September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
  2. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ Saskia: Tja, als Dennis nou eens hulp zou accepteren van anderen, kwamen we al een heel eind verder denk ik, maar hij schaamt zich voor de bende die het nu is, tja ik ook, maar ja je kan niet 'schoon' alles doen, dan moet er vaak eerst bende komen..
    Zijn al wel wat mensen geweest die hulp aangeboden hebben, maar dat heb ik dus af moeten slaan vanwege eigenwijze: ik doe het zelf wel Dennis :( Hij gaat straks dus ook alleen behangen, Tim is dan bij hem op het kamertje, en ik ga de was vouwen. De ellende is ook dat we binnen no time verkleumen van de kou boven omdat we geen verwarming hebben daar.. Maar ja ff doorzetten dus ;) Zo eerst ook de eettafel uit elkaar halen om er een behangtafel van te maken traphekje hangt nu boven ook eindelijk, oké wel niet voor de trap, maar wel zo dat Tim vanuit zijn 'nieuwe' kamer niet bij de trap kan komen ;) En over iets meer dan een jaar hebben we weer een probleem erbij dan want hoe houden we frummel weg bij de trap? :( Maar daar hebben we nog even voor om over na te denken gelukkig ;)
    Straks samen met Mike maar wat vuilniszakken met bende weglopen denk ik, zodat Dennis inderdaad kan behangen..
    De commode is zelfs nu hij leeg is nog loodzwaar ook :(
    We gaan de commode en het bedje ook maar omwisselen van plek, het bedje stond nu strak aan de muur waar de buren slapen en die zijn geregeld wakker geworden als Tim lag te huilen, ze klagen er gelukkig niet over, zijn heel begripvol, en zeggen dan ook: Tja, we weten dat er een kindje ligt en kindjes huilen nu eenmaal ;) Maar toch vind ik het zelf wel een prettig idee, als de buren er wat minder last van zouden hebben.. Dat is gewoon het nadeel van die oude huizen, dat je alles hoort..
    De lampen zijn ook al omgehangen, hadden een nieuwe lamp gekocht voor de babykamer, en de winnie de pooh lamp is doorgegaan naar zijn nieuwe kamertje, nu hebben we een bob de bouwer lamp over, ach misschien dat er nog een 'bob de bouwer-fase' gaat komen met Tim dalijk?
    Het is weer een heel verhaal geworden geloof ik :) Sorry dat ik amper reageer op andere dingen, maar het gaat allemaal een beetje aan me voorbij nu, ben allang blij dat ik hier ff kan spuien over mijn vriendje met de logica van een platvis :)

3. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    Hoi lieve meiden

Allereerst de beste wensen allemaal!

Bedankt voor jullie lieve woorden doet me goed!
    Mehmet is gisteren direct naar Turkije gegaan.
    Zo verdrietig allemaal vooral omdat het zo onverwacht is.

Toen het vruchtwater van mn schoonzus geboroken was hebben de artsen haar 5 dagen laten lopen :x :x (moet dan binnen 24 uur bevallen, baby kan niet zo lang zonder) dus hij is lichamelijk altijd erg zwak geweest, kon zn hoofd niet recht houden, zn spieren waren slap (wel erg lenig kon ze in zn nek leggen) in 2006 is hij in duitsland geopereerd en moest toen ook slapen met een beademingsapparaat.
    Maar dat ging goed, zn hoofd kon hij ook langer rechtop houden.

Hij zou dus deze week weer geopereerd worden, maar hij had galstenen dus daar kreeg hij eerst medicijnen voor....
    Maar hij heeft zich onbewust toch druk gemnaakt en door de stress kon zn hart het niet meer aan :cry: :cry: :cry:
    Mn schoonzus was in schok bleef maar naar de muur staren, gewoon zo verschrikkelijk!
    Het is gewoon niet te bevatten.
    Vanmiddag is hij begraven, in Turkije moet dat binnen 24 uur.

Met mn studie gaat het wel erg druk, maar ook wel weer erg leuk.

Alle zwangeren van harte gefeliciteerd.

