September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Darcy, Heel veel plezier. Klink alsof het super gezellig gaat worden ;)

2. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Darcy: heel veel plezier!
    Dat je nog ongi moest worden.Kan je nagaan vorig jaar begin januari was ik lekker dronken zonder dat ik wist dat ik zwanger was. Misschien jij ook... :oops:
    En lekker uitslapen straks!

@ mobielfreak: over een tijdje kan je eindelijk weer goed voelen wie je toen was. (als jouw alle hormonen uit lijf zijn verdwenen) ;)
    Kortom...geniet nu van je zwangerschap!

Fijne avond allemaal!
    En ik hoop echt van harte dat Matthew lekker kan doorslapen, dat geldt ook voor papa en mama.
    Tjsa ik mis lekker intiem zijn met mijn vriendjelief, want Matthew slaapt maar tussen in....ohja eindelijk heeft Matthew zijn warme maaltijd op (dan wel potje van 8 maanden :confused: ) Ik zie het op die manier met het rustig opbouwen vanwege een snee in zijn tong waarvan hij nog last heeft.

Liefs XXX

3. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Hi meiden

Matthew was huilend wakker om drie uur 's nachts, dus weer bij ons geslapen. Echt goed geslapen hebben we niet. Matthew is huilerig en hangerig. Echt helemaal uit z'n hum. We denken dat het aan een sprongetje ligt, maar ook dat hij last van zijn volgende kies wat het moeilijk doorkomt. Heel vermoeiend....

Fijne dag allemaal,
    liefs, Miranda

4. simke

simke Bekend lid

23 jan 2007
    525
    0
    0
    Flevoland
    Hoi Meiden,

Het is voor ons een drukke, emotionele tijd (sint/kerst en mijn vader die wegens omstandigheden meer in het ziekenhuis ligt dan dat hij thuis is). Ik probeer wel bij te lezen en te reageren, maar dit lukt me niet altijd.

Jesse moet deze week naar het cb voor de prikken ed. Moesten jullie ook een vragenlijst invullen (oa of je vindt of je kind gezond is, of hij goed eet, slaapt enz)?

@Lovewinnie: hoe is het nu met Alicia en jou? Nog last?

@winkelen: dan blijft Jesse mooi in de buggy. Hij zit thuis al overal aan. En hij hoort ons wel waarschuwen, maa doet het dan rustig nog eens. Dan halen we hem er weg en spreken hem op een boze toon aan. dan gaat het even goed en later is hij het al weer vergeten. En inderdaad uitdagen.

@slapen: hier ook een die 's nachts slechter slaapt. En ook hier komt het echt van de tanden en kiezen die door gaan komen. En ook van die heerlijke kiezenluiers (dun en een vreselijke lucht)

@cb: hier de ene keer erg positief en de andere keer alleen maar gezeur. Heb dan ook besloten alleen het hoogst nodige te vertellen en verder gaat het ze niks aan.

@berbel gefeliciteerd!

@Saskia: hier voorlopig ook nog 1 kindje. Willen nog wel een 2e maar nog even niet.

Jesse praat steeds meer, helaas nog wel in een eigen taal (met zo nu en dan en echt woord). Wel moeilijk want hij wil iets en wij snappen er meestal niks van.
    Lopen gaat nu als een speer.We zijn gisteren bij Sint geweest (bij papa op het werk). En Jesse vond het erg leuk, hij ging zelfs alleen naar Piet om de pepernoten te halen.

Groetjes Simke

5. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Ola!

Hier een levensteken van een mama, die een erg leuk feestje had gisteren :D Laat naar bed, vroeg weer op (zoon lekker ophalen bij oma) en thuis de dubbele boekenkast uitgemest. Er ligt nu een stapel voor vrienden klaar (lekker lezen en doorgeven die handel) én een stapel voor naast het bed... wát een berg te lezen nog :)
    Een mens verzamelt nogal wat boeken in zijn leven :rolleyes:

@tanden/kiezen: hier even stil op dat front, dus vier boventanden en twee ondertanden. Ik zie soms iets glazigs doorschijnen in het tandvlees, bovenin (iets 'kiesachtigs'), maar kan er geen soep van maken. We zien wel.
    Simke/Miranda: sterkte ermee!

