September 2007 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by mouschy, Aug 27, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jmr

Jmr Niet meer actief

Pris, ja vind het ook heel jammer. en misschien is het ook alleen maar een gevoel, maar wil het risico gewoon niet lopen.....Er zijn gewoon dingen die ze niet hoeven te weten!

Hoe is het met jou en je ventje?

2. jennifer70

jennifer70 Bekend lid

Apr 17, 2007
    688
    0
    0
    't Gooi
    jessica: GEFELICITEERD! alweer een mama preggers! zo leuk! 2009 wordt een vruchtbaar jaar denk ik zo...

hellokitty: jammer inderdaad dat het zo gaat, sommige mensen snappen het hele internet gebeuren niet zo denk ik...het is toch een soort ongeschreven regel dat je elkaar met rust laat en dit gebruikt om dingen met elkaar te delen en elkaar te helpen...niet om tegen je te gebruiken...

anouk: hier ook een klein meisje dat al 3 weken nu elke avond doet wat jouw meisje ook doet! heel veel huilen en een groot drama in de avond bij bedtijd en als je haar oppakt is het een en al smiles! ik heb soms het idee dat ze dan slaapt tijdens het gezeur en gehuil, maar ik weet ook niet wat ik eraan moet doen, ze slaapt nu elke avond bij mij in het grote bed, ik ga dus zeer vroeg naar bed! het middagslaapje is er ook niet meer nu, bij jullie nog wel?

darcy: hoe gaat het met je...heb je nog een test gedaan? huisarts geweest? ben je ok?

3. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

Jul 28, 2006
    2,471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ Jessica: Gefeliciteerd :D Wat staan leven en dood toch ineens dicht bij elkaar hè? En dat nu Mehmet in Turkije is.. Sterkte meis ;)

@ Hellokitty: Tja, meelezers, ik heb ze ook, ook al hoor ik er weinig over, mijn 'vader' zal ook vast wel meelezen hier en daar, nou ja hij doet maar, heb toch weinig boodschap aan hem! Meelezers hou je helaas altijd en ik heb er wat dat betreft schijt aan, en ga gewoon lekker mijn gang ;) Mijn 'familie' moet toch ergens blijkbaar up-to-date blijven van mijn situatie of wat dan ook, ook al hebben ze totaal geen contact met mij en als ze gelukkig worden van mij controleren nou ja dan zij het zo maar denk ik dan ;)

De babykamer is nu voor de helft behangen :D Ik ben zoooooo blij :D Straks weer verder met de andere helft en dan krijgt als het goed is Tim vannacht de vuurdoop op zijn nieuwe kamer :D Ben benieuwd of hij netjes in zijn bedje blijft liggen hihihi Zei al tegen Dennis: Haal straks voor de zekerheid ff het campingbedje op bij je ouders, dat mocht hij niet in zijn nieuwe bedje willen gaan slapen of er steeds uit vallen, dan hoef je niet eerst vanavond laat het ledikant uit elkaar te halen en weer in elkaar te zetten, omdat hij anders op de babykamer aan het behang zit ;)

4. jennifer70

jennifer70 Bekend lid

Apr 17, 2007
    688
    0
    0
    't Gooi
    je hebt het maar druk mobielfreak!

5. Pris

Pris Fanatiek lid

:evil: :evil: :evil:
    Heel verhaal getypt druk ik t verkeerde weg (pagina met smileys :evil: :rolleyes: )

@ Hello Kitty
    Hier gaat t prima. Tygo zit echt MEGA in zijn 15 maanden sprong (ja ik geloof in de Oei ik groei). Ik irriteer me dood af en toe :oops:
    Wil hij alleen maar opgetild worden, slaaps s middags niet enz enz Ach we gaan er vanuit dat t snel weer over is :D

Met mij gaat t hartstikke goed :D Ok ik moet wat december kilos kwijt maar verder gaat t wel. Klinkt ms stom maar die paar dgaen londen hebben mij echt goed gedaan, merk t nog steeds en is alweer bijna een maand geleden :)
    Vrijdag zonder Tygo met mijn moeder en zus wezen shoppen (Rotterdam = primark = goed geslaagd \:D/ ) Best lekker om af en toe eens een dagje er zo tussenuit te zijn (en in de Primark wil je geen kinderwagen mee hebben ;) )

En jij en je meisje?
    AL een naam voor je salon?