Rootje en marsab hoop voor jullie dat er binnekort ook blij nieuws voor jullie is.

Wij zijn indd ook bezig maar wacht nog even met testen, dinsdag is mn NOD...

Lekker dat ik hier weer evne mn verhaal kan vertellen, heb jullie wel erg gemist!

4. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    @Jessica: wat fijn om weer eens van je te horen! En dan meteen wel ook een vreselijk naar bericht erbij :( Wat verdrietig voor je schoonzus en haar man... wat vreselijk lijkt me dat, je kind moeten verliezen...

@mobielfreak: ik ben ongelooflijk driftig van aard als iets MOET gebeuren en het gebeurt niet. Dan doe ik het a) zelf of b) ik duld geen tegenspraak en régel dat het gedaan wordt. In jouw geval hoop ik dat Dennis lekker heeft kunnen klussen vandaag en dat alles op tijd afkomt. En anders: die lieve aanbiedingen van familie en vrienden accepteren - liever een opgeknapt huis dat een trotse en eigenwijze vriend :( Wat jou ;)

Platvis... moest er erg om lachen :)

5. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    @Anette: aaah, wat zielig voor je meisje, die foto met die plekjes :( Hoe gaat het nu met haar?

6. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    @Miranda: ik heb je vanmorgen vroeg een sms gestuurd en ik hoop dat je je verjaardag heerlijk aan het vieren bent. Gefeliciteerd!

7. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Met Sarah gaat het wel, als ze maar niet hoeft te slapen want ze heeft jeuk. Dus ik heb nu een kelin wit meisje, ik heb er een laag babypoeder overheen gedaan en ze slaapt nu lekker..
    Morgen gaat ze naar het kdv dus kunnen wij even tanken.

Miranda, GEFELICITEERD! Lees nu pas dat je jarig bent *schaam*
    Fijne dag nog

Frietjes zijn er ........... dus ben eten

8. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Hoi meisk
    Ja dank je wel voorje smsje vanmorgen! I heb, geloof ik, 25 smsjes ontvangen en daarnaast nog ongeveer 35 krabbeltjes op Hyves ontvangen :oops:
    Wel erg rustig vandaag. Alleen waren de zussen van Jeroen met hun aanhang aanwezig voor eventjes.
    En w hebben alle3 uitgeslape tot 10.30 ur :confused: :D want matthew was al om 6 uur wakker,dus bij ons gelegen, eerst was hij ff vervelend, daarna tv gekeken, na een uurtje of zo viel hij in slaap.

Ik heb van Jeroen een joggingpak in het zwart van de merk Adidas gekregen, onverwacht, maar wel erg leuk en lief!

@ Anoek: arme Sarah met waterpokken.
    Lekker als zij morgen naar het KDV gaat dan kan je bijtanken!

@ bedankjes: sommigen van jullie hadden een krabbeltjes op Hyves achtergelaten, dank je wel.
    Voor forum mama's hier ook dank je!
    :whistle: \:D/ :whistle: \:D/

9. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Saskia: Zo te lezen hebben jullie dus een erg leuke vakantie gehad en heeft Anne ook ontzettend genoten in de sneeuw, leuk hoor! En wat betreft kapotte billetjes, bij Kyra helpt Bepanthen erg goed, maar ook Sudocreme werkt goed. Maar ik las al dat dit verschillende keren is gezegd ;) FF uitproberen dus...

Darcy: Jeetje meid, ik hoop echt dat je voorgevoel dit keer absoluut niet klopt en dat je gewoon nog steeds hartstikke zwanger bent! Wel morgen ff HA bellen hoor!

Miranda: VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG MEID!!!! Heb je een gezellige dag gehad vandaag en ben je erg verwend??? En Ballorig is echt de moeite waar, al moet ik er wel eerlijk bij zeggen dat het het leukste is als de kids kunnen lopen, want dan kunnen ze lekker ravotten en zich laten vallen, want ze lopen op dikke kussens.
    Wij zijn nu bij de Amsterdam Arena geweest en ze hebben een apart gedeelte van 0 t/m 4 jaar en een gedeelte van 4 jaar en ouder met oa trampoline en race motoren...

