September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pris

Pris Fanatiek lid

GOEDEMORGEN ALL!

Gisteren met Tygo naar de dokter gweest dus.
    Blijkt dat zijn amandelen op dit moment zo groot zijn dat zijn keel erg dicht is :( Hierdoor dus ook minder eten en gelukkig nu iets meer drinken. Ook bij zijn oor zag ze rrod randje.
    Even goed in de gaten blijven houden en als de koorts aan blijft houden (was gisterenavond al minder) toch weer contact opnemen.
    Weet niet wat zijn tempo nu is. Heb hem bij mijn moeder gebracht en zij zou hem even temperaturen, zo maar ff bellen.
    Hij hoest nog wel als een grote volwassen kerel, jeetje zo zielig zeg.
    Maar ja hopen dat hij snel weer helemaal de oude is!

@ Saskia Ik zag het ook! haha

@ Lovewinnie Jeetje wat loopt Alicia al veel dan zeg....Hier een beetje achter de babywalker haha. Knap van haar zeg!

Succes met de ontmoeting van t weekend. Zal idd erg apart worden!
    Een oud collega van mij was ook helemaal teleurgesteld dat ze een jongentje kreeg....Snap ik echt niet.
    Nu heeft ze wel een meisje erbij en die is duidelijk favoriet.
    Toen ik zwanger was maakte het me echt niet ui!

@ Jennifer hoe was t bij de ha?
    Hoop dat alles ok is! Drinken is erg belangrijk en was nl al donderdag.
    Laat je even iets weten!?

@ Virginie. Zielig zeg dat Keld steeds zo verkouden is!

@ Maart Hoe was t bij de Primark?
    Ik heb begrepen dat t (nog) voornamelijk basics zijn. Ben benieuwd of je bent geslaagd!

@ Joyce. Leuk zeg dat jullie die kleine zo hebben gezien!
    Plaats je de foto's nog even!

@ Suus. Goed zeg van Jesper!
    Deed hij al lang achter de babywalker enz lopen of niet?

@ Patries. Leuk zeg de dierentuin in Emmen!
    Ben jaren geleden een keer geweest en vond t een erg mooie dierentuin!
    Leuk idee en ik ga duimen voor jullie dat t mooi weer wordt!
    En nee nog steeds geen boom...wilde t gisterenavond eindelijk gaan doen, spullen naar beneden gehaald en toen de hele avond met Tygo bezig geweest. Vanavond maar weer een poging....voor de kerst staat ie in ieder geval :D

@ Marsab. Wat een leuke sport zeg!
    Hoe was t kerstgebeuren op school? Klonk erg leuk allemaal!

@Miranda en bij jou op t werk? Ook gelukt?

@ Darcy. HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL veeeeeeeeeeeeeeeeeel plezier in Londen!
    Weet niet precies mer wanneer je ging maar dacht vandaag.
    Have fun & enjoy!

2. Pris

Pris Fanatiek lid

Geen koorts meer :D

3. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Pris, ik vond het best tegen vallen. Ik had er meer van verwacht :(. Heb wel een truitje en een skinnyjeans gekocht samen voor 21 euro :D.

Ik vind het geen H&M kwaliteit, Primark is minder. voor de kids had je echt helemaal niks.

4. Pris

Pris Fanatiek lid

@ Maart.
    Kinderen heb ik niet echt naar gekeken in Londen.
    De kwaliteit van de spullen in londen vond ik niet tegenvallen, denk ook niet dat het dan zo'n grote keten was geworden. Bij de H&M vind ik t ook niet altijd alles.
    Eerste spullen zijn nu gedragen en gewassen ben benieuwd hoe t er na een paar keer wassen uitziet :D nu nog goed haha.
    Iig wel iets gekocht en niet voor niets gegaan!

5. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Pris, Ik denk dat Primark in UK veel leukere spullen en ook veel meer heeft. Hier hebben ze niet veel. Als je hier goed kijk kan je wel iets leuks vinden. Maar het is inderdaad heel goedkoop.

6. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.509
    36.469
    113
    @pris: hij liep sinds zijn verjaardag achter de babywalker en al sinds 10 maanden aan tafel en de bank enz. Hij neemt er uitgebreid de tijd voor zeg maar haha.

7. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Pff, meiden ff echoberichtje!

