@all: nou, ik ben weer tekeer gegaan in huis, alles schoon - die enorme opruimwoede ken ik maar al te goed (en herken ik altijd achteraf, als ik even koffie zit te drinken): ik word dan de volgende dag ongesteld. Idioot hè, maar het is echt zo. Elke maand omgekeerde nesteldrang dus!
Darcy, dat ken ik ook, maar hopen voor jou dat je morgen niet ongesteld wordt. Een make up tasje is inderdaad ook een goed idee, misschien een leuke van oilily.
@darcy: haha, ik hoop voor je dat het wat anders betekent, maar hier is het wel hetzelfde. Het huis was woensdag super schoon en gisteren werd ik echt ongesteld. Tja, anders op naar de volgende ronde. Gaaf dat je engels hebt gestudeerd, lijkt me een heel interessante studie. Heb er ook over na zitten denken, maar dan zou ik een hele carriereswitch moeten maken en dat zie ik nu nog niet zo zitten eerlijk gezegd. Misschien later nog haha.. Ben gelukkig nog jong. Nu eerst even een studie omdat mijn werk me toch een beetje gaat vervelen alleen.
@Berbel: helemaal over het hoofd gezien! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap @Suus: hm, ik wacht nog even af, maar heb inmiddels ook erge rugpijn. Dat wordt dan de volgende ronde, had ook wel erg snel geweest Heb mezelf een paar laarzen en tas cadeau gedaan (okay, Schoenenreus koopje, maar wél leuk !) Suus, Engels studeren IS ook leuk, erg leuk zelfs Taalkunde, literatuur... heerlijk... Krijg zometeen een vriendin van een ándere studie van me te eten - Rechten. Niet afgemaakt, wél veel van geleerd. En een leuke vriendschap aan overgehouden
@marsab: skien? brr veel te koud wel naar oostenrijk overigens.. dus druk op jacht naar skipak voor anne.. en in ieder geval een "droge broek" (danwel overbroek, danwel skibroek) en warme jas voor mezelf
@ berbel van harte! Geniet ervan!! @ maart: geslaagd voor het cadeau? Jammer dat de favo leidster weg gaat, hopelijk kotm er een leuke voor in de plaats! @ Darcy: jammer dat je waarschijnlijk ongesteld gaat worden..... @ kdv: Aiden gaat hier voor het eerst heen maandag. Mijn zusje die oppast kreeg een baan aangeboden vanaf 1 dec en Aiden kon ook vanaf 1 dec terecht bij het kdv! Hoe kan iets in elkaar passen of niet dan! Komt niet beter uit dan zo! Ik vind het wel spannend! Jullie horen hoe het ging! Dit weekend zitten Marc en ik in een hotelletje in Enschede! Aiden gaat voor het eerst logeren, bij mijn ouders. Ze hebben er erg veel zin in en hij mag ook zijn schoen zetten daar. Zo schattig! Zelf heb ik ook zin in het weekend je weg, hebben we ook wel nodig.... Lekker genieten van het shoppen, uiteten gaan, bios, uitslapen, ontbijtbuffet en de extra koopzondag!
@berbel: gefeliciteerd! @darcy: I know, het lijkt me ook echt een leuke studie! Helaas heb ik er in 6 vwo de brui aan gegeven en heb op de valreep even 5 havo gedaan.. Dus nu eerst maar hbo. (3e poging, de eerste 2 vond ik niks, hopelijk is 3 keer scheepsrecht.) Je kunt wel toelatingsexamen doen, maar ik wacht liever nog een paar jaar hiermee. Je bent nog niet ongesteld he, nog een beetje hoop houden joh! en anders idd door naar de volgende ronde. Ik ben alweer vol goede moed. Wie er de volgende wordt? Hopelijk, Darcy, Marsab en ik? en natuurlijk wie nog meer graag willen haha.
Berbel: GEFELICITEERD! Wat leuk zeg weer een septembermama zwanger! Ben zo benieuwd wie de volgende is? Marsab: Wat een heerlijk vooruitzicht heb jij voor dit weekend. Geniet lekker van zn 2-tjes ennuh......niet te veel shoppen hé Pff voor de rest ff geen puf om te reageren Fijne avond allemaal!