@ All ligt er sneeuw bij jullie?
    Hier ligt er niets...lijkt me wel leuk (als je niet weg hoeft)

Hebben jullie geschaats al (sorry niets teruggelezen)?
    Ik dus wel en vond t helemaal leuk :D :D Ik heb ooit 1 keer eerder geschaats en toen zat ik 's avonds bij de dokter :rolleyes:
    Nu vond ik het er steeds zo leuk uitzien maar zei steeds dat ''ik dat toch niet kan''
    Peter heeft dus schaatsen geregeld en zijn gaan oefenen bij zijn vader op de sloot (waar niet t hele dorp mij zag stuntelen ;) hihi)
    Was helemaal leuk en ging best aardig. Tygo in de kinderwagen ook op t ijs en peter erachter schaatsen. Tygo vond t geweldig en kon gewoon niet stoppen met schaterlachen. Helemaal leuk!
    Zal proberen van de week foto's te plaatsen.

6. marsab

marsab VIP lid

Oct 6, 2006
    6,315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    @ pris: hey daar ben je weer! hihi, heeft werk toch zo zijn voordelen he! :p Schaatsen is leuk ja, ik wilde ook wel in de sneeuw en op het ijs "spelen", maar met een zeer verkouden Aiden lijkt me dat niet verstandig!

@ hellokitty: dat ik kloten zeg, anders laten ze jou is gewoon eens met rust! Jeetje, sommige mensen zijn echt SNEU! En als het zo doorgaat ben ik ook pas een keertje in de zomer zwanger, dus zijn wel weer samen, dat zou wel leuk zijn hihihihi!

@ verkoudheid: Aiden is ook nog steeds onwijs verkouden. Hij had ook ontstoken oogjes, maar dat is nu gelukkig over. Maar hij hoest nog heel erg en heeft steeds snotterbellen etc. :(

@ Jessica: WAUW, VAN HARTE MEID! JE 3E KINDJE OP KOMST! GENIET ERVAN!

@ Mobielfreak: super dat de babykamer opschiet! Ben benieuwd naar het resultaat! Show je wel een foto als het klaar is?
    En hopelijk slaapt Tim goed vannacht!

@ Anoek: Wat ontzettend zielog dat Sarah zo'n jeuk heeft! Mocht ze trouwens wel naar het KDV, nu ze de waterpokken heeft?

@ Saskia: welcome back girl! Leuk gehad zo te lezen! En nu wordt je hier ook nog eens verwend met sneeuw! ;)

7. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

Jan 23, 2007
    4,178
    0
    0
    Jessica, gefeliciteerd en ben je al uitgeshaked?
    GAaf nieuws, leuk!

Marsab, aangezien de kindjes al besmettelijk zijn voor er ook maar 1 pokje te zien is mogen ze hier gewoon naar het kdv tenzij het kindej niet teveel individuele aandacht nodig heeft dus niet te ziek is.
    Wel fijn want ik kom net uit bed, ff 2 uurtjes geslapen

En tussen ons in slapen lukt haar echt niet, ze kan bij ons de draai niet vinden gaat van mij naar mijn vriend en terug..
    En middagslaapje, ze slaapt nog 2 keer per dag en vooral nu.

8. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,601
    0
    0
    he septembermama's
    Wil jullie allemaal nog even het beste wensen voor het komende jaar! Dat een ieders dromen dit jaar uit mogen komen!

9. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    @All, bedankt voor jullie feliciaties.

@Mobielfreak, ja dubbel he :( daar dacht ik ook al aan

Heb het mehmet verteld via de webcam, wel raar hoor, volgende week maandag is ie weer thuis.

