Goedenavond meiden, @Marsab: groot gelijk meid dat je de ha gaat bellen voor een afsrpaak. Ik vind ook dat ze er nu wel iets aan mogen doen. Dit duurt veels te lang meis. En ja wij willen graag weten wat het gaat worden. Wij zijn daar veels te nieuwsgierig voor. Marc vroeg bij de 12 weken echo of ze al kon zien of het een jongen of meisje is. Ik denk trouwens zelf dat het een meisje is. Voel me anders zwanger en met andere kwaaltjes dan bij Jamie, maar dat zegt niks natuurlijk. We zullen zien over 8 weken. @Miranda: Zo te horen hebben jullie een leuke dag gehad vandaag. Klinkt iig allemaal erg leuk vooral voor de a.s. ouders. Hoe voelen jullie je? @Mobielfreak: en zijn jullie wat opgeschoten nu met het opruimen? Hoop het voor je meid. @Sophie: Zo te horen dus toch al wat oefenweeen. Spannend hoor meid. Het kan zo ineens gebeuren. En anders veel succes maandag bij de vk. @Darcy: wat zielig van Ollie zijn vinger. En wat raar zeg van de ha post bij het ZMC En een zusje voor Ollie zal zeker leuk zijn. @Noor: hoe was jullie dagje vandaag. Klinkt erg leuk en speciaal zo'n dagje met alle meerlingen. Leuk hoor. @Gonzo: misschien dat dat het wel is ja dat de papa's toch iets gekker met de jongens doen dan de mama's. Jamie heeft dat altijd wel wat meer gehad hoor dat hij wat meer naar zijn papa toe trekt. Eigenlijk naar alle mannen meer, bijv mijn broers of mijn vader ipv mijn schoonzusjes of moeder. Hij vindt mannen gewoon leuker ofzo. Maakt ook niet uit. Ik weet toch wel dat Jamie mij ook lief vind hoor. Hoe voel je je eigenlijk meid? Al echt zwanger? Heb je al een nieuwe afspraak voor je volgende echo? @Pris: balen meid dat je thuis niet op het forum kan komen. Hopelijk lukt het snel weer om mee te kletsen. @Jennifer: meid hoe gaat het met je? Leuk oud/nieuw gehad? Niet te veel gedronken. @Joyce: Ballorig klinkt erg leuk. Wil er nog een keer naartoe maar komt er maar niet van. Welke ben jij geweest? in welke plaats? Hoorde dat het soms heel erg druk is voor de kids of hebben ze een aparte ruimte voor jongere kinderen? @Anoek: Wat zielig voor Sarah dat ze de waterpokken heeft. Jeetje en al zo jong. Heb dat van de maizena ook wel eens gehoord. Hoop dat ze er niet al te veel last van heeft. Wel fijn dat jullie nu nog een weekje thuis zijn. @all: hier nog steeds een ziek kindje. Ging gister iets beter, maar vandaag is het weer helemaal niks met hem. Zo verkouden, hoesten, hangerig, huilen, slijm overgeven (gelukkig geen eten) en ook geen verhoging meer. Maar hij voelt zich alles behalve gelukkig. Zo zielig gewoon. En hij wil maar steeds bij zijn papa. Soms baal ik er wel van, maar ja het is niet anders. Af en toe kan ik hem troosten, maar toch gaat de voorkeur uit naar zijn papa. Hopelijk voelt hij zich morgen wat beter. Maandag moeten wij weer werken. Maar Marc zei al dat als Jamie zich niet lekker voelt hij maandag thuis blijft, want dat wil hij. Vond ik wel erg lief. Hij helpt op dit moment zo ontzettend goed met jamie. Soms denk ik echt dat ik het getroffen heb met zo'n man die ook zo gek is op zijn zoontje. Daar ben ik toch wel heel erg blij mee. Zo meiden ik ga ff kopje thee drinken en dan snel mijn bedje in, ben al weer moe. Waarschijnlijk tot morgen. Liefs, Patries
Hey meiden, wat leuk dat jullie allemaal zo "meeleven"! Het was een superdag, de kids waren ontzettend lief, alle 25 En de mama's en papa's hebben weer heerlijk bijgebept, was supergeslaagd. Ik zal snel foto's op mijn website plaatsen, morgen als t lukt! xxx Darcy: jeetje wat onbeschoft van die assistente zeg! Ja, zwaluwstaartje idd. evt eers even koelen zodat het bloeden wat minder wordt, dan plakken en weer koelen, maar ja, da;s makkelijker gezegd dan gedaan, hoewel buiten zonder want ook voldoende koelt nu zou je zeggen. Evt wat extra pleisters eroverheen. Hoop dat het beter is inmiddels!
