sinterklaas speelgoed: alicia is gisteren weer is goed verwent en kreeg der eerste sinterklaas kadotjes van de 2 tantes en 1 oom. dit is een vingerverf pakket, klok en 3 canvas doeken van prinses, bakje met prinsessen elastiekjes, stappelblokjes en het allerleukste een teletubie met muziekjes en een tv schermpje. ze is er dol blij mee en loopt er heel de dag mee te leuren haha.
Ik heb gister ook de box weggedaan! haha Toevallig of niet! Nou ik moest ook ff slikken hoor, weer zo confronterend!
Nu ben ik benieuwd wat de komende nacht wordt, hopelijk herhaling als vannacht.... Ik voel me heerlijk zonder spiraal! Eigen geur is weer teruggekomen. Dat spiraal maakt me echt onaangenaam geur....vind ik walgelijk. @ box: op Matthew's verjaardag (29 sept) hebben we de box gelijk weggehaald, want hij wilde al weken niet meer erin. @ Patries: succes morgen bij de echo en hoop dat jij een mooi kloppend hartje kan zien. Ik duim het voor je!
@Marsab en HelloKitty: hier ook sinds zondag de box weg... weer een afsluiting... EN...: Ollie loopt sinds vandaag echt hele stukken los! Ik was nét thuis van college en heb het mee mogen maken - en filmen. Bijzonder...
@Patries: toi, toi, toi voor morgen! @Miranda: heerlijk, terug naar je eigen cyclus, je eigen lijf We zien elkaar zaterdag, praten we weer eens 'live' bij. @Noor: dank voor de tip!
Miranda, heo is het gegaan vannacht? Lovewinnie, krijgt alicia cola dan? Gelukkig gaat het wat beter nu. Hellokitty, Gaat goed met Yasmine. Wat goeien ze hard. Het zijn echt geen baby's meer. Vind het allemaal veel te snel gaan. Ik heb mijn box verkocht omdat ik geen ruimte heb om hem te bewaren. Dus mocht er ooit een 2de komen dan krijgt hij/zij een nieuwe. Hier is de box al een tijdje weg. Wat een ruimt opeens he. Yasmine heeft gisteren best goed gegeten maar wat een rommel en ik moest haar echt afleiden en spelen anders neemt ze geen hap.
Noor heel veel plezier vanavond! Wat grappig he dat je mannetjes zich toch heel verschillend ontwikkelen, dat de een veel eerder loopt dan de ander! Lovewinnie wat fijn dat het met Alicia weer wat beter gaat, wel sneu hoor! En ook al een buikje, leuk he! en wat fijn dat je nu minder hoeft te spugen! Nou ik niet hoor bah vind het maar vreselijk! Hello Kitty, heeft je kleintje dan geen slaapzak aan? Marijn wel, en dan ligt hij nooit koud dus. En daar over heen een Hema dekentje. Dus altijd wel lekker warm! Pris wat een leuke foto's! Vind ook dat je er leuk op staat hoor meid! Miranda; heerlijk even bij kunnen tanken dus! * Hier gaat alles goed, ben ook weer misselijk en spugen bah zeg. Maar goed hoort er bij he! En ik pas dus geen broek meer met knoop! Groei echt snel deze keer zeg! Ik kijk zo uit naar Dinsdag, dan krijg ik ook eindelijk mijn echo! Ik ben zo benieuwd, heb zo'n vermoeden dat het er 2 zijn, waarom weet ik niet.... Pakjes avond vieren we vrijdag, we hebben het dit jaar rustig aan gedaan met de kado's zitten wel een paar dure grote tussen, maar meer kleintjes. En de opa en oma komen natuurlijk ook dus zal wel een super gezellig avondje worden!
@ patries Succes! @Box. Hier staat ie nog steeds en er wordt goed gebruik van gemaakt. Na t eten 's avonds speelt ie er zeker nog een half uur / drie kwartier in. Als de box eruit gaat dan idd tafeltje met stoeltjes Later meer, beetje druk
Zwangere september 2007 mama's: Sophie uitgrekend op: 02-01-2009 Mobielfreak uitgerekend op: 11-02-2009 Joyce uitgerekend op: 19-03-2009 IMD uitgerekend op: 13-04-2009 Brigitte uitgerekend op: 02-05-2009 Lovewinnie uitgerekend op: 27-06-2009 Patries81 uitgerekend op: 14-07-2009 Mouschy uitgerekend op: 20-07-2009 Berbel uitgerekend op: ..-08-2009 @Berbel: Meid van harte met je zwangerschap. Je staat er op @Moushy: Balen van de misselijkheid en het spugen. Ben benieuwd naar je echo van volgende week. Misschien 2? 't zal wat zijn. @Joyce: wat leuk een pretecho. kan je je kleine weer even bekijken. Leuk hoor.
