September 2007 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by mouschy, Aug 27, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    eerst alles uitpakken en dan pas kijken wat ze nu eigenlijk heeft gehad

2. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    ff de buggy testen

3. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    en toen ging ze er zelf in zitten haha de flapdrol. en der papa ging ook nog duwen, wat een lol had ze zeg

4. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    en toen snapte ze hem ineens

5. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    totaalplaatje kadotjes van papa, mama en mijn papa en mama haha

vandaag heeft ze ff alles uitgetest :)

6. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    en toen savonds kwamen oom en peettante nog langs met wat denk je, little people. en niet 1 ding nee pff onderhand heel de serie.

ze heeft al 2 treinbanen waaronder 1 electrice

nu heeft ze gehad
    -dierentuin
    -nog een dierentuin met uitbreidingset
    -kermis
    -ark van noag

die krijgt tot der 2e verjaardag geen speelgoed meer :)

7. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

Jul 28, 2006
    2,471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ Lovewinnie: Het gaat zeker hard..

Kun je niet een shirtje aan met daarover heen een blouse ofzo? een blouse zit toch altijd wat ruimer namelijk ;)

8. jennifer70

jennifer70 Bekend lid

Apr 17, 2007
    688
    0
    0
    't Gooi
    hee meiden!
    wilde even komen zeggen dat ik heel veel aan jullie denk. Heb de laatste tijd niet zoveel tijd en kracht meer om hier te zijn. Thuis gaat het erg slecht,situatie is voor mij bijna onhoudbaar met mijn man, we proberen het nog te redden door elkaar te ontwijken, maar moeilijk is het wel! met de kinderen is alles gelukkig ok, no worries! Ik moet in januari weer werken, hopen dat het dan wat beter wordt. eerst maar even de feestdagen door zien te komen...ik wens jullie hele fijne dagen en heel veel knuffels voor jullie lieve kindjes! en ik hoop tot snel weer...

darcy: hele leuke foto van jullie alledrie!

9. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

Jul 28, 2006
    2,471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Ojee Jennifer, ik schrik wel een beetje van je berichtje hoor..
    Fijn dat het elkaar ontwijken nog een beetje helpt, maar ideaal is het zeker niet..
    Doe je rustig aan?

Dikke knuf

10. marsab

marsab VIP lid

Oct 6, 2006
    6,315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Hallo meiden!

@ pris: wat een leuke foto's van Tygo! Een heerlijk ventje is het! En ik heb je en bptje gestuurd hoor!

@ simke: hier waren de kinderen van groep 2 op school ook lekker druk van het sinterklaasfeest. En vrijdag, toen ze om 12 uur wegwaren, heeft deze juf al vrolijk de kerstboom in de klas gezet! hahaha

@ darcy, patries en miranda: wat een leuke foto! Echt al stoere mannetjes hoor!

@ lovewinnie: je hebt tegenwoordig toch ook van die shirtjes die wijd lopen rond je middel. Dan valt het toch niet echt op....
    EN wat heeft Alicia veel gehad en wat heeft ze al veel speelgoed zeg! Aiden heeft nog niet eens 1/5 deel volgens mij....hihi

@ jennifer: wat een naar bericht...ik hoop dat jullie eruit komen, vooral voor de kinderen!

@ mobielfreak: wat een super mooie buik heb je al zeg! Gaat hard he zo!

11. marsab

marsab VIP lid

Oct 6, 2006
    6,315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    @ virginie: hoe is het met Keld? Is hij al weer helemaal beter?

@ noor: wat heb je een mooie meid! En jullie hebben je dus echt vermaakt in het weekendje!
    En wat leuk dat je 2 boys nu beiden lopen!

@ hellokitty: smsje gehad van mij?!

@ rootje: hoe was je sintavond?

@ mouschy: succes met je echo dinsdag!

12. Pris

Pris Fanatiek lid

Ik schrik altijd zo van zo'n bericht :cry: :cry:
    Zo erg omdat er ook 2 kinderen in het spel zijn. Meid ik hoop dat jullie er met elkaar uit gaan komen :)
    Maar denk dat ontwijken geen zin heeft.
    Succes en een dikke knuffel voor jou en jouw ukkies!

13. Pris

Pris Fanatiek lid

Ben bijgelezen maar probeer morgen op t werk weer te reageren.
    Kruip nu ff lekker op de bank.
    Hebben jullie een leuk Sint weekend gehad?
    Wij wel iig. morgen weer.

Fijne avond!
    Liefs Pris

14. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

Jul 28, 2006
    2,471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Zoiets aparts vandaag zeg...

