat kunnen vrouwen altijd wel gebruiken. Ik vind een geurtje zo standaard.

Morgen gaan we bowlen en eten met vrienden dat heb ik ech al een tijdje niet meer gedaan.

20. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    @Maart: een portemonnee, of een leuk make-up tasje (vrouwen hebben altijd tekort aan make-up tasjes, er zijn leuke van ETOS eigen merk, met strass-steentjes.) Jammer dat ze weggaat! Doe er een fotootje van je meisje bij, ook leuk.

Deel Deze Pagina