Hey meiden, Lief dat jullie aan mij gedacht hebben. Sorry dat ik niet zo veel reageer. Ben nl erg moe en misselijk. Daarnaast slaapt Jamie al ruim 4 weken erg slecht 's nachts en sinds het weekend is hij opnieuw niet lekker, erg verkouden, snotneus, hoesten, hangerig, gister 2x overgegeven etc etc. Maar geen koorts. Hij lijkt er maar niet uit te komen. Blijft maar kwakkelen. We moeten vanmiddag naar het cb voor controle en prikjes. Weet niet of het nu zo verstandig is, we zullen zien. Ik ben dus behoorlijk kapot van het slecht slapen. Daarnaast ben ik 's nachts behoorlijk misselijk, dus als ik wakker ben kom ik weer moeilijk in slaap. Heb het gevoel dat ik een sombie ben, gaap bijna de hele dag door, zie erg bleek en ben zelf ook nog eens verkouden. Gaat dus lekker hier. Maar het goede nieuws: We hebben vandaag ons ukkie gezien van wel 1,58cm lang. En ook nog een mooi kloppend hartje mogen horen. Dus wij zijn helemaal blij Onze dag kan echt niet meer stuk. Volgende week naar de vk voor intake en op 31 december onze 12 weken echo. Helemaal leuk, want als alles goed is hebben we super mooi nieuws voor het nieuwe jaar! Probeer nog ff te reageren: @Darcy/Rootje: balen meiden dat de zich weer gemeld hebben. Nieuwe ronde nieuwe kansen. @Darcy: Zo te horen een super leuk feest gehad. Wat super dat Ollie nu ook los loopt. Ze kunnen straks een wedstrijdje houden zaterdag, wie er het hardste kan lopen. @Miranda: Fijn dat Matthew een nacht heeft doorgeslapen. Ik weet helaas hoe het voelt om nachten slecht te slapen. Ik heb veel zin in zaterdag kunnen de 3 banjers samen spelen. @Pris: je hebt helemaal gelijk. Een weekendje weg met z'n 3en is veel leuker. En je hebt genoeg andere eigen uitjes, dus waarom niet. Jippie de foto's zijn er. Ik vind ze erg leuk hoor. @Noor: Kan me voorstellen dat je het druk hebt met 3 kids. Heb ik soms al met 1 leuk dat je jongens zo druk zijn met elkaar. Heerlijk hoor. En nog bedankt voor de tip van de zetpil. Hier een hevig hoestend ventje, dus ga zo direct naar de drogist. @Hellokitty: hier al maanden geen box meer. Jamie vond het een gegeven moment niks aan. En ja ze worden nu echt groot. Al vorderingen met je salonnetje? @Marsab: Zo te horen een heerlijk weekendje samen gehad. Heerlijk hoor. Moet iedereen eigenlijk op zijn tijd doen. Misschien ook niet een keer verkeerd voor Marc en mij. Hij heeft nu wat te voorduren met mij en mijn hormonen @Mobiefreak: Wat een verhaal zeg in de lounge. Heb ff snel gelezen. Wat een reacties. Gelukkig weet jij het hele verhaal en weet jij ook beter. Dus niks aan trekken wat mensen zeggen. @Virginnie: Jeetje meid wat schrikken van Keld. Goed dat jullie naar jezelf hebben geluisterd en naar het zh zijn geweest. Jullie waren er op tijd bij. Hoe gaat het nu met hem? @Saskia: ik zou ook even naar de ha gaan. Ook goed op jezelf passen hoor. Niet alleen je man en Anna. Jij bent ook belangrijk. Doe je rustig aan? @Verder weet ik het niet meer.... Sorry O ik moet aan de schoonmaak en heb totaal geen zin. Bleh Wat een rot weer trouwens, al die winterse buien. Ik krijg het er maar koud van. fijne dag allemaal en ik zal proberen de echo te plaatsen. Wil ik natuurlijk even bij jullie showen. Liefs, Patries
Gewoon druk vandaag Hopelijk kan ik straks nog even op jullie reageren! Patries, Goed nieuws TOP zeg! Vanmiddag hier Sinterklaasfeest. Straks Tygo even halen en hij mag bij de Sint op schoot. Ik vind t super leuk...nu nog kijken wat hij ervan vindt
Patries: gefeliciteerd met de goede echo! Fijn joh! En heerlijk nog voor het einde van het jaar weer een echo! Knallend het nieuwe jaar in! Pris: onwijs veel plezier, ben erg benieuwd naar de reactie van Tygo!
