HALLO LIEVE MEIDEN! OOK VAN MIJ (ONS) NATUURLIJK DE ALLER, ALLER BESTE WENSEN VOOR 2009 EN DAT WE UITERAARD NOG MAAR HÉÉL VÉÉL MET ELKAAR MOGEN KLETSEN HIER OP HET FORUM MET AF EN TOE EEN MEETING Wij hebben ook een heel goed en gezellig oud & nieuw gehad. Lag om 03.30u in mn bed *gaap*! En Kyra heeft ook midden door het vuurwerk heengeslapen, om 03.00u wakker gemaakt, in de auto gestapt en eenmaal thuis weer heerlijk doorgeslapen tot 09.30u! Helaas had manlief avonddienst en was hij pas om 23.30u bij ons maar gelukkig nog voor 24.00u En vandaag had hij dagdienst, dus moest (wilde zelf ook ) alleen op stap naar paps en mams en oma en opa, maar toch best een opgaaf zo met zo'n dikke buik en een loslopende dreumes Dus kwam vanavond thuis en ben lekker op mn gemakje in bad gegaan en dat was heerlijk! En na het bad moest ik natuurlijk even mn lieve forum vriendinnetjes de beste wensen wensen ... Morgen zal ik weer reageren, want duik zo lekker mn bedje in, ben best brak...! En morgen om 10.20u weer naar VK, JIPPIE! Fijne avond allemaal en alvast truste voor straks! -X-
Hoi meiden, hier even kort een paar reacties. Kwam kijken of er nieuws is van Gonzo. Gonzo, wat een goed nieuws Ben zo blij voor je! Gefeliciteerd. Rootje, een dikke knuffel xxx Mobielfreak, voor jou ook een dikke hug xxx Patries, gefeliciteerd met de mooie echo! Hier nog geen beeb Vanmiddag weer wat ongesteldheidpijntjes maar hielden op. En nu een drukke beeb in buik. Morgen uitgerekende datum Pfoeh, vind 't echt spannend hoor. Iedereen xxx Sophie
oohhh spannend zeg! Wie weet wordt je kindje op mijn verjaardag (4-1) bevallen.... Sterkte en ik wens je een goede soepele bevalling toe! Liefs, Miranda
Goedemorgen meiden! Allemaal lekker kunnen slapen vannacht? Hier na een dag werken gisteren vroeg naar bed gegaan en lekker kunnen pitten. Vandaag zijn de kids naar het kdv en ben ik vrij (compensatie voor oud en nieuw) dus ga aan de poets/was/opruim en ook even lekker genieten van de spaarzame vrije tijd! xxx
@ Sophie: Jeetje nog geen beeb? Ze zeggen wel eens dat een 2e eerder komt, maar jouw beeb is gewoon lekker eigenwijs dus Allemaal nog de beste wensen voor 2009 Ben weer eens rijkelijk laat, maar ben zelf dan ook druk druk druk... Sinds oudjaarsdag klimt Tim ineens zelf de bank op, alleen het eraf gaan is nog wat lastig, want hij gaat gerust head first eraf Verder de knoppen van de dvd speler en digitenne zijn heel erg interessant en geregeld zit ik dan ook ineens naar sneeuw op tv te kijken omdat meneertje weer eens aan de knoppen op die apparaten zit Verder weigert hij echt te praten, zijn meer geluiden die eruit komen dan woorden en heb ook zo het idee dat dat nog heel lang gaat duren voordat er echt woorden uit gaan komen.... Met oud en nieuw toch naar me schoonouders gegaan, de honden voor die tijd uitgelaten en in het donker gezet. Tim weigerde zoals voorspeld om te gaan slapen, was veel te druk met rondlopen bij me schoonouders en allemaal lekkers eten wat op tafel stond en lekkere dingen bij mensen uit de handen te pikken en is dan ook tot half 2 aan toe wakker geweest, eenmaal onderweg in de auto naar huis viel hij dus een beetje in slaap op me schoot.. Eenmaal thuis hem in zijn bed gelegd en hij was compleet comateus, want thuis waren ze nog flink aan het knallen en hij heeft er niets meer van meegekregen.. Hij is ook totaal niet bang van het vuurwerk, vind het prachtig om te zien De honden hebben het ontzettend goed doorstaan oud en nieuw, niets gesloopt en ze hebben zelfs niets laten lopen van angst ofzo, ze waren wel dol enthousiast toen we dus thuis kwamen..
