@ Darcy: ik heb je vanmorgen gePBt! @ meeting: april is prima maand en ballorig leuk plan! Ik ben echt brak.....vannacht was Matthew van 02.00-06.00 uur wakker De eerste 3 uur heeft hij bij ons gelegen, maar hij bleef mijn hand vastpakken en friemelen...uiteindelijk kon ik niet meer slapen, ik heb hem maar in eigen bedje teruggelegd. Hij bleef een uurtje huilen/krijsen of zo. Rond 6 uur heb ik hem maar opgepakt en troosten. Hij snikte zo erg, dus bij ons geslapen tot 08.00 uur, eindlijk, dan is hij wakker. 's Middags 1,5 uurtjes geslapen. Vanavond rond 20.15 uur is hij naar bed gegaan. Ben benieuwd wat de komende nacht ons staat te wachten. Ik ga over een half uur naar bed....ben bekaf.... Truste allemaal X
@marsab: hier precies hetzelfde verhaal vannacht. Jesper heeft ook bij ons geslapen en anders krijstte hij de hele boel bij elkaar. Ik ben geen voorstander van laten huilen, maar wil hem ook niet altijd bij ons in bed nemen, want hij heeft het echt al wel door. Hier ook het gewijs naar onze slaapkamer. Moeilijk he?
Ik vroeg me ineens af hoe het met Sophie ging en kijk wat ik vond: Bij deze heel hartelijk gefeliciteerd met jullie 2e dochter en Sophie's zusje! Geniet er lekker van!
@suus, marsab, hier al 4 weken een vervelend meisje tussenin, is begonnen toen ze laatst griep had en nu wil ze niet anders meer. Ik houd er ook niet van om haar te laten huilen temeer omdat ze dan helemaal overstuur raakt. Sinds gisteren zijn we begonnen met de zogenaamde wekker methode. Dat houd ik dat als ze huilen je iedere 5 min naar ze toe gaat (evt weer in bed legt) kusje, knuffel welterusten zeggen en dan weer weglopen. Net zo lang tot ze stil zijn. Gisteren kostte ons dat bijna 3 uur, maar ze huilde niet zo overstuur als ze eerder deed. Vandaag zijn we ook al weer een dik uur bezig, maar de tussenpozen tussen het huilen worden steeds langer en ze is minder overstuur. Ze zeggen dat je met deze methode in principe binnen een week resultaat zou moeten hebben. Het is het proberen waard natuurlijk. Wij willen ook wel weer eens een nacht lekker slapen
@Rootje: je bent me voor Sophie is bevallen, leuk hè! Ik hoop dat zij spoedig even bij ons komt kletsen om te vertellen hoe het gaat met ze. @slapen in eigen bedje: wij hadden dit in het begin (lees: een paar weken geleden) ook. Had al gelezen dat dit de fase is, waarin ze het uitproberen - slapen bij papa en mama, manipuleren. We gaan als ouders overstag (ja, deden wij ook een paar nachten!), omdat we denken "ja, moet morgen werken, dan maar bij ons, anders slapen we niet." Hier werkte heel duidelijk zijn: in eigen bedje, muziekje aan, welterusten - op het moment dat het gerommel begon (ik stond naast de kamer), naar binnen, neerleggen en toedekken en een duidelijk "NEE." Paar keer herhalen en klaar. Maar goed... ik moet er 's nachts uit, omdat meneer het hele bed doorschuifelt en dan weer es vast ligt... en hulp nodig heeft...pfff... Pittig hoor... het is een Weegschaal, net als mama - óók al zo makkelijk qua persoontje (NOT.) @meeting: april is een goed plan, gezellig Wil graag eens naar Ballorig, doen we. Zullen we een lijstje maken met data?
Hier een kind die juist niet naast je wil liggen als hij wakker word middenin de nacht en niet wil gaan slapen Compleet omgekeerde wereld dus Als we hem bij ons in bed leggen dan gaat hij juist zitten of staan en kun je een paar rake klappen verwachten in je gezicht en een hoop gegiechel, maar alles behalve ideaal.. Hij is dan vaak aan het spoken en doen. Helaas is het hier eigenlijk iedere nacht wel raak dat meneer wakker word.. Vannacht heb ik maar een fles gemaakt en mee naar boven genomen zodat hij hem in zijn bed in het donker op kon drinken, hij dronk 'm voor de helft op en is weer gaan slapen gelukkig, daarna heb ik 'm niet meer gehoord. Ben ik wel blij mee, want vaak blijft het niet bij 1 keer wakker worden 's nachts. @ Meeting: Lijkt me leuk, moet alleen ff kijken hoe het dan gaat met beebje enzo Dus ik zeg nog geen ja en ook nog geen nee
Goedemorgen meiden! Ten eerste: SOPHIE VAN HARTE MET JE 2E MEISJE! ISA, EEN SUPER NAAM BIJ HAAR ZUS SOPHIE! @ all: Vannacht was het dus weer raak, of tegen 00.00 uur zeg maar. We hebben hem letterlijk laten huilen, nadat we hebben gekeken of hij nog wel een spoeen had e.d. Hij heeft echt lopen krijsen, maar wij hebben maar eens het dekbed over ons hoofd getrokken....Nou...hij is dus in slaap gevallen en hij begint NU pas te huilen hoor ik! JOEHOE! Ook nog eens een uitslaper! hihihi Meiden, het is het proberen waard!
