September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pris

Pris Fanatiek lid

@ Marsab. Leuk dat jullie een gezellig weekend hebben gehad!
    Gelukkig ging t goed op t kdv.
    En ja een luxe probleem, zo kan je t wel noemen ja....heb zelfs spullen voor zijn verjaardag die nog in de kast staan :rolleyes:

@ Virginie Jeetje arme Keld :(
    Zo zielig dan. Gelukkig geen virus bij hem.

@ Mobielfreak Lekker toch een keer uitslapen. Doet een mens goed hoor!

@ rootje. Lekker weekendje gehad dus. Werkse!

@ Maart. Gelukkig was je cadeau geslaagd!
    En ook al weer kiesjes. gaat hard!

2. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Poeh jeetje Virginie, dat was schrikken! Veel beterschap nog voor Keld!

3. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Hay meiden, erg druk (gek he met 3 kleintjes?!) dus heb niet altijd tijd om te lezen en posten, SORRY! Hier gaat alles goed, lekker druk hihi
    Woensdag hebben wij al pakjesavond, dit ivm mijn broer en zijn vriendin die het bij ons 4en, hij moet nl werken vrijdagavond...
    Chris heeft vrijdag zijn eerste losse stapjes gezet, dus die zal deze maand wel lekker leren lopen. Tijn loopt nu net een maandje en rent al onderhand.
    Samen racen ze achter hun loop karren achter elkaar aan en gieren dan van de lach, mooi om te zien.
    Ze klimmen nu zelfs op de bank, die was voorheen te hoog, dus werkelijk niets is meer veilig....
    Werk is lekker bezig, op een goede manier.
    Ik moet vrijdag, zaterdag en zondag werken....
    Het weekend erna ook, dat komt doordat ik het laatste weekend van het huidige rooster werk, en het eerste van het volgende...
    Daarna werk ik pas weer een weekend in januari.
    Veder veel dingen te doen de komende tijd.
    Kom tijd tekort hihi.

In ieder geval heel veel liefs voor jullie, jullie zijn zeker wel in mijn gedachten hoor!

4. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallo meiden!

Marsab: Zo te lezen hebben jullie heerlijk genoten van jullie weekendje samen, leuk hoor! En wat leuk dat er scooters bijzaten in het assortiment, scheelt weer geld voor de parkeergarage ;) En wat fijn dat Aiden het ook zo goed doet.

Darcy: Jij hebt zo te lezen ook een geslaagd feestje gehad! Alleen balen van de :evil: ... Op naar de volgende ronde dan maar. :D

Pris: Erg hé al die Sintcadeautjes. Het is idd een luxeprobleem, want de kids hebben al zóveel :confused: Wij hebben bij de Ikea zo'n setje gekocht met 2 stoeltjes en een tafeltje in het wit van hout. Kyra is er helemaal dol op en klimt dan ook eigenwijs op haar stoeltje op een puzzeltje te maken aan tafel, zo schattig. Misschien idee?

Vrginie: Jeetje meis, dat is zeker schrikken! En natuurlijk breekt je hart dan als moederzijnde, pfff. Gelukkig geen virusje te pakken en je heb zeker goed gehandeld! Alsnog veel beterschap voor Keld!

All: Heb net een afspraak gemaakt voor de pretecho! Jiha, we kunnen 16 dec terrecht, kijk er nu al naar uit!

5. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    hoi kom ook even langs

alicia is heel erg verkouden. hierdoor is ze hangerig roept heel de dag heel zielig mama en slapen ho maar. gisteren werd ze 11 uur wakker en wilde uit bed (savonds). nou dacht het niet maar ja hoor papa gaf der weer der zin en na 1 uurtje spelen was ze weer moe om te slapen. vanmorgen werd ze 6 uur wakker en heeft langs me mogen liggen. ze bleef netjes liggen en gaf der speentje en tutje aan der mama zodat die weer kon slapen haha. ze viel bijna in slaap en de wekker ging en het was tijd om te werken. gisteren avond begon het al dat ze naar bed moest om 8 uur en uiteindelijk lag ze tot half 10 bij mijn in bed :( arme schat. nu heeft ze vanmorgen 30 minuutjes geslapen bij de oppas, heeft niet gegeten, amper gedronken en heb de rnu net in bed gelegt. weer wil ze niet slapen maar zet door. ze moet toch beter worden en niks is beter dateen goed dutje. ze is meer aan het spelen gelukkig en tis niet ect huilen.

ik heb nu neusdruppels want der neusje zit heel de tijd dicht, thijmsiroop voor der keel want ze is ook schor, en verder luuf om vrijer te ademe maar heb niet het idee dat er maar iets werkt. zometeen eventueel toch maar een paracetamol want pff ben dood op.

