September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.506
    36.462
    113
    Hier mijn eisprong waarschijnlijk weer gehad. Deze maand geen ovutestjes gebruikt, maar wel een paar dagen getempt en een duidelijke verhoging. Mijn man is ziek, dus echt klussen is er niet van gekomen, maar goed, we zullen wel zien.
    Gelukkig weer mijn normale lengte qua cyclus, dus niet zoals vorige maand na die stomme etos pillen.

2. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Hoi allemaal

Ik weet niet of ik hier mag plaatsen, maar ik moest het echt kwijt...

Ik moest vanaf dat moment toen ik gisteren 'n smsje van Darcy om 17.30 uur kreeg de hele tijd aan Ollie en haar dacht....
    Ollie kreeg een stuip bij de huisarts, later ook nog een in het ziekenhuis.
    Ollie is vannacht in het ziekenhuis gebleven, samen met Darcy.
    Ik hoop intussen dat haar man nu bij ze is.
    Het ziekenhuis is op loopafstand van me hier vandaan. Ik wil zo graag bij ze langskomen, maar ik had haar al een smsje achtergelaten als ik iets voor haar kan doen, dan hoor ik het wel....

Echt...ik heb zo vreselijk met haar en Ollie doen en duim dat het ECHT weer goed komt met Ollie....

Darcy, ik hoop dat je het niet erg vindt dat ik dat geplaatst heb...
    Hier een dikke knufs voor jullie XXX

3. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.506
    36.462
    113
    Och nee! Ik hoop dat alles goed is met Ollie. Darcy vind het vast niet erg dat je de info hier hebt geplaatst. Wil je als je wat nieuws hebt het hier ook laten weten?

4. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Jeetje, ik schrok al van Darcy haar berichtje, maar nu na het berichtje van Miranda staan de haren echt recht overeind hier :confused:

Darcy heel veel sterkte ;)

En miranda, fijn dat je ons op de hoogte houd :D

5. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

bah.. kippenvel op mijn armen :(

jeetje :(

(en 2x achter elkaar betekent veel onderzoeken bij dokters en gedoe.. )

6. Saskia78

@miranda: ik denk dat ze het heel lief vind als je even langs gaat... maar dat het zo goed als onmogelijk is om haar te vinden in het ziekenhuis :(

7. jennifer70

jennifer70 Bekend lid

17 apr 2007
    688
    0
    0
    't Gooi
    oh jeetje wat een slecht nieuws! ik heb zo te doen met Ollie en darcy...Ik hoop echt dat alles ok is en dat ze snel weer thuis mogen zijn en dat alles onderzocht wordt, de tranen springen in mijn ogen...heel veel sterkte lieverd, we denken aan je hier...

8. Saskia78

hmm ik had net even smst.. en kreeg terug dat het inmiddels 6x gebeurd is maar dat hij nu stabiel is en vooral veel slaapt.

damned.. wat zal darcy blij zijn dat manlief weer thuis

9. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    och jeetje..............
    poeh wat heftig.....
    Ik hoop dat alles nu rustig blijft!

10. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Ik las het vanmorgen en ik moest er de hele dag aan denken....Ben blij dat de kleine Ollie nu stabiel is.
    Bah wat eng zeg, een hele dikke knuffel voor jullie hoor! :cry:

@ Suus: hopelijk is het toch raak deze ronde, ook al heb je niet veel geklust!

@ Miranda: Darcy mag blij en trots zijn met jou als nieuwe vriendin! Lief hoor dat je naar haar toe wilde gaan!

@ all: sorry dat ik niet zo veel reageer, ik kan me er gewoon niet echt toe zetten... :oops: Mijn lichaam is nog altijd bagger, qua cyclus/ ei/ menstruatie etc.
    Ik lees wel alles hoor, maar nu is Aiden ook nog ziek en Marc kwam gister ook al met een buikgriep thuis.
    Dus alles komt op mij neer deze dagen en de nachten zijn ook nog eens brak, omdat Aiden dus onwijs slechts slaapt.
    Ik ben zelf heel moe, maar kan dus niet ff gaan slapen of zo, want als Aiden slaapt moet ik toch echt het huis schoonmaken.
    Dit is er echt bij ingeschoten, omdat de afgelopen dagen Aiden niet wilde en kón slapen en ik dus ook niks kon doen hier! :(

Nu is Marc weer aan het werk, ook al was hij nog niet helemaal opgeknapt.
    Moet hij ook nog eens overwerken, het klusje afmaken.
    En hij is nog altijd niet thuis.....En ik wilde nog wel zo graag een kerstboom halen etc. Ach ja, ik ben nu moe en zie alles dan wat negatiever...
    Ik schaam me bijna, na wat darcy heeft meegemaakt, zit ik gewoon te zeuren! Sorry meiden... :oops: :(

@ mouschy: wat onwijs goed dat de echo in orde was! :D

@ anette: wat eng zeg! De speen in de mond..Aiden heeft ook die van Bibi. Een doekje eraan zie je vaker. Ik heb er ook niks aan zitten....
    Misschien toch maar gaan doen!

