@sinterklascadeaus: Jesse krijgt van mijn schoonouders een aantal dingen, die hij gewoon bij ons uit mag pakken. (er zit in ieder geval een bezem, veger en blikje bij, want hij wil erg graag helpen buiten en verder weet ik het niet) Hij krijgt van ons nog houten blokken en een magisch tekenbord (heeft hij bij zijn tante meegespeeld en was een succes) Misschien nog een paar kleine dingetjes van mijn ouders. Hij heeft in zijn schoen boekjes en een puzzel gehad. Hij krijgt van ons ws nog een tafel en stoeltjes (mamut ikea). @box deze was al voor zijn verjaardag de kamer uit, hij wilde er absoluut niet meer in. @slapen: hier de laatste tijd weer veel wakker 's nachts en dan bij papa/mama willen slapen (mag allen bij hoge uitzondering) en dan 's ochtends rond 6 uur wakker en niet meer willen slapen. 's Middags is hij wel moe maar wil hij niet naar bed. Hij gaat wel en na en poos jengelen en janken gaat hij dan wel slapen. @lopen: dat gaat al en poss heel goed, maar hij kan nu ook zonder hulp van iemand of iets gaan staan. Mijn vader is weer thuis en moet nu aansterken voor de volgende operatie. Jesse heeft enorm veel last van zijn kiesje. Alweer diarree en knalrode wangen. Morgen naar het cb, ben benieuwd naar zijn gewicht en lengte en de prikken. Groetjes Simke
Ondanks dat Matthew nog niet 1,5 jaar oud is mag hij wel naar het KDV voor Sint op vrijdag (want het is geen vaste dag voor hem, alleen op maandag en woensdag). Ik had aan de locatiemanager gevraagd of Matthew erbij mocht zijn. Pedagogisch medewerkers vonden Matthew wel klaar voor om bij te wonen dit omdat hij wel goed kan aansluiten bij andere kids van 1,5 jaar. Ook al woont Matthew maar 2 uurtjes bij, dat is toch leuk voor hem! @ Patries: wat mooi echo foto zeg, wat goed om te horen! Vervelend dat Jamie zo verkouden is. Matthew begint nu ook al te hoesten. @ Lovewinnie: wat mooi echofoto! @ Mouschy: misschien tweeling van meisjes? @ Darcy: het blijft mooi om te zien hoe het snel ontwikkelt bij kindjes. Nu al tandjes erdoor, leuk! vervelend dat Ollie verkouden is. Ik heb thuis hier ook Luuf staan. Het helpt soms wel goed, maar niet altijd. Het beste is om hem laten stomen. maar het heeft niet gewerkt bij mij en matthew toen. Iedereen een fijne avond! Matthew slaapt vannacht gelukkig weer door
Dat had Matthew vorige week een week lang....pfff...we waren kapot. Matthew slaapt nu 2 nachten achtereen...en Matthew heeft vandaag 2 knalrode wangen....denk ook weer kiezen, hij had al 4 kiezen... succes morgen bij het cb!
Nou Tygo vond t leuk hoor Heeft t langst van alle kindjes bij de Sint op schoot gezeten (was de laatste). Hij zat zo lekker dat de Sint t wel gezellig vond en mocht lekker blijven zitten Verder geeft ie er eigenlijk helemaal niets om...ja cadeautje was erg interressant en daar weet ie wel raad mee . We mochten zelf cadeautje kopen twv 15,- en bonnetje inleveren. Zo had ieder kindje wat ie echt leuk vind. Ik had voor Tygo de knikkerbaan / spiraal van Ikea en een houten Bumba puzzel. Foto's staan op t toestel maar zal ik proberen ff te plaatsen. Morgen vrij maar MOET op cadeautjes jacht @ Joyve Leuke foto. Ik wil ook weer ens gaan zwemmen is al zolang geleden. Ws binnenkort met een vriendin (zal wel nieuwe jaar worden) Leuk dat ze t zo naar haar zin heeft gehad. @ Lovewinnie Haha het is ook nooit goed! Lekker dat ze doorslaapt...Nu jij nog! Verder ben ik t zat. Vroeg t bed uit. TYgo wegbrengen, naar t werk, werken, tygo halen, sint vieren, weer naar huis, thuis gelijk eten maken voor TYgo, ff spelen, omkleden, flesje, naar bed gaan ritueel en daarna pas zelf gaan eten, zit nu eindelijk (peter zit in frankrijk). Pffffffffffffffffff................................... @ Simke Beterschap voor je vader. Succes op t cb en hopelijk slaapt Jesse vanacht lekker in zijn eigen bedje.