hoihoi, ik denk ik laat weer eens wat van me horen... ik vergeet steeds te posten en mis daardoor alle leuke uitjes en meetings! Ga wat fanatieker proberen te posten hier! 8) Liefs Marscha
heb helaas geen maizena maar heb babypoeder gesmeert maar Sarah kan de slaap niet te pakken krijgen. Is al 2 uur aan het miepen en zeuren en huilen in bed. Net maar even uit bed gehaald en nu lukt het helemaal niet meer, hmmmm. Ik ga in ieder geval op de zolder liggen tot een uur of 4 vannacht en dan wisselen we om zodat we allebei een beetje kunnen slapen. Oh ja, er is een nieuw geluidje dat Sarah erg leuk vind... een heel hoog piepstemmetje en dan tatatatatatata.
@Marscha: zie mijn PB. Volgens mij klets jij liever bij de september 2008 mama's, al ben je hier welkom natuurlijk @Noor: fijn dat het zo leuk was! Benieuwd naar de foto's. @all: vanmorgen een veel lichtere Clearblue test dan afgelopen dinsdag. Ik heb al een paar dagen een knagend gevoel over deze zwangerschap Heel apart, kan het niet uitleggen... ga morgen de huisarts bellen om eens te informeren.
@ Miranda: VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG! Maak er een leuke dag van! @ pris: balen dat je niet op de computer kan posten thuis! @ Miranda: wat erg voor Jessica! Ik zag dat ze hier ook weer post op het forum, met een cyclus banner. Dus ik denk dat ze voor een 3e kindje gaan! @ Jessica: Als je dit lees: sterkte met het verlies van je neef en succes met zwanger worden! @ Patries: zielig voor Jamie dat hij nog ziek is! Maar je hebt het zeker getroffen met je man, eigenlijk mogen we ook niet anders verwachten he! @ Sophie: Ooh, telkens als ik een bericht van jou lees denk/ hoop ik dat het kindje geboren is! hihi Heel veel succes met bevallen meid! @ Anoek: Jeetje, nu al de waterpokken. Sneu voor Sarah! En volgens mij is het ook nog eens zo, dat als kinderen voor hun 1e levenjaar de waterpokken krijgen, ze het sowieso nóg eens kunnen krijgen. Sterkte ermee! @ Darcy: hoe is het met het vingertje van Ollie? Sneu hoor, ik kan daar ook nooit zo goed tegen, als er iets met Aiden is. Voor een volwassene is het idd altijd anders. @ jennifer: hoe is het thuis? Is relatie therapie of een maatschappelijk werker niks voor jullie? Nogmaals sterkte met de situatie!
