September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Zo ik kom ook nog even hier kijken tussen mijn kerstdrukte door...

Jeetje Darcy, wat lees ik nu allemaal, wat zul jij geschrokken zijn! Hopelijk gaat het snel weer beter met Ollie en valt het allemaal mee.
    Een heeeeele dikke knuffel van mij en Marissa voor jullie hoor!

Ik moet eerlijk zeggen dat ik door de berichten over Ollie, helemaal vergeten ben wat de rest geschreven had... nou ja jullie ook een knuffel van ons dan maar.

Ik ga weer snel verder anders komt het niet goed deze week.

Groetjes en ik hoop voor de kerst nog een keer te kunnen reageren, anders in ieder geval vast fijne kerstdagen jullie allemaal!

2. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hi allemaal,

Ollie is thuis bij papa na een onrustige nacht - hij heeft gisteravond ook op schoot zitten schreeuwen zonder tranen: "aaaaaaaah - aaaaaaaah" met grote ogen. We denken dat dit de naweeën zijn van een weekend lang vreemde mensen, apparaten en vooral het ziek zijn. Veel knuffels en rust dus, ik belde net (ja, moest werken :confused: ) en hoorde dat Ollie nu lekker sliep. De babyfoon staat aan.

@Sophie: jij krijgt al snel je tweede kindje, wat leuk! Hoe voel je je? Bijzonder hoe sommige septembermama's alweer mama worden en andere het probéren te worden ;)

@Miranda: ik had een klein groeps-smsje gestuurd, denk dat jij het niet hebt ontvangen toen we het ziekenhuis verlieten. Nogmaals tof dat je er was.

@Rootje: jij zult wel veel werk hebben met de feestdagen voor de deur. Ook fijne dagen gewenst!

Een boom staat nog niet bij ons thuis en de kerststemming zit er nog niet in, maar goed, da's niet zo belangrijk. Mijn man is morgen jarig en ik ga voor hem nog even 'uitpakken' met een saunabon en ontbijtje op bed van mij en Ollie. Het komt allemaal wel.

Fijne dag allemaal x

3. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.506
    36.462
    113
    @darcy: zo fijn dat Ollie weer lekker thuis is. Wel moeilijk dat je aan het werk moet zeker? Al ben je er wel heel eventjes uit en dat kan ook erg goed voor je zijn. Die eerste foto is echt te zielig. Wat een sneu moppie. Gelukkig is de 2e al een stuk beter. Succes nog!

Hier een ziek kereltje, straks even naar de ha, want hij heeft nu alweer 3 dagen ruim 39 graden koorts en grijpt steeds naar zijn oortjes.

Ik moest eigenlijk werken vandaag, maar had even een maitjes gestuurd dat ik niet kon komen ivm Jesper. Belt mijn baas net, dus ik schrok een beetje, normaal belt hij nooit. Hij belde om me te feliciteren haha! (ben vandaag 25 geworden!) en hij zei dat iedereen wel eens zieke kindjes heeft en dat dat er nou eenmaal bij hoort. Pheww.. Ik maak me ook altijd veel te druk.

@sophie: he? alweer over de 37 weken. Ben echt verbaasd, wat gaat de tijd snel zeg. Sterkte nog even met de laatste loodjes.

4. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Suus: GEFELICITEERD met je kwartje!!!!!!!!!! :)

5. Pris

Pris Fanatiek lid

@ Darcy. Ik heb pb gestuurd.

@ SUUS GEFELICITEERD!
    Ik ga bij dta soort dingen ook van t ergste uit :rolleyes:

@ All
    Terug van een super weekendje in Londen :whistle: :whistle:
    Hebben het erg leuk gehad daar (heen veel vertraging maar wel erg gelachen) Vrijdag lekker cultureel gedaan (incl rugzak :oops: ;) ) en zaterdag aan t shoppen geweest.
    Super gezellig gehad, veel gelachen, lekker gegeten, goed geslaagd met winkelen en gewoon heelmaal leuk en relaxed.
    Gisterenmiddag rond 15.00 uur weer op Schiphol.
    Nu helaas weer aan t werk.

Tot later.

6. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    @Suus: van harte gefeliciteerd, jonge blom :)

Ik ben thuis, de laatste uren niet lesgegeven - ging in mijn tussenuur naar de tandarts vanwege een gebroken kies en kreeg meteen verdovingen en een noodoplossing. Kan amper praten, laat staan Engels.