Goeiemorgen meiden, Ten eerste natuurlijk iedereen een gelukkig en gezond 2009!! En dat iedereen een super jaar zal hebben. Tuurlijk blijven we hier gezellig met z'n allen meekletsen. @Sophie: Wauw meid vandaag je uitgerekende datum. En al wat aan het rommelen? Spannend hoor. @Noor: heerlijk dat je even wat tijd voor jezelf hebt vandaag. En even naar de kapper, een goed begin van het nieuwe jaar Ik kan het weten, ben nl net terug van de kapper. @Rootje: super zeg dat jullie een nieuwe laptop hebben. Is best lekker om op de bank te hangen met de laptop op schoot. En gezellig mee blijven kletsen hoor meid. Ik kan me heel goed voorstellen dat het af en toe moeilijk is. Voordat ik zwanger was van Jamie heeft het ons ruim een jaar geduurd. Dus ik ken je frustratie en verdriet als de zich hebben gemeld. Nog een extra dikke knuf voor jou. @Marsab: Ik hoop dat de zich snel melden meid. En dat je cyclus snel weer op gang is, zodat jullie ook echt voor een 2e kunnen gaan. Dit is ook maar niks. Ook een dikke knuf voor jou. @Joyce: zo te horen hebben jullie een heerlijk oud/nieuw gehad. gelukkig was je ventje nog net optijd voordat het 24.00 was. Zal best zwaar zijn ja een dikke buik en een drukke dreumes om je heen. Dan heb je zo'n bad extra verdiend. @Darcy: geloven je vriendinnen je nog steeds? Ik vind het erg grappig hoor. Zo zwanger en dan je vriendinnen voor de gek (proberen) te houden. @Miranda: Hoe voel je je nu? Beetje opgeknapt? En met Matthew zijn verkoudheid ook al wat beter? @Anoek: Wat een mooie auto meid. Nou daar passen nog wel wat extra kinderen in. @Gonzo: hoe gaat het nu meid? Geen bruin verlies meer? @all: wij zijn met oud/nieuw bij mijn broer en schoonzus geweest. Mijn ouders en moeder van schoonzus was er ook. Erg gezellig. Hebben toen ook verteld dat we zwanger zijn van de 2e. Schoonzusje en broer waren heel blij voor ons, maar vonden het ook zeker moeilijk. Mijn schoonzusje bleek de mk nog niet helemaal verwerkt te hebben, dus wilde pas in het nieuwe jaar weer gaan proberen voor een kindje. Dus ze hadden wat gemengde gevoelens. Dus nu maar hopen dat zij snel zwanger worden, kunnen we er toch nog samen van genieten. Jamie is trouwens vanaf woensdag niet lekker, had toen ook wat gespuugd. Gister was het helemaal drama met hem. Overgeven, verhoging (net geen koorts), erg hangerig en huilerig. Zijn gister alleen naar mijn schoonouders geweest. Daar heeft hij gelukkig geslapen en bij ons op de bank gezeten. Vannacht heeft Marc met hem om de bank geslapen (en ik had helemaal niks door, heb heerlijk geslapen vannacht ). Vanmorgen had hij al weer wat praatjes en niet meer gespuugd. Verhoging is ook gezakt. Dus hopelijk is hij weer snel de oude. Hij is zo uit zijn doen, zo zielig. En ik kan hem niet troosten, wil alleen maar bij papa zijn. Denken jullie dat hij zal voelen dat ik zwanger ben? Hij is zo op zijn papa gefocust? Ik vroeg het me even af. Zo ik ga voor de verandering weer eens wat eten en spreek jullie later. Veel liefs, Patries
@mobielfreak: fijn dat jullie toch nog een fijn oud/nieuw hebben gehad. Hoe gaat het nu tussen jou en Dennis? Grappig dat Tim het vuurwerk zo mooi vond. Hier trouwens nog eentje. Jamie was wakker geworden om 00.15uur. Vond het zelf niet zo gek hoor, werd zo veel vuurwerk afgestoken met grote knallen en alles door elkaar. Dus we hebben hem uit bed gehaald en beneden naar het vuurwerk laten kijken. Hij vond het geweldig. Iedere keer wijzen van die en die en die. Helemaal leuk dus. Heeft hij toch nog wat meegekregen van het nieuwe jaar viering.
