September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    o en Joyce, dat hollebolleboom ziet er geweldig uit zeg!
    Denk zomaar dat wij daar ook weleens een bezoekje aan zullen gaan brengen het komende jaar!

2. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Darcy: als je het hier niet meer leest, toch wens ik je alvast een fijne weekend in London, begrijpelijk als je Ollie 3 dagen moet missen. voor je het weet ben je al zo weer thuis!
    Kortom...ga gewoon vooral lekker genieten daaro!

@ Joyce; fijn dat Kyra beter gaat en wat een mooie pretecho! Het wordt toch een meisje?

@ Jennifer: beterschap met je meisje.

@ Patries; ik las het vandaag op het nieuws dat de dierentuim Emmen gaat verhuizen :confused: Maar toch leuk dat jullie eerst naar de dierentuin in Emmen gaan en ook lekker weekendje! Geniet ervan!

Hier heb ik 'n koortslip, dus herpes bekkie :confused: :(
    Niksie aan doen, alleen weet ik dat ik Matthew niet mag kussen :cry:
    Als het maar voor de kerst over gaat.

enne ik hoop op zondag ongesteld worden, want het is bijna 21 dagen geleden dat de spiraal bij me is verwijderd, en ga ervanuit naar mijn oude cyclus van toen. Ik merk wel aan de krampjes aan mijn beide eierstokken...hoop dat ik gelijk heb!

Iedereen een fijne avond!

3. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Darcy, heel veel plezier in Londen, kijk en shop ze.

4. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@miranda: heel de dierentuin verhuizen?
    ben benieuwd!

hier trouwens uiteindelijk ook een zieke beeb
    maarja.. was ook al beetje aangekondigd met de bmr-prik een week geleden
    toevallig slaapt ze net vandaag bij oma en opa..
    en toen ze wegging was ze wel blij en vrolijk... maar wel slecht slapen
    dus had voor de zekerheid wat paracetamol in de tas gestopt
    en krijg net telefoontje dat alles goed gaat.. en ze dr nu voor de 2e keer in bed gestopt hebben.. MET zetpil dus :)
    maar deze keer slaapt ze wel dus tja.. wij gaan toch maar gewoon uit vanavond
    (al zou ik in staat zijn om dr nu nog op te halen.. maarja ze slaapt nu tenminste... dat is beter dan dat we haar ophalen denk ik dan

morgen weer visite... met speelmaatje voor anne
    ben benieuwd hoe dat gaat

verder heir voornamelijk erg druk.. jullie merken het vast ook want ik ben weinig online
    slaap letterlijk halve dagen
    (elke vrije dag die ik heb... nu al tot 1 uur en dan maakt job me wakker)
    en verder druk met vakantiestress :)
    fijne stress is dat :)

5. Pris

Pris Fanatiek lid

Goedemorgen ALL!

WAt is t rustig hier :( Iedereen druk met de laatste kerstinkopen?!

Joyce wat een mooie echo zeg!
    ZIet er leuk uit dat hollebolleboom. Ik ken het niet maar heb de link even bij mijn favorieten gezet.
    Leuke kaart!

@ Saskia. Is het verder goed gegaan vanacht of nog niets gehoord?
    Veel plezier vanmiddag!

@ Miranda Lastig zo'n koortslip...en erug moeilijk om die kleine geen kusjes te mogen geven!

@ Darcy Je bent alweer bijna thuis :confused:
    Gaat snel he? Heb je Ollie erg gemist?

@ Anoek heb je t leuk gehad?

Tygo is nog steeds niet beter :( Nog steeds hoesten als een grote vent en koorts. Als t morgen nog zo is moeten we ws weer naar de dokter.
    Op zich is hij wel gezellig overdag. Gelukkig.
    Wel is hij 's avonds en vanacht in de weer.....was om 0700 uur alweer wakker, melk gegeven, gespeeld en hij ligt nu alweer een kwartiertje boven.
    Straks kijken of we wat kerstfoto's kunnen maken :D Beetje last minute maar maakt niet uit :(

Fijne zondag!
    Liefs Pris

6. Pris

Pris Fanatiek lid

Groot nieuws!

Onze kerstboom staat :D :D :D :D :D

7. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    @ darcy: veel plezier in londen (sorry beetje laat)! We verwachten natuurlijk een uitgebreid verslag, dat begrijp je natuurlijk wel he! hihi

@ joyce: wauw, wat een mooie en duidelijke echo foto's! super! :D

@ pris: hihi, leuk hoor de kerstboom! En kan Tygo er vanaf blijven?

@ virginie: lekker rustig aan doen meid, wij gaan nergens heen! ;)

@ miranda: balen he, zo'n koortslip! Ik heb er ook heel vaak last van. Het lijkt niet mooi en je moet idd erg oppassen...Bah! Hopelijk is hij snel weg!

@ Saskia: hoe is het vannacht gegaan met je meisie Anne?

@ anoek: hoe was je avondje uit?