@Pris: heerlijk, wat heb je gekocht, vertel - vertel :D

7. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    @Lovewinnie: volgens mij krijg jij straks weer een echo... laat je even weten hoe het was?

8. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Darcy, auw! Maar zo krijg je engels met een accent.
    Fijn dat jullie thuis zijn en knuffel Ollie maar extra veel. Kunnen jullie allemaal wel gebruiken.

9. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.506
    36.462
    113
    @darcy: oei pijnlijk, ik ben heel bang voor de tandarts...

Hier een ziek kindje. Hij heeft een beginnende ooronsteking, spruw en zijn longetjes zitten vol. Hij is nu echt zo'n hangerig kindje.

10. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    Hey meiden,

@Darcy: wat een pech zeg, nu loop jij met kiespijn bah. Kan me voorstellen dat Ollie nog erg van slag is van het weekend. Hij heeft ook veel meegemaakt in een korte tijd. Knuffel hem maar lekker. En rust jij ook een beetje uit meid!

@Suus: Meid van harte met je verjaardag. Nog maar 25 jaartjes jong. :p
    Wat vervelend dat Jesper zo ziekies is. Fijn dat je baas zo aardig reageerde. Zo zie je maar, kan toch soms anders dan we denken. Verzorg je ventje maar lekker.

@Lovewinnie: hoe is het bij de echo geweest? Ben erg benieuwd. En wauw wat een mooi buikje al. Daar mag je trots op zijn. Kan me wel voorstellen dat het moeilijk te verbergen is, dat maakt nu niet meer uit. Na je echo, mag je. Leuk hoor.

@Sophie: Jeetje meid al weer 37 weken zwanger. Wauw wat gaat het snel. Nog even hen jullie hebben er een 2e bij. Spannend hoor. Hoe gaat het eigenlijk met je gezondheid? Wel lekker van je verlof aan het genieten?

@Pris: zo te lezen heb je een super weekend gehad. Heerlijk hoor. En lekker los gegaan met shoppen? Ben benieuwd wat je allemaal gekocht hebt.

@Rootje: Je zal het zeker wel druk hebben met de kerstdagen. Maar wel leuk denk ik. Kom je nog sneller in de kerstsfeer. Hoe gaat het met Marissa?

@Marsab: hoe gaat het nu met jou meid?

@Virginnie: van jou ook al een niets gehoord. Hoe gaat het met jou en Keld?

@all: weet je van wie ik al heel lang niets meer gehoord heb. Van Han hoe zal het met haar gaan? Ben erg benieuwd.

Hier gaat alles verder goed. Vandaag is de eerste dag dat ik me weer griepvrij voel. Eindelijk. Daarnaast nog wel heel moe en misselijk. En meiden jullie willen niet weten hoe hard mijn buik groeit :confused: Volgens Marc valt het wel mee, nou mooi niet. De meeste broeken zitten me te strak om mijn taille en heb dus geen riem om en soms zelfs een elastiekje om mijn knoop. Echt niet normaal. Met Jamie had ik rond deze tijd nog een ingevallen buikje, was toen 3kg afgevallen. Dat beloofd nog wat. :(

Marc is vanmiddag naar Dubai vertrokken t/m zaterdagochtend. Dus we moeten het even met z'n 2tjes redden. Ik hoop dat Jamie goed slaapt 's nachts (afgelopen nacht was weer een drama poeh). 's nachts ben ik echt mega misselijk en om dan mijn bed uit te moeten. Bah moet er nu al niet aan denken. We zullen het wel merken deze week.

Ik ga ff op de bank hangen en dan op tijd mijn bedje in.

Fijne avond allemaal.

Veel liefs, Patries

11. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Goedeavond meiden!

@ Darcy: dank voor je verlate SMSje ;) Denk dat Ollie nog last van de naweeën heeft. Hem veel knuffelen, veiligheid bieden en zeggen dat papa en mama bij hem zijn.

Enne grappig dat je man morgen jarig is, terwijl mijn vriend vorige week dinsdag jarig is, dus een week verschil.
    Hoe oud word je man? De mijne is net 31 geworden.

Beterschap met je gebroken kies!

Ohja ga je nog naar London op 19e?

@ Suus: lang zal ie leven, in de gloria, hiep hiep hoera! Lekker 25!
    Gefeliciteerd.
    Geef Jesper een beterschapsknuffel!

@ Sophie: Nog 3 weekjes te gaan mag je dan bevallen van de 2e! Ben wel benieuwd naar je buik(je)!

