Darcy: Oh my lordylord!je bent gewoon preggers!gefeliciteerd meis! wat ontzettend leuk! mijn dag is weer helemaal goed, wat een heerlijk nieuws! Sophie: nog eventjes! wat spannend voor je! de laaste dagen van 2008...ik denk aan je! mobielfreak: als ik dit zo hoor van jou, dan zou ik denk ik gewoon lekker thuis blijven bij mijn hondjes en mijn kindje en mijn dikke buik. mooie vuurpijl afsteken en oliebollen eten, geen gedoe en gesjouw en geregel! ach, wie ben ik? patries en darcy ea. lief dat jullie ernaar vragen. thuis is nog steeds niet goed, gaat alleen maar slechter...ik zal zo blij zijn als 2008 weg is, over, nooit meer terug...vreselijkste jaar uit mijn leven...maar ja...we gaan door, humor blijven houden, think positive, 2009 nieuwe kansen! hoe weet ik niet...maar ik sta op en ga naar bed en tussendoor leef ik...zo is het een beetje nu...We gaan met oud en nieuw naar ons huisje in schoorl, even eruit, hondjes mee en de hele bubs...ik dnek dat ik dronken ga worden, heb ik al jaren niet meer gedaan, moet een keetje kunnen toch? Trouwens, op zondag 11 januari om 17:00 op RTL4 komt ons huisje op de Tv bij dat programma met quinty enzo, hoe heet het ook alweer? housevision! Dus allemaal kijken ok? En vooral boeken natuurlijk! hihi! hele fijne jaarwisseling meiden! 2009 zit veel vol met liefde en babietjes! heerlijk! dikke kus van mij voor iedereen!
@ Jennifer: Dat zou ik dus ook het liefste willen, maar ja Dennis wil absoluut naar zijn ouders toe, wil niet saai thuis zitten zoals hij dat zegt, heeft al teveel thuis gezeten de afgelopen dagen blablabla.. Wat dat betreft is het rekening houden met weer even ver te zoeken.. En al zou ik alleen met Tim thuis blijven zit ik ook te klieren wbt de honden want die krijg ik niet uitgelaten dan.. Kan moeilijk Tim alleen thuis laten.. Snap ook wel dat hij naar zijn ouders wil, zijn oudste zoon woont daar, en die is als de dood voor vuurwerk en wil dan ook vertrouwd bij Oma zijn, was vorig jaar toen hij hier was echt een ramp Tim sliep overal doorheen en Mike in tranen en wilde naar Oma toe wat dus niet ging op dat moment.. De andere optie is dus honden mee, er staat een bench bij hun nog van ons, maar dat betekend terug naar huis lopen middenin de nacht.. Liefst blijf ik inderdaad lekker thuis bij de gaskachel.. Bij komend iets is, dat de ouders en zus van me schoonzusje (vriendin van broertje van Dennis, die geen contact meer wensen met de familie) bij ons in de straat wonen, en Dennis geen zin heeft om ze tegen te komen als we buiten staan met vuurwerk. Hij is namelijk erg boos op zijn broertje en weet niet of hij zich wel in kan houden als hij hem tegen komt Kortom: dilemma's en nog eens dilemma's
Nou de zus van Dennis komt ook met hun zoon naar hun toe.. Dus dan zou het nog lastiger worden.. Wij hebben geen auto alleen een bus van Dennis zijn werk, met 2 zitplaatsen, dus dat schiet sowieso al niet op, me schoonouders moeten dus ook hun dochter met vriend en zoon thuis brengen.. Want ook hun hebben geen auto.. Me schoonouders zijn de enigen met een auto
had ik al gezegd dat je een boek moet schrijven of een soap opera kon beginnen? drama! Ik dacht dat wij erg waren... je hebt nog een paar dagen om eruit te komen...sterkte ermee...ik laat zelf de hondjes uit in de avond en neem dan de baby mee in de draagzak...je hebt ook babyfoon dat je met mobiel contact houd, en ik ben ookweleens iemand tegengekomen die 's avonds de hond aan het uitlaten was en gewoon de babyfoon bij zich had...hij deed het blijkbaar tot een bepaald aantal meters...ik ga gewoon dronken worden, dus! sterkte meid!
