even een egobericht Vandaag helaas al weer bruin bloedverlies, dus zoals jullie begrijpen gaan bij mij de alarmbellen al weer rinkelen. Bel ik die stomme assistente van de gynaecoloog zegt ze dat ik eerst een verwijzing nodig heb van de huisarts om een echo te laten maken. Aangezien ik dat nog nooit heb moeten doen was ik behoorlijk pissig, maar ik mocht echt geen echo zonder verwijzing. Ik de huisarts gebeld, maar die is vrij en een ander neemt het niet over want het is geen spoed. Ik natuurlijk even heel duidelijk uitgelegd en zeker niet op mijn vriendelijkst - krijg gewoon nee op mijn bord en of ik het maar uitzoek. Mijn vriend nog pissig opgebeld, maar maakt niks uit....je zou ze toch wat daar! Ben natuurlijk zo kwaad als de pest, wat moet je hier nou mee?
@Gonzo: En de verloskundige bellen? Heb ik toen ook gedaan, en mocht meteen na het weekend voor een echo. Die zij voor mij hadden geregeld. Vindt het echt raar. Je bent zelf al onzeker, vooral nu je bruin verlies hebt, en aangezien je historie moeten ze je wel wat serieuser nemen. Ik vind het echt niet kunnen. Ik zou een verloskundige in de buurt op bellen en uitleggen hoe en wat en kijken wat zij voor je kunnen doen. Heel veel sterkte meis. Hoop dat het vals alarm is. Liefs, Patries
Niet gelijk van t ergste uitgaan Gonzo! Maar wat geen spoed Ik zal gewoon dat nummer bellen en je verhaal doen. Misschien is t wel niet zo druk en kan je gewoon terecht. En die stomme assistente; nog een keer bellen, en nog een keer bellen, en nog een keer bellen, en nog een keer bellen, en nog een keer bellen, en nog een keer bellen Dikke knuffel voor jou!
@ Mouschy Nee moeheid valt mee gelukkig./.....komt ms zometeen nog. Ben aan t werk...nou ja is vandaag wel erg stil hier. Iedereen is bijna vrij...of ff boodschappen aan t doen of aan t poolen of aan de tafelvoetbal enz enz
Hi meiden, @Gonzo: zeker weten even bellen met een verloskundige bij jou in de buurt. Verder bestaat de mogelijkheid om voor zo'n 35 euro (eigen kosten) een echo te laten maken bij een echocentrum. Zou ik ook als optie houden! En verder wens ik je sterkte en hoop ik, dat het oud bloed is en de baby het prima maakt. Hou ons even op de hoogte! @Miranda: je eerste O&N in jullie nieuwe huis en buurt @all: ga zo uit eten met twee vriendinnen, een reünietje, even tapas eten. Morgen Oud en Nieuw, heb een doos antibiotica in mijn tas gestoken, want díe vriendin geloofde mijn man niet toen hij zei, dat ik niet dronk vanwege een onsteking. "Sure, zwanger natuurlijk" zei ze toen Dat wordt morgen een knap staaltje acteerwerk, goed voor een Oscar Iedereen een fijne avond, morgen kom ik nog even langs om de laatste berichten te lezen. @Pris: hoe is het nu met Tygo?
Bedankt voor jullie reacties, ik en mijn vriend hebben nagenoeg de hele dag gebeld maar echt niemand die wil helpen...wij zijn beide echt met stomheid geslagen. Niemand vindt het spoed en dat ik ongerust ben door mijn historie....tja das dan mijn probleem. Bij een verloskundige kan ik niet vanwege mijn keizersnee, al heb ik dat natuurlijk wel geprobeerd. Maar ik geef niet op, morgen ga ik wel naar gynaecologie langs en ga echt niet weg totdat ik geholpen wordt ! en geloof me, ik zal niet aardig zijn grrrrrrr! Echocentrum doet hier geen inwendige echo's Nu even op jullie reageren: @Darcy - nog van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, wat een supergoed nieuws! Lekker even naar de thermen, maar ja een sauna kan dan niet he? Maar is voor een goed doel. Is het gelukt met je vriendinnen om ze voor de gek te houden? @Sophie - succes met de laatste loodjes - hoop dat alles goed gaat met de bevalling @Patries - ik heb nog geen gastouder gevonden en de opvang heeft een wachtlijst.....moet helaas nog even geduld hebben. Bedankt voor je reactie @Anoek - lekkere ruime auto, hoeveel kinderen willen jullie @Marsab - stoer zo'n schilderij. Eet Aiden de verf niet op? @Pris - vervelend dat Tygo al zo vroeg wakker was...maar je hebt wel wat aan je dag...al zou ik dat persoonlijk ook minder vinden. Ik ga niet gelijk van het ergste uit, maar wil weten waar ik aan toe ben, die onzekerheid kan ik altijd slecht tegen...nou ja, wie niet denk ik dan. @Mobielfreak - en staat de verborgen zolder al vol? Weet je al of je weggaat met Oud&Nieuw of niet? @Jennifer - moet Gwynnie nog terug naar de huisarts trouwens? Veel plezier met drinken morgen 8) @Suus - loopt Jesper nu al het hele huis door of blijft het nog bij stapjes? Alvast een hele goede jaarwisseling voor iedereen en een liefdevol, gezond en gelukkig 2009 toegewenst....dat het voor iedereen een mooi jaar mag worden! Zodra ik morgen wat weet horen jullie dat van mij