Raar he dat t zo hard gaat Opeens zit er dan weer een tandje. En los lopen =D> Hopelijk hoest Ollie vanacht wat minder ! Fijne avond
@Pris: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah... wat STOER en LIEF Prachtige foto's Hier vanaf zondag ook een week alleen, man gaat weekje op wintersport. Vind ik prima, zal wel extra druk worden voor mij, zo met de kleine man... Allemaal een fijne dag!
Pris: gewldige foto's! Jee wat lijkt Tygo toch al een onwijze bink! Hoe is het met alle zieke kindjes? (en mama's?) Darcy: oh, apart, bij ons hebben ze de balsoclase voor 1-3 en dan vanaf 3-? jaar. Nouja, als je denkt dat je het (in het vervolg) nodig hebt, wil ik best een doosje halen en opsturen hoor. Hoe is het verder met iedereen? Zal proberen vanavond verslag te doen van het Sinterklaasfeest gisteren, was leuk!
Pffff meiden, Ik ga weer ff gillen hoor IEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Ik word gek van die 15 maanden sprong. lijkt wel alsof er geen eind aan komt.. Het is nu al 4 weken bagger hier.. Tim die wakker word 's avonds laat of middenin de nacht en vervolgens klaarwakker is, zodat hij een uur of 3 à 4 later pas weer wil gaan slapen Met als gevolg dat ik zelf natuurlijk ook niet normaal slaap en er ondertussen als een zombie bij loop hier Ook het eten is een ramp, hij krijgt onderhand weer meer flesvoedingen dan boterhammen en gewoon avondeten Tim is trouwens helemaal verzot op taaitaai, pfff maar wat een zooi geeft dat zeg en wat plakt die bende zeg hihi
@ pris: leuke Sint en Piet foto's! @ mobielfreak: echt vermoeiend zeg, pff...en matthew huilt ook zomaar ineens en jammert ook veel, pff....om niets. Alleen is hij vanmorgen half uur eerder op... @ darcy: ik heb je net een pb'tje gestuurd
Echt leuk! Ik zie dat Tygo een pak met rietje kan drinken? Heb geprobeerd bij Matthew. Het lukte hem niet, haha!
@ Marsab. Lijkt wel iidd. Heb je mijn sms gekregen? @ Mobielfreak. Groeit lekker door zeg die buik van jou (gelukkig maar ). @ Noor. Wat een Kanjer! Verslagje? @ Miranda En hij vindt t nog leuk ook met een rietje drinken, drinkt zo een heel pakje leeg. Op de beurs heb ik zo'n houder voor pakjes gekocht, is van Difrax en ideaal. Knijpt ie niet dat hele pakje leeg in zijn gezicht @ 15 maanden sprong....Hmm ms dat dat t is bij Tygo maar zou wel vroeg zijn @ Darcy Alvast succes met je weekje alleen! Normaal heb ik er niet zoveel moeite mee, maar woensdagavond was ik t echt zat Peter is gisteren weer thuisgekomen Jij gaat toch ook naar Londen volgende week (vlak na mij volgens mij)? Gisteren ALLES gekocht voor t Sinterklaasfeest. Pff, nou ja is binnen allemaal. Volgend jaar ga ik na de zomervakantie beginnen met kopen en dan ben ik een keer wel optijd klaar (ms dat iemand me even moet helpen herinneren tegen die tijd )