@darcy: had je al een pbtje gestuurd, maar toch nog een keertje: super gefeliciteerd! en wat een geweldige datum eigenlijk zeg. super. @joyce: dank je. Jep, weer in september uitgerekend. Nou ja, vorige keer eigenlijk 31 augustus of 1 september. (niet helemaal duidelijk) en nu waarschijnlijk 2 september. @marsab: wat een ontzettend mooie foto's zeg! @patries: leuk dat jullie weekendje zo fijn was! Ik ben nu al erg moe en daar kan ik soms ook chago van worden hoor. Erg verevlend.
Darcy: Ook ik heb de kleine lettertjes niet over het hoofd gezien. WOW, WOW, WOW, GEFELICITEERD MEID!!! Je bent gewoon ZWANGER!!! Wat een supernieuws om zo het nieuwe jaar in te gaan en wat een mooie uitgerekende datum! Ollie wordt GROTE broer, JIHA! Nogmaals gefeliciteerd meid! Mobielfreak: Kan me voorstellen dat je in dubio zit waar oud & nieuw te vieren, pfff!Je zal vast blij zijn als het weer 1 januari is Marsab: Oooh, wat spannend meid kijkers voor de 2e keer. Klinkt wel heel erg positief natuurlijk. Ik duim voor je dat het wat wordt meid! All: Hier begint de nesteldrang al aardig te komen hoor, hihi! Heb vanochtend al het speelgoed van Kyra uitgezocht, want echt alles zat door elkaar. Heb 4 grote speelboxen van de Ikea beneden staan, waarvan er nu 2 naar zolder verdwijnen met alleen maar baby speelgoed waar Kyra nu té groot voor is. Dus heb nu lekker 2 boxen beneden staan waar ze echt mee speelt en de rest komt straks wel weer als onze uk er is. Pff, wat kan een kind veel speelgoed hebben zeg... Maar het geeft wel een lekker opgeruimd gevoel nu En van de week ook al aan de keuken begonnen, alle kastjes opruimen en schoonmaken. Zit nu op de helft, dus heb nog even te gaan
Sophie: Jeetje meid, je kan gewoon elk moment gaan bevallen. Wat is jou zwangerschap snel gegaan zeg En kan me voorstellen dat je erg benieuwd ben naar het zusje van Sophie hoe ze eruit ziet! Ik heb dat namelijk ook, alleen weten wij dit keer niet wat het wordt Ik wil je in ieder geval heel veel suc6 wensen bij je bevalling en dat alles maar voorspoedig en goed mag gaan. En natuurlijk willen wij snel het blijde nieuws horen
@ Jennifer: Ja dat had je al eens gezegd en mijn reactie was toen geloof ik: Zou iemand dat willen lezen? Ik zal inderdaad blij zijn als het 1 januari is, dan is al dat gedonder met feestdagen en netjes opzitten enzo weer lekker voorbij
@ Mobielfreak Jullie of iig 1 van jullie heeft gekozen voor honden en je weet dat honden ms niet tegen vuurwerk kunnen. Ik vind in zo'n geval dat je daar conclusies uit moet trekken en als je ze niet op een juiste plek / manier bij je schoonouders kan (onder)brengen dat jullie dan thuis moet blijven. Leuk of niet. Klinkt ms wat hard maar weet ff niet hoe ik t anders moet omschrijven. @ jennifer. Meid ik hoop dat 2009 jullie jaar gaat worden! Ben je zelf al bij een dokter geweest of iemand bij je je effe je verhaal kwijt kan? Vergeet niet dat 2008 misschien niet jullie TOP jaar is geweest maar wel het jaar is waarin jullie Matthew is geboren. Geef er een positief gevoel aan mee. Voor oud en nieuw; PROOST @ Sophie Zo spannend zeg! En dat t zelfs al een beetje aan t rommelen is Wow! Misschien heb jij wel hele andere bezigheden met oud en nieuw Sta je straks in de krant met de eerste baby van 2009. Anyway ik sla door....Nog even en Sophie is grote zus Met mij gaat t prima. Hebben een leuke kerst gehad. Gistren met vriendinnen afgesproken en toch maar even uiteten geweest...uiteindelijk zelfs in de kroeg ....was erg gezellig. @ Marsab. Succes met poetsen.! Hopen dat t gaat lukken met de verkoop! @ Joyce. Ja wat een spullen hebben die kleintje he Ik heb van de week ook het een en ander uitgezocht (geen nesteldrang ) Tygo is ook weer erg verwend met de kerst dus moest even wat spullen opruimen. Lucht wel weer lekker op als t gebeurt is Succes met de andere helft haha!