@ Pris: ik zag gisteren al bij wie wat waar op Hyves dat je ge-wel-dig hebt gehad in London. Je was ook zeker blij om weer thuis te zijn bij je mannetjes!

@ Han: ik sluit me ook aan bij Patries hoe het met haar eigenlijk gaat?

@ Patries: ik hoop dat jij vanavond lekker slaapt nu je man in Dubai zit.
    Fijn dat je wat beter voelt na de griep, op misselijkheid na...nog ff ben je ook van die vervelende periode af, daarna kan je lekker gaan voelen zonder misselijkheid en zo.

Gisteren heeft Matthew geslapen tot 08.00 uur, voor mij is wel luxe :oops: en overdag heeft hij nauwelijks niet geslapen. Pas na het eten 's avonds om 18.00 uur viel hij in slaap tot vanmorgen om 07.00 uur :confused:

Op het KDV vandaag heeft hij wel 3 uurtjes geslapen.
    Ben benieuwd of hij de volgende dag vroeg wakker wordt?

Ook vanavond om 20.00 uur vroeg ik Matthew: "wil je slapen". Hij gaat van de bank af en loopt naar de deur (van woonkamer naar de traphal) en wrijft de ogen. Die meneertje begrijpt goed en weet wat hij wilt! Ik deed hem slaapzak aan en dan zwaaide hij naar papa om te welterusten. Leuk he.

Jullie een fijne avond allemaal! X

12. gonzo

gonzo Actief lid

25 sep 2006
    254
    0
    0
    Hier ook weer eens berichtje van mij, is al weer veel te lang geleden.

@Suus - van harte gefeliciteerd! Wat ben je nog een jonkie, haha. En fijn te weten dat bazen af en toe ook iets normaals te melden hebben, haha. Beterschap met Jesper :cry:

@Darcy - Hoe is 't met Ollie, heeft hij goed geslapen vandaag en merk je al verbetering? Zo zielig he.....knuffel hem maar lekker! Ook nog kiespijn erbij...je hebt je deel nu wel gehad hoor.

@Marsab - snap je wel hoor. Je kan gelukkig hier alles van je afschrijven. Ik hoop dat t allemaal snel weer normaal is met je cyclus. Dikke knuffel

@Patries - goed om te horen dat je je echt zwanger voelt, uiteraard minder als je er last van hebt. Ik hoop voor je dat Jamie goed slaapt vanavond, dat kan je wel gebruiken nu.

@Sophie - lijkt wel of je de weken hebt doorgespoeld dat je nu al zover bent. Hoe gaat t allemaal?

@Pris - leuk hoor dat het zo geslaagd was in Londen. Af en toe toch fijn om eens lekker even te doen waar jezelf zin in hebt.

@Anoek - hoe is 't met je schouder, gaat t al wat beter?

@Lovewinnie - ben nieuwsgierig hoe de echo was, maar aan je buikje te zien groeit het goed daar binnen

@Virginie - hoe is t nu met Keld, is hij al wat opgeknapt? Hoe is 't met jou? Als je naar Zeeland komt wel laten weten, misschien kunnen we een keer afspreken?

Ik heb ook nog een nieuwtje - ik ben weer zwanger :) ! Totaal niet verwacht, ook niet mee bezig, maar wel een keer onvoorzichtig geweest. Ik voel me nu wel heel dubbel, aan de ene kant natuurlijk super blij, maar aan de andere kant zo bang dat het weer mis zal gaan. Ik moet natuurlijk positief blijven, maar dit is nu al de 6e zwangerschap en heb toch nog maar echt 1 lief klein mannetje rondlopen.... :(

13. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    jahoe de echo was weer perfect en durf nu eindelijk te genieten. de uk lag lekker te slapen en heeft zich 1 x omgedraait en sprong 2 x op en neer en gign weer verder slapen haha. was wel weer even leuk om te zien en ben helemaal verlieft. nog steeds denk ik zeker te weten dat het een jongen wordt. dit zegt mij gevoel en ook is de zwangerschap en het dragen en groeien van de buik totaal anders. we zullen zin ben met alles tevrede als het maar gezond te wereld mag komen. sinds 2 dagen ben ik supermisselijk enmoe was ik al eentijdje heel erg. verder gaat het top

darcy wat fijn dat alles goed gaat weer met je mannetje. verwen hem maar lekker.