@Rootje: hoe hebben jullie het gehad bij je ouders? Gezellig zeker?

OEOEOEOEOEOEOEOEH, Ollie is nu óók precies 14 maanden :D
    Leuk, leuk, wat worden onze kindertjes groot...

6. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Darcy: fijn dat je erg leuk hebt gehad!

Matthew was de hele ochtend huilerig, toen we 's middags met matthew op bezoek waren bij vrienden. Ze hebben een zoon, 2,5 maanden ouder dan Matthew. Ze spelen leuk samen. Ging echt prima. Hij is bijna net weer de oude. Tot we weer thuis kwamen vanavond, was hij al in slaap gevallen in de auto. Ik moest hem wel kleren en jas uittrekken, om pyjama en slaapzak omdoen. Matthew was echt boos en bleef maar krijsen. Mijn vriendlief heeft hem zo huilend in bed gelegd. Hij was nog razender en gooide de speen naar de grond. We lieten hem maar huilen. Om te voorkomen dat hij niet de zin krijgt. Na een uurtje is Matthew stil. Straks gaan we bij hem kijken als we gaan slapen. Ik hoop dat we nou eindelijk weer kunnen doorslapen want we moeten allebei morgen werken.....

Wish me luck.....

Slaap ze!

ZZZ

7. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Goeiemorgen, mama's!

@Miranda: hoe was je nacht? Hebben jullie goed kunnen slapen?
    Ben benieuwd naar Matthew, leuk om hem zaterdag te zien. En Jamie en Patries ook natuurlijk, gezellig hoor :)

Drie dagen schoonmaak- en opruimwoede verder en ik kan stellen dat huis, tuin en garage he-le-maal opgeruimd zijn. En ik ben, zoals verwacht bij dit soort poetsbuien, vanmorgen hartstikke ongesteld geworden. Langste cyclus ooit, 35 dagen :(

Op naar de volgende ronde dus!

Iedereen een fijne dag vandaag!

PS hoe zou het met MissX zijn..? Moest ineens denken aan haar en aan haar ambitie tot schrijven... benieuwd!

8. Pris

Pris Fanatiek lid

@ Miranda. Heb je een beetje kunnen slapen vanacht? Jeetje wat een nachten zeg.
    Werkse vandaag!

@Darcy Balen van de :evil: :evil: :evil:
    Op naar de volgende ronde!

@ Simke. Succes met je vader!
    Ik heb nog nooit een lijst van t cb in hoeven vullen.

@ Mobielfreak. Wat schiet jij op zeg! :confused:
    Eindelijk en dan lekker weer ''hormoonloos''

@ Rootje.
    Heb je het leuk gehad?
    Jammer ook van de :evil: :evil: :evil: Ook voor jou hopelijk meer geluk de volgende ronde

9. Pris

Pris Fanatiek lid

Heb je t leuk gehad? Lekker zeg samen weg!
    Heeft Aiden t goed gedaan!

Succes met t wegbrengen van je mannetje naar t KDV.
    Gelukkig kan het zo opgelost worden!

10. Pris

Pris Fanatiek lid

@ Saskia. Willen jullie helemaal geen 2e kindje?
    Ik voorlopig niet maar houd het wel voor de toekomst open nog.

@ Maart En afscheid kunnen nemen van ‘’de juf’’ met een geslaagd cadeau?