@ Pris: Ik weet het, we hebben ze inmiddels al weer een aantal jaartjes Tot op heden gingen ze eigenlijk altijd mee als we ergens heen gingen met oud & nieuw of we bleven idd thuis.. Op zich als ze maar in een donkere ruimte zitten waar je niet al te veel herrie hoort van buiten gaat het eigenlijk altijd wel goed met ze, zo hebben we het tenminste de vorige jaren gedaan.. Onze Jack raakt nogal opgefokt soms, en gaat dan als een idioot zitten blaffen en trillen, en wat dan juist fout is, is et aanhalen van het beestje, dus daarom elk jaar in een aparte ruimte gezet zodat je de 'angst' er niet in aait zeg maar Dennis wilde eerst naar zijn maatje toe in Scheveningen en toen zei ik gelijk al: en de honden dan? Die kan je daar niet kwijt! Het is inderdaad nog maar een paar dagen en dan is het al zover..
Dag meiden, dankjulliewel voor de lieve felicitaties, liet mijn man meelezen - "kijk, dat zijn nou mijn forum-vriendinnetjes"*zei Darcy toen trots* De thermen waren heerlijk, al was 't een beetje saai om alleen in het zwembad te dobberen en op de slaapbanken te liggen. Maar goed, het is voor een goed doel Die goedkope testen van Kruidvat zijn echt overal uitverkocht, dus er liggen hier een paar duurdere. Kan ik nog eens testen, ha! @Suus: ik viel tijdens de kerstdagen om van de slaap en weet dat aan het weekendje Londen met mijn leerlingen. Vond het alleen zo raar dat ik er 'maar niet uitkwam,' zó moe bleef ik. Verder alleen wat trekkerige liezen en de boobies zijn wat pijnlijk. @mobielfreak: Oud en Nieuw lekker thuis is misschien stukken prettiger dan teruglopen vanuit het huis van je schoonouders. Bakkie erbij, Jip en Janneke champagne, Guido Weijers op tv en voor de rest het gaskacheltje hoog. Misschien een lieve vriendin uitnodigen als Dennis echt even bij zijn ouders wil zijn? Sterkte met de keuzes! (hier het hondje mee naar de vrienden, maar anders was ik -zoals eerder gebeurde- lekker thuisgebleven ipv die kou in 8) .) @Jennifer: you'll get sloshed, or so it seems Lekker aan de borrel, geniet ervan!
Darcy wat een geweldig nieuws, GEFELICITEERD met je zwangerschap. Echt zo gaaf! Sophie, jij alweer bijna 40 weken, wawt gaat het toch allemaal snel. En het rommelt al wat lees ik. SPANNEND! Succes met de laatste loodjes en de bevalling en geniet tot dan nog even van je wonder in je buik! Vandaag een andere auto gekocht, een 5 deurs met alles erop en eraan. BEn er blij mee, en een WII erbij gekregen en flink af kunnen dingen (daar is mijn vriend dan weer erg goed in, haha). Zal eens een plaatje neerzetten Liefs Anette
Een slimme meid....................................... Een echte familie wagen. Leuk! @ Darcy Lekker toch zo'n dagje! En ook weer een september kindje! Ga je gelijk met Suus op. Gezellig. @ Mobielfreak Weet je t al? @ Marsab Leuke foto's!
@ Miranda Hoe gaat t nu met Matthew? Is hij al een beetje opgeknapt? @ Simke Tygo slaapt overdag ongeveer 2 uurtjes. Na het broodje en de fles gaat ie lekker tukkie doen. @ Marsab. Leuk zo'n schilderij. Was opa er blij mee? Wij hebben vorig jaar toen Tygo twee maanden was een kaart gemaakt met voetafdruk. Aiden heeft t naar zijn zin zo te zien. Hoe vond je Tarzan? @ Darcy. Bedankt voor de reminder. Heb ff mijn banner opgeslagen. Ben benieuwd hoe ons nieuwe ''huisje'' eruit gaat zien! @ Rootje Fijn zeg dat er eindelijk een plekkie voor Marissa is! @ Lovewinnie. Ze heeft jouw ogen! @ Noor. Voel je je alweer wat beter? @ Patries. Jammer dat je zo misselijk bent geweest tijdens t weekendje weg! Maar gelukkig wel leuk gehad! Was de dierentuin leuk (brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr koud zeker?) Alvast succes voor woensdag!
Goedemorgen! Tygo was om 05.00 uur wakker van t hoesten.....pfff heb er al een hele dag opzitten en nu om 09.30 pas begonnen met werken. Moet dus tot 1800 uur dus gaat een lange dag worden...nu eerst maar ff ontbijten.
Oh vervelemd dat Tygo zo vroeg wakker was! Matthew is net als ik verkouden, maar hij zit duidelijk in het sprongetje. Huilerig, humeurig en hangerig, steeds wisselend en wilt liefst bij mama zijn. Klopt ook wel nu hij 15 maanden is. @ Darcy: cool van je smsje dat je zwanger bent!! Gefeliciteerd!!! Toch wel lekker ff tussenuit geweest om te zwemmen. @ marsab: wat mooie foto hoe aiden op een schilderij zit. Matthew vindt schilderen maar niets (lees= vieze handjes) @ Patries: leuk dat je heerlijk weekend hebt gehad in Emmen en heb je net geaccepteerd op Hyves Succes morgen bij de echo! @ Anoek1: gefeliciteerd met je auto! @ oud en nieuw: 's morgens ga ik nog eerst naar de crematie - uitvaart toe terwijl matthew ff bij de oppas gaat. verder blijven we gewoon thuis met oud en nieuw, dit jaar voor het eerst in onze straatje, ben benieuwd hoe ze doen met oud en nieuw. Wel makkelijk zo met onze kleintje. Matthew vraagt nu veel aandacht en is erg aanhankelijk, ik ga hem maar bezig houden, zo aankleden en douchen, boodschappen doen en zo, vanmiddag om 13 uur komt mn vriendin met haar zoon bij ons op bezoek.
Wat leuk zeg zie dat er weer een paar meiden zwanger zijn! Gefeliciteerd! Beter kan je het nieuwe jaar niet ingaan he! Anouk mooie auto! heel veel plezier ermee! Miranda die sprongetjes zijn gelukkig eerdaags over Pris hoe gaat de dag vandaag; erg moe? succes! Sophie succes met de laatste loodjes! hoe gaat het met je verder? voel je je goed? of is er erg zwaar? Ik wens jullie allemaal een super gezellige jaarwisseling, en een geweldig nieuw jaar toe! Heel veel geluk en liefde, en wie weet nog wel meer