Wat een nacht heb ik achter de rug. Kyra werd om 01.00u huilend wakker en had dus heel haar bedje onder gespuugd, zó zielig. Dus alles eraf gehaald en ik bad uitgespoeld, ook Kyra moest een wasbeurt krijgen en daarna lekker bij mij in bed genomen. Daar heeft ze nog eens 2x flink gespuugd, maar gelukkig had ik handdoeken in mn bed gelegd, dus de schade viel mee. Dave had nachtdienst, dus stond er helemaal alleen voor, nou dan kom je toch echt wel handen tekort hoor... :cry:
    Daarna heeft ze wel een paar uurtjes geslapen, maar zodra ik haar plat lag begon het weer, dus ik moest haar echt half zittend laten slapen, dus ik heb geen oog dicht gedaan, *gaap*!
    Nu dus druk aan de was, want er is behoorlijk wat vies geworden.
    Ze ligt nu alweer een uurtje te slapen, dus ze is echt niet lekker, zó zielig.

De foto's houden jullie dus nog tegoed, want heb nog geen tijd gehad ze te scannen :rolleyes:

Darcy: Weet niet of je het nog lees, maar héél véél plezier in London, zal je vast goed doen. Geniet er lekker van meid!

Pris: Gelukkig meid dat Tygo koortsvrij is! Drinkt hij inmiddels ook alweer wat? Dikke knuf voor je mannetje!

8. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    @Jennifer: wat naar om te horen van je meissie :( Laat je even weten wat de dokter ervan vond? En hoe nu verder?

@Pris: misschien moet jij eens met Maart afspreken in Rotterdam, samen naar de winkel-waarvan-de-naam-niet-gezegd-moet-worden :)

@Joyce: wat gaaf :D Benieuwd naar je beebje was je al, maar zo'n pretecho maakt het allemaal nét iets intenser qua beleving, nietwaar?

@Miranda: wij gaan ook zelf koken (kerstavond, voor onze moeders.) Weet nog niet wat... ideetjes?

@Virginnie: ging me al afvragen hoe het met je gaat. Krijg je nog wat vrije dagen dit jaar?

Hoe zou het met Han, Brigitte, Pomme e.a. zijn... ben ik ook benieuwd naar.

Kerstgala was leuk, ik was ingeroosterd van 19 tot 20 uur (hal, surveilleren), maar heb gezellig van 18 tot 20 uur drankjes staan inschenken.

De leerlingen kwamen in galajurken en pakken (vooral de Turkse leerlingen, zúlke mooie kleding!), een enkeling in onooglijk joggingpak met mp3-tasje (jongens.) Een enkel meisje was haar rok vergeten en had een riem aan, zó kort was de outfit :confused: :)

De docenten droegen smoking of lange jurk (ik kreeg veel complimentjes, draag normaal jeans en colletjes.)

Enfin, veel muziek, veel hormonen, heen en weer geloop (met z'n 15-en naar de wc) en een hoop geschreeuw, geduw en 'ziet ze mij, ziet hij mij' gedrag. De ingehuurde DJ pakte na 15 minuten draaien woest zijn muziek in, want de jongens van de afdeling Techniek verstoorden zijn werk met hun keiharde techno op hun draaitafeltje.

Geen noemenswaardige perikelen, het was een typisch galafeestje :)

9. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hè? Wat irritant is dit :( Heb ik een antwoord gepost, blijkt er nóg een pagina te zijn die ik niet gelezen heb. Hoe kan dat :(

@Pris: dus wilde ik je even zeggen dat ik het zielig vind dat je kind zo ziek is/was en dat ik hoop dat het snel beter gaat.

@Joyce: hoe is het met Kyra nu?

@Gonzo: ik duim voor een mooie echo bij jou, binnenkort!

@Suus: ik was sowieso vergeten net om je te feliciteren met je wandelkind :) Tja, binnen een paar weken kan het opeens hardlopen zijn (voor jou dan, want hij gaat overal heen en jij moet volgen :) )

@Londen: ja, vannacht om 01:00 uur ga ik met 80 leerlingen en 9 docenten de bus in. Ollie gaat sinds gisteren goed, is op het kdv geweest en had het er heerlijk naar zijn zin. Hij lachte alleen maar en had er goed gespeeld, gegeten, etc.
    Op het CB vanmorgen bleek Ollie 79 cm te zijn en 11,560 kg. Hij krijgt op 2 januari zijn BMR-prikken, eerst even helemaal bijkomen van de ellende van vorige week.

10. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Hierbij de 1e foto's van onze pretecho! :D

11. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    2 voetjes, zó schattig!

12. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Gezichtje met een armpje ervoor :D

13. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Zijkant van het gezichtje, hier zie je heel duidelijk de contouren van het gezicht!

14. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Zó, dit waren de mooiste kliekjes van onze pretecho. Ik heb 12 foto's :confused: meegekregen, dus ik ben helemaal happy!
    We hebben er ook een mooie dvd bij gekregen, dus ik ga zeker nog een paar keer nagenieten! :D

Als laatste foto zal ik onze kerstkaart plaatsen die we dit jaar aan iedereen hebben gestuurd ;)
    Dan hou ik hierna weer op met spammen, ok?! ;)

15. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Gelukkig gaat het met Kyra stukken beter. Ze heeft vandaag niet meer gespuugd, heeft goed gegeten, maar wel minder dan normaal. Heb een beetje voorzichtig gedaan met eten, want haar maagje zal echt wel van slag zijn.
    Ze lag vanavond half 7 in bed en heb haar tot nu toe niet meer gehoord. Hopelijk gaan we een betere nacht tegemoet dan afgelopen nacht.
    Gelukkig ligt alles weer schoon in de kast, dus mocht het nodig zijn, grijp ik in ieder geval niet mis...

Darcy: Dus je hebt een leuke galafeest gehad? Leuk dat je zoveel complimenten kreeg over je outfit! En wat fijn dat Ollie weer bijna de oude is en het ook weer goed heeft gedaan op het kdv. Ga je toch met een geruster hart naar London, ja toch! Nogmaals veel plezier en vooral... shop zé!

Jennifer: Hoe gaat het nu met je meisje? Dikke knuf!

Patries: Wat leuk zeg de dierentuin in Emmen! Daar gaan jullie vast en zeker van genieten.

Ik kreeg gisteren van mijn nagelstyliste deze site door: www.hollebolleboom.nl. Dit is dus een speel- en zwemparadijs in één. Ik vind het er erg leuk uitzien en misschien dat wij er van de week wel een keer naar toe gaan.
    Hebben jullie voor de rest nog leuke tips om leuke dagjes uit te gaan met onze kids? Af en toe vindt ik het best moeilijk wat leuks te verzinnen... :rolleyes:

16. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    joyce, wat een gave echofoto's, echt heel mooi en die voetjes *smelt*

Suus, lopen, super. Jesper heeft gewoon gedacht, haha, dat kan ik altijd nog, even lekker kruipen want dan kom ik ook wel op de plaats van bestemming, en gelijk heeft ie!

Ik ga vanavond uit. Vriendje heeft met het werk indrinken van de kerst (in de wegenbouw hebben ze overal een drinkreden voor). Aangezien hij uitvoerder is krijgt hij naar mate de avond vordert en een aantal mensen teveel alcohol steedes gezeur over het werk en dat is het moment dat wij samen verder gaan, is altijd supergezellig. Sarah is bij mijn ouders.
    Dus.......even make-upje op en gaan!

17. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    @Anette: veel plezier vanavond :D

@Joyce: de baby lijkt een beetje op...Kyra! Wauw, wat een heldere, mooie foto's. Ook hier iemand die smelt... ik hoop snel weer te zwanger te mogen raken, helemaal als ik dit zie :)

18. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    @Patries: dankjewel voor je smsje :)

De weekendtas is gepakt, ik ga zo douchen en me omkleden en rond 23:30 uur richting bus. Mijn man is even naar zijn team, belangrijke dartwedstrijd vanavond - hij lost me straks hier af ;)

Ga mijn zoon wel missen, hoor :( Voor het eerst 3 nachten zonder hem...

Dusss... fijn weekend iedereen en ik vertel maandag hoe het is geweest!

19. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Suus/Darcy: Ik smelt ook elke keer weer bij het kijken van de foto's!
    Ben zó trots!

Darcy: Ik duim zo hard voor je dat je ook maar snel zwanger mag worden, want het is en blijft prachtig! :D

Suus: Veel plezier vanavond meid, lekker even een avondje uit, heerlijk! Geniet ervan!

20. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Joyce: supermooie echofoto's echt prachtig gewoon! En de kaart is fantastisch!

Darcy: supergenieten meid! Enjoy!

All: hier beetje druk met veel leuke dingen maar denk wel aan jullie hoor en lees mee, maar niet altijd tijd om te posten, gauw meer ;)
    xxxx

Deel Deze Pagina