Dankjewel voor jullie lieve berichtjes allemaal...Het is inderdaad niet makkelijk geweest afgelopen jaar, veel bekkenpijn en aan huis gekluisterd met een man die ook 6 maanden thuis zat...twee kindjes binnen 10 maanden is ook niet makkelijk en 2 jaar thuis terwijl je al sinds je 15de werkt in bijbaantjes buiten studeren om en vaste banen, ook niet makkelijk... e ontwijken elkaar nu omdat als we praten het altijd in ruzie ontaardt, dus hebben we besloten om elkaar met rust te laten totdat ik weer werk en alles weer een beetje normaal is, kijken of we dan samen eruit komen, de wil is er wel, we genieten samen veel van de kinderen en zijn stapelgek op ze...de kredietcrisis hakt er ook behoorlijk in natuurlijk, een aandelenhandelaar heeft het echt niet makkelijk nu, ook dat brengt veel stress met zich mee...ik ben positief en ik denk echt dat we er wel weer uit komen ooit, het zijn echt tropenjaren nu! Ik probeer wel wat vaker mee te kletsen weer, jullie zijn na al die tijd wel een beetje vriendinnen van me geworden! dikke kus for all! Jen.
@suus: hier ook die koekjestrommel ja superleuk ding (nog niemand ophet idee gekomen om de muziekjes te combineren tot hele foute zinnetjes?) @kerstboom: hier vorig jaar een zwarte gekocht bij v&d.. klinkt gek dat zwart.. maar met allemaal gouden versiersels is hij stiekum supermooi @jenniffer: het klinkt alsof jullie er wel uit gaan komen hoor maarja.. nu eerst door deze heftige tijden heen werken he maar zoals ik mezelf lang heb voorgehouden.. (en wat ook daadwerkelijk lijkt te zijn) is dat als je je deze moeilijke tijden overleeft word je relatie alleen maar sterker.
zo. hier beginnen tropentijden qua werk met ingang van nu rest van deze week vrij volgende week 1 of 2 dagen werken en dan de 3 dagen voor kerst nog werken en dan naar oostenrijk! heb er echt onwijs zin in... al heb ik zeer gemengde gevoelens over de reis ene kant de neiging om nu vast in de auto te kruipen omdat ik er super zin in heb andere kant ben ik bang dat het misschien toch tegenvalt met anne. moeilijk moeilijk.. maar de komende vrije dagen VEEL slapen Veel kroelen en vooral gewoon lekke rdoen waar we zin in hebben met job afgesproken dat we niet verplicht samen dingen gaan doen.. dus als ik perse naar buiten wil (wat eigenlijk wel dagelijk is) doe ik dat gewoon lekker en als job geen zin heeft.. dan gaat ie niet in het weekend doen we de meeste dingen gewoon samen omdat het nou eenmaal niet zo veel tijd is en straks nog even lekker op de wii spelen denk ik nieuw spel gehad van de sint.. dus tja
o mensen wat ben ik moe. alicia is nog steeds wat hangerig maar nu door de kiezen. tis echt zielig. geef zo nu en dan een zetpil van 120mg en heb het idee dat dithet enige is dat helpt. hopelijk zijn ze snel door dan is het ergste voorbij hoop ik. slapen: geloof me ogen niet maar 3 dagen terug gaf laicia savonds zelf an dat ze wideslapen en dachten dat was vast perongeluk. gisteren deed ze het weer en toen straks om 7 uur vroeg ik aan alciia "alicia wil je slapen" ze loopt naar papa toe geeft hem een kus en loopt naar de deur haha. ze liep zelf naar boven, kroop in bed. hup piama aan, andere luier. ze ging liggen deed der speentje in en ze sliep zo. dit is nu al 3 dagen zo gaaf he haha. ze slaapt ook al wat beter door. zodra ze mopperd ook al is het in der slaap ben ik wakker en als ze niks laat horen dan ben ik ook wakker omdat ik bang ben dat er wat is. heb echt slaapnodig en zeker voor de uk in me buik. ben kapot en slaap al 2 weken zon 4 a 5 uurtjes per nacht enniet eens aan een stuk maar ben daarvan zeker elk uur ff wakker
De tekst: Vormen stop je in mijn mond, driehoek, vierkant, hart en rond doe de ster er ook maar bij maak me blij!
