September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.510
    36.471
    113
    Jesper heeft laatst ook honing gehad door zijn thee. Het mag nog niet voor 1 jaar ivm bacterien, maar nu moet het wel kunnen hoor.

Trouwens gaat Tygo niet naar een creche ofzo dan? |Want ze gaan toch meestal niet naar de creche en peuterspeelzaal?

Meiden, bedankt voor alle (voorzichtige) felicitaties! Vanochtend weer getest (haha, ik blijf maar bezig) en gelukkig weer posi.

@darcy: fijn dat je een leuke tijd in Londen hebt gehad! Maar vast ook wel weer fijn om Ollie weer te zien.

@marsab: spannend! Ze komen heus niet voor niets een 2e keer kijken. Succes!

@maart: zo lang je moeder? Oe, kan me voorstellen dat je haar mist. Het zal ook wel even lekker bijkomen zijn zeker, even uitslapen, rustig aan doen.

@lovewinnie: voel je de kleine nu al? wat super!

2. Pris

Pris Fanatiek lid

Jij bent gewoon harstikke zwanger Suus! :D :D

Nee Tygo gaat niet naar een kdv / creche.
    Hij is twee dagen bij mijn moeder en de rest thuis.
    Ik wil wel dat ie naar een psz gaat hoor maar denk niet gelijk als ie 2 wordt.

We gaan vanavond honing proberen!

3. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.510
    36.471
    113
    Haha, ik begin zelf steeds meer te geloven dat ik zwanger ben. Als ik morgen weer posi test (dan is het mijn nod) maak ik een banner aan.

Oh, ik was er eigenlijk gewoon vanuit gegaan dat Tygo naar de creche ging omdat jij ook werk. (dom dom van me.) En als jij 2 jaar nog wat te vroeg vind, wacht je toch gewoon wat langer.

4. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ Verhaal zwagertje: Stap ik net thuis de deur uit om naar de Intertoys te gaan om voor de kids nog een cadeautje te kopen zie ik dus me zwagertje en zijn vriendin lopen :confused: Denk, fiets ik de andere kant wel op hoef ik ze niet voorbij, kom ik ze op een ander punt weer tegen :( Heb mijn blik maar op oneindig gezet en ben hard doorgefietst :) Me zwagertje is van een dun iel mannetje nu veranderd in een klein dik propje, geen gezicht eigenlijk maar ja..

Nog zoiets aparts, staan gisteren te kletsen met de buurman over ruimte tekort in huis en het missen van een berging. Hadden zelf zoiets van: er moet een vliering zijn in dit huis, maar waar? Op wat Tim zijn nieuwe kamer moet worden is wel een raampje in het plafond, maar we hadden er nooit achter gekeken ofzo. Dus vandaag een trap gepakt en een bouwlamp en die glasplaat op zij geschoven en ja hoor een vliering zo verschrikkelijk groot! Ligt een hoop bende van vorige bewoners, maar we kunnen er niet op omdat de trap te klein is, hadden de klossen van ons bed al onder de trap gezet zodat we al wat hoger stonden :) De buurman had ons al een vlieringtrap aangeboden voor als we een vliering zouden hebben, dus die moeten we dan maar eens vragen aan hem zodat we eens echt goed kunnen kijken daar ;) Zou wel ideaal zijn dit alles, paar planken op de balken schroeven en dan kunnen we alle dozen eens wegruimen waar bende in zit die we moeten bewaren, maar wat nu mega in de weg staat op onze slaapkamer :D

5. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Ik wil typen, maar Ollie sloeg op mijn toetsenbord. Nu kan ik geen apestaartje maken of andere leestekens. Ze zitten op andere plaatsen nu hoe kan dat en wat moet ik doen om het ongedaan te maken

6. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Nou, ik weet het niet, hoor :( Ik ben even mijn mail gaan checken, me hier uitgemeld en nu doet alles het weer... vaag...

@Suus: voel je je zwanger, heb je al kleine tekenen of kwaaltjes?
    Ik vind het erg leuk voor je, fijn de kerstdagen in met dit geheimpje in je buik :)

@Gonzo/Brigitte: hoe gaat het ermee?

@Mobielfreak: leuk joh, een hele vliering erbij! Da's een goeie verrassing. Trap bevestigen en alles naar boven, scheelt zeker een hoop.

