ze smste gister dat ze misschien vandaag nog wel even online zou komen dus ik denk dat we het even af moeten wachten.
Hoi allemaal Tot nu toe heb ik nog niets van Darcy gehoord, en ik hoop echt van harte dat Ollie een goede nacht heeft gehad. Liefs X
Lieve, lieve meiden! Wat ben ik blij dat we weer thuis zijn - wat ben ik blij met júllie, met alle hartverwarmende berichtjes die jullie hier achter lieten, met de sms'jes, het bezoek van Miranda, ook namens Patries en jullie! Dank jullie wel. Dank jullie wel. We zijn weer thuis. Het is een slopende ervaring geweest... Na de stuip om 02:45 uur, vrijdagochtend, kreeg Ollie er nóg vijf. Letterlijk eentje bij de huisarts, op het moment dat hij de deur voor ons opendeed - en letterlijk eentje bij de kinderarts, die op het punt stond ons te ontslaan uit het ziekenhuis. Terwijl we uitleg kregen (ik was met een goede vriendin), sloeg Ollie aan het schokken en wég was ie. De 5e en 6e keer waren net zo afschuwelijk als de 1e - het waren grote stuipen, die lang aanhielden. Ollie kwam maar niet terug. Hij liet alles lopen, zat onder plas en poep, kreeg zuurstof, werd blauw - tot zover is dit het verloop van een normale koortsstuip, maar het bijkomen mag niet zo lang duren. 40-45 minuten, da's onwijs lang, ook om naar te kijken. Van elke stuip raakte Ollie meer en meer uitgeput, bij de laatste (en dit kent Noor wel) kreeg hij Valium om te ontspannen en hij kwam terug. Okay, hij was wél tot vanmorgen een beetje wappie ervan, maar toch! Omdat hij gisteren nog zo suf was en hoge koorts had, afgewisseld met lagere temperaturen, mocht Ollie niet naar huis tot vandaag. Zijn lijfje moest het eerst zelf doen, laten zien dat met paracetamol de koortspieken te hanteren zijn en de koorts gebruiken om zelf weer beter te worden. Een foto van gisteren voeg ik toe... en eentje van vanmorgen! Ik ben zó moe en voel vanalles door mijn lijf gieren. Ik ben thuis met mijn man, Ollie slaapt en het lijkt wel, alsof ik weer mezelf 'mag' zijn. Rustig aan doen dus. Nogmaals: zo lief, jullie medeleven. En Miranda: super dat je er was. Het knuffeltje van jou, Patries en de jochies staat bij zijn bedje
Ik ga later eens uitgebreid op jullie reageren, zag alweer vanalles in het voorbijgaan. Alleen alvast een virtuele knuffel voor MissX, die kun je goed gebruiken. Sterkte met alles en met thuis. Fijne zondag nog en liefs!
@ Darcy: Wat fijn om te lezen dat jullie weer thuis zijn Hopelijk nu weer wat rust in de tent Rustig aan jullie, ff bijkomen
Oh jee Darcy, lees het nu pas. Vreselijk om mee te maken. Ik hoop echt dat je dit nooit meer hoeft te zien, je mannetje zo aan het vechten. Bah! Wat is het nu geweest? Voel me wel schuldig nu, heb geschreven dat koortsstuipen op zich niet erg zijn maar als ik dit zo lees denk ik er wel heel anders over (hebben laatst lezing gehad van ha, vandaar de opmerking). Hoop dat niemand het me kwalijk neemt, was echt bedoeld voor geruststelling. Sterkte meid, een hele dikke knuffel! Liefs Anette
@Anette: welnee joh, een typische koortstuip is ook niet zo erg, hoewel naar om te zien. Dit wat Ollie meemaakte, noemden de kinderartsen a-typische of complexe stuipen, gezien de duur ervan. Ik vind het onwijs lief van je dat je me gerust wilde stellen, juist @Angela: yep, even bijkomen, jij weet ook hoe slopend ziekenhuizen kunnen zijn
Idd Darcy, daarom zeg ik het ook: Ff relaxen en bijkomen Voorlopig zul je thuis ook nog wel slecht slapen denk ik zo, omdat nu pas het verwerkingsproces in gang gaat komen nu je weer thuis bent en alles 'goed' zou moeten zijn
@Darcy: Hey meisje, Fijn te horen dat jullie weer thuis zijn na een paar hectische dagen. Wat een emotie zal er los gekomen zijn na al dat gebeuren met Ollie. Je gaat je toch je naarste dingen in je hoofd halen. Ik vind dat je er zo cool onder blijft, terwijl het zo'n gebeuren allemaal is. En die eerste foto van Ollie, jeetje ik heb helemaal tranen in mijn ogen. Hij ziet er ook echt ziekjes uit. Zo'n levendig ventje die we vorige week nog hebben gezien nu zo ziekies in bed. Gelukkig zijn jullie nu weer thuis en gaat het beter met Ollie. Hebben ze wel een verklaring voor Ollie zijn stuipen? Is er een mogelijkheid dat het opnieuw gebeurd? En zijn er mogelijkheden om het te voorkomen? Of is het gewoon bad luck en kan het ieder kindje overkomen? Meid geniet nu van je gezinnetje en probeer alles een beetje op een rijtje te zetten. En probeer zelf natuurlijk ook wat uit te rusten, want dit is niet niks wat je hebt mee gemaakt en dat moet je een plekje geven. Lieve meid heel veel sterte en dikke knuf voor jullie beide. Veel liefs, Patries