@Hellokitty, heb je nog steeds last van pottenkijkers?

@jennifer, nee ayla gaat rond een uur of tien, elf nog even slapen, 's nachts ook iedere keer wakker, speen erin maar helpt niets, ja tussenons in dan slaapt ze :(

@pris, heb ik ook wel eens gehad errug irri.

@marsab, Naar is dat he :(

@Anoek, ja dat wel, maar nog niet te bevatten ;)

10. darcy

darcy VIP lid

Oct 1, 2006
    5,715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hi mama's,

@Jessica: gefeliciteerd met je derde kindje op komst :D
    Het wordt goed bijblijven bij de september 2009 mama's, ze kletsen lekker veel ;)

11. darcy

darcy VIP lid

Oct 1, 2006
    5,715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    @mobielfreak: het kamertje bijna af? Zal Tim fijn vinden (en de baby ook), wat goed dat het allemaal gaat lukken zo!

@Hellokitty: laat je pottenkijkers het 'heen en weer' krijgen, ik zou me doodschamen als ik toch mee zou lezen met iemand, die dit uitdrukkelijk niet wil :rolleyes: Als je tóch dingen kwijt wilt, is er nog zoiets als een pb'tje, he ;)

@Jessica: hoe reageerde Mehmet trouwens op je grote nieuws?

@Brigitte: ook jij de beste wensen. Hoe gaat het met jullie?

@noor: mag ik je ww... nieuwsgierig :)

@Marsab: ik vond het weer doodgewoon om te starten voor de klas vandaag. En jij?

12. darcy

darcy VIP lid

Oct 1, 2006
    5,715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    @all: ga zo even languit op de bank met een flinke bel wijn en een bord pasta. Wijn, ja... was vanmiddag bij de huisarts, die mijn urine nakeek. Ik heb sowieso een lichte blaasontsteking (doen we niks aan, gaat wel over) en ik testte bij hem helemáál negatief op Hcg :(
    Zijn inwendige onderzoekje deed me toch zeer :confused:
    Enfin, ik moet het afwachten, zal binnenkort wel gaan vloeien. Zo niet, dan moet ik vrijdag nog eens testen van hem en dan even nakijken waar mijn pijn (linksonder) vandaan komt. Dat moet dan toch ook over zijn.

Ik voel me sinds gisteravond niet meer zwanger... we vinden het jammer, maar het was nog erg pril (5 weken) en zoals de huisarts al zei: het is in ronde 2 gelukt, dus strakjes opnieuw proberen.

Neemt niet weg, dat ik toch een beetje droevig ben :(

13. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    @Darcy, hij was blij :D
    Ja dat heb ik gemerkt ja haha.
    Ja natuurlijk, ik heb voor Ayla een mk gehad was toen bijn 6 weken... maar daar ben je echt verdrietig van hoor!
    Een heeeeeeeeeeeeeeeele dikke knuf meis.

14. Jmr

Jmr Niet meer actief

Darcy, hele dikke knuf voor jou! Voor ons meisje heb ik ook een MK gehad, en ook al was ik nog maar 7 wkjes toch was ik er best verdrietig van en heb ook de nodige traantjes gelaten.....

15. darcy

darcy VIP lid

Oct 1, 2006
    5,715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Dank meiden, doet me goed.

Ondertussen was ik op het spoor van Sophie, die 3 dagen overtijd is met haar zwangerschap van haar tweede dochter. Dit postte ze vandaag:

Hoi meiden,

Even snel een berichtje.