ook nog even mijn echo van 8 weken. altijd leuk om te zien toch haha. patries: leuke echo, fijn dat alles goed was. ik mag de 16e weer en dan moet ik wachten tot de 20 weken echo pris: fijne dag dan met je mannetje. alicia vind het sinterklaasfeest geweldig en is 3 x geweest. sinterklaas is leuk maar die pieten geweldig. ze zoekt ze op en ik denk alleen al omdat ze der snoep van krijgt haha
o heb vanacht weer een supernacht gehad, nou ja alciia sliep perfect. ik lag vanaf 6 uur wakker omdat ik bang was dat er iets aan de hand was. toch durfde ik niet te gaan kijken voor het geval er niks was en ze wakker zou worden. dus ja als ze doorslaapt doe ik nog geen oog dicht omdat ik dat gewoon niet gewent ben. dit doet ze nu al 3 nachten zo en het zal dus wel gaan wenne. ze gaat om 8 uur naarbed en vanmorgen werd ze dus pas half 8 vor het eerst wakker, yes
@Patries: hoera, wat een mooie echo! Dit is prachtig nieuws Wat gaaf om, op de valreep van het oude jaar, straks met mooi nieuws naar buiten te kunnen treden! We praten zaterdag uitgebreid bij, te gek hoor. @Lovewinnie: betekent dit dat Alicia geen melkfles meer wil 's nachts? Wat fijn dat je dan lekker kunt doorslapen, heerlijk. Zeker nu je weer zwanger bent, dan kun je je (nacht)rust goed gebruiken! @Mouschy: dat zou een giller zijn, twee stuks! Waarom denk je dat eigenlijk? Lijkt me heel bijzonder om dat te mogen ervaren, enfin, Noor is de expert hierin @Noor: ben even bij de apotheek geweest voor Balsoclase, maar dit kennen zij alleen voor kindjes van 3 tot 12 jaar. Was voor Ollie helaas niet geschikt, het arme jong blaft de longen uit zijn lijf 's nachts Ik geef al Luuf en thijmsiroop, hoop dat het werkt. @Pris: en? Hoe vond Tygo de Goedheiligman? Leuk, of een traumaatje opgelopen @Saskia: hoe is het nu met je? Nog de huisarts gezien? @all: dan loopt Ollie los... gaat ie - sinds vanavond- zitten schateren en opeens tandje no. 7 en 8 krijgen Dat was gisteren niet zo, nu heeft hij linksonder een witte tandpunt en rechtsonder een wit streepje! Ik blijf me verbazen over dat kleine manneke en zijn ontwikkeling. Iedereen een fijne avond!
@hellokitty: tnx! alleen bleek de huisarts afwezig t/m volgende week maandag @box: mja als wij klaar zijn met de box gaat hij ook gewoon weg gekocht voor 10e op marktplaats.. en ik denk dat wij hem net zo hard weer voor 10e op marktplaats zetten (en als iemand hem dan voor minder wil hebben.. weet ik niet of we daar heel moeilijk over gaan doen ook) morgen geen sint op het kdv voor anne (mocht pas vanaf anderhalf) nahja.. komt eigenlijk wel zo goed uit ga met 2 dames van het forum hier lekker naar ballorig morgenochtend dan is het peuterochtend en dus enkel met peuters. 2 uurtjes.. maar dat is vast langzat voor de dames want die andere 2 zijn ong. even oud als anne en dan heel het weekend zowat sinterklaas vieren drukdrukdruk daarnetegen nog steeds (gek genoeg) geen kerstverzoekjes erg apart
Patries: WOW meid, wat een mooie echo en wat zullen blij zijn! En wat leuk dat je de 31e nog een echo hebt, zeker knallend het nieuwe jaar in die bij jullie al helemaal niet meer stuk kan Ben erg blij voor jullie! Darcy: Ongelooflijk hé hoe die kleintjes zich blijven ontwikkelen. Kyra kan sinds 2 dagen van zitten naar staan, helemaal uit zichzelf zonder hulp van een tafel/bank oid....Wat ze vandaag nog niet kunnen, doen ze ineens de volgende dag, ongelooflijk! Lovewinnie: Ook jij heb hele mooie echofoto's van jullie uk, geweldig! Ik kan echt niet wachten tot de pretecho, kijk er zo naar uit. Box: Box is hier eigenlijk al maanden weg. Was meer een stofnest en opslagplaats voor speelgoed dan dat we er echt gebruik van hebben gemaakt. Maar goed, over 3 maandjes kan ik de box alweer van zolder halen Mouschy: Wat grappig dat je denkt dat het er 2 zijn. Ben erg benieuwd of je gevoel klopt. Heb je er straks ineens 4 rondlopen ... Hellokitty: Hier gaat alles prima met de zwangerschap en we weten niet wat het wordt, wat we graag zo willen houden Ben nu helemaal aan het idee gewend, dus heb er ook geen moeite meer mee. Maar... de nieuwsgierigheid blijft hoor, hihi Pris: En hoe was het Sinterklaasfeest? Heeft Tygo genoten en is hij lekker verwend? All: Wij zijn vanochtend heerlijk wezen zwemmen met Kyra wat ze helemaal geweldig vond (en papa en mama ook). Wat heerlijk als je je kind zo ziet genieten en aan het schaterlachen is. Ze was echt niet te houden...