September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    @ suus: ja hoor, ook wel!

2. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    nou wat ik net mee maak. alicia komt na me toe. mama lapen. ik denk wat bedoelt ze nu. loopt ze naar de deur en gaat op bed liggen. ik sta nu nog met open mond haha. ze gaf al wel even aan dat ze wilde slapen maar deed dit door een kusje te geven en liep dan naar de deur. nu komt ze het zeggen. wow wat gaat het snel. denk die gaat nooit praten maar ineens sinds een week of 2 gaat het echt hard.

darcy: ik sta er ook zelf van te kijken hoor dat ik alweer 17 weken zwanger ben. heel appart dat het nu zo super snel gaat. savonds in bed ben ik al druk aan het spelen met de uk. of ik wil weten wat het wordt, ja zeker kan niet wachten haha.
    suus: je kunt gewoon schoentjes kopen hoor als je er maar op let dat de zooltjes buigzaam zijn en niet van die harde klompen haha. chapino heeft hele goede leren schoentjes voor een leuke prijs (is uitverkoop) ben voor alicia geslaagt voor een super paar voor 12 euro
    ook nike air zijn eg goed en gewone laarsjes worden hier gedragen maar dus wel allemaal stevige leren. ze heeft nu nog 3 paar die passen, nette lage schoentjes, laarzen en gympen

joyce: gefeliciteerd met je vriendin. zo leuk he babys haha. ze zijn zo klein vinden jullie niet. kan me niet voorstellen dat alicia zo klein is geweest. heb het wiegje hier gisteren voor de gein opgedekt en wat is dat ding klein haha

ik ga ff genieten van de rust gaaap ben zo moe nog steeds

3. Pris

Pris Fanatiek lid

Had je t moeten doen ook eigenlijk :D

4. Jmr

Jmr Niet meer actief

Marsab, lekker bezig jij ofniet :D Ben ook echt geen mens voor drank hoor! Vind ook bijna alles vies haha! Heb WKD gedronken, dat chemische blauwe drankje....kon na flesje al heel goed voelen dat ik wat had gedronken haha! :D Heb er maar 2 gehad hoor.....

Suus, hier bij schuurman schoenen geslaagd, niet heel veel keus moet ik zeggen!

Nou ik ben weer weg, ga lekker gtst kijken!

5. simke

simke Bekend lid

23 jan 2007
    525
    0
    0
    Flevoland
    He meiden,

Ik voel me eindelijk weer een beetje beter. Bronchitis is nog niet helemaal weg, maar het gaat al beter.

Met Jesse gaat het super. Hij is nu echt bezig met praten. Hij leert steeds meer woordjes (papa/heit, mem (mama), bad, boe, af, die enz). Ook kan hij steeds meer. Hij klimt overal op.

@zwangeren: jeetje wat gaan de zwangerschappen snel. Ben benieuwd. Zwangeren succes met de laatste loodjes.

@Pris: gecondoleerd

@Anette:beterschap!

@Suus: Hoera!Jesper loopt, wat goed en meteen al zulke stukken. Jesse loopt al een poos, maar wil geen stukken door het dorp. Wij hebben wel al snel schoenen gekocht ivm buiten lopen, vond dat toch fijner. We hebben nu al het 2e en 3e paar, want intussen zijn zijn voeten 2 maten gegroeid (nu maat 22). We hebben de schoenen gewoon van Scapino en Bristol (idd flinke korting)

Groetjes Simke

6. Pris

Pris Fanatiek lid

@ Lovewinnie. Hier gaf Tygo vanavond ook aan dat ie naar bed wilde :D
    Hij ging bij de deur zitten en naar boven wijzen. Ik: WIl je naar bed en toen ging hij ja knikken :D

@ Drank Ik drink ook nooit wt. Enige wat ik wel eens lekker vond is pisang met jus d orange...verder niets en daar heb ik geen druppel van op sinds Tygo er is (en nl de zwangerschap)

@ Marsab. Ik heb een hele tijd zo'n scheve pony gehad (net als de rest van NL :rolleyes: ) en die is sinds aug / sept weg en dat vind ik al weer heel wat :D. Verder zie ik bij iedereen truitjes met een mooie decollete....ben ik bij mezelf weer bang dat t hoerig staat ofzo :rolleyes: ....ja zo kan ik nog wel even doorgaan........Kom trouwens ''mutseriger'' over denk ik dan ik ben hoor :rolleyes: :( :D :D

@ Darcy Lekker chinees gegeten?..............Sambal bij?
    Succes vanavond!