@Pris: ik zou ook honing proberen dan. Hier nog geen ervaring ermee, maar het kan geen kwaad meer. Zielig voor je ventje :(
    (schade bij Primark: twee paar bootcut jeans, twee sweaters, twee sweat pants, een spencer, een velours vestje en een berg ondergoed...)

@maart: aftellen tot morgen, dan lekker je meissie ophalen!

@Noor: ook goeiemorgen ;) Je moest zeker meteen weer aan de bak thuis, met al die ukkies? Gaat het goed met je en geniet je van je vrije dagen?

@all: gaan zo uit eten in Edam, bij onze Engelse vrienden. Deze lieve, oude mensen komen elk jaar kerst vieren in Edam en nodigen ons dan uit om te komen dineren. Ollie naar oma en wij eropuit. Ik heb onze tafel al mooi gedekt voor morgen, als wij zelf koken. Zal kijken of ik een foto kan plaatsen.

Fijne avond allemaal!

7. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    wat een gewelig kerstkadootje meid! gefeliciteerd positief denken is de helft dus je bent gewoon heerlijk zwanger (en wil niet anders horen :) ) lekker van genieten gaat toch al zo snel met een tweede vind ik...

8. gonzo

gonzo Actief lid

25 sep 2006
    254
    0
    0
    @Suus - joehoe, GEFELICITEERD! Als jij niet zwanger bent dan weet ik niet meer hoor!

@Jennifer - drinkt Gwyneth al wat beter? Ik zou je ook niet kunnen helpen met een manier om meer vocht binnen te krijgen. Idd proberen met dingen die ze lekker vindt...misschien wat extra fruit(hapjes)?

@Maart - lekker dat je Yasmine morgen weer op kan halen, natuurlijk heb je d'r gemist

@Pris - jammer dat Tygo nog niet helemaal is opgeknapt en zo vroeg wakker is. 'T is te hopen dat hij snel beter is.

@Darcy - zo te lezen lekker geshopt ;) Hoe is 't met Ollie, heeft hij nog ergens last van of is het nu allemaal achter de rug? Hier gaat t wel goed met mij, maar wel erg misselijk en moe, moet de hele dag kleine beetjes eten, wel weer even wennen, maar is voor een goed doel :).

@Marsab - zou leuk zijn om je huis dit jaar nog te verkopen, is ook wel een fijn gevoel, zeker nu de huizenmarkt allemaal wat stroefjes gaat. Hoe gaat t nu met je cyclus, is het al een beetje normaal?

@Mobielfreak - fijn dat je nog wat extra ruimte ontdekt hebt, wel handig!

Ga even lekker warm douchen en dan vroeg onder de wol, lijk wel 80 :) Fijne avond allemaal!

9. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Haha, ik bedoelde jou ook helemaal niet :oops: Ik bedoelde natuurlijk Marsab ;) Ooooh, wordt soms echt gek van mezelf.... :rolleyes:

10. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Lang leve de hormonen :)

11. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    suus, ik had je al gefeliciteerd maar bij deze nogmaals. geniet er van en gefeliciteerd

ik ga zo ookmaar weer slapen. heb een druk avondje in de stad gehad samen met eenvriendin en ben geslaagt voor postiekleding. ook alicia heeft een super leuk truitje een een mailot erbij

dan voor onze uk in me buik 2 leuke pakjes van prenatal waaronder het geboortpakje :) bijna het zelfde als alicia aanhad en alleen een ander truitje. verder een leuk nijntje pakje ook wit groen inc muts en slofjes :) . dan nog een aventfles en een klein speentje haha. nu wacht ik ff tot de 20 weken echo al weet ik al bijna zeker dat ik blauw kan shoppe haha. zul je zien dat het toch een meid is zal ik me vriend zijn gelijk moeten geven en dat doe ik niet graag

doei

12. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Maart: heerlijk dat je Yasmine morgen weer kan ophalen?

@ Pris: beterschap voor Tygo...

@ Mobielfreak: Top dat jij extra vliering hebt!

@ Darcy: veel plezier met uit eten in Edam. Zo te zien gaat het lekker goed met Ollie :) En top dat je leuk gehad hebt in London. Die Harleys winkel daar werkt mn zwager, ja mijn nicht woont in London samen met haar man met hun dochter Lauren die nu 3 jaar is.