@Mobielfreak: nu besef ik me eigenlijk hoe hectisch het allemaal voor jullie is geweest toen Tim in het ziekenhuis lag. Jeetje meid jullie hebben echt veel door moeten maken. Gelukkig gaat het nu super met Tim en hebben jullie een gezond ventje om je heen. Verder alles goed met je zwangerschap? Nog erge last van je bekken? Veel liefs, Patries
@ Patries: Gelukkig vergeet je veel van de ellende snel als het langere tijd goed gaat Met de zwangerschap alles prima in orde Bekken nog steeds wel veel last van, maar komt ook door mezelf, toch naar de stad lopen etc voor een boodschap enzo.. Tja ik zal wel moeten ook zeker nu Dennis thuis zit met een Isschias in zijn rug
Hé Darcy! Wat ontzettend fijn te lezen dat jullie weer thuis zijn samen met Ollie. Die 1e foto van je mannetje is echt hartverscheurend, zó zielig en hulpeloos. Gelukkig ziet de 2e foto er beter uit! Maar zn herstel zal nog wel even duren, denk ik zo, voordat hij weer helemaal de oude is. Pff, ben er echt van geschrokken hoor! Hebben de artsen verder nog iets gezegd en moet je nog terugkomen voor controle? Voor nu, denk nu lekker aan je gezinnetje en aan jezelf, want dit zet je niet zomaar aan de kant! Jullie zullen alledrie wel helemaal op zijn van de afgelopen 2 nachten. Een héle dikke knuffel voor jullie allemaal! XXX Mobielfreak: Jij heb idd ook de nodige ziekenhuisbezoekjes afgelegd met Tim, maar gelukkig is jullie ventje weer helemaal opgeknapt. Jij begint ook al op te schieten met je zwangerschap hé! Jij kan echt beginnen met aftellen nu Liefs
Lieve Darcy en Ollie, Wat ben ik zo blij dat jullie weer thuis zijn. Ik had al een vermoeden omdat ik niets meer van jullie hoorde. ik ging er vanuit dat het een goed bericht was. Echt lief dat je de foto hebt geplaatst van Ollie's ontslag. Hij ziet er idd beetje beter uit dan de vorige dag toen ik bij jullie was. Heel logisch dat jij echt slopend moe bent van dit alles. Jij sliep al bijna de hele week slecht. Nu je man thuis is, hoop ik dat jij in de loop van de dagen beter gaat voelen. Vooral voor Ollie dat hij straks de oude weer mag worden! Dat is zekerr de prioriteit. Moet Ollie binnenkort terugkomen voor het onderzoek of niet? Ik zie dat Patries ook vragen heeft gesteld. Beantwoord ons later nog wel op terug als je aan toe bent. Als ik je was zou ik morgen niet gaan werken na dit gebeurtenis. Ga je dan toch naar London op 19 dec. a.s. met je school? Ik denk van niet, denk ik...het blijft moeilijk. Laat je emotie gewoon lekker gaan en een plekje geven na dit alles. Heerlijk dat jij nu niet alleen voor staat, want je man is er ook, echt top! Geen dank dat ik langs kwam (en ook namens Patries). Het deed mij heel erg goed om bij jou en Ollie komen en "luisterend" oor aanbieden. Ik ( de forum mama's ook) voel erg met jou mee... Doe er maar rustig aan... Liefs, Miranda X @ de rest: allemaal een fijne avond...
@ mobielfreak: je bent uitgerekend in februari, alleen ben ik de datum vergeten. Mijn beste vriendin, die in Houten woont waar ik afgelopen vrijdag daar ben geweest, is nu 31 weken zwanger en is op 10 februari 2009 uitgerekend. Ook spannend.
Darcy, Jeetje meid ik lees nu pas hoe erg het geweest is. IK hoop dat het nu stukken beter is en gelukkig gaat het nu beter. Ik hoop dat je dit nooit meer hoeft mee te maken. Dikke knuffel en rust lekker uit.
Darcy meid, wat fijn dat jullie weer thuis zijn! Wat zul je gesloopt zijn van alles! Ik hoop met heel mijn hart dat je dit nooit meer mee hoeft te maken, het moet hartverscheurend zijn je kleine man zo hulpeloos te zien... Hoop dat je het allemaal een plekje kunt gaan geven. Willen ze nog aanvullend onderzoek (EEG?) gaan doen of houden ze het hierbij? Dikke vette kus voor jou, je hebt supergoed gehandeld en ik ben onwijs trots op je dat je je zo goed staande hebt gehouden! Good on ya! Laat je emoties nu maar lekker de vrije loop, heb je ook nodig! xxx
Hoi Darcy, Pfoeh wat ongelooflijk schrikken zeg. Las net je bericht over Ollie. Heb je een pb gestuurd. Heel veel dikke knuffels voor jullie xxxx Sophie
Jee Sophie, alweer 37+! Wat is het snel gegaan! Hoe is het met jou en de kleine buikbeeb? En hoe is het met Sophie?