@ Joyce: ik wilde vandaag dus de boom halen, maar denk dat het wéér opgeschoven wordt! :( Had er net zo'n zin in!

11. Saskia78

@marsab: lekker zeuren hoor :)
    soms heb je gewoon van die dagen.....

12. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    Hey meiden,

Wat een nieuws he van Ollie en Darcy. Zo schrikken allemaal.

Miranda en ik hebben wat over en weer gesmst vandaag en ze is uiteindelijk vanmiddag toch naar het zh geweest. We zouden eerst samen gaan, maar aangezien ik zelf nog grieperig ben leek het mij niet zo verstandig om heen te gaan. Dus Miranda heeft namens ons samen een knuffel met kaartje bij Ollie en Darcy gebracht. Ze wilde het eerst gewoon afgeven, maar heeft ze uiteindelijk beide nog even kunnen zien.

Ollie lag vanmiddag aan de monitor en rustig te slapen. Hij was helemaal uitgeput van de Valium. Hij is op dit moment stabiel. Ze blijven vannacht nog in het zh en hopelijk gaat het morgen al een stuk beter.

Verder weet ik niet of ze nog wat onderzoeken etc hebben gedaan, daar zal Miranda meer van op de hoogte zijn.

Ik weet zeker dat Darcy het straks fijn zal vinden te lezen dat iedereen hier zo mee leeft. Je wordt meteen met beide benen op de grond gezet, want ja het kan iedereen overkomen en hoe zal je reageren.

Meid bij deze nog een keer heel veel sterkte en een hele dikke knuffel voor jullie alle 3.

Veel liefs, Patries

PS: @Marsab: zeur maar lekker hoor meid. Kan me voorstellen dat je er door heen zit en alles even negatief ziet. Hier helaas ook een mannetje die maar blijft sukkelen met hoesten, slecht slapen, tandjes die doorkomen etc etc Daarnaast ben ik zelf ook al een week grieperig. Dus ik weet echt hoe je je voelt. En dan ook nog super misselijk zijn. Ik ben heel erg blij met de zwangerschap, maar ik voel me zo belabberd. Die hormonen maken je lichaam echt van slag en dat zou jij ook hebben als je cyclus nog niet echt op gang is. Knuffel voor jou meid.

Hopelijk is Marc ook snel opgeknapt en Aiden natuurlijk ook. Misschien Aiden een nachtje bij je ouders, zodat jullie even bij kunnen tanken? Jamie gaat vannacht bij mijn ouders slapen, hebben we even de tijd voor ons zelf en morgen heerlijk uitslapen. Lijkt me nu al heerlijk. :p

oke meiden ik ga ff eten, begin alweer misselijk te worden. :(

Fijne avond en tot snel. Liefs, Patries

13. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Wat fijn om te lezen dat Miranda toch gegaan is :D Zal Darcy vast wel goed doen om even iemand om zich heen te hebben qua afleiding ;)
    Weet dat ik het zelf altijd wel heel erg prettig vond in ieder geval als Tim weer eens in het ziekenhuis lag..

14. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    heb vandaag een super dag gehad in de dierentuin en moet zeggen dat ik me wel een beetje schuldig voel vanwegen de kleine ziekje jongen ollie. wist niet dat het zo erg was allemaal dat hij opgenomen moest worden
    darcy wensje veel kracht en liefde toe en dat je kleine man maar weer snel naar huis mag :(

nou ik ga nu maar niet lekker vrolijk over ons leuke dagje vertellen dat komt nog wel. wel ga ik even een buik foto plaatsen in me album en lijk wel te ontploffen nu al :)

15. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Hoi allemaal

Darcy zal zeker blij zijn met jullie medeleven.
    Klopt wat Patries schreef.

