@ Darcy: Nee ik kan nog niet bevallen Moet ook nog een kraampakket halen @ Geboortekaartjes: tja ook daar zijn we wederom laat mee, met Tim hebben we die woensdag de boeken gehaald bij de drukker, en we moesten vrijdags de boeken terg brengen en een keuze maken, tja en ik lag die vrijdag in het ziekenhuis te bevallen van Tim, dus hebben toen ook geen proefdrukken gehad, ja via mail, maar dat is wel raar hoor, om dan alles via mail te controleren of het er goed op staat.. Vannacht weer een beroerde nacht geweest hier.. Tim weer om de haverklap wakker kom nu net mijn bed uit rollen, moet me zo nog douchen, en nog naar de vk toe om 1 uur, Tim ligt nu nog te ronken, die heeft om 5 uur nog een fles gehad, kereltje is helemaal op door de verkoudheid @ Darcy: 'fijn' dat het dan nu al begonnen is.. Heb je nog van je wijntje kunnen genieten gisteren? Hier ook geen sneeuw, maar wel ijzig koud bah! in de huiskamer is het nu nog 11 graden, duurt ff voordat het warm is hier met een gaskacheltje
Hallo meiden, wat is er weer veel gebabbeld en geschreven! Wat leuk dat er weer een paar zwangeren er bij zijn! De Sept. mama's zijn idd erg vruchtbaar Vanmiddag om 3 uur heb ik de 12 wkn echo, met nekplooi meting! Wel erg leuk weer om even naar binnen te spieken! Ik ben nog altijd mega misselijk, ik spuug erg veel, zeg maar gerust TE veel... Val alleen maar af, en ik moet het nu echt in de gaten houden anders word ik op genomen @mobielfreak balen zeg dat je mannetje en jij zo slecht slapen, je hebt juist nu je rust nodig! Wanneer ga je je pakket ophalen? krijg je die niet van de verzekering? @Darcy balen meid had het je ook zo gegunt! Dikke knuf voor jullie! @Lovewinnie heerlijk he even naar het hartje horen! Hoe voel je je verders? @Joyce wat leuk dat je de kaartjes hebt uitgezocht! Altijd wel weer een leuk momentje he!
@mouschy: spannend, de termijnecho! Wat gaat het hard, je zwangerschap, of niet Laat vooral even weten hoe het allemaal was en is met ukkie! (het wijntje smaakte me prima - ik heb met manlief geproost op ons ukkie en gewenst dat een volgend beebje mag blijven zitten...) @mobielfreak: ehm... wacht inderdaad nog minstens 2 weken met bevallen, waar haalde ik dat vandaan Succes bij de vk straks. @rootje: jij, Marsab en ik gaan gewoon samen 'op' straks met een zwangerschap en bevalling. Wie weet, ik hoop het @Joyce: je wilt zeker geen tipje van de sluier oplichten m.b.t. het kaartje, hè
Lijkt me een goed plan ik pleit voor alledrie zsm zwanger en liefst in dezelfde maand uitgerekend. Lekker gezellig Dusse wat denken jullie van januari of februari raak Maart slaan wij even over, we hebben al zo ontzettend veel verjaardagen en feestdagen in december, dat lijkt ons niet handig. Ach ja we zullen moeten afwachten.
MEETING Het lijkt mij erg leuk om mensen een keer te zien of om nog een keer te zien. Misschien is het een goed idee om een datum voor een meeting te prikken. Hoeft niet gelijk een datum volgende maand te zijn maar bijvoorbeeld in april (net als vorig jaar). Dan kan ik er rekening mee houden en die dag ''vrijhouden''
Haha, nee natuurlijk niet Kan alleen maar zeggen dat we zowel een kaartje voor een meisje hebben uitgezocht als voor een jongetje Maar dat kon jezelf denk ook wel bedenken
hallo mama's Pris, je hebt een pb-tje Lovewinnie, fijn dat het zo goed gaat met je zwangerschap! mobielfreak, woow ik zit net ook even naar je banner te kijken en je loopt al op het laatst joh! Wat is dat snel gegaan....maar dat vind ik van de rest van de meiden ook.... Fijn dat het kamertje bijna af is, geeft iets meer rust in je koppie he? Darcy, hoe is het? Vloei je erg? Gek is dat he, bij mijn MK voelde ik ook gewoon dat er iets niet klopte....moederinstinct! Rootje, Marsab en Darcy, Ik hoop dat jullie straks ook een ukje in jullie buik hebben, zou gezellig zijn als jullie samen zwanger zouden zijn..... Maaruh, wie moet er dan straks met mij samen zwangeren? Mouschy, succes vanmiddag! Spannend! Ennuh dat is niet zo leuk dat je continue aan het spugen bent, hebben ze daar niet iets voor? Opnemen lijkt me nou ook geen pretje! Ik ga weer ff wat doen, er staat een berg was te wachten om gestreken te worden. Heb de kachel op dat kamertje al lekker aan gedaan! Liefs
Tja ik heb nog steeds het gevoel dat het deze keer gewoon niet zo goed gaat lukken en dat het nog wel minimaal een half jaar duurt voor ik zwanger ben... en dan zijn we misschien toch samen zwanger En misschien begint het bij jou al wel eerder te kriebelen
rootje, ik hoop toch echt voor jou dat je eerder zwanger bent hoor! En heel gek, wij zijn nog niet eens bezig, maar ik denk nu al dat het misschien ook wel niet zo makkelijk gaat straks.....