Ik ben sinds gisteren dubbeltante Gisteravond om half 9 is mijn stiefzusje bevallen van Romy Blijft raar hoor; tante saskia...
Goeiemorgen meiden, Tjeetje wat hebben jullie veel gekletst de afgelopen dagen. Ik heb wel meegelezen, maar weet niet of ik op iedereen kan reageren. Doe mijn best. @Sophie: Meid van harte met jullie docher Isa. Fijn dat jullie zo'n goede begeleiding hebben gehad tijdens de bevalling. Zo hoort het ook. We zijn erg benieuwd naar je verhaal. En nu alleen maar genieten!! @Marsab: Moeilijk he is dat als ze zo krijsen, hier is dat ook wel eens gebeurt. Maar net wat je zegt, dan maar je dekbed over je hoofd trekken. En je ziet het het werkt. Helemaal top meid. Heb je al een afspraak kunnen maken bij de HA of is hij nog op vakantie? @Darcy: He meid, had je al gesmst. 'fijn' dat het toch vanzelf op gang is gekomen. Hoop dat je niet veel pijn hebt, heb ik wel gehad, maar dat was eigenlijk alleen toen het vruchtje los kwam zeg maar. Daarna eigenlijk niet meer. Ik hoop dat jullie het snel een plekje kunnen geven en dat jullie snel weer positief nieuws nemen. Een dikke knuf voor jou en je man. @Mobielfreak: Wat super dat het kamertje behangen is. Helemaal goed meid. Heeft Dennis toch ff zijn best gedaan. Eindelijk. Balen dat Tim zo loopt te spoken 's nachts. Ligt hij al in z'n nieuwtje kamertje, anders kan dat het mss zijn? @Suus: Jesper dus ook al aan het spoken 's nachts. Balen zeg. Hoe voel je je trouwens? @Mouschy: Meid hoe is je echo gegaan gister? Ben erg benieuwd. Jeetje meid te veel spugen kan echt niet hoor meid. Krijg je wel voldoende vocht binnen zo? Wel oppassen hoor. Ik heb tijdens Jamie zijn zwangerschap uitdroging gehad, en dat is niet een pretje, voel je je alleen maar misselijker en slapper. Ben je al bij de ha geweest? @Miranda: Hoe voel je je meid? Al wat opgeknapt? Wat balen zeg dat Matthew aan het spoken is 's nachts. Dan ben je zelf ook meteen brak. @Joyce: Fijn dat jullie geslaagd zijn voor de geboortjekaartjes. Is zeker een moeilijk klusje. Maar jullie kunnen weer wat afstrepen. @Saskia: is altijd weer ff wennen de eerste werkdag na de vakantie en ja meestal hartstikke druk. Zo gaat de dag wel lekker snel. Heb je toevallig wat leuke foto's van Anne geplaatst in de sneeuw op je site? Ben benieuwd, lijkt me zo schattig. @Lovewinnie: Fijn dat alles goed was bij de vk en dat jullie een krachtig hartje hebben gehoord. Das altijd fijn. En meid probeer wel een beetje te genieten hoor van je zwangerschap. Ik denk dat iedere zwangerschap anders voelt en daarnaast heb je het nu ook druk met Alicia. Dus zal je het toch anders beleven dat de 1ste keer. Gewoon genieten, dan komt het goed. @Jennifer: Balen meid dat het steeds beroerder gaat tussen je man en jou. Het lijkt me zo moeilijk. Wanneer ga je weer aan het werk? In januari toch? Mss maar meteen een vlucht naar Dubai namen, even lekker naar het zonnetje, dat zal je zeker goed doen. (wel jammer dan dat ik daar niet meer ben ) @Hellokitty: Welcome back girl. Balen meid dat je het idee hebt dat iemand met je mee leest. Heel irritant! Hoe gaat het nu verder met je salonnetje? Wel fijn te horen dat het verder goed met jou en je meisje gaat. Zal straks ff de horoscoop lezen, alleen is Jamie net geen maagd, hij is nl weegschaal. @Rootje: You go girl. Super meid dat jullie methode lijkt te werken. Nu gewoon volhouden, het moeilijkste hebben jullie gehad. @Darcy,Marsab,Rootje en diegene die ook zwanger willen worden: 2009 moet gewoon jullie jaar worden meiden. Ik hoop dat