12-12 heb ik weer een echo. dit is mijn 3e en als die goed is durft ik er op te vertrouwen dat alles goed zit. ben dan 11 weken.

darcy: succes in de volgende ronde

marsab: lekker zeg een weekendje weg. leuk dat je het zo naar je zin had met je gezin. zoy graag zelf ook weer is weg willen. we zouden aankoemnde zomer naar griekenland gaan maar gelukkig nog niet geboekt. ben dan hoogzwanger haha of pas bevallen. nu willen we misschien in het voorjaar of najaar op vakantie.

sinterklaaskado's: pff ik wete toch niet wara ik het laten moet :(. ze heeft haast heel de little people collectie tinminste met sinterklaas heet ze haast alles. ze heeft hier een eigen inbouwkast met 4 kisten speelgoed, een stuk of 40 boekjes en dan nog een speeltafel en dichte dozen met ongebruikt speelgoed. buiten de kast omdat het er niet inpast liggen 2 kisten met littlepeople zooi, der winnie de poeh wip, poppen en extras zoals wippertje, eetstoeltje en maxicosi haha, dan nog der loopkar en loopauto. boven op der kamer liggen ook 2 bakken speelgoed en dan heb ik der kleine dingen al opgeborgen zoals ramelaars en 1- speelgoed. er gata nog zoveel komen en ben bang dat ik veel weg moet gaan doen. ze speelt eigenlijk overal nog wel mee dus ja weet zo niet wat ik moet opbergen "
    :( de box is een handige opbergplaats haha.

joyce: spanend zeg een pretecho. ik mag 19 februari haha duurt nog wel ff. hoop voor je dat alles goed is. wil je weten wat het gaat worden? ik zeker wel haha

virginie: beterschap voor keld

noor wat leuk dat de kids nu allemaal kunnen lopen haha. dat is wel een drukte denk ik.

alicis is weer aan het roepen : MAMA, MAMA, MAMA haha

6. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Matthew was vannacht om 03.00 uur wakker. Ik heb hem de speen gegeven, maar hij wilde niet in eigen bed slapen, dan ging ie krijsen. Dus dacht ik bij mezelf; oh nee niet weer, hem maar bij ons op bed gelegen, dan sliep hij wat redelijk goed, wel wat tussendoor ging hij ineens gillen, jammeren of piepen. PffĀ…ik ben wel moe. Ik ga er vanuit dat het vanavond weer in herhaling wordtĀ….

En Matthew heeft vanmorgen geen papfles gehad, daar hij geen behoefte heeft. Ik heb hem boterham en tuitbeker van halfvolle melk gegeven, daar is ie tevree mee.

@ Virginie: oh gossie zeg voor Keld, goed dat jij het doorgezet hebt dat Keld behandeld in het ziekenhuis moest worden! Beterschap! Logisch dat schrik je wel, en ook keld al 3 nachten niet thuis slaapt, dan voel je pas hoe leeg het is in huisĀ…fijn dat hij weer thuis is!

@ Marsab: wat leuke weekend heb je gehad! Dat heb je verdiend. Dat moeten Jeroen en ik nog gaan doen eind januari.

@ Darcy: jammer voor je rode vlagĀ…nu je het weet kan je lekker flink gaan borrelen en rauw eten tijdens de kerstdagen (zie het maar een troost).
    Gezellig dat ik jullie op zaterdag a.s. weer zie! Hoe 3 kotertjes elkaar omgaan nu ze alle drie lopen!

@ Lovewinnie: Beterschap voor Alicia, het is niet leuk als ze zoo ziek is!

Een fijne avond allemaal!
    En lief dat jullie aan mijn afgelopen nacht hebben gedacht,
    hier een dikke virtuele kus!

7. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@virginie: wel veel gekeken.. maar nog niet echt iets gekocht eigenlijk.

@mobielfreak: half 11? :D
    oh wat ben ik jaloers! :)

@sinterklaaskadoos.. wij vieren zowel bij mijn vader als bij jobs moeder sinterklaas.
    dus op het moment lijkt het er op dat ze van ons een tafeltje en stoeltje gaat krijgen ipv speelgoed :)

vandaag op werk evaluatiegesprek met de baas
    het begint baaslief nu ook op te vallen dat ik continu brak ben.
    en het is niet alleen moe.. maar ook spieren en gwrichten haperen om de haverklap
    vooral sochtends vroeg ben ik sommige dagen echt niet soepeler dan de gemiddelde 80jarige
    ben dan stijf en wankel en opstaan is dan echt een drama
    baal er echt onwijs van
    en als ze dan op je werk gaan opmerken dat het echt niet goed gaat.. dan eh.. tja kan je er wel vanuit gaan dat het inderdaad echt niet goed gaat
    binnenkort de huisarts maa rweer eens stalken ofzo :(

8. Pris

Pris Fanatiek lid

Ik sta er zo stom op :oops:

9. Pris

Pris Fanatiek lid

10. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Saskia: jee, dat klinkt niet fijn, zou idd maar eens langs de HA!
    STERKTE! en knuffel!
    Hoe is het nu eigenlijk met Job?