mama's, heb gisteren een horoscoop gevonden van de Maagd-baby en die wilde ik jullie toch niet onthouden aangezien hier bijna allemaal Maagd-babytjes zijn......ik vond hem heeeeel erg kloppend! Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.... Maagd 24 augustus - 23 september De betrouwbare maagd, lieve kinderen kunnen veranderen Maagd-kinderen kunnen later behoorlijk moeilijk zijn, als baby zijn ze daarentegen bijzonder lief en makkelijk. Braaf drinken ze hun flesje leeg en zijn ze haast geneigd hun bordje pap helemaal schoon te likken om zo niets achter te laten. Toch zal hun smaak al snel verfijnder worden en hebben ze kritiek op de vetrandjes aan het vlees, een soep die te zout is en meer exotische gerechten zijn bij voorbaat al niet in orde. Soms spugen ze haast walgend de groente uit die in hun ogen misschien wel te rauw is en papa en mama zullen zich vast wel eens zorgen maken over de slechte eetgewoontes van de kleine maagd. Mama kan het vaak niet laten het tere poppetje in de watten te blijven leggen. Het Maagd-kindje is verder heel lief. Het ruimt met een haast pietepeuterige precisie zijn kamer op en probeert zijn misschien minder perfectionistische broertjes en zusjes ook zover te krijgen. Het maagdje zal op latere leeftijd een sterke neiging tot kritiek op andere vertonen. Als een vriendje of vriendinnetje niet doet wat in de ogen van de Maagd als juist beschouwd wordt, zal het dat meteen aan iedereen die het horen wil vertellen en zal dan verbaasd constateren dat het voor "klikspaan"wordt uitgemaakt. Dit kindje, met zijn vroegrijpe verstand, kan papa en mama de oren van het hoofd zagen met vragen. Het wil echt alles weten en wanneer papa en mama een tikkeltje beschaamd kijken bij de vragen die het stelt, maakt dat de nieuwsgierigheid van het kleintje alleen maar groter. Op school ervaart dit intelligente, zeer plichtsgetrouwe kind weinig of geen problemen. Ze zijn rustig in de klas, ze luisteren braaf naar wat de leraar te vertellen heeft. Ze zijn lang niet zo wild als de meeste klasgenootjes. Kleren met scheuren, winkelhaken en moddervlekken druisen in tegen hun gevoel van netheid. Vandaar zijn ze zo rustig, ze houden niet zo van hele wilde en ruwe spelletjes. Ze hebben liever rust aan het hoofdje dat nooit stil staat. Het zijn kleine piekeraars. Een Maagd-kindje is geen duur kind, al jong ontwikkelen ze een typisch Maagden-kenmerk, namelijk zuinigheid. Dit is natuurlijk geen slechte eigenschap, maar let wel op dat het niet omslaat in een slechte eigenschap, zoals gierigheid. Toch zullen de meeste ouders tot de conclusie komen dat ze het zo slecht niet getroffen hebben met dit maagdje. Het is rustig, verstandig, denkt na over dingen en is zeer begaan met anderen. Kortom een kindje die papa en mama weinig of geen zorgen zal baren.