jullie snel zwanger mogen worden en samen zijn natuurlijk leuker/gezelliger zijn. De sept 2007 mama's zijn vruchtbaar, dus jullie zeker ook! @slapen: hier ook een ventje die ons een paar weken geleden heeft uitgeprobeert. Hij sliep op een gegeven moment iedere nacht in onze bed. Na een week was ik het zat en heb het dus ook laten krijsen. Heel moeilijk, vooral voor Marc, die kan daar echt niet tegen. De eerste 2 nachten waren drama, maar je zag wel verbetering en daarna weer heerlijk iedere nacht in zijn eigen bedje. Dus ze proberen ons gewoon uit. Die slimmerikken. Wij moeten alleen net iets slimmer zijn. @all: Jamie is gelukkig weer helemaal opgeknapt. Sinds zondag slaapt hij ook weer door 's nachts. Heerlijk, dat hadden we juist nodig, nu weer weer zijn begonnen met werken. Heb maandag het grote nieuws op mijn werk verteld, en ze waren super enthousiast. Mijn bazin bleef maar herhalen dat ze zo blij voor me is (ze weten van de mk). Dus ja ik kan alleen maar stralen. Op mijn hyves heb ik ook neergezet dat Jamie grote broer wordt. En meteen zo veel felicitaties. Echt helemaal leuk. Begin nu echt te genieten. Ben trouwens ook iets minder misselijk, echt alleen met vlagen en 's avonds. Dus wie weet dan we straks alleen maar kunnen genieten. Ik ga me douchen en straks naar zwemmen. Kan ik het die meiden naar ook gaan vertellen over de zwangerschap (als ze het al niet zien als ik in mijn bikini sta hihi) Tot later meiden. Liefs, Patries
@ Sophie: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie 2e dochtertje ISA!!! Geniet van je ukkie en van je mooie gezinnetje! Wij zijn natuurlijk allemaal benieuwd naar foto's en verhalen.. Tot gauw!
@ patries: Nee Tim slaapt nu nog op de babykamer zeg maar, op zijn nieuwe kamer staat nog een behangtafel namelijk En dat spoken 's nachts is al weken aan de gang.. @ Saskia: gefeliciteerd met de geboorte van je 'tante-zeggertje'
@ miranda en Patries: Nee, de dokter is t/m 10 januari op vakantie. Dus vanaf volgende week kan ik bellen! Nog ff geduld hebben dus...
hallo mama's, Sophie, Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Isa! Mooie naam en gelukkig is alles goed gegaan met de juiste begeleiding! @Slapen, Dat hebben we hier gelukkig gehad, laat ik het meteen afkloppen! Eerst geprobeerd in bed te sussen, lukt niet. Toen geprobeerd even mee naar beneden te nemen.....nou daar had mevrouw ineens energie voor 10! Na een half uurtje naar bed....zodra ik de trap opliep was het al gillen geblazen....Had er zelfs een dag tussenzitten dat ze tot half 2 wakker is geweest en uiteindelijk maar in slaap viel! Pfff! Daarna hadden we het snel door.....gewoon laten huilen en dan viel ze eigenlijk zo in slaap! Wel moeilijk, want kan daar helemaal niet tegen. Maar het werkte wel! Nu slaapt ze weer zonder probleempjes! Miranda, hoe is afgelopen nacht gegaan? Rootje, klinkt goed die wekkermethode, die ga ik onthouden voor als het hier ook weer eens zover is! Hou me op de hoogte haha Darcy, hoe is het vandaag? Mobielfreak, jij kunt dat helemaal niet gebruiken een kindje wat niet wil slapen! Hopelijk is dat snel over, want je moet natuurlijk wel goed uitgerust zijn voor de bevalling... Saskia, gefeliciteerd met je nichtje! Ik hou er ook niet van als ze me tante noemen....hihi Patries, wat fijn dat je baas zo leuk reageerde! Daar heb je je dus voor niks druk om gemaakt! Veel plezier met zwemmen ennuh ik stuur je vanaaf ff een pbtje over mn sallonnetje.... Mouschy, hoe is de echo gegaan? Ik ga ff de keuken poetsen, tot straks!