@ joyce: ballorig klinkt leuk idd! En van dat emo heb ik ook altijd hoor! Zelfs bij de kleutertjes van mijn klas, als die iets moeten doen? Bijv. met kerst: het kaarsenliedje. Nou ik was weer helemaal trots en emo na die tijd! hihi
zo... jullie hebben lekker doorgekletst in de vakantie ik ga straks even teruglezen maar nu eerst: Gelukkig nieuwjaar!! gister teruggekomen uit oostenrijk.. en ons familie-middagdutje bleek toch tot sochtends 7 uur te zijn dus nu druk aan het wassen en oogjes uitwrijven was supergaaf anne vond de sneeuw geweldig en heeft elke dag gesleet wij hebben bijna elke dag in de sneeuw gestapt rond het hotel lag geen sneeuw.. maar we zaten 10 minuten van een stuje dat "sneeuwzeker" was dus dat was eigenlijk helemaal geen probleem. lekker zonnetje dus niet echt heel koud alleen moesten we savonds in het hotel eten en vond anen dat dus 1 avond leuk.. maar daarna zag ze de bui al hangen the minute dat ze in de kinderstoe gezet werd dus na 2 dagen heeft ze lekker in bed gelegen tijdens het eten. en de laatste dag heeft ze met ons meegegeten tot het hoofdgerecht.. en is ze daarna naar bedje gegaan
oh en vor ik terug lees.. iemand nog handige tips tegen luieruitslag? en dan bedoel ik niet sudocreme tegen rode billen.. maar anne dr billen zijn ook echt stuk
hoi mamas ben ik ook weer. gisteren had ik hier een heel stuk getypt en drukte ik het weer weg en had er geen zn meer in. nu ga ik het opnieuw proberen alicia heeft nu 6 tandjes en 4 kiezen, heb het idee dat de rest aardig onderweg is miranda van harte gefeliciteerd met je verjaardag zwangere: las dat er weer nieuwe zijn, nou gefeliciteerd. wordt nog druk en wat een leuke maand zeg. wie weet worden de kids op de zelfde dag geboren als nummer 1 dat zou wel erg leuk zijn he. mijn nicht heeft er 2 op 8-9 en schele 3 jaar zieken kindjes: beterschap hoor. het is niet leuk om ziek te zijn. alicia heeft op een klein verkoudheidje tijdje terug nog niks geleden haha. tandjes luiers: hier z'n 5 poepluiers per dag en super dun. ik verschoon der elk uur en als ze slaapt natuurlijk niet. ook al is de luier nog bijna schoon ik wil luieruitslag voorkomen. van de week had ze toch vuurrode billen en na een dun laagje sudocreme was dit ook over hondenalergie: alicia zit weer compleet onder de jeukende soort eczeem. het is meer een super droge huid en ben er al is voor na de dokter geweest. nu dachten ze eerst aan een katten alergie en kreeg een hormoon zal. nu heeft z er alweer heellang geen last meer van gehad en nu dus weer wel. dinsdag is ze meegeweest naar een tante met hond en 2 dagen later stond ze weer vol. ik smeer het weer wat in met hormoonzalf en als ze tegen me aan ligt en ik haar rugje kriebel zie je aan de kopje dat ze er van geniet zo jeukt het. oud en nieuwe. alicia heeft het prima gedaan. we izjn naar vriende geweest en hadden een campingbedje bij maar niet nodig geweest. ze had thuis geslapen van half 7 tot 9 uur en heeft het volgehouden tot ruim 1 uur. half 2 waren we thuis en was in de auto al in slaap gevallen. volgende ochtend stond ze om 9 uur op en na wat eten lag ze weer te slapen tot 12 uur haha jennifer: sterkte saskia: een laage vaseline dan schuurt de luier er niet zo over. probeer het. en in de blote bibs laten lopen om te luchten kan ook helpen maar ja dan moet je der wel continu in de gaten houden voordat ze alles onder plast. ik bedoel alicia klimt al op de bank en al en lijtk me niet z'n pretje als die onder geplast wordt haha. succes darcy: hoop dat alles toch goed is met de zwangerschap. ik heb nu nog steeds erg het idee dat het bij mijn niet goed zit met de zwangerschap en weet niet waarom. na 3 goede echos voel ik me er nog steeds niet prettig bij en hoop dat het voorgevoel niet altijd klopt. zwangerschap: i ben echt dik al nu en begin me nu na 14 weken pas een beetje zwanger te voelen. nog steeds moet ik wenne