Miranda: BETERSCHAP voor Matthew!

Lovewinnie: ook beterschap voor Alicia!
    doorgesneden ui naast het bedje kan ook helpen om het slijm op te lossen.
    En ik geef als ze erg hoesterig zijn nog wel eens een zetpilletje balsoclase (=pentoxyverine) helpt goed! (te krijgen bij de goede drogist of bij de apotheek)

11. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Leuke foto's! En ik vind het wel meevallen hoor, hoe je erop staat!

12. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
  13. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Pris: leuke foto's!

Eindelijk hebben we alle drie vannacht doorgeslapen!
    Matthew sliep van 19.45 tot 07.45 uur! :D :D :D

14. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Pris leuke foto's :D

Miranda, supeeeeeer! Hopen dat hij nu door blijft slapen.

Marsab, leuk even lekker tussenuit geweest. Fijn dat je het zo leuk hebt gehad.

Virginnie, Goed gehandeld hoor. Alijd op je gevoel af gaan. Hoop dat het nu allemaal goed gaat.

Saskia, wat vervelend zeg, hoop dat je snel weer opknapt. Doe je rustig aan.

Lovewinnie, beterschap voor Alicia.

Yasmine eet haar warme maaltijd heel slecht. Ze wil 'savonds niks eten of heel weinig de laatste tijd. Ik hoop dat dit tijdelijk is.

15. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (Belgiƫ)
    @ Maart: Misschien is dit slechts een fase? Keld heeft ook momenten dat hij slechter eet, gaat gelukkig wel voorbij!

@ Miranda: :whistle: Super dat jullie goed hebben geslapen!
    Ik ben trouwens bij Keld in het ziekenhuis gebleven hoor, geen haar op mijn hoofd dat eraan dacht hem daar alleen te laten! :D

@ Noor: Dat van die ui ga ik deze nacht eens proberen, want nu is ie verkouden. Het houd ook nooit op! :)

@ Pris: Superleuke foto's hoor!

@ Saskia: Dat is niet zo best! Verzorg je maar goed.

@ Lovewinnie: Beterschap voor je kleine meid!

@ Joyce: Pretecho, altijd leuk! :D

@ Marsab: Goed dat Aiden het naar z'n zin heeft gehad! En dat jullie weekend geslaagd was.

16. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    @Joyce: nou meis, da's aftellen naar de pretecho! Spannend!

@Virginie: arme Keld :( Hoe gaat het nu met hem?

@Maart: tja, is een fase volgens mij. Ollie heeft ook een week lang amper warm willen eten, dus brood/fruit/rauwe groenten en melk deden het werk. Niets forceren, kan ook door tanden komen of gewoon het feit, dat ze KAN weigeren ;)

@Miranda: hoera, eindelijk een nachtje goed geslapen - alledrie!

@Pris: gave foto's, 't is ook alsof jullie elkaar al jaaaaren kennen (is ergens ook zo, we spreken hier toch best veel en vaak.)

@Noor: balsoclase, zeg je? Is dat tegen griep of slijm of...? Heeft de Etos dit ook?

@all: heb pauze gehad, zit op de UvA. Nu weer colleges volgen en dan lekker naar huis om half 5, naar mijn man en kind!

Groetjes!

17. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Balsoclase is een zetpilletje met hoestdemping, etos heeft het niet, althans, onze etos niet ;)

18. Jmr

Jmr Niet meer actief

hallo mama's!

Iedereen al in de Sint en Kerst sfeer? Hier zeker al in de Sint sfeer en de Kerst begint ook al te kriebelen! Leuk leuk!

Marsab, blij te lezen dat je een leuk wkend hebt gehad! Ik denk dat mijn vent ook heel hard moest lachen als hij mij op een scooter zag......heb je een krabbel op hyves gestuurd.....

Miranda, slapeloze nachten voor jullie lees ik! Het kan best een sprongetje zijn of tandjes ofzo....hier namelijk ook al een paar dagen 's avonds heel hard huilen met slapen gaan of 's nachts wakker worden en niet meer willen/kunnen slapen...vervelend!
    En hoe voel je je nu zonder spiraal?