Goedemiddag! Even egó Gisteren weer met Tygo naar de dokter geweest Blijkt dus een schimmelinfectie aan zijn piemeltje te hebben Waarschijnlijk een reactie op de AB (tenminste dat hoor ik nu via via dan weer) Hij heeft er wel last van want met t verschonen van de luier mag je er niet eens een doekje overheen halen. Nu 2 keer per dag smeren. @ Patries Lekker gezwommen? Gelukkig dat Jamie weer helemaal is opgeknapt Lekker voor jou dat je iets minder misselijk bent! Nu (nog meer) gaan genieten! Jou bazin komt over als een lief iemand! @ Saskia Gefeliciteerd met je nichtje! @ Marsab Oh ik kan er zo slecht tegen dat Tygo dan zo ligt te krijsen. Maar ja weet ook dat t t beste is als je ze maar even laat gaan. Goed hoor! En uitslapen; Bofferd Hoe gaat t op t kdv? En je huis, wat gehoord na de 2e bezichtiging? @ Mobielfreak Zwaaar zeg voor jou als Tim elke nacht wakker is . @ Slapen bij papa en mama. Hier nog nooit gebeurt. Een keer is ie bij ons in slaap gevallen maar konden we hem overleggen. Ik doe echt geen oog dicht met Tygo tussen ons in @ Darcy. Hoe gaat t met je? @ Rootje. Gezellig dat je wel lekker meekletst Lastig zeg dat marissa zo tussen jullie in wil slapen. Ik zou zelf pas na 10 minuten gaan denk ik, 5 minuten is wel kort of ligt dit aan mij ?! @ Miranda. Jeetje wat een nacht meid! Hoe is t vanacht gegaan? En Ben jij zelf al wat opgeknapt? @ Hello Kitty. Ik ga zo pb kijken! @ Horoscoop Geloof ik niet in. Heb nu net na moeten kijken wat tygo is Weet ook niet wat Peter voor sterrenbeeld heeft @ Darcy , Rootje , Marsab Ik hoop dat jullie heeeeeeeeel snel allemaal zwanger zijn! Zou natuurlijk helemaal leuk zijn als jullie weer gelijk op gaan.........................maar dan ook hier blijven kletsen hoor! Nou verder kan ik niet naar beneden....Sorry voor degene die ik nu vergeten ben. Liefs pris
@ pris: meen je niet meid! Wat zielog voor Tygo! Ach, dat moet goed pijnlijk zijn voor hem! En we zijn in onderhandeling, wat ons huis betreft... Het is geen toppertje, maar we hebben goede hoop dat we het iig verkopen! Op het kdv gaat het prima, al heeft Aiden steeds beter door dat ik dan weg ga. Hij moet in het begin altijd even huilen, zie of lees ik dan. Dat vind ik soms nog wel wat moeilijk, maar goed. Als hij eenmaal is afgeleid en aan het spelen is, heeft hij het super naar zijn zin! Tuurlijk blijf ik hier kletsen als ik zwanger ben! Ik wil jullie niet missen1 En euh, heb je al weer internet thuis? Of ben je weer lekker illegaal bezig met inloggen en posten
Ja ik vind t ook wel zielig hoor...ms toch geen sprongetje maar dat hij hier zo'n last van had....Schaam me natuurlijk wel weer dood omdat ik had geschreven dat ik me dood irriteer dan maar ja kon ik ook niet weten Lekker dat je iig in onderhandeling bent! Je hoort zoveel wisselende vrhalen over huisverkoop / kredietcrisis enz...Weet niet hoe dat bij jullie in de buurt is, hier staan de huizen wel wat langer te koop en de vraagprijs wordt al helemaal niet meer geboden begreep ik. Gelukkig heeft Aiden t wel naar zijn zin Even huilen in t begin is wel sneu maar als ze eenmaal lekker gaan spelen is t goed toch? Ben nu aan t werk idd, is wel weer drukker dan vorige week gelukkig....Op een gegeven moment wist ik niet eens meer wat ik moest google-en Maar thuis doet t ook weer. Peter heeft een zooi bestanden verwijderd / cookies enz dus kan ook thuis weer gewoon op internet @ All Hebben jullie al vakantieplannen voor de zomer? Ik heb gisteren weer gidsen gehaald en weet t echt niet Kroatie zijn we een paar jaar geleden geweest en vonden we helemaal leuk, ms daar nog een keer heen. Maar aan de andere kant is vliegen toch ook wel weer lekker en dan lekker All inclusive (heb ik toch t meeste vakantiegevoel ) Nou ja wordt vervolgd
Sophie. van harte gefeliciteerd met de geboorte van ISA, wat leuk 2 meisjes. Geniet van jullie nieuwe wonder.