Neeeeeeeeeeee, ik heb geen gele sticker Ik heb opeens de gril om even bij te apotheek langs te gaan voor een sticker (mét uitleg, natuurlijk) 8) Heb hier een gevaarlijk uitziend doosje met van die 'inbrenghulzen' vol Gyno-Daktarin (tegen een ordinaire schimmelinfectie) en ga er weinig aandacht aan geven... Had in een sms al gezet hoe 'tof ik had het gevonden als ik met goed nieuws kon komen, maar helaas had ik dat nog niet' (halve leugen )
@Gonzo: checkte al of je nieuws had Hoop voor jullie dat je toch ergens terecht kunt vandaag. Is het bloeden gestopt ondertussen?
Voor alle septembermama's, hun partners, kindjes en eventuele kindjes in de buiken een gezellige jaarwisseling en een bijzonder mooi 2009!
Even kort berichtje want ik zit niet zo lekker in me velletje vandaag... Darcy gefeliciteerd! Geniet er van meid. Ik heb met dikke tranen die over mijn wangen liepen je berichtje gelezen, want ik ben vanochtend (3 dagen overtijd) ongi geworden. Ik voelde me eigenlijk best zwanger en wilde vanochtend testen, maar dat hoeft nu niet meer Gonzo, ik hoop dat het bij jou goed gaat hoor! Hele dikke knuffel voor jou! Voor jullie allemaal een heel goed, fijn, gezellig en voorspoedig 2009. Ik denk dat ik even iets minder online ben voorlopig, ik merk nu toch ook dat ik het er best heel erg moeilijk mee heb als ik lees dat er weer mama's zwanger zijn. Maar trekken jullie daar maar niks van aan hoor en klets hier heerlijk verder! Als ik weer beter in m'n velletje zit kom ik weer gezellig kletsen hier. DIkke knuffels voor jullie allemaal!
Hey meiden! Pffffffff, wat een ochtend weer, maar het is me gelukt! Ik heb een echo gehad van een superlieve gynaecoloog die WEL tijd voor wilde maken, hij vond het ook belachelijk hoe het gegaan was. Maar hoe dan ook, het is tot nu toe gelukkig nog allemaal goed, het hartje klopte en de groei was goed voor de zwangerschapsduur.....oeffffffffff, ik zat te janken van opluchting. Hij heeft alle tijd voor me genomen en vond het geen enkel probleem om even tijd voor me te maken. Over ongeveer 1,5 week mag ik weer terug en gaat hij weer kijken. Tjee wat was ik bang zeg, natuurlijk is er nog niks zeker, maar dit is toch wel heel fijn Meiden bedankt voor jullie meeleven, ik vind jullie zo lief! Ga snel nog vanalles doen, wat ik heb natuurlijk nog niks uitgespookt vandaag en we krijgen straks al visite. Reageer morgen uitgebreider op jullie Veel liefs en een dikke knuffel
Oh Gonzo, gelukkig! Alles is goed en wat lief dat je over 1,5 week weer mag komen. Wat fijn dat er toch ook nog mensen zijn met een beetje gevoel zeg. Hoe is het je nu uiteindelijk gelukt dan? Gewoon opnieuw gebeld? Lieve lieve meiden, allemaal alvast een heel gelukkig nieuw jaar gewenst!
Hey meiden, Nog even een berichtje in het oude jaar. @Pris: Fijn dat Tygo zich beter voelt. En kan me voorstellen dat hij het vuurwerk een beetje eng vond. Maar wel leuk dat jullie het speciaal voor hem hebben afgestoken. Had hij een speciaal moment oud/nieuw. @Gonzo: Meid al nieuw? Hoop dat het bruinverlies is gestopt en dat jullie toch een echo hebben kunnen krijgen. Om jullie gerust te stellen. Dikke knuf. @Rootje: Jeetje meid wat balen. Kan me voorstellen dat je een dip hebt. Je wil zo graag en dan lukt het maar niet. 2009 gaat zeker jullie jaar worden. Dikke knuf voor jou. @Sophie: Meid geniet van de laatste loodjes. En wie weet wordt Sophie haar zusje wel het 1ste kindje dat wordt geboren in het nieuwe jaar. Zal wel heel speciaal zijn. En toi toi toi voor de bevalling. @Mobielfreak: Jeetje meid wat een gedoe zeg. Kan me voorstellen dat je het gehad hebt. Vindt het echt naar voor je dat Dennis zo laks is op het moment. Een hoogzwangere vrouw heeft juist nu iemand nodig die extra voor haar zorg en haar helpt met dingen. En ja de babykamer die had toch al afgemoeten. Ik hoop dat hij het snel gaat in zien en het liefst morgen met de babykamer/Tim zijn kamer en de rest opruimen begint. Meid dikke knuf voor jou. (weet je al wat je vanavond gaat doen?) @Darcy: Meid die banner staat je echt super! En heel veel succes vanavond met je vriendinnen voor de gek houden. Het gaat je lukken, tis tenslotte voor een goed doel. @Miranda: Leuk dat jullie dit oud/nieuw voor het eerst in jullie eigen huisje gaan doorbrengen. Spannend hoor. Veel plezier. Hoop dat Matthew snel uit zijn sprongetje is en weer op de rails is qua eten etc. @Noor: Veel plezier vanmiddag met een vervroegd oud/nieuw borrel. Hoe gaat het met de boys. Toch verkouden geworden? En succes met werken, we denken aan je. @Jennifer: je zal dit wel pas lezen in het nieuwe jaar. Maar wilde je toch nog even veel plezier wensen in jullie huisje in Schoorl. Ik hoop dat jullie op die manier een moeilijk jaar kunnen afsluiten, met ook een fijn iets, de geboorte van Matthew. En jullie 2009 knallend in kunnen gaan en dat het allemaal goed gaat komen meid. Veel plezier en drink jij er maar eentje extra van mij.