aan het idee en op de een of andere manier kan ik me niet hechte aan dit kindje. heel raaar en voel me soms welschuldig. bij alicia voelde ik me vanaf de positieve test al meteen moeder en nu nog steeds niet. ik ben 3 maanden amper ziek geweest en begin nu pas misselijk te worden en te overgeven. gisteren kon ik heel de dag niks eten pas na de middag was me maag wat gerust. vaak had ik de wc niet eens gehaald en kon ik me eigen overgeefsel opruimen. heel lekker hoor. 19 februari heb ik de 20 weken echo en pff ben er nog nooit zo onzeker over geweest. ben echt bang dat er iets niet goed zit en hoop dan ook echt dat me ukie gezond is. ik weet haast zeker dat heteen zoon in en dat speelt misschien ook mee. alle jongens aan mijn moeders kan worden of dood geboren, worden een miskraam of hebben iets aan hun gezondheid zoals astma, achterstand of zelf blind. misschien zit dit idee te diep in me hoofd dat dat me onbewust bang maakt. de meisjes zin allemaal gezond. ik zelf heb al een keer een mk gehad met bijna 12 weken van een jongen. (46xy) . mijn zus heeft trouwens een kerngezonde jongen dus het hoeft niet. we zullen het wel zien. probeer nu zo veel mogelijk te genieten van de zwangerschap en zien wel hoe het gaat lopen. ik heb een angelsound en hoor nog steeds geen hartje dit maakt me ook onzeker en ga dat ding de deur uitdoen. had er nooit aan moeten beginne. de 6eheb ik mijn 2e afspraak bij de verloskundige en hoop dan een mooi en sterk hartje te horen. wat betreft de 20 weken echo, ik zou echt verbaast zijn als ze zeggen dat het een meid wordt haha. zeker leuk en hopen stieken ook wel een beetje op een meid. niet dat een jongen niet gewenst is hoor maar heb zelf 4 zussen en heb niet z'n ervaring met jongens babys haha. zal wel ff wenne zijn een zoonmaar ja gaat vast wel goed komen we gaan nu ff de wii fit probere. nou ja manlief. ik vind dat verl*l voor een openraam haha. hebben nog steeds geen overgordijnen ook boven niet haha. romantisch he. de overburen genieten vast van alles in de slaapkamer (zijn 2 oudjes haha)
Goeiemorgen, @Miranda: Meid van harte met je verjaardag. Geniet ervan!!! @Saskia: Welcom back Zo te horen hebben jullie een super vakantie gehad. Heerlijk hoor. Jullie kunnen er weer tegen aan. Leuk dat Anne ook zo genoten heeft van de sneeuw. @Darcy: hoop dat de lichtere streep van je test niks te betekenen heeft. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat het meteen lichter zal kleuren als het mis is of mis gaat zeg maar. Hoop dit keer dat je gevoel het mis heeft. @Anoek: Wat vervelend dat Sarah zo last heeft van haar waterpokken. Hoe is het vannacht gegaan? Heeft ze nog een beetje geslapen? @Marscha: Denk ook dat je liever met de sept. 2008 mama's meekletst. Maar hier is het ook gezellig hoor. @Jessica: jeetje meid wat erg van je neefje. Heel veel sterkte. Hoe gaat het verder met jullie? En met je studie? @Saskia: tja stukkende billetjes... Ik gebruik altijd sudocreme dat werkt hier geweldig. Je hebt toch ook andere merken cremetjes. zoals Bepanthen? Misschien dat dat een idee is? @Noor: zo te horen hebben jullie een geslaagde dag gehad. Leuk hoor. Ben benieuwd naar de foto's. @Marsab: kan me voorstellen dat je al emo wordt van de kleuters in je klas. Kids kunnen soms zulke onvoorstelbare dingen doen. Zo geweldig gewoon. jij moet morgen zeker weer aan de bak? Hier ook hoor. @all: Jamie heeft vannacht bij ons in bed geslapen. Wat een drama zeg. Alleen maar huilen, hoesten, draaien etc etc. En alleen maar bij papa willen zijn. Als ik hem even over zijn ruggetje wreef of mij we wilde neer leggen duwde hij me gewoon weg en ging hij meteen bij zijn papa liggen. NIet normaal toch? Lijkt bijna of ik iets fout heb gedaan. Gelukkig heeft hij vanmorgen weer lekker bij me op de bank geknuffeld. Het gaat trouwens wel wat beter met hem. minder hoesten, weer lekker gegeten (en alles in binnen gebleven). Dus we gaan vanmiddag toch maar even bij mijn schoonmoeder + schoonzus op visite. Niet al te druk en er toch ff uit geweest zeg maar. Fijne dag nog allen. Liefs, Patries