Mobielfreak, raar is dat dat sommige mensen gewoon kunnen voelen dat iemand zwanger is. hier een collega die het ook "voelde" bij mij, en dat al met nog maar 8 weekjes zwangerschap....wist het zelf net! Sprongetjes, hier nog zo'n eentje die waarschijnlijk ook een sprongetje heeft. Slecht slapen 's avonds, vroeg wakker 's morgens! Hoop dat het snel voorbij is.... Jennifer, heel veel sterkte! Hoop dat jullie er snel uitkomen samen en jullie weer happy zijn! Darcy, en? hoe ging de tweede dag alleen vandaag? Maart, hier nog eentje die helemaal gek is van de teletubbies. Als die baby in die zon begint te gieren of te lachen begint zij ook te gillen hahaha. Ze heeft van sint de rode tubbie gekregen, helemaal blij mee! Saskia, lijkt me idd erg mooi, zwarte boom met goud! Wat een heeeerlijk vooruitzicht heb je, zoveel vrij! Lekker van genieten hoor meis! Lekker veel tijd nemen voor jezelf, ff bijtanken. Niet verkeerd denk ik.... Lovewinnie, wat knap dat Alicia zelf kan aangeven dat ze naar bed wil! Marsab, hoest met Aiden's hoestje nu? Tara begon vanavond ook al....en zag dat Kyra van Joyce ook al moest hoesten....zal wel heersen! Nou, kga languit op de bank. Had me voorgenomen om de wc en de badkamer te poetsen maar vind het nu maar een stom idee hahaha moet maar eens ff kalm aan doen (alsof ik dat vandaag nog niet gedaan heb, heb niks uitgevreten of wel Marsab?) en de boel de boel laten...... liefs
Hey meiden, Sorry dat ik even niet reageer. Maar lig sinds zondag met griep op bed. Heb me behoorlijk beroerd gevoeld. Jamie is maandag en dinsdag gewoon naar de gastouder gegaan, zodat ik even kon bijslapen overdag. Vandaag en morgen is hij weer thuis. Gelukkig voel ik me vandaag al iets beter niet ju van het, maar het gaat. We gaan alles maar wat rustig aan doen. Ik heb wel een beetje een dejavu. Tijdens de zwangerschap van Jamie ben ik namelijk ook rond de 8-9 weken ziek geweest, had ik ook de griep te pakken. Ik lijk echt een lage weerstand te hebben de eerste 3 maanden van mijn zwangerschap. Ik lijk wel alle verkoudheden en griepjes op te pakken. Niet normaal. Hopelijk gaat vanaf vandaag alleen maar beter en kan ik vrijdag gewoon weer aan het werk. Ik kreeg vrijdag al te horen op mijn werk dat ik er al zo'n 2 weken bleek en moe uit zie en dat het misschien verstandig is dat ik even naar de dokter ga. Tja ik heb het maar op Jamie gegooid dat hij zo slecht slaapt en tja ik had een hevige verkoudheid te pakken. Nu zullen ze helemaal wel vraagtekens hebben. Over een paar weken horen ze het van de zwangerschap en dan zal zeker een lichtje gaan branden neem ik aan. Zo ik ga ff douchen en dan nog even liggen totdat meneer zich meldt. Lieve meiden tot snel Liefs, Patries PS: Darcy & Miranda bedankt voor de foto's Mouschy: hoe is je echo gegaan gister?
patries: beterschap meis! echt niet leuk voor je...ben wel benieuwd naar de gezichten op je werk als je verteld dat je zwanger bent zometeen! lekker uitzieken!
hmm het lijkt wel alsof anne geen melk lust best apart.. want ze eet wel elke dag minstens 1x pap maar gewone melk.. ze laat het staan of draait dr gezicht weg. toch eens op kdv vragen of ze nou alweer melk geven of nog steeds sap bij het eten
De aller eerste 'foto' van ons 3e wondertje staat in mijn album! Ben vandaag naar de VK geweest en heb meteen een echo gekregen. Ben 8 weken en 2 dagen volgens de echo. Het was zo mooi om te zien! Het kleintje bewoog ook al! Zelfs de VK zei dat het erg vroeg was om dat zo goed te kunnen zien, maar we zagen heel duidelijk het garnaaltje zwemmen! En natuurlijk het hartje kloppen was ook weer een mooi gezicht. Heerlijk even genoten dus. Jan was ook mee en hij vond het ook erg mooi om te zien allemaal! Ik krijg als ik 12 weken ben ook weer een echo en een nekplooi meting en mijn bloed word afgenomen dan. Ik moet 20 Jan. weer terug komen naar de VK
@mouschy: wat heerlijk, fijn om je ukkie dan zo te zien, he? Zijn jullie al een beetje gewend aan deze gezinsuitbreiding? @Jennifer: meis, hou je taai. Elkaar ontwijken lijkt mij ook geen optie, maar wat wél kan helpen, is 's avonds eens te gaan zitten tegenover elkaar en dan eenieder 15 min. laten praten over wat hem/jou bezig houdt, zonder dat de ander onderbreekt. Dit wissel je dus af. TIP: hou de opmerkingen subjectief, dus praat vanuit jezelf. "Ik voel," "ik zie," "ik vind" i.p.v. "jij doet/zegt/laat" etc. It works 8) @maart: hier 2 van die pluchen Tubbies op de slaapkamer en dat zonnetje is favoriet als het programma begint. Herkenbaar @all: Ollie komt nu al 3 nachten om 4 uur 's ochtends - dan wil ie spelen, of gaat hij jammeren/nep-huilen/klagen. Hij is moe, dat zie ik dan goed. Vanmorgen heb ik hem na 3 kwartier aanhoren (en tussentijds een speen geven) bij me in bed genomen - ik MOEST slapen (snap Lovewinnie dus ook goed ) Is dit weer een sprongetje dat eraan komt? Nog een vraag: Ollie is een echt jongetje, hij speelt soms ruw met blokken, gooien en smijten en dan weer heel geconcentreerd en rustig. Nu heeft ie iets nieuws: als ik hem op mijn arm heb, dan wil hij mij slaan Niet hard, maar wél vervelend. Als ik NEE zeg, dan schudt hij fronsend zijn hoofd. Is dit uitprobeergedrag, leeftijdsgebonden? Wie herkent dit?