Ik heb een knuffeltje met kaartje namens Patries/Jamie en Matthew/mij.
    Ik schreef op een kaartje: Lieve Ollie, Beterschap, we missen je. We duimen dat je snel beter wordt. Liefs, Jamie en Matthew, en ook van Patries en Miranda. En een kus voor papa en mama.
    Ik heb aan de balie in het ziekenhuis gevraagd waar de kinderafdeling is. na een hele toer om het ziekenhuis heen kwam ik daar weer aan een balie. Maar ik kreeg echt een drang om Darcy en Ollie te zien, en heb de bij de balie gevraagd waar Oliver ligt. Ze gaf het kamernummer van hem, en ik ben er naar toe gelopen. Bij het raam van de deur zag Darcy mij, en ze was blij om mij te zien, ben binnen gegaan.
    Ik kreeg meteen de emoties omdat ik met haar zo meeleefde, al meteen knuffelen. Ollie lag te slapen aan de monitor.
    Ze vond echt heel lief van mij en namens Patries dat ik kwam.
    Ze vertelde mij heel verhaal wat het gebeurde.
    Ik heb nu nog steeds de kippenvel als ik aan haar verhaal denk...
    Ze dacht dat ze hem kwijt is geraakt. Ze kreeg de emoties. Ik heb haar vastgehouden om te troosten.
    Ik kan jullie hier kort samengevat vertellen.
    Darcy had jullie al geschreven dat ze de huisarts zou bellen.
    Nou de huisarts kwam bij Darcy aan, op dat moment kreeg Ollie weer een stuip. Vandaar dat hij naar het ziekenhuis moest. Het ziekenhuis dacht dat het mee zou vallen voor Ollie. Darcy vertrouwde het niet en bleef doordrammen dat het echt onderzocht moest worden. Ollie keeg weer een stuip, en moest in het ziekenhuis blijven overnachten. Diezelfde nacht kreeg Ollie 4 keer een stuip. Het was voor Darcy echt heel naar om dat te zien.
    Ollie kreeg Valium toegediend, hij is nu erg moe.
    Hij blijft daar nog een nachtje slapen.
    Zijn bloed is onderzocht, dus geen bacterie en geen hersenvliesontsteking.
    Zijn hersenen zijn niet beschadigd.
    Alleen weten ze nog niet wat Ollie nou heeft.
    Alleen moeten ze ervoor zorgen dat de koorts echt zakt.

Darcy vond het leuk toen ze een smsje van Saskia kreeg.
    Ze begreep ook dat Patries niet kwam omdat ze niet lekker was en ook ze zwanger was.

Darcy zou me op de hoogte houden van de ontwikkeling van Ollie.
    Haar man was gisterenavond om half 12 thuisgekomen. Echt heel fijn voor Darcy! Maar ook voor Ollie!

Het doet mij goed om bij haar langs geweest te zijn. Ohja voordat ik wegging was Ollie wakker, maar hij zag wel erg moe uit. Ik heb echt met hem te doen!

"liefs aan de forummama's", was het sms-berichtje van Darcy, voordat ik naar haar toeging.
    Tot zover informatieX

16. simke

simke Bekend lid

23 jan 2007
    525
    0
    0
    Flevoland
    @darcy:jemig meid, Hoe is gaat het nu? Lees net dat Ollie daarna nog meer stuipen heeft gehad. Jemig wat een ellende allemaal. sterkte!

@slaap: nu 's nachts weer oke, maar nu al 2 dagen overadg niet geslapen en ook niet jengelig of zo.

@kerstboom: staat al sinds de zondag na sinterklaas. Hij staat nog steeds, maar Jesse vindt het wel errug moeilijk om er van af te blijven.

simke

17. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Darcy, lieverd, zit hier echt met tranen in mn ogen het berichtje van Miranda te lezen. Wat een ellende maken jullie nu momenteel mee zeg!
    En dan vooral de woorden dat je bang was hem kwijt te raken, verschrikkelijk gewoon! Arme Ollie, heb ontzettend met jullie te doen en denk veel aan jullie!
    Gelukkig is je man inmiddels ook weer thuis, dus jullie kunnen veel steun aan elkaar bieden.
    Heel, heel veel sterkte met jullie lieve Ollie en hopelijk knapt hij weer snel op! Dikke knuf voor jullie allemaal!

Miranda: wat ontzettend lief dat je langs het ziekenhuis bent gegaan, echt helemaal super en ook dat je ons op de hoogte hebt gesteld. Darcy zal het zeker gewaardeerd hebben, ze boft echt met jou! Dikke knuf voor jou! X

All: Ben zo van slag van het berichtje van Miranda, dat ik ff niet meer weet wat er allemaal nog meer is geschreven.... :oops:

18. gonzo

gonzo Actief lid

25 sep 2006
    254
    0
    0
    he bah wat een rotbericht over Ollie zeg. Ik moet zeggen dat ik ook heel de dag al deze site bij hou om te zien hoe t gaat. Fijn dat Patries en Miranda ons op de hoogte houden!

Darcy heel veel sterkte en Ollie heel veel beterschap, ik denk aan jullie!

Sorry dat ik verder niet reageer, ik maak het binnenkort goed met jullie ;)

Dikke knuffel voor iedereen

19. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.961
    823
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Darcy een hele dikke knuffel voor jullie drie.

Dikke kus

20. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.506
    36.462
    113
    Heeft er iemand al meer niews over Ollie? Ik denk alleen nog maar aan Darcy en haar man natuurlijk. Het is zo verschrikkelijk om je kindje in het ziekenhuis te zien en dan ook nog eens niet te weten wat er precies aan de hand is.

Deel Deze Pagina