@ Saskia: Loop eens binnen bij Hans Textiel daar hebben ze skipakken bestaande uit een skibroek en een ski jas ook voor de kleintjes
Goedemorgen mama's, OMG Matthew slaapt bijna de hele week slecht, dus bij ons geslapen, ik ben nu beetje brak. Het zal wel een sprongetje zijn of zo.... Ook dat Matthew eergisterenavond hoge koorts had, daarnaast een reactie door de BMR prik en zo, maar ook een flinke diepe snee in zijn tong waarvan hij echt veel last had. Warme maaltijd n flesvloeding wilde hij niet. Maar nu...eet hij gelukkig wel boterham, dan wel heel kleine stukjes. Warm eten en flesvoeding wilde hij nog niet, wel koude melk, water etc. Gaat prima. Ook fruit. Dan maar zo. Gisteren waren Matthew en ik in Den haag bij mijn zus langs, daarom kon ik niet op het forum reageren. En Matthew heeft wel ruim een kwartier van de kinderboerderij tot de woning. Hij vond het geweldig. @ mobielfreak: dat van jouw lounge ga ik zo straks lezen. Ik kom zelf bijna nooit op de Lounge. @ Berbel: gefeliciteerd met je zwanger! Omdat ik meer bloedverlies en vaak stinke afscheiding had. Ik vrij al bijna niet meer met mijn vriendjelief. Mijn vrouwelijke hormonen lieten mij in de steek. Ik was echt klaar mee, en ik wilde terug als toen (voordat ik zwanger was van Matthew, 10 jaar lang geen pil). Heerlijk vond ik dat, ik had volste vertrouwen in mijn lijf en kende mijn cyclus goed uit mijn hoofd. Door de spiraal had ik geen controle meer. Na 10 maanden met de spiraal vond ik echt welletjes zo. Nu ik al 4 dagen geen spiraal heb, voel ik me echt fantastisch. Al gelijk echte ongesteld met zoveel bloed (sorry voor details), zo ken ik dat weer terug! Heerlijk...ben benieuwd of mijn vertrouwde cyclus snel terugkeert. Nee ik heb echt nog geen behoefte aan de volgende kindje...
effe een snel berichtje, ik ben vanochtend ongi geworden, dus voorlopig niet de volgende zwangere helaas. We gaan zo naar mijn ouders en ik lees maandag weer bij hier en dan reageer ik weer op jullie berichtjes Bye, knuffels!
@ Rootje: Balen zeg Op naar de volgende ronde dan maar weer.. Veel plezier bij je ouders @ Miranda: Bedankt voor je reactie in de lounge Fijn dat je je nu weer wat meer als jezelf gaat voelen nu je geen spiraal meer hebt.. Ik weet onderhand ook al niet meer hoe het is om echt mezelf te zijn, met 2 zwangerschappen vlak achter elkaar en hormonen die eigenlijk mijn lijf niet eens uit zijn geweest sinds januari 2007
@Rootje: wat vreselijk jammer Ik hoop dat jij, Marsab, Suus en ik de volgende ronde meer geluk hebben... @Miranda: die spiraal eruit lijkt mij ook wel fijn, heb 'm nooit gehad, maar de pil maakte me al zo vlak en libido-loos. Snap goed dat je het prettig vindt om je lijf weer 'in eigen beheer' te hebben @all: hier net gefrustreerd (want nog niet ongesteld) een zak Ringlings opgeknabbeld en ga me zo aankleden voor het personeelsfeest. Dit wordt gehouden in Amersfoort, in een prachtig gerestaureerd klooster - er is toneel, muziek, disco en in alle gangen van het klooster wordt gekookt, fondue gemaakt, saté bereid, buffetjes staan overal klaar... en wijn, wijn, wijn... er komen zo'n 1000 man Ben nog niet ongesteld geworden dus, maar reken op vanavond of morgenochtend. Ga mezelf he-le-maal volstoppen, wijn drinken en lallend in de bus naar huis, samen met man en collega's Ollie bij oma, dus morgen ook even broodnodig uitslapen Tot zover mijn ego-berichtje. @Saskia: nog geslaagd voor een skipakje voor Anne? H&M had ook leuke dingen, zag ik in Amsterdam. Tip! @Marsab: hoe is het met jou en met je cyclus op 't moment? Hoe voel je je? Ga je trouwens nog iets leuks doen met je kinderen op school, i.v.m. Sint en kerst? Dag allemaal!