Idd dat het een sprongetje is. Dat heeft Matthew ook! Vermoeiend! Daarom probeerde ik Matthew gisterenavond pas om 20.30 uur naar bed gebracht ipv 20.00 uur, maar ook overdag hooguit 1,5 uren slapen. Dan is hij echt goed moe, zo sliep hij vannacht eindelijk doorheen! Maar nu hij op het KDV zit vandaag, probeer ik Matthew vanavond langer rekken tot 20.30 uur, omdat ik weet dat Matthew op het KDV veel te lang slaapt (grrrr ... ). Matthew gooit of smijt ook met blokken. Zelf slaan op de kat. En ook op de kinderen. Het schijnt normaal zijn want Matthew gaat leren wat zijn grenzen zijn. Wat wel of niet mag. Matthew slaat mij ook, dan laat ik hem merken door te zeggen "auw". Dan stopte hij wel. Het is gewoon uitprobeer-fase, zeg het maar. @ Patries: ik vraag me af of ik je ziek heb gemaakt. Van zaterdag op zondag ging ik overgeven. De hele zondag lag ik beroerd op bed. Nu steek ik Jeroen aan... @ Mouschy: wat mooi foto! @ Jennifer: ik sluit me aan bij wat Darcy zegt om toch wel met elkaar 'n kleine kwartier praten. @ Saskia: in het begin lust Matthew koude melk niet, maar om te wennen geef ik hem gelijk koude melk als hij wakker wordt na een dutje of 's nachts, dan heeft hij enorme dorst. Het werkt prima. Nu is hij gewend aan de koude melk. @ Teletubbies + zandkasteel op tv: daar is Matthew weg van, ook van Bumba. Ik ga maar weer verder aan het werk! X
Hallo lieve meiden, Niet aan toe gekomen om te reageren deze week, ben het eea aan t uitzoeken op t werk en gaat veel, heel veel tijd in zitten. Hopelijk kan ik morgen nog even bijlezen. Wordt een drukke dag morgen! Vanavond MOET ik mijn koffer pakken, morgen laatste dingen kopen, genieten van Tygo en morgenavond vliegen naar LONDEN! Ga er een super weekend van maken zonder vriend en ook zonder Tygo maar lekker met de meiden Weet zeker dat ik Tygo ga missen maar heb er zoveel zin in. Vrijdag cultureel doen en de toerist uithangen, zaterdag lekker shoppen, zondag lekker rustig aan doen en aan t eind van de middag zijn we alweer thuis. Liefs Pris
@miranda: mja ik had het ook al warm geprobeerd.. maar mooi niet vandaag wel soyamelk gekocht... dat vind ze wel erg lekker is ook wat zoeter... misschien is dat het
@Pris: London, here they come! Haren los en gáán met die banaan! Op zaterdag even op Oxford Street naar Baby Gap gaan, he! DE winkel met leuks voor Tygo Benieuwd naar je ervaringen. Er schijnt overigens een supermooie, tijdelijke exhibition te zijn in The National Gallery, portretschilderijen. Mocht je dat leuk vinden En áls jullie naar een musical willen: wellicht is Billy Elliot er nog. Ik moet straks nodig op internet mijn weekendje daar plannen, benieuwd wat er allemaal te doen is nu Enfin, héél veel plezier gewenst!
Darcy: Het is idd weer sprongetjestijd. Ik merk het ook heel goed bij Kyra. Zij slaapt ook al dagen onrustig en is rond de klok van 5u, half 6 wakker. Meestal laat ik haar ook even liggen en piepen, maar op een gegeven moment wil je zelf nog zó graag slapen, dat ik ze ook tussenin neem. En mevrouw is dan binnen 2 sec vertrokken En slaapt dan zo weer 1 1/2 uur... En dinsdag op het kdv vertelde haar juffie dat ze een meisje van 2 jaar met haar tuitbeker op haar hoofd had geslagen (klinkt erger dan het was gelukkig), dus ook uitprobeer gedrag helaas. Ik zei al tegen haar dat ze zo thuis niet wordt opgevoedt, maar ze is gewoon erg ondeugend en zoals Miranda ook schreef, ze zijn hun grenzen aan het verkennen, wat soms erg vermoeiend is. Hopelijk is de sprongetjestijd weer snel voorbij... Kerstkaarten: Weten jullie al wat jullie dit jaar voor kerstkaarten verzenden? Ik heb een leuke foto van Kyra gemaakt in een kerstmannenpak en vervolgens een leuke kaart van gemaakt bij de HEMA.