@ noor: jouw meisje heeft nou ook lekker 2 weken vakantie he! Is wel gezellig, maar ook wel weer zwaar of niet? 2 weken de volle aandacht geven aan 3 kleine kindjes?

8. Pris

Pris Fanatiek lid

@ Marsab. Tygo kijkt niet eens naar de boom haha.
    Geeft er totaal niets om.

Bij mijn moeder liggen er al cadeaus onder maar ook daar kijkt ie niet naar :D

En bij jullie?
    En hoe staat t met de verkoop van je huis?

9. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Pris, dat ie de boom laat staan, oke, maar die kado's...... wacht maar tot ie het doorheeft, haha

Avondje uit was gezellig, vriend had te veel alcohol op en heeft gisteren zo ongeveer de hele dag suf op de bank gelegen.
    Ik moet zeggen dat het echt af en toe lekker is om weer even uit te gaan. Lekker kletsen met iedereen. Op nieuwjaarsdag gaan we weer dus.....

Ik ben an de kook voor Sarah dus ik ga even kijken of de wortels al koken. Kan ik weer een voorraad maken voor in de vriezer.
    ZOu het fijn vinden als ze met de pot mee kan eten maar ze eet om 16.30 en wij dus niet. Lastig vind ik dat. Ze zit wel bij ons aan tafel als wij eten en gisteren heeft ze nog een paar gebakken aardappels op. Helemaal trots want dat was wat er op mama's bord lag en dat is me toch interessant

10. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ marsab: gelukkig ben ik niet de enige met dat koortslip, het komt bij me gemiddeld 1 keer per jaar voor, ja niets aan te doen.

@ Pris: leuk dat je eindelijk een boompje hebt :)

@ Darcy: je komt vandaag weer thuis en hoop dat het naar je zin hebt gehad. Ollie is zeker blij je weer te zien!

Enne we hebben gisteren nieuwe pc gehaald :) en wel wennen met nieuwe windows viesta.

11. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek

dat is ook een goed begin van je en ik heb nog nooit eten gemaakt en laten invriezen voor matthew. Hij heeft veel te lang uit de potjes gegeten :oops: gemakzuchtig...sinds een maand eet hij eindelijk met ons mee wat we hebben gekookt. Mocht hij niet lekker vinden hem altijd een boterham aanbieden als alternatief. Zolang Matthew zelf wilt eten is het prima, anders gaat hij niet eten. Lekker zo'n eigen willetjes met zoiets van: selluf doen!

12. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@annette: gezellig is dat he :)
    hier kook ik nog regelmatig apart voor anne
    alsin... als wij iets eten waar iets van over blijft gaat dat de vriezer in..
    voor oma, voor onderweg.. voor bij andere mensen thuis
    maar thuis eet ze nu denk zo'n 3 van de 4 keer met ons mee
    en van die 3... zijn er 2 dat ze helemaal niet eet omdat ze te moe is.. dan krijgt ze nog een papfles savonds laat

@anne: niets ehoordmeer.. dus ik ga er vanuit dat het goed ging
    ze had zetpilletje gekregen en meestal slaapt ze dan wel
    hoop dat ze nu weer beter is...

@kerstboom; ook hier weinig aandacht voor de kerstboom
    maar de kadootjes leg ik er ngo maar even niet onder want dat snapt ze na al die sinterklaasavondjes/middagjes dondersgoed :)

13. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Zo wij hebben gisteren eindelijk eens traphekjes gehaald, alleen krijgen 'm nu boven niet gemonteerd omdat er een gipsplaatmuur zit :( Erg lastig allemaal, dus nog even bededenken hoe we het dan op gaan hangen..

Hier zit Tim dus wel steeds aan de kerstboom :eek: in het begin bleef hij er wel vanaf als we eh eh zeiden of nee dat mag niet, maar nu? kijtk 'ie je aan met zo'n ondeugende kop van: Kijk eens? Ik doe het lekker toch :eek: :) Nou ja de boom staat nog is nog niet omgevallen gelukkig want dan zijn de ballen ook kapot, is het restant ballen van vorig jaar..

Gisteren ook eindelijk behang uitgekozen voor de babykamer, hadden echt onwijs leuk behang gezien, maar dat werd wel erg duur :( Dus nu maar wat anders bedacht en gehaald..

Straks even de stad in in Rotterdam denk ik, Dennis is vertrokken richting Eindhoven voor de wedstrijd: Psv - Feyenoord. Dus heb ik even de tijd alleen met Tim en kan ik misschien weer eens op me gemakje bij de prenatal kijken en misschien een kraampakket scoren ;)

Verder heb ik een heel druk beebje in me buik zitten, is de hele dag door aan het draaien en doen in me buik, het is een echte wiebelkont heb ik het idee..

14. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.506
    36.467
    113
    Hee meiden,

Even een egoberichtje, maar ik heb net een testje gedaan! Zit nog 3 dagen voor mijn nod en was niet met ochtendurine, maar toch een (licht) duidelijk roze 2e streepje!