Hey meiden! Allereerst nog een keer de beste en mooiste wensen voor het nieuwe jaar. Dat we nog veel met elkaar mogen delen! Heb eerst maar eens mijn banner aangepast....scared as hell, maar het wordt toch wel eens tijd! @Mobielfreak - vervelend die situatie met Dennis. Zwanger zijn is gelukkig geen ziekte, maar houdt wel in dat je er voor elkaar moet zijn en niet dat er maar één iemand alles moet doen, althans dat is mijn mening. Heb je niemand om je heen die je eventueel al wat zou kunnen helpen, die stress is nu ook niet echt fijn voor je. Hoop voor je dat het snel veranderd! @Patries - Gefeliciteerd met je supermooie echo, wat een lieffie! Ben superblij voor je. Nu hoop ik voor je dat je misselijkheid wat af gaat zakken zodat je er echt van kan genieten. Hier gelukkig geen bloederige afscheiding meer...maar het rare is dat ik net zo misselijk was als jij en ineens verdween dat en kan ik nu eten wat ik wil en samen met die bloederige afscheiding was ik weer bang dat het mis was. Wat dat betreft ben ik liever de hele tijd misselijk, dan weet ik dat het goed is, hoezo raar ! @Noor - geniet van je dagje vrij, altijd lekker even tijd voor jezelf! @Suus - ik heb heel het ziekenhuis platgebeld net zo lang tot ik de dienstdoende gyn aan de lijn kreeg, waarvan ik gelijk langs mocht komen...lief he? Hoe is 't met jou zwangerschap? Heb je last van kwaaltjes? @Rootje en Marsab - ik snap jullie hoor meiden, ik heb dat ook wel, zeker toen ik de miskraam had gehad en andere onbezorgd zwanger waren voelde ik ook wel jaloezie opkomen Ik gun het jullie van harte! En Marsab kan je dokter je nou echt eens niets geven, ik heb ook wel eens Primolut (?schrijf je dat zo?) gehad, toen mijn cyclus een rommel was, of schrijft hij dat liever niet voor? @Darcy - you go girl! haha, geweldig, wij nomineren je voor een oscar! Hoe gaat t met je en de zwangerschap? @Miranda - voel je je al wat beter? @Sophie - zou wat zijn als je kleine hummeltje vandaag geboren wordt! Spannend! @Jennifer - en wat heb je allemaal gedronken? Ben je al weer een beetje bijgekomen Sorry voor degene die ik vergeten ben....ga snel even wat eten maken, want mijn mannetje heeft honger! Tot later
@Noor: en Florence Nightingale, geniet je van je vrije dag Laat even een foto zien van je versgeknipte koppie, ben erg benieuwd, hoor @Gonzo: die banner staat je goed Het is niet niks wat je hebt meegemaakt, maar ben blij dat je goed nieuws had en ik hoop dat je spoedig zult kunnen genieten zonder zorgen. @Miranda: ben je beter? Niet snotteren op je verjaardag, hoor! @Patries: was al benieuwd hoe je nieuws ontvangen is (zie PB.) Iedereen een fijne dag vandaag!