@ Lovewinnie: fiojn dat het shoppen geslaagd is :)

@ gonzo: slaap lekker ;)
    Dat ga ik ook zo doen want Matthew is vanmorgen om 6 uur wakker en heeft vandaag overdag 1,5 uurtjes geslapen en ligt al sinds 20 uur in bed, kan je dan voorstellen dat Matthew zo lang wakker kon blijven....ikke...moe....pff...
    Maar het leuke is dat Matthew de hele dag vrolijk "mama mama mama mama"roept....ik smelt al! Ook al gebaart hij het woord "mama" zoooo lief!

@ Marsab: ben je nou toen eindelijk ongesteld of niet? Vorige maand, de laatste week van november, is de spiraal bij me verwijderd. Precies 21 dagen (dat is mijn cyclus) later werd ik ongesteld, dus mijn oude vertrouwde cyclus (voordat ik zwanger was van Matthew) teruggegkomen :)
    Ben benieuwd of dat altijd zo blijft. Heerlijk dat ik ff buikpijn kreeg en snel ging irriteren met zoiets van: ik moet toch ongesteld worden. Met de spiraal had ik dat niet zo, alleen verschrikkelijk hoofdpijn, bajh!

Fijne avond allemaal
    XXX

13. Pris

Pris Fanatiek lid

Goedemorgen!

Gisterenavond met Tygo bij de ha-post geweest.
    Bij het verschonen van zijn luier bleek het gedeelte rond zijn geslachtdeel helemaal opgezwollen te zijn. Zijn deel zelf zag blaauw en zag er heel apart uit. Toch maar even gebeld en moesten langskomen.
    Daar waren we gelukkig gellijk aan de beurt en de ha (in opleiding) vond het er ook opgezwollen en raar uitzien. Zij dus een echte arts erbij gehaald en die zei idd wel dat het er niet uitzag zoals het zou moeten maar was niet alarmerend en dat we morgen (vandaag) nog maar even naar de eigen ha moeten.
    Vanacht is Tygo echt verdrietig geweest en heeft best wel veel gehuild en gegild. Peter is thuis bij hem. Sinds gisteren gelukkig geen koorts meer.

En nu ben ik op t werk :cry: Peter kan heel makkelijk vrij nemen nu en ik moest openen hier.
    Ik probeer de dokter te bellen voor een afspraak vandaag.

Om ff voor 7 uur heeft ie flesje gekregen en slaapt nu nog maar hoest nog steeds verschrikkelijk en dit is al meer dan twee weken.

Tot later.
    Liefs Pris

14. Pris

Pris Fanatiek lid

Om 1040 uur moet de kleine man bij de ha zijn.

15. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    @ joyce: ik ga echt een gat in de lucht springen als we het huis verkopen! En ik dacht al wel dat je mij bedoelde hoor! ;)

@ suus: het wordt tijd dat je je banner veranderd meid! :D

@ miranda: ja, 33 dagen terug had ik dus bruin verlies voor een paar dagen. Sins dien niks meer, ook geen positieve ovutest...En geen (bruin)bloed te zien... :( Dit wordt dus sowieso weer een erg lange.... :cry: Ben het ZOOOOO ZAT! :evil:

@ Pris: Ach meid! Wat schrikken of niet! Hopelijk straks wat goed nieuws van jou over Tygo! Knuffel hoor!

@ Lovewinnie: leuk dat je je kleine beeb al kan voelen! Heel speciaal! :D

@ mobielfreak: wat een atente buurman heb je!

Ik ga zo weer sporten meiden, XCO here I come! :)

16. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Pris, vervelend! misschien geïrriteerd door de luiers. Hebben vast een zalf voor. Laat je weten hoe het was bij de ha.

17. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Marsab, jij bent goed bezig. Vanaf januari ga ik ook sporten dus kijk maar uit :D

18. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    @Pris: he bah, laat je even weten hoe het afloopt? Duimen draaien hier voor je mannetje...

19. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.510
    36.471
    113
    @pris: och, wat sneu zeg. Hopen dat alles goed is met je mannetje. Laat je het even weten? Succes en sterkte bij de dokter.

20. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.510
    36.471
    113
    Ok dan, zie mijn nieuwe banner.

Deel Deze Pagina