Rootje, jammer dat je ongi bent geworden....hoop voor je dat het de volgende ronde raak is!

Darcy, voor jou ook balen dat je ongi bent geworden! Leuk feestje gehad lees ik net! Gezellig, krijg ook helemaal zin in een feestje! Moet nog even geduld hebben tot volgend jaar, dan is ons personeelsfeest! Dat is altijd met een thema, dus verkleed! Leuk! Nu al zin in!
    Een tijdje trug heb je een keer een foto geplaatst van Ollie, die laat ik aan mn meissie zien en die wees naar Ollie en begon hard te lachen.....dus Ollie viel geloof ik wel in de smaak haha

Maart, leuk dat je weer wat vaker online bent! Hoe is het met jouw meissie? Dat slechte eten kan heeeeeeel lang duren! Hier is het net over, maar ik werd er soms echt moedeloos van! Er gingen soms echt dagen voorbij dat ze niks tot twee hapjes at....

Simke, doe maar rustig aan! En wanneer je weer tijd en de rust ervoor hebt kom je gewoon weer lekker kletsen! knuf voor jou!

Pris, heb hetzelfde probleem als jou....die kadootjes! alles lijkt ook zo op elkaar vind ik.....hier ook een pyama hihi

2e, hier ook graag een tweede maar moet er nog even niet aan denken!

Mobielfreak, pffff wat een verhaal in de lounge en die reacties! :confused:
    Half 11, wat een luxe! Hmm lekker, wil ik ook wel! Zondag mocht ik uitslapen, maar was om 9 uur alweer klaar wakker....balen!

Virginie, pfieuw wat schrikken ofniet? Hoe is het nu met Keld? Hopelijk is hij snel weer de oude!

Noor, lief dat je aan ons denkt! Kan me voorstellen dat jij enorm druk bent, neem mn petje af voor jou hoor! Knuf voor jou!

Joyce
    , hier denk ik precies hetzelfde setje van de Ikea....ze gaat ook steeds op haar stoeltjes zitten en dan wijst ze naar de andere stoel en als ik dan vraag, moet mama daar zitten? dan knikt ze ja hahaha
    zitten we daar aan dat tafeltje, armpjes over elkaar....wat een tutje! hihi
    spannend de pretecho! Wil je weten wat het word? en gaat het verder goed je zwangerschap?

Lovewinnie, woow wat heeft jouw meis een berg speelgoed zeg! Ik dacht dat mijn meis al veel speelgoed had!

Saskia, wat vervelend dat je je zo voelt en dat het ze op het werk nu ook is opgevallen! Dat zegt toch wel iets! Zuinig zijn hoor op jezelf en niet misschien naar de dokter, zeker weten naar de dokter!
    doe het maar rustig aan! Knuf voor jou!

19. Jmr

Jmr Niet meer actief

Hier net de box opgeruimd, schoongemaakt en nu......nu gaat tie naar zolder! :( :cry: .....wat word ons meissie toch al groot!
    maar vind ook wel weer leuk hoor!

vind de gedachte trouwens wel gek dat als de box ooit weer van zolder afkomt dat voor een 2e is.....haha

Ik ga zo naar de Hema een peuterdekbed kopen.....al meer mama's die dat hebben? haar dekentjes zijn nu echt te klein vind ik. Kan haar niet fatsoenlijk instoppen en als ze zich omdraait ligt ze meteen aan 1 kant bloot....

20. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    hoi allemaal

met alicia gaat het alweer beter en leuker nog ze is vannacht niet wakker geworden jipie :).
    ze is nog wel wat verkoudenmaar de thijmsiroop vind ze erg vies. kan der nog wel is foppen door het in een glas te doen haha dan denk ze dat het cola is ofzo.

met mijn gaat het ook nog allemaal goed en heb al een heus buikje :). dus ging met alicia ook zo snel maar toch voel me nu totaal anders. met de zwangerschap van alicia hing ik 24/7 boven de wc en nu, tis dat ik weet dat uk zwanger en want anders haha. ja wel is misselijk maar eten doet wonderen al gaat dit soms met braken gespaart

maart: slechter warm eten is hier al een tijdje. gewoon stoppen wanneer ze niet meer willen. de ene dag is 4 hapjes genoeg en de dag er op eet alicia der 15 maar helemaal op is alweer even geleden, meestal eet ze nog geen hoeveelheid van een 6 maanden potje leeg. dit is heel normaal voor de leeftijd.

noor: de ui heb ik vorig jaar winter regelmatig gebruikt en helpt inderdaad erg goed. alleen nu moet ik braken als ik ui ruik haha dus nee dat is geen optie.

Deel Deze Pagina