suus beterschap voor je mannetje. als alicia ziek is blijf ik oook altijd lekker thuis met der en mijn baas doet daar gelukkig ook niet moeilijk over. enne een kwart eeuw oud haha gefeliciteerdje
    '
    pris, fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad. het is ook zon geweldige stad en zeker om te shoppe haha

wat gaat het zwanger zijn toh snel bij iedereen. ik schik er gewoon van hoe hard het gaat. sommieg hier moeten alweer bijna bevallen en ik zelf zit al op 1/4 haha

ben nu ff luieren en zo douchen en naar bed. ben echt doodop

oja en ff een foto plaatsen van onze baby

14. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    fotos staan in me album :) 4,2 cm groot van kontje tot hoofdje :) en het is echt een luilak net zijn vader haha

15. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ Gonzo: Gefeliciteerd meid ;)

16. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Gisteren weer een doorgekomen kies ontdekt bij Tim :D

Zo ziet zijn gebit er nu uit :

17. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Darcy: Jeetje meid, wat heb jij een pech, nu ook weer een stuk kies afgebroken. Hoe gaat het nu verder met je? En met Ollie? Is hij langzaamaan weer aan het opknappen? Nogmaals dikke knuf voor jullie!
    En om niet te vergeten natuurlijk, GEFELICITEERD met je man! Vond hij de saunabon leuk?

Pris: Wat ontzettend leuk dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad in London! Ben je nu helemaal klaar met al je kerstinkopen ;)

Gonzo: Wow meid, een voorzichtige felicitatie van mijn kant natuurlijk! Ik hoop zo voor je dat het ditkeer allemaal goed zit!

Lovewinnie: MOOIE ECHO! Heerlijk gevoel is dat weer hé als je je kleine uk zo ziet bewegen. Wij mogen morgen voor de pretecho, kan echt niet wachten :D

Mobielfreak: Tim heeft gewoon zn volledige melkgebit :confused: Wow, wat is je mannetje snel zeg! Kyra heeft pas 2 kiezen door ;) dus ze heeft nog even te gaan!

Suus: hoe gaat het met je kleine mannetje? Veel beterschap en dikke knuf! En alsnog van harte gefeliciteerd meid!

All: Hier gaat alles eigenlijk prima! Kyra is nog steeds erg ondeugend, maar ook ontzettend lief! Ze is echt een ouwe kroelkous, heerlijk!
    Voor de rest moet ik alleen nog vandaag en donderdag werken en dan heb ik lekker 2 weken kerstvakantie, JIHA!
    Kreeg vanochtend een berichtje van de HEMA dat mijn kerstkaarten zijn verwerkt, dus ik verwacht ze morgen of donderdag in huis. Ben erg benieuwd hoe ze zijn geworden! :rolleyes:

Fijne dag allemaal! -X-

18. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Gonzo gefeliciteerd, ik begrijp je angst maar duim heel hard voor je dat alles goed blijft gaan. Dikke knuf

Mobielfreak, dat is al een hele mond vol tanden. Hier nog een tandloos mondje..

Lovewinnie, gefeliciteerd met je goede echo, superleuk!

Gonzo, je vroeg naar mijn schouder, dat gaat nog
    niet zo best. Ben bezig met revalidatietherapie maar is vrij zwaar. Ik werk op dit moment halve dagen en heb ouderschapsverlof aangevraagd om zo een beetje rust in te bouwen. Volgens de therapeuten is deze reactie volkomen normaal en zal de pijn over een paar weken wel af moeten nemen, als dat niet zo is is ook deze therapie niet zo geschikt. Ik blijf goede hoop houden. Ook de gesprekken met maatschappelijk werk doen me erg goed. Heb vandaag weer een afspraak. Even mijn hart luchten.
    Lief dat je ernaar vraagt.

Suus, alsnog gefeliciteerd. Fijne dag gehad?

Ik ga even opruimen, Sarah had ene stuk banaan te pakken en liet niet meer los. Het meeste is in haar mond beland maar de vloer heeft ook meegegeten, haha.

19. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Sophie: Wow, 37+ weken zwanger! Het aftellen kan nu echt gaan beginnen voor jou! Hoe gaat het voor de rest met je?

Anoek: Ik zie dat Sarah vandaag precies 10 maanden oud is! :D

20. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Matthew heeft nog geen volledige melkgebit, ik mis nog 4 hoektanden en 4 grote kiezen helemaal achterin.
    Hij heeft dus nu 8 tanden en 4 kiezen.

@ gonzo: gefeliciteerd en snap wel dat je voorzichtig bent...

@ Darcy: gefeliciteerd met je man! En heeft Ollie vannacht goed geslapen? En heb je je slaap beetje ingehaald?

Deel Deze Pagina