@ mouschy: Ik heb alleen een basisverzekring, dus krijg geen pakket van de verzekering, straks maar ff de thuiszorg bellen voor een pakket, dan laat ik het gewoon bezorgen @ Hellokitty: Ja het gaat inderdaad supersnel allemaal, veel sneller ook voor me gevoel dan bij Tim, maar dat komt denk ik ook, omdat ik nu Tim rond heb lopen hier en dan gaat het ongemerkt gewoon heel snel voorbij allemaal, een eerste zwangerschap is wat dat betreft qua beleving ook een stuk intenser Bij de vk alles prima op orde, heb trouwens wel weer een blauwe arm van het bloedprikken Ze deed me dan gisteren ook best wel pijn eigenlijk Kindje ligt prima met het hoofdje beneden, beweegt nog wel van links naar rechts met het ruggetje, en dat kan ik ook erg duidelijk voelen steeds..
@hellokitty: hmm, eerlijk gezegd denk ik nu dat Jesper geen maagd kan zijn haha. Ik kan hem er juist helemaal niet in vinden, maar wel leuk dat het bij jouw dochtertje zo klopt. @meeting: ja, ik vind het een goed idee, alleen nu hopen dat er dit keer niemand ziek is.
Suus, wat grappig dat jij Jesper er juist helemaal niet in herkent.....ik vind het stukje echt op Tara slaan....en mijn vriend ook terwijl die helemaal niet van horoscopen etc is....
@hello kitty, Ja die horoscoop had ik ook al eens gezien en inderdaad het is precies Marissa hoor... wel grappig inderdaad. @meeting, lijkt me weer gezellig hoor!
Hellokitty: Ik kan me ook aardig in de horoscoop vinden bij Kyra. Maar hoe ze later is, weet ik natuurlijk niet Geen van ons natuurlijk... Vooralsnog mag ik niet klagen met mn meisje!
dat stukje over maagde kind daar klopt hie rniks van. vooral dat stukje, "daarintegen zijn ze erg lief en makkelijk" daar klopt niks van. bordje leeg eten nop en der fles die gaat er ook niet altijd in. alles wat er in staat is eigenlijk wel het tegenovergestelde. ook het stukje zuinig op dingen klopt niet want als het kapot kan dan gaat dit haar zeker lukken en gierig is ze weer helemaal niet want ze deelt alles van speelgoed tot snoepjes. er klopt hier niks van dus haha en ze kan wel lief zijn hoor dat zeker wel maar verder erg ongehoorzaam en loopt over iedereen heen met der brede glimlach van oor tot oor als ze weer is wat heeft gedaan wat niet mag.
@lovewinnie: haha, zoals jij alicia beschrijft zo is Jesper ook! Ik zou hem ook zeker nooit als makkelijk beschrijven denk ik.
@geboortekaartjes: wij zijn fan van www.gribbeltje.nl die tekenen ook op verzoek dus als je de stijl leuk vind kun je helemaal los of natuurlijk een kant en klaar kaartje bestellen @meeting: misschien leuk om eens bij Ballorig (.nl) af te spreken? dat vinden de meeste kindjes geweldig en er is tijd voor de mama's (en papa's) om bij te kletsen @horoscoop: anne is natuurlijk eigenlijk gewoon weegschaal.. en kan bijbehorend slecht kiezen. maar ze heeft toch ook nog maagd-trekjes kennelijk vooral op het gebied van pietpeuterig en het alles lusten eerste werkdag weer achter de rug.. en stikdruk natuurlijk die eerste dagen vind ik nooit zo erg het valt pas echt tegen als het weer rustig is
@ horoscoop: enkele dingen kloppen hier wel, maar lang niet alles. @ verkoudheid: Aiden heeft vannacht de hele nacht bij ons in bed geslapen, als we hem terug legden, was het krijsen geblazen! bah.. Hoe doen jullie dit eigenlijk, ik ben namelijk bang dat hij straks alleen nog maar bij ons in bed wil slapen. Dat hij daar aan went zeg maar. En dat willen wij absoluut niet! Zodra ik hem uit zijn bedje haal, dan wijst hij al naar de deur en als ik dan met hem op de overloop sta, wijst hij naar onze deur dat hij bij ons in bed wil! Ze weten al, zo jong ze zijn, wat ze willen.... @ Darcy: heb je veel lichamelijke klachten van de Mk? Hopelijk kunnen jullie het snel een plekje geven.... @ Geboortekaartjes, lijkt me er moeilijk om er weer één uit te kiezen. Ik vond het bij aiden al moeilijk! @ Darcy en Rootje: we maken idd een deal dat we weer samen zwanger zijn! Lijkt me helemaal top. Lukt dit niet, dan wil ik wel samen met jou zwanger zijn hoor Hellokitty! hihihi Áls ik maar een keertje weer zwanger raak....(please!) @ Joyce: bijna 30 weken al he! Wauw, wat snel zeg!