Hebben jullie een leuk weekend gehad?
    Hier lekker rustig aan gedaan. Gisteren lootjes getrokken voor de kerst bij ons thuis. Lekker voor 6 volw en Tygo pannenkoeken gebakken.
    Zaterdag lekker thuis geweest en gerommeld, boodschappen gedaan enz.
    Vrijdag uit mijn werk vandaag nog even bij de Intertoys geweest.
    Nou daar wordt ik echt niet vrolijk van :( Weet gewoon echt niet wat ik moet kopen voor Tygo :rolleyes: Of hij heeft t al (of iets wat er veel op lijkt) Of ik vind t niet leuk of gewoon te duur (1 of 2 dure cadeaus vind ik wel leuk maar ook kleine dingetjes. Boekjes heeft ie in zijn schoen gekregen van de week en vind ik wel erg leuk maar moet t ook nioet overdrijven met boekjes (vind ik) Ben nu voor hier op t werk klaar (kralenbaan / spiraal vd Ikea en Bumba puzzel) en heb voor zaterdag slechts 1 cadeautje tot nu toe...een pyama. Hmm van de week maar weer terug :rolleyes:

11. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Goede morgen mama's

Miranda, hoe is het gegaan. Echt balen als je kind niet goed slaapt. Dan merk je pas echt dat een mens gewoon zijn slaap nodig heeft.

Pris, cadeau was geslaagd. Ze was er heel blij mee. Heb een mooi portemonnee bij de bijenkorf gehaald.

Bij Yasmine is ook een kies doorgekomen. Ze is ook best hangerig de laatste dagen dus ik weet nu waar het aan ligt de kiesjes komen door.

Wij willen ook een 2de heel graag zelfs maar voorlopig niet. Misschien over een jaar of 2 aan een 2de beginnen.

12. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.482
    36.443
    113
    @darcy: balen meid! Hopen dat we de volgende maand meer geluk hebben.

Hier al 3 goede nachten gehad! Jippie. Jesper heeft nu 3 nachten achter elkaar doorgeslapen tot half 8, jeetje wat een luxe, niet normaal joh.

13. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Effe kort berichtje, ben druk vandaag

We hebben een gezellig weekendje gehad, van jullie ook een aantal lees ik.

Darcy, balen van je ongi, maar hopelijk volgende ronde meer geluk.

Zo nu ga ik snel aan het werk

Bye!

14. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Darcy, wat balen zeg van de :evil: :evil: Volgende maand weer spannend.

15. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ Pris: Ja de zwangerschap gaat echt zoooo snel gewoon.. Heb t zelf amper in de gaten joh, ben natuurlijk nog zo druk met Tim..

@ Rootje: Fijn dat jullie een leuk weekend hebben gehad :D

@ Maart: Yasmine ook al kiesjes, heeft ze er ook zoveel last van?

@ Darcy: Potverdikkie, nou ja op naar de volgende ronde dan maar weer :D

@ Suus: Fijn dat Jesper het doorslapen weer een beetje ontdekt heeft, toch wel lekker hè als je de hele nacht mag blijven liggen ;)

Hier pas om half 11 wakker geworden :oops: Tim was een paar keer vannacht wakker omdat hij zijn speentje niet meer kon vinden, maar als ik hem dan in zijn mond deed was hij ook zo weer vertrokken, wel lekker dat hij zo lang uitgeslapen heeft, had ik ook wel even behoefte aan :D

16. Pris

Pris Fanatiek lid

Kijk dat is fijn voor jullie zeg!
    Lekker laten praten dus dat mens van t CB :D ;)

Later meer.

17. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Hey Dames, hier ben ik ook weer even.

Ik heb echt een ***week achter de rug. Sinds vrijdag 21/11 was Keld beginnen overgeven en had hij diaree, de hele week praktisch heel weinig gegeten, soms overgegeven, hangerig, kortom een zieke Keld. 2 keer met hem naar de dokter gegaan, telkens terug naar huis met motilium en andere toestanden die niet hielpen en donderdag was het welletjes, zeker nadat het KDV belde om te zeggen dat er 3 kindjes van het Kdv in het ziekenhuis lagen met een virus, waarvan nog niet bekend was wat het was.

Dus, donderdag naar Spoed, wilden ze mij nog naar huis sturen! :confused: Ik heb gezegd, hij blijft hier én hij gaat aan de baxter.