Meiden dank voor de opbeurende woorden, alleen word de sfeer hier nog niet echt beter.. Gisteren heeft hij het erover dat hij vroeg op wilde staan zodat hij vandaag kon gaan beginnen.. Nou niet dus Hij kwam om 10 uur zijn bed uit en is achter zijn pc gekropen om WoW te spelen en is daar tot op heden nog mee bezig.. Ik ben net maar begonnen op onze kamer vast met dozen uit elkaar halen, nou ja verplaatsen om ze straks goed neer te zetten, moest toch ook nog de echte babyspullen weer tevoorschijn toveren, en dat zit ds ook tussen al die dozen in.. Heb nu ff een koffie-break voor mezelf, want ik voelde gelijk mijn buik keihard worden.. Hij heeft me niet eens gehoord, want ik heb hem niet de vraag horen stellen wat ik nou aan het doen ben boven Nu voel ik de kleine de hik hebben en helemaal wild doen in me buik.. Heb helaas geen mensen in de buurt die me kunnen helpen, ook me schoonouders zeggen er niets van tegen Dennis dat de boel nu nog niet af is, die houden dus gewoon hun mond dicht En daar heb ik zo de balen van, ze zullen hem echt niet afvallen, maar o wee als ik eens iets doe waar Dennis het niet mee eens is, dan krijg ik ook van hun de wind van voren Goh, ik hoor hem net zeggen: zo eens ff me koffie opdrinken en dan ga ik boven maar eens beginnen Dus ik gelijk: joh? nu al? Ik was al begonnen! Zegt ie: waarom zeg je dan niets? Ehm.. nou ja je was weer eens te druk met je spel en als ik dan wat vraag kan je niet weg van je spel dus daarom? * zucht * waarom heb ik zo'n moeilijke vent?
Hihi Darcy, zal ik doen, morgen de hele dag weg, maar zal een foto'tje plaatsen tzt. Ja, Florence is lekker aan het bijkomen en jij? voel je je al helemaal pregnant?
@ mobielfreak: wat fijn dat je vent toch nog is komen helpen! Soms heb je echt zoiets van: wat doe ik toch bij die man! hihi Herkenbaar hoor! @ Noor: Fijn is dat altijd he, een knipbeurt. Dan voel je je altijd weer "mooi" en "fris"! hihi, heb ik altijd... @ Darcy: Ben je erg misselijk of valt het mee? Wil jij straks weten wat het wordt/ is? @ Patries: Hopelijk knapt Jamie snel weer op! En wil jij trouwens weten wat jullie spuit is? @ gonzo: die banner staat je goed hoor! @ cyclus: nog steeds niks hier. Mijn huisarts heeft vakantioe tot 10 januari. Daarna maak ik een afspraak en sta ik erop dat er actie wordt ondernomen. Ik ben het echt SPUUG zat!
@ Marsab: Nou die 3 dagen die hij er voor rekende gaan we echt niet redden! Tim is niet te genieten en wil niet in zijn bedje spelen, dus staat hij steeds te huilen in zijn bedje, raken wij gefrustreerd en schieten dus ook niet op.. Ik was er al bang voor dat dat zou gebeuren.. Helaas kan ik Tim ook niet een paar keer overdag ergens anders brengen helaas.. Dan zouden wij tenminste door kunnen rauzen zeg maar... Het gaat dus allemaal nog langer duren dan verwacht helaas..
hmmm...ik zag op je hyves dat je veel zin in meeting hebt...hmmm welke meeting? Het maakt me nieuwsgierig alvast veel plezier morgen!
@ Gonzo: wil jij trouwens weten wat het wordt? Je mag nu zo langzamerhand wel positief gaan worden volgens mij! Ik heb er het volste vertrouwen in dat dit kindje wel blijft zitten. kleintje: hou je goed vast aan je mama hoor!
hoi allemaal ik typ nu ff lastig want matthew slaapt nu op mn schoot, kan geen hoofdletters gebruiken aan het begin hi. ik moet ook nog gaan eten koken....ik wacht wel ff een kwartier en dan ga ik beginnen, ik leg matthew anders wel op de bank neer. matthew en ik hoesten nog veel, en hebben beide loopneus....samen gaan we ook beter worden @ marsab: goede voornemens om de HA afspraak te maken @ mobielfreak: hoe staat het nu ervoor van de babykamer, jammer dat tim uit zn doen is.... @ patries: fijn dat je familie het leuk opnemen, kan me wel voorstellen dat het moeilijk is voor je schoonzus.