AnoeK: Ach, wat sneu zeg die foto van Sarah. Ik zou als ik jou was morgen toch maizena halen, want dit is natuurlijk erg neutraal. Is die babypoeder trouwens niet geparfumeerd? Dikke knuf voor Sarah!

All: Vandaag bij mn oma op visite geweest die vandaag voor iedereen Nieuwjaarsdag vierde. Was erg gezellig iedereen weer te zien en Kyra heeft echt de show gesteeld, het is zo'n schatje!
    Morgen gaan we lekker helemaal niks doen, want dinsdag begint het normale leventje natuurlijk weer ;) Pff, die 2 weken vakantie zijn echt omgevlogen :rolleyes:

10. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Miranda: GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!! Hoop dat je een leuke dag hebt gehad!!!

Darcy: een lichtere streep hoeft volgens mij niets te betekenen hoor, maar al sje zegt dat je gevoel slecht is, dan moet je daar wat mee doen! Ik zeg altijd: luister naar jezelf! Knuffel!!!

@waterpokken / Anouk: tip haa; bij de apotheek: schudmix (lotio alba) super tegen de jeuk en de pokjes drogen ook veel sneller in! Hier werkte het indertijd super!!

@Saskia: klinkt heerlijk jullie vakantie!! Idd maizena op de billen. Of bepanthen is idd ook super! Sterkte hoop dat de billen gauw dicht zijn!!!

Mobielfreak: grrrrrrrrrrrrr ik zou ontploffen..... :oops:

Joyce: helaas de vakantie alweer over..... Leuk dat het zo gezellig was bij oma!!

11. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@billen: ik hoorde vanmiddag dat sudocreme nogal prikt in open billen.. en dat bepanthen dat niet deed

dus dat nu maar geprobeerd.. en ze gilt inderdaad een stuk minder als ik de luier verschoon :(
    dus we houden het hier maar op :)

12. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    gelukkig Saskia!

En voor de liefhebbers / diegenen die ernaar vroegen: in het dagboek op de kinderwebsite staan heeeeel veel foto's. PB me even voor het ww. ;)

13. Pris

Pris Fanatiek lid

Goedemorgen!

Op t werk dus kan weer meepraten :D
    EErst ff allemaal mensen een gelukkig nieuw jaar wensen (Lees; mensen moeten zoenen die je eigenlijk niet wilt zoenen maar wat dan toch gebeurt :rolleyes: )

14. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Jee wat een nacht.... Echt zo overstuur brullen. Maar we vragen ons ook af of Sarah ons niet aan het uitproberen is want als we haar oppakken is ze stil en gaat ze heel vriendelijk lachen maar als we haar laten liggen wordt het een hysterisch gehuil. We hebben haar een half uur laten huilen en toen zijn we even gaan kijken en toen weer 3 kwartier laten huilen maar wat moet je?
    Op gegeven moment even bij ons in bed maar ze kon nog geen halve minuut stil blijven liggen, bleef over het bed schuren en toen heb ik haar maar in haar bedje gelegd en de deur dicht en laat maar huilen, het helpt toch allemaal niks. Uiteindelijk heeft ze toch og 3 uurtjes geslapen....
    GA zo even met haar naar de huisarts, toch even controleren.

Liefs Anette

15. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@anouk: misschien jeukt het minder als ze niet op dr rug ligt?
    je weet het niet...

wel sneu als ze zo blijft huilen he
    kan daar nooit zo goed tegen... maar ik kan ook niet altijd hebben als ze maar blijft huilen en ik geen oorzaak kan bedenken.

16. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Bah, wat een rotnacht achter de rug zeg :(
    Tim om de haverklap wakker omdat hij ontzettend verkouden is, neusje steeds dicht waardoor hij steeds wakker werd.. Vervolgens zelf buikkrampen van hier tot Tokio en terug, dus steeds eruit omdat ik het gevoel had aan de dunne te zijn, wat achteraf ook wel klopte, maar ik werd dus ook kotsmisselijk en was dus blij dat er een emmer bij de wc stond, want die heb ik nodig gehad ook :(
    Vanmorgen naar het nieuwe ziekenhuis (ze hebben hier een nieuw ziekenhuis gebouwd en daar zijn 3 ziekenhuizen voor gesloten) toe om bloed te prikken, maar wat een ellende zeg, pfff bijna 1,5 uur moeten wachten daar en dat op een nuchtere maag..
    Wat wel grappig was, dat Aad van Toor ( de acrobaat uit Bassie & Adriaan) er ook was om bloed te prikken, maar jemig wat is die oud geworden zeg :confused:
    Ben in ieder geval blij dat ik weer thuis ben, want bah wat is het koud buiten zeg :confused: De weg glimt ook helemaal overal, omdat het hier geregend heeft vannacht en het nu vriest...
    Straks weer aan de gang in de babykamer etc dus ben nog wel ff druk denk ik zo ;)

17. Jmr

Jmr Niet meer actief

Hallo mama's,

Daar ben ik ook weer eens....
    Ben een hele poos niet geweest vanwege geen tijd, maar ook omdat ik nog steeds denk dat ik pottenkijkers heb en dan gaat de lol er snel af he?
    Ik kan dus alleen nog maar oppervlakkig met jullie praten en ik zou zooo graag anders willen.....wil graag dingen met jullie delen die ik niet aan anderen vertel, maar zo word me dat dus onmogelijk gemaakt.
    Nu moet ik dus verplicht oppervlakkig zijn.....terwijl ik dat liever niet wil!
    Maar ik mis jullie wel en het geklets....

En heb op moment zooo weinig tijd! Volgens mij doe ik iets verkeerd haha. Ben elke dag zoo druk met het huishouden etc en heb daarnaast ook nog mn werk dat ik soms tijd tekort kom!
    Ik geloof dat ik maar wat minder veeleisend moet zijn met het huishouden, dan hou ik ook nog tijd voor mezelf!

Heb wel zo nu en dan meegelezen hoor, dus ben nog wel op de hoogte van jullie!

Zwangere mama's, GEFELICITEERD! En hoe gaat het? Valt het zwaar of valt het mee? Hier nog niet zwanger, misschien in de zomer? In hoeverre zoiets te plannen valt natuurlijk....

Mobielfreak, Je bent me maar een bezige bij zeg! Denk je af en toe wel aan jezelf? Zielig als ze zo'n verstopt neusje hebben!

Saskia, welcome back....leuke vakantie gehad dus, heerlijk! Kun je weer wennen hier?

Anoek, als ons meisje zo ontroostbaar is leggen we haar vaak tussen ons in en proberen dan of ze tussen ons in wil slapen.....vervelend...

Pris, ik heb daar ook zo'n hekel aan, mensen zoenen wat je liever niet wilt hahaha. Heb een paar keer geprobeerd je een krabbel te sturen, maar ik kom gewoon niet op je hyves...gek he?

Miranda, nog gefeliciteerd met je verjaardag, leuke dag gehad?

marsab, voor jou een dikke knuffel!

Jessica, sterkte....lijkt me het ergste wat je kunt overkomen om je kind te verliezen....

Rootje, voor jou ook een dikke knuffel!

Verder kan ik nu niet teruglezen....ga nu eerst ff weer wat doen!
    Liefs

18. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    Hoi meiden moet zo Zara halen van de psz maar wilde toch even wat leuker nieuws met jullie delen.....IK BEN ZWANGER!
    Sta nog te shaken, half uur geleden twee testen gedaan.

Tot straks ;)

19. Jmr

Jmr Niet meer actief

Jessica: Gefeliciteerd! :D

Wauw, er zijn echt al heel veel september mama's zwanger of zelfs al bevallen van een tweede kindje!

20. Pris

Pris Fanatiek lid

@ Jessica............En weer een sept 2007 mama zwanger.
    Gefeliciteerd meid!

@ Hello Kitty. Jammer meid dat t zo moet maar welkom terug!

Deel Deze Pagina