Keld heeft dus van donderdag tot zaterdag in het ziekenhuis gelegen aan het infuus (zoooo zielig :( ). De kinderarts zei dat we juis op tijd waren en dat ik goed had gehandeld. Gelukkig had hij geen virus zoals de andere kindjes en is hij nu weer lekker thuis op weg om weer de oude te zijn.

Wat breekt je hart als moeder in die situaties zeg..

18. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Berbel: Gefeliciteerd met de zwangerschap! Superfijn nieuws zeg!

@ Rootje: Suus en Darcy: Naar de volgende ronde, wie weet zijn jullie dan lekker samen zwanger, samen met Marsab ;) !

@ Marsab: Hoe was het om Aiden naar het Kdv te doen? En hoe was jullie weekendje?

@ Mobielfreak: Lekker uitgeslapen dus, zalig! :D

@ Rootje: Fijn dat jullie weekend geslaagd was.

@ Suus: Fijn dat Jesper heeft doorgeslapen, is toch wel erg belangrijk, een goede nachtrust.

@ Maart: Een kiesje! Hopelijk voelt Yasmine zich nu beter.

@ Pris: Cadeautjestijd! Is inderdaad niet altijd makkelijk, ze hebben zoveel keus en zoals je zegt, ze hebben al zoveel. Succes met het kiezen!

@ Darcy: Ongesteld worden is dus toch voor iets goed! :) Opruimen! Moest ook aan MIssX denken. Hopelijk is alles goed met haar.

@ Miranda: Hoe was het deze nacht?

@ Saskia: Ben je geslaagd voor een winterpakje?

Sorry voor degenen waar ik niet op reageer, maar er is veel geschreven en heb niet alles gelezen!

X

19. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    @weekendje weg: Die was super! Erg gezellig samen! We hebben veel gedaan (geshopt in Enschede, bios -> bond film) naar de griek, Op electrische scooters naar centrum gereden.
    Die scooters zaten bij het arregement in, nou KOUD dat het was gister! :confused: En ik had ook nog geen handschoenen mee, dus ik had zo'n pijn in mijn handen. Marc lag helemaal in een deuk, toen hij mij op dat ding zag zitten! Gelukkig was er koopzondag + markt in Enschede en daar heb ik gelijk handschoenen gekocht.
    We waren al tegen 10.00 uur in Enschede, bleek dat de koopzondag pas tegen 12.00 uur begon! Ja, we moesten ons toen 2 uur vermaken in de kou! :x Maar goed, lekker bakkie thee en warm worden in een eetcafé doet wonderen!
    En na het shoppen weer op het scooterstje terug naar het hotel.... :( Gelukkig MET handschoenen! :)

@ kdv: Aiden had het gelijk naar zijn zin en heeft mij gelukkig niet gemist.
    Ik had ook niet anders verwachten, bij de kinderopvang op de fitness vermaakt hij zich ook altijd prima! :D

@ darcy: balen meid! De :evil: ....

@ Suus: heerlijk zo doorslapen! Fijn voor jullie!

@ Maart: een kies, hier nu net zijn 1e voortandje, dit is zijn 4e tandje!

@ Virginie: wat een verhaal! Hopelijk is hij heel snel weer de oude! Kuffel!

@ Mobielfreak: zalig zeg, half 11! Kun je er weer helemaal tegenaan!

@ Pris: typisch een gevalletje van een luxe probleem he! hihihi ;) Zo herkenbaar! Maar goed, wij hebben 1 dingetje gedaan en dat vonden we genoeg. Hij krijgt van iedereen ook nog eens heel veel, dus we hopen dat we alles kwijt kunnen op zolder. :rolleyes: :D

@ Miranda: hoe was je nacht?!

20. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Darcy: balen joh! 1 bijkomend voordeel: je huis is weer spik en span ;)
    Nieuwe rondes, nieuwe kansen!

Deel Deze Pagina