Een tijdje geleden vroeg ik voorzichtig aan mijn beneden buurvrouw of ze misschien zwanger was (ik was toen een maand of 4,5 zwanger) omdat ze een buikje kreeg.. Ze keek me toen heel erg geschokt aan en zei: Nee joh :confused: Ikkuh niet hoor haha nee moet er niet aan denken.. Ik daarna met de benedenbuurman het erover gehad, en gezegd: voel me zo lullig dat ik dat zei, terwijl ze niet zwanger is.. Toen zei de benedenbuurman ook al, goh, dus dat buikje is jouw ook al opgevallen?
    Is hij vandaag bezig met zijn auto olie peilen dus loop ik zo eens naar hem toe, en vraag over een ander meisje die hij dus een poos geleden waarschijnlijk zwanger had gemaakt, of hij daar alweer eens wat van had gehoord, oh zegt ie van E. (zijn vriendin, onze benedenbuurvrouw) bedoel je?
    Ik zo hè? Is E. zwanger dan? Joh? Wanneer is ze uitgerekend dan?
    Zegt hij: Over 7 weken al :confused: :confused: :confused:
    Dus ik zo: dus ik had toch gelijk wat betreft dat ik dacht dat ze zwanger was?
    Ja zegt ie! maar ze werd almaar ongesteld en is naar het ziekenhis gegaan omdat ze zo'n last van d'r buik had en toen bleek dus dat ze zwanger is...
    Dus heb nog even met hem staan kletsen over hoe en wat..
    Vond het wel apart, zei ik ook tegen hem, dat ik het eigenlijk gewoon aangevoeld had dat ze zwanger was, en dat ik ook de verandering aan haar lijf gezien had.
    Volgens de buurman heeft ze nu nog steeds maar een heel klein buikje, maar ja ik heb haar dan ook al een poos niet meer gezien..
    Wel apart dat ze gewoon al 2 weken verder is dan mij, en ik veel meer buik had dan zij met 5 maanden zwangerschap, want het was echt maar een heel klein puntig bolletje wat ik toen zag...

15. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,500
    36,455
    113
    Hee meiden,

Even snel bijlezen en even reageren. Heb niet heel veel tijd, ben nu ff snel op het werk. Onze laptop is kapot en heb nog geen tijd gehad om een nieuwe te halen, dus kan thuis even niet reageren.

@sprongetje: hier absoluut een in een sprongetje. Veel problemen met gaan slapen, terwijl dat normaal nooit een probleem was. Alleen doorslapen een beetje haha. Zou ook wel kloppen qua leeftijd want hij is 2 week te laat geboren en aankomend weekend is hij 15 maanden en heeft er nu 1 week al last van .

@miranda: gewoon een rietje blijven aanbieden. Jesper had het ook gewoon ineens door. Wel makkelijk onderweg ook. (wel met een pakjeshouden, want jesper vind het heel grappig om zo hard in het pakje te knijpen dat alles er uit stroomt.

@lovewinnie: kun je niet zo’n tuniekje aandoen? Zo eentje die een band onder de borsten heeft? Die zijn wel modern momenteel en dan zie je je buikje misschien ook niet zo goed.

@jennifer: jeetje meid, wat vervelend dat het niet zo gaat met jullie. Sterkte!

@darcy, patries, miranda: leuke foto!

@mobielfreak: mooie buik, net of je een handje ofzo ziet uitsteken op die bovenste foto..

@mouschy: succes morgen bij de echo! Benieuwd of je voorgevoel klopt.

@mobielfreak: vaag van je buurvrouw! Maar ik had bij Jesper ook maar een heel klein buikje, bij 32 weken zag de bedrijfsarts het nog niet eens. Ik had een kennis die toen met 24 weken al een veel grotere buik had. Haha, jesper deed het er goed in met zijn 5 kilo.

Hier ook een verwend kereltje met Sinterklaas en ook hier is de box inmiddels weg.
    Van mijn ouders heeft hij een nijntje opbergkist/bankje gekregen.
    Van mijn zusje een boekje en zo’n ding van ikea met kralen.( hoe heet zoiets?)
    Van mijn schoonouders allemaal duplo.
    Van ons een ballentent, een activitycenter en een pratende koekjestrommel. (volgens mij heeft anne ook zo eentje, saskia?
    En dan terwijl we eigenlijk niks zouden doen haha.