@lovewinnie: ik heb dr in de hotelkamer paar keer in dr blootje laten lopen maarja.. dik vloerkleed.. dus toen ze op een gegeven moment met dr handen op dr knietjes ging staan... SNEL een luiertje er onder... (ze had beetje dunne poep zegmaar... ) maar ik den dat een 2e zwangerschap wat betreft moedergevoel sowieso wel anders is je bent tesnlotte al moeder ook van het mooiste kindje in de wereld en straks zijn dat er 2
@Miranda - gefeliciteerd met je verjaardag! @Patries - ik voel me met vlagen weer misselijk, kan er geen pijl op trekken. Thijs is ook meer een mannenkind hoor, die doen lekker gekke dingen met hem en die vrouwen willen alleen maar knuffelen en daar heeft meneer geen zin in. Misschien is dat bij Jamie ook wel. Hoop voor je dat Jamie snel opknapt. Bel morgen voor de 2e echo, waarschijnlijk over 1,5 week. @Darcy - hoe is 't met de vinger van Ollie vandaag? Heeft hij er nog last van? En vervelend dat je niet zo zwanger voelt. Laat de huisarts je bloed prikken en daar de waarde meten van je hcg, dan weet je of alles goed gaat. Met een echo zullen ze nu nog niet veel kunnen zien. @Sophie - en is er al wat @Mobielfreak - hoe is 't nu thuis? @Anoek - bah de waterpokken. Hoop dat het snel overgaat en Sarah er niet teveel last van heeft @Jessica - sterkte met het verlies van je neef! dikke knuffel @Saskia - klinkt erg leuk jullie vakantie en helaas moet je dan inderdaad weer wassen en opruimen als je thuis bent. Leuk dat Anne de sneew ook leuk vond. Bij mij werkt Bepanthen altijd beter dan Sudocreme tegen luieruitslag, maar dat is een kwestie van uitproberen. @Noor - leuk al die tweelingen samen - heb je foto's gemaakt?
darcy... ik hoop dat je ok bent? morgen bellen en het uitzoeken! sterkte met ollie ook, ik denk aan je, for whatever it's worth... pris en patries en marsab and others... lief dat jullie zo aan me denken...het is nog steeds knudde thuis...ik durf niet zo goed naar een relatietherapeut, je hoort overal om je heen dat dat het begin van het einde is...ben wel lekker tipsie geweest met oud en nieuw...dronken durf ik niet met twee kleintjes, is ook onverantwoord natuurlijk! iedereen heel veel geluk en mooie zwangerschappen en babies in 2009! ook voor rootje en gonzo! we leven mee...
@ klussen: Dennis heeft echt de logica van een platvis geloof ik Die wil gaan behangen in Tim zijn 'oude' kamertje terwijl alle meubeltjes er nog in staan Nee dan heb je lekker de ruimte Eerst zal de commode en de kledingkast er echt uit moeten, anders kan je je kont niet keren.. Oh dan doen we dat toch even zegt ie dan, ja tuurlijk dennis, en hoe had je dat in gedachten nu de gang vol met zooi staat? Zou je niet eerst die zooi weghalen dan? Soms is logisch nadenken erg moeilijk voor hem geloof ik En dat wekt bij mij een hoop frustraties op! Zeker omdat het allemaal niet op lijkt te schieten zo, en als ik dan zie dat bij de februari mama's ondertussen al 4 bevallen zijn, slaat de angst me soms aan het hart.. @ Saskia: Welkom terug in je eigen kikkerlandje Succes met wassen etc...
@mobielfreak: als je binnekort hulp nodig hebt moet je maar even roepen hoor enneh.. misschien moet dennis in zn eentje behangen.. dan komt ie er snel achter wat wel en niet logisch is
Hier een zielige Sarah, zit echt onder de pukkels. Heeft niet geslapen door de jeuk en wij voor de tweede nacht ook niet. Alleen huilen en dan weer een uurtje slapen om vervolgens weer 1,5 uur niet de slaap te kunnen pakken. Pfff, we zijn allebei moe moe moe. mobielfreak, het gaat niet echt lekker met klussen geloof ik. Kun je geen hulp in roepen van vrienden of zo? Zo balen als het nog niet klaar is. Ga even foto's op de computer zetten van een pukkelig meisje