Het was met een matcare test. Heeft een van jullie hier ervaring mee of ervaring met voor nod testen?
    Probeer nog niet blij te zijn omdat ik nog 3 dagen voor nod zit, maar vind het wel erg spannend.

Zou ook wel grappig zijn als ik echt zwanger zou zijn, dan ben ik 4 dagen later uitgerekend als bij Jesper.

Sorry, ga straks even reageren. Probeer een foto te maken van die test, maar lukt me maar niet, de hele foto blijft vaag.

15. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    hoi ben ik ook weer een keer.

mobielfriek: een echte wiebelkont in je buik, dan denk ik dat je een meisje krijgt haha.

kerstboom: zowel alicia als de kat vinden hem geweldig en er rollen nog wel is wat ballen over de grond. erg leuk is het niet maar op de een of andere manier snapt ze niet dat als ik de ene keer nee zeg dat dat betekend dat het de volgende keer ook niet mag. nou ja zit hier dus heel de dag nee te roepen en straf te geven en ze lacht me gewoon uit. ik moet dan echt me lach proberen in de houden. dit doet ze ook met andere dingen hoor die niet mogen. lachen tot ik moet lachen

kadotjes heb ik op de kast liggen en zit er heel de tijd naar te wijzen haha. tie tie tie haha en natuurlijk krijgt ze die niet en dan is het weer dramme maar al snel heeftze door dat het niet werkt en probeerd het later bij papa. nu had ik nog een stukje papier over en hadeen popje van der zelf ingepakt. o wat fantastisch was dat haha en was echt appe trots op het kado wat al 6 maanden in de kast ligt

appart koken pff dat doe ik niet hoor. ze wacht maar gewoon met eten haha. in het begin at ze ook vrij vroeg maar sinds ze met de pot mee eet eet ze gewoon me ons mee tussen 5 en 6 uur. ze krijgt om 3 uur een stuk fruit of een koekje en houdt het dan netvol. ze eet alles mee van aardappels tot gekruide roti en surinaams eten. ze eethet ook allemaal lekker zelf en doet dat erg goed

marsab: aan je pendels te zien wordt het nog spannend deze maand :). alicia is gemaakt met oud en nieuw (had toen me eisprong) en dat zou voor jou ook een mooie datum zijn als je zit met de maand december en januari haha. succes :)

ben weer opruimen want dochter lief kanin een uur tijd het huis er uit laten zien alsof er een bom is ontploft. ben nu al dood op en moet nog heel de dag.

vanmiddag gaan we de oma van ferdi ontmoeten. zowel voor ferdi als mijn dus de 1e keer. ze komt helemaal vanuit turkijen en dat met der 84 :)

16. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    oei spannend. ik zelf ben altijd positief geweest over de testjes maar heb toch 1x vals positief gehad. ja of het echt als was weet ik natuurlijk niet maarandere testen zeiden toen negatief en wed ook toen gewoon ongesteld. de dipstick en dat ding wat je in je urine straal moet houden heben nog nooit vals positief gegeven maar de cassete wel dus 1 x

duim voor je dat het positief is. alsje de flits uitzet heb je meer kans dat de foto slaagt. ook in het negatief zetten maakt het streepje sneller zichtbaar op de foto

17. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ Suus: Ik heb er geen ervaring mee, maar wil toch al wel een voorzichtige felicitatie jouw kant uit sturen, want een streepje krijg je alleen als het HCG hormoon in je lijf zit ;)

18. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik spiekte ff in je album of daar de foto al in stond en toen zag ik dat je in 2006 op de zelfde datum een positieve test had haha. zou wel ergleuk zijn en appart

19. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.506
    36.467
    113
    @lovewinnie: haha, ja ik heb nu dus precies hetzelfde streepje als 2 jaar geleden, alleen nu op een dipstick. Het zou wel erg bijzonder zijn.

Ik wacht nog maar gewoon even af. Ik haal vanmiddag even een kruidvattestje op en dan test ik morgen gewoon weer. Kijken wat er dan gebeurt. Ze zeggen dat die van kruidvat wel gevoelig zijn, dus we zullen zien.

@eten: jesper eet eigenlijk altijd gewoon met ons mee. Heel soms dat hij een potje krijgt, maar over het algemeen eet hij alles wel.

@mobielfreak: durf eerlijk gezegd nog niet echt blij te zijn, het is nog erg vroeg en maar 1 testje gedaan. Hier ook een gedoe met het traphekje, wat een ontzettende ondingen zijn dat zeg. Haha, een wiebelkontje. Ik ben wel heel nieuwsgierig hoor.

20. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Suus, Ik had bij Yasmine ook 3 dagen van te voren getest omdat ik gewoon het gevoel had dat ik zwanger was. Ik had toen ook een lichte streep. Ik was wel zwanger.

Deel Deze Pagina