@Gonzo: zie net je berichtje, had je net gepost toen ik aan het reageren was. Maar wat fijn meid dat je toch een gyn hebt gevonden die tijd voor je wilde vrij maken. Ben ook heel blij dat het er tot nu toe goed uit ziet. Kan je iig met een gerust hart het nieuwe jaar in!
Dennis vind dat ik alleen maar zwanger ben en niet zo moet zeuren Ik ben niet ziek ofzo zegt hij dan Tja daar sta je dan met je goede gedrag hem destijds te verzorgen met zijn operatie wond etc.. Ik ben er nog steeds niet uit wat IK ga doen vanavond, Dennis is er zeker van dat hij naar zijn ouders gaat, prima, maar hier in huis is de spanning te snijden momenteel en ik weet niet of ik wel zin heb om vanavond 'gezellig' te gaan zitten doen en netjes op te gaan zitten..
En dan nu een verhaaltje van mij kant. We hebben vanmorgen onze 12 weken echo gehad. En het ziet er allemaal super uit! De kleine was ontzettend druk aan het bewegen, heeft ook nog even gezwaaid naar ons en het was gewoon heerlijk om te zien. Meiden ik ben echt weer helemaal verliefd. Ik vind de uk trouwens wel heel erg op Jamie lijken, maar ja wat valt daar van te zeggen met een echo van 12 weken. We zullen het zien met de 20 weken echo die hebben we op 25 feb. Dus weer iets om naar uit te kijken. En dan willen we als het kan het geslacht weten. Want ja wij zijn daar te nieuwsgierig voor. Ik zal nog even wat fotootjes plaatsen. Ben ook nog even crea geweest. Heb een t-shirtje beschreven met de text (met textielviltstiften, heel handig). Jamie wordt grote broer! Heb net de foto van Jamie en de echo van vanmorgen naar de 1 uur service gebracht en deze ga ik in een dubbel fotolijstje doen. Die we aan de a.s. opa's/oma's gaan geven. En morgen heeft Jamie natuurlijk zijn T-shirt aan. Kan hij gaan showen dat hij grote broer gaat worden.
@Mobiefreak: Jeetje meid wat een nare situatie. Vindt het wel erg raar dat Dennis zo iets zegt. Tuurlijk is zwanger zijn geen ziekte, maar je kan er wel rekening mee houden, vooral als je vriendin last heeft van haar bekken en aan het eindje loopt. Marc zou dat hier echt nooit moeten doen. (en dat weet hij ook ) Meid ik wens je veel succes met alles. En hoop dat je voor vanavond een oplossing kan vinden. Denk iig ook aan jezelf. Probeer niet alleen anderen tevreden te houden. Jij bent en mag er ook zijn. Dikke knuffel voor jou.
En nu echt mijn laatste berichtje. Meiden ik wens jullie allemaal een goed uiteind en natuurlijk een super goed 2009! Dat iedereen zijn wensen mogen uitkomen en dat we allemaal nog heel lang gezellig met elkaar door blijven kletsen. Proost alvast. Veel liefs, Patries
Deze is voor Rootje, want mijn hart brak bij haar bericht: ((((((((((((((((((knuffelvoorRootje)))))))))))))))))))) Lieverd, ik heb een schietgebedje voor jou gedaan en ik wens jou en je gezinnetje de komst van een broertje of zusje in 2009. Blijf met ons allemaal meekletsen, hoor
Veel geschreven opeens @ Gonzo Wat goed dat je ergens terecht kon! En wat een goed nieuws zeg. Hoever ben je nu? @ Patricia. Bij jullie ook alles goed! Top! Het vuurwerk had ik op t werk gekregen en was 1 potje. vanavond voordat ie naar bed gaat gaan we ook vuurwerk afsteken. Vind t wel leuk dat ie er iets van ''meekrijgt'' Speciaal wat grondpotjes voor hem gekocht. @ Mobielfreak. Lekker doen waar je jezelf goed bij voelt. Jammer dat t zo moet gaan en dat jullie er niet echt samen uit kunnen komen. Succes! @ Patries Heb je de zelf gekleurd. Lijkt wel gedrukt. Netjes zeg! Leuke foto! Grappig dat je nu al vindt dat jullie uk op Jamie Lijkt @ Rootje. Oh wat zonde zeg. Ik kan me voorstellen dat je ervan baalt! Misschien is het juist lekker om t van je af te kunnen schrijven. Kijk maar waar je zelf t beste gevoel bij hebt! @ Saskia / Hello Kitty / Jessica en vele anderen Waar zijn jullie? Alles goed?