16. darcy

darcy VIP lid

Oct 1, 2006
    5,715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Dag mama's :)

Tjeez, vandaag een rare start :confused: Nadat Ollie om half 5 begon te krijsen en hij bij mij mocht slapen (man staat op de Oostenrijkse piste deze week) is de hele ochtend in de soep gelopen...

Ollie spelen in bed tot 5 uur (bikkel, ik wou SLAPEN), daarna allebei ingedoezeld, vervolgens de serene Wake Up Light aan (@Saskia: superding, maar ik heb hem uitgezet ipv op snooze, werkt dan dus niet :) ) - 7 uur eruit, een half uur te laat met álles en dus... een half uur te laat op de studiedag op school. Voelde me net zo'n leerling die te laat komt :rolleyes:

Enfin, ik ben er wel uit dat het lastiger opstaan en handelen is als je alleen bent - en hond en kind mee moet nemen op de fiets. Pfff!

Nou, Sint is weg en de kerstdagen komen eraan. Ga eens nadenken over een boompje, wil een nieuwe met kluit (kan ie de tuin in) en wat versierseltjes kan ik ook wel gebruiken, we hebben allemaal oude dingetjes.

@Suus: sprongetjes... om te gillen, je kan er als mama en papa op leeglopen soms. Hopelijk is het snel voorbij voor Jesper!

@Lovewinnie: wat leuk dat Alicia zo met die buggy in de weer is. Voor je het weet is zij volwassen en loopt ze achter haar echte buggy - en ben jij oma :p

Een tuniekje, blouse of vest zou een goeie zijn om aan te trekken vanavond. In elk geval smakelijk eten en je kunt achteraf altijd zeggen dat je teveel gewokt hebt ;)

@Mouschy: wel een fotootje plaatsen, he?

@Jennifer: ik vond het al zo stil hier, hoopte van je te horen... wat een naar bericht... ik hoop dan toch vooral, dat jullie er uitkomen... Sterkte!

17. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

Sep 1, 2006
    1,746
    0
    0
    Noord-Holland
    Hé meiden!

Hier ben ik ook weer. Druk weekend achter de rug, maar dat zullen jullie allemaal wel hebben gehad ;)
    Hier ook een erg leuke Sinterklaas gehad met natuurlijk weer veel cadeaus :rolleyes:

Darcy: Leuke foto zo met jullie 3-tjes! En het zal vast ff aanpoten zijn zo met zn 2-tjes, sterkte in ieder geval!

Marsab: Ik zou ook zeker zeggen dat het je ei geweest is. Duidelijker kan toch niet? Ik hoop het zo voor je!

Jennifer: Ook ik schrik helemaal van je berichtje. :cry: Ik hoop ook zeker dat jullie er met zn 2-en uitkomen, want jullie hebben nog 2 kleine kinderen... Heel veel sterkte voor jullie allebei en een dikke knuf!

Mobielfreak: Mooi buikje heb je zeg! Ik blijf ook nog steeds bij een jongen ;) Zal binnenkort ook ff buikfoto plaatsen. En je hebt het goed aangevoeld van je buuf... ;)

All: Kyra is vandaag precies 15 maanden, JIHA! :D
    En momenteel is ze ook weer ontzettend aan het hoesten. Lijkt meer op kriebelhoest, zo zielig!

Kruip vanavond vroeg mn bedje in, ben nog steeds bekaf na zo'n weekend...

18. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

Dec 12, 2006
    3,801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    LIeve Jennifer
    Ik hoop van harte dat de situatie tussen jou en je man beter wordt! Het is onwijs heftig, twee kleine kindjes, kort na elkaar geboren, dat zorgt snel voor irritaties en maakt dat je dingen zegt die je liever niet had willen zeggen. Hoop dat je t een beetje redt!
    Thinking of you!
    xxxxxxx

19. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

Jan 23, 2007
    4,178
    0
    0
    Jennifer, hele dikke knuf en ik hoop dat jullie er samen uitkomen, is niet gemakkelijk 2 kindjes en vergt veel van iedereen. Probeer erover tepraten, ontwijken weet ikniet of het werkt maar ja van hieruit gemakkelijk praten.

20. maart

maart Fanatiek lid

Dec 18, 2006
    2,252
    0
    0
    Zuid Holland
    Jennifer, wa naar zeg. ik hoop dat het allemaal goed komt.

Lovewinnie, jeetje wat heeft alicia veel. Ik dacht dat Yasmine veel had.

Yasmine is helemaal gek op de teletubbies. als ik het aanzet gaat ze meteen hardop lachen. en ze zegt ook steeds o ooo. Ik ga zo even een leuke teletubbie voor haar kopen.

Share This Page