Ben helemaal beduusd en hyper.
    Bij gynaecoloog gaf ik aan de kleine vandaag ineens weinig te voelen. Dus voor gesprek nog half uur aan ctg. Daar bleek haar conditie nog heel goed te zijn, ook kon je er al weeënactiviteit op zien, waar ik al blij mee was.
    Vervolgens inwendig onderzoek en echo. Tot ieders grote verbazing blijk ik al 4 a 5 cm ontsluiting te hebben En of al dat gerommel dus al wat gedaan heeft! Uit echo bleek dat er te weinig vruchtwater is. Dus sowieso indicatie snel in te leiden. De gyn. heeft me ook gestript.
    Zijn wel naar huis gegaan. Sophie is bij mijn ouders. Als weeën flink op gang komen, moet ik direct het zkhs bellen en me daar melden. Anders morgenochtend om half acht melden voor inleiding. Man heeft net nog wat spullen voor Sophie naar mijn ouders gebracht en boodschappen gedaan. Nu afwachten, spannend!

Ik had Sophie gevraagd of ik jullie, de andere septembermama's, op de hoogte zou kunnen houden. Bij deze!

16. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

Jul 28, 2006
    2,471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ babykamer: Nou het behang zit erop :D Alleen de behangrand nog niet, dat kan pas morgen als de rest wat droger is.. We hadden gedacht Tim vanaf vandaag in zijn nieuwe kamer te laten slapen, maar nu daar een eettafel staat die als behangtafel dient leek ons dat niet zo handig.. Dus nu staat het bedje halverwege de babykamer, en kan ik amper me kont keren tussen commode en ledikant, maar ja, Tim zat dus gelijk met die vingertjes aan het nog natte behang en dat kan dus niet, want dan ligt het er dalijk weer af :) Kamertje ziet er gelijk helemaal anders uit nu, wat een ander behangetje op de muren al niet kan doen zeg :D

@ marsab: Foto zal moeten wachten tot na geboorte van beebje, want qua behangrandje is het dadelijk toch wel duidelijk wat het wordt ;) Ds nog ffies geduld helaas ;)

@ Darcy: Potverdikke meis, flink balen dus... Sterkte ;) Het moet toch wel een raar idee zijn dat ondanks dat je weet dat het niet goed zit je aan de wijn gaat? Ergens weet je toch dat er een kindje in je zit, ook al haalt dit kindje het dus niet :cry:

@ Sophie: Spannend :D Kan nu dus elk moment gaan gebeuren en zo al 4 tot 5 cm ontsluiting zonder er wat van te merken :D Wow, scheelt ook een hoop ergernis denk ik ;)

@ Brigitte: Jeetje jij ook alweer de 20 weken voorbij :eek: Pfff wat gaat het allemaal hard zeg!

17. miranda040172

miranda040172 VIP lid

May 19, 2007
    5,605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Ik heb je net gePBt! :)

18. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,513
    36,473
    113
    @darcy: oh nee toch, vind het zo erg voor je! Heel veel sterkte.

@jessica: gefeliciteerd met je zwangerschap!

Spannend van Sophie, ben benieuwd.

19. miranda040172

miranda040172 VIP lid

May 19, 2007
    5,605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Hellokitty: hartstikke leuk joh dat je hier gedag komt zeggen en fijn dat het lekker met je gaat en je kindje ook!

@ Jessica: Gefeliciteerd met je 3e zwangerschap! Tjonge, weet je man hiervan nu hij in turkije zit?

@ Mobielfreak: hahaha ik moet lachen hoe je schreef dat Bassie zo oud is om te zien, daarom speelt hij graag echte BAssie dat maakt hem jong :) :) :)
    Doe er rustig aan met de babykamer en ook met jezelf.
    Hoop dat Tim vanavond lekker gaat slapen.

@ Anoek: Hoe is het gegaan toen ze op het KDV was geweest?

20. marsab

marsab VIP lid

Oct 6, 2006
    6,315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    @ Darcy: Ach nee meis...:( Vind het heel erg voor jou!

@ Sophie: Zet hem op meid! :D

@ Mobielfreak: oké nog 5 weekjes geduld dus!(hopelijk nog 3 hihi)

@ darcy: Ja, de ochtend vloog voorbij! Het was ook weer erg leuk, de kinderen zaten vol verhalen van de vakantie! Zo leuk!

@ Noor: ik krijg volgens mij net een pb binnen, thanks alvast! :D

Share This Page