@ Weekendrooste. Hier niet Af en toe laten we elkaar lekker liggen zonder af te spreken.
    Ik afgelopen zondag...maar dan hoor ik ze beneden spelen en klinkt t zo gezellig dus ga ik er maar weer uit en gaan we gezellig ontbijten :D

@ Hello Kitty Ja lekker lopend boodschappen gedaan, koud idd maar lekker.
    Tygo heeft voor t eerst een keer niet zijn wantjes uitgetrokken....volgens mij heeft ie eindelijk door waar die dingen voor zijn :)
    Grappig is dat, heb je er helemaal geen zin in en zie je er tegenop en dan valt t harstikke mee :D

@ Joyce Gefeliciteerd voor / met je vriendin!
    Hoe wat t bij haar? Raar he weer zo'n kleintje! ff wachten nog voor jou :D

@ Miss X Fijn dat je nog leeft ;)
    Hoe gaat t verder?

@ Suus Misschien bij een sportzaak kijken voor stoere gympjes. Sommige merken hebben volgens mij ook zo'n zooltje.
    Je laat me wel in de steek nu ;) ....Tygo is nu dan de enige die nog niet loopt..

@ Marsab en HK Hebben jullie nog foto's van zaterdag?

7. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.462
    36.413
    113
    @pris: sorry.. maar het kan heel snel gaan hoor. 2 week geleden verzette hij nog bijna geen stap en nu loopt hij overal heen, het komt echt ineens!

@marsab: ik houd ook niet van drank eigenlijk. Ik lust alleen passoa jus ofzo. Ben wel blij te lezen dat ik niet de enige ben. Mensen vinden het altijd maar raar dat ik niet drink. Houd bijvoorbeeld ook helemaal niet van wijn.

Bedankt voor de tips over de schoentjes! Lekker gaan shoppen dit weekend dus.

@lovewinnie: we zijn al bij de scapino geweest, want die zit bij ons in het dorp, maar er waren nog maar 3! paar jongensschoentjes en die pastten ook alledrie niet, dus nu maar verder kijken.

8. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ Marsab: Ben hele dag niet online geweest op msn nee, maar hier wel hoor ;)
    Baby zit nog veilig op zijn/haar plekkie ;) Dus helaas nog geen baby-nieuws vanaf deze kant

9. Pris

Pris Fanatiek lid

@ Suus Hij gaat steeds meer stapjes zetten maar is nog heel voorzichtig.
    Iedereen zegt dat ie wel binnen een paar weken loopt maar dat denken we alweer een tijdje haha
    Wel knap dat ie gelijk hele stukken loopt!

@ Mobielfreak Is alles klaar nu voor de komst van de baby (ms heb ik iets gemist?) Lekker even blijven zitten nog tot de uitgerekende datum!

@ Simke Gelukkig dat t iets beter gaat!

@ HK Hier ook stukjes van gtst gezien.

@ Valentijnsdag
    Tarzan is geboekt, gisteren op t werk.....
    Lekkere actie van mij...ik dacht dat dat wel via tarzan.nl kon :)
    Nou geloof mij dan krijg je iets heeeeeeeeeeeeeeel anders voor je neus :oops: :) :) :) haha. echt waar je hoeft t niet te checken hahahahahahaha

10. Jmr

Jmr Niet meer actief

Simke, wat fijn dat het weer beter met je gaat! Bronchitis is hardnekkig he? Mijn broertje had het vroeger ook altijd!

Pris, Tara vind wantjes ook vreselijk! Ze blijft er ook altijd heel stijf mee zitten, alsof ze ze niet mag bewegen hihi! Hmmm, ik heb zo'n scheve pony net als de rest van NL :D :confused: :D :D
    Ik heb dat trouwens ook, verheug me zo op dat uitslapen. Dan hoor ik beneden allemaal geluiden en gelach, dan ga ik er maar weer uit hihi
    Zal morgen ff kijken naar de foto's....

suus, ik kan ook totaaaaal niet tegen wijn! En hou dr ook niet echt van!

Kga dr van tussen! Fijne avond nog en alvast welterusten!

11. Pris

Pris Fanatiek lid

Hello Kitty.
    Niet rot bedoeld hoor van die pony! :confused: :D
    Staat je goed!

Tygo ook met zijn wantjes..Handjes een beetje omhoog en heel stil blijven zitten :) :) :)

12. Jmr

Jmr Niet meer actief

Weet ik! Ik plaag je maar! :D

13. Pris

Pris Fanatiek lid

:D

Goedemorgen!

14. Pris

Pris Fanatiek lid

15. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Pris whahahahahahaha ik lig helemaal dubbel hier!
    Ach god dat kleine mannetje. He-le-maal gevloerd!

16. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ Pris: GE-WEL-DIG filmpje :)

17. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ pris: haha leuke filmpje!

@ mobielfreak: ook al is de dag nog niet om, hoe zit het met je voorgevoel dat je vandaag zou gaan bevallen? :rolleyes:

Ik ben nog dan wel ziek, maar nog niet helemaal de oude. Eergisteren was ineens piekkoorts, pff...vnnacht flink uitzweten