Goeieavond meiden! Gonzo: jeetje meid, dat is schrikken weer! Hoop dat het vals alarm is! En grot gelijk dat je erop staat dat je een echo krijgt! Houd je ons op de hoogte? Pris: poeh lekker nachtje achter de rug dus... Hier beginnen ze ook weer te hoesten, dus ben bang dat mijn nacht ook niet ononderbroken zal zijn, naja we zien t wel... Morgen werken bleh. En dan eind van de middag op de borrel bij vrienden, ook 3 kids. een vervroegd nieuwjaarstoastje dus Misschien dat ik 's avonds wel even ga liggen, want moet nieuwjaarsdag ook alweer om 6 uur uit de veren... xxx
Gonzo, zit het met verbazing te lezen. Je zo in onzekerheid laten zitten, dat kan toch niet. Een hele dikke knuf en ik hoop voor jet dat je snel zekerheid krijgt. Ik hoop op vals alarm! Voor iedereen een hele fijne jaarwisseling en alvast de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar. Liefs Anette
@gonzo: dat slaat werkelijk helemaal nergens op. Hoezo mag je trouwens niet naar een vk? Ik heb ook een keizersnede gehad, maar zal de eerste 32 weken sowieso onder begeleiding van een verloskundige komen te staan. Morgen idd desnoods bij de dokter op de stoep gaan liggen. Dit slaat nergerns op hoor. Jesper loopt nog niet trouwens, alleen maar aan de hand en een paar stapjes los. Denk dat het ook nog wel even duurt. @anouk: mooie auto hoor. Is het een skoda fabia? Wij willen ook een wat grotere auto, maar moeten denk ik nog even wachten. Mijn man wil graag een mazda 6, maar die zijn toch vrij kostbaar. @darcy: haha, acteer ze morgen! Met die antibiotica in je tas moet je toch overtuigend genoeg overkomen lijkt me. Morgen gaan wij o&n bij mijn ouders vieren. Jesper mag daar evt slapen als wij nog even weg willen. Denk alleen heel eerlijk gezegd niet dat ik daar zin in heb, ga liever gewoon lekker slapen denk ik haha. Ben zo moe.
En let ook even op de datum Darcy @ Gonzo: Dennis weet nu ineens even niet wat hij ermee wil met de verborgen zolder Verder begin ik me een beetje te ergeren aan hem, aan de laksheid.. Met de bevalling van Tim in aantocht had ik een hoop stress omdat we moesten verhuizen en er weinig tijd was om alles klaar te krijgen, nu hadden we ruim de tijd, en is er nog NIETS gebeurd aan de kinderkamer en babykamer hoor alleen maar om me heen: maak je niet druk, doe ik in het nieuwe jaar wel blablabla Ik irriteer me er mateloos aan omdat ik over 3 weken al zou mogen bevallen, en als het zo doorgaat het allemaal niet af is Vanmiddag ging hij ergens koffie drinken met een goede vriendin van hem en ik heb even flink zitten janken van ellende hier, maar het lijkt wel alsof het hem niet kan boeien allemaal Hij denkt dat hij alles wel in 3 dagen gedaan krijgt, d.w.z. onze slaapkamer alle dozen opgeruimd of netjes gestapeld, Tim zijn kamer uitgemest zonder dozen en slaap klaar de baby kamer opnieuw behangen ( wilde weer eens wat anders dan winnie de Pooh ) en ook weer ingericht, traphekje op zijn plek boven en zo kan ik nog wel even doorgaan Ik kan amper helpen omdat ik geen dozen kan sjouwen, ik heb nu echt zoiets van : verdomme Dennis, toen je bezig was met Mike zijn nieuwe kamer van de zomer had je daar achteraan gelijk de rest moeten doen, want toen kon ik nog normaal helpen met sjouwen zonder dat er een buik in de wegzat of wat dan ook.. Maar nee joh tijd zat Tja en nu is het nog maar 6 weken tot uitgerekende datum en ik denk zelf dat het over 3 weken al geboren is, dus ik zit nu onnodig helemaal vol met stress omdat hij alles maar uit blijft stellen, zit er al aan te denken, om dan desnoods maar te gaan schuiven met dozen etc, zodat die kamer van Tim in ieder geval af is en hij er zou kunnen slapen zodat hij ook vast kan wennen aan zijn nieuwe kamertje en bedje en dan de dozen zo neer te zetten aan Dennis zijn kant van het bed dat hij er niet in kan omdat er dozen voor staan in de hoop dat hij dan de hint begrijpt.. Het doet mij in ieder geval heel veel verdriet op deze manier..
Heel herkenbaar, ik had vorig jaar in januari een etentje thuis met vriendinnen. Ze zijn zo gewend dat ik altijd wijntje drink. Deze keer niet. Ik heb gezegd dat ik niet mocht drinken ivm ontsteking. Ik heb dat doos met gele sticker erop in de keuken laten slingeren. Ze hebben het gezien en begrijpen me goed. Een enkele weken later kon ik ze pas bekend maken en heb verteld dat ik met smoesjes over dat doosje had. Ik moest toen die tabletten innemen want ik had toen echt ontsteking aan mijn heupen, maar door de test dat ik zwanger was, had ik abrupt gestopt met dat tabletten. Ik koos voor de gezondheid van mn foetusje. Ik had geluk dat ik die doos nog had. Ik moest echt lachen hoe Darcy schreef dat ze dat doosje meeneemt haha. @ Gonzo: hee? Belachelijk dat jij niet geholpen wordt, dat vind ik echt heel stom. En ik hoop dat jij morgen uiteindeijk toch serieus wordt genomen. Hoop dat het 'n vals alarm is, misschien was het toch een oude innestelingsbloed.
@ mobiefreak: logisch dat jij het even niet meer zag zitten dat Dennis niets doet terwijl jij hoogzwanger bent. En als ik jou was zou ik gewoon aan je familie of vrienden vragen om te helpen. Als Dennis dat ziet voelt hij misschien zich verplicht om toch mee te helpen. Ik snap jou heel goed dat het echt 'n klote is.... Hier een knufs, Miranda x
Iedereen een hele gezellige jaarwisseling en een super begin van het nieuwe jaar. Een heel gelukkig en gezond 2009! xx Sophie
@ Sophie: Geniet van de laatste momenten van je buikje, het kan eigenlijk elk moment gebeuren nu! Succes voor de bevalling, ik denk aan jou. Dikke knuffel.. x
@ Gonzo: Ik hoop zo dat het vals alarm is meid! Ik hoop dat je vandaag terechtkunt voor een echo. Maar inderdaad niet meteen van het slechtste uitgaan, kan inderdaad ook gewoon niets zijn. Ik duim voor jou (jullie) !
Gisteren alvast 1 potje vuurwerk afgestoken voor tygo Hij vond t erg raar. Zat heel verbaasd te kijken en was er stil van. Hij vond t wel een beetje eng volgens mij want hield me opeens wat steviger vast. Ik ben benieuwd vanavond. Vorig jaar heeft ie overal doorheen geslapen. Nu slaapt ie door de verkoudheid zo licht dat ik wel verwacht dat ie wakker gaat worden. Ik ga hem er niet wakker voor maken (maar ga wel heel snel na 12 uur als ie slaapt ff boven kijken ) @ Miranda dat is alweer twee jaar geleden! Ik zag op hyves dat je niet helemaal fit bent. Beterschap! @ Mobielfreak. Kan me voorstellen dat je je mateloos irriteerd Kamertje had allang klaar moeten zijn! Succes ermee! Hopen dat er snel wat gebeurd. Wat ga je vanavond doen? @ Noor. En heeft de verkoudheid doorgezet bij de mannen? Veel plezier bij de pudjaarstoast! Gezellig! Werkse voor nu! @ Gonzo. Hoe gaat t nu? @ Darcy Was t gezellig gisteren? En Oscar binnen of heb je t al moeten vertellen Tygo is nog steeds erg verkouden (wie niet) verder gaat t prima. Vanmorgen wel vroeg wakker, maar hij moest toch optijd naar oma. Waar is iedereen? Oliebollen bakken ? Wij zijn thuis vanavond maar komt wel visite. Zijn met 10 volwassenen en twee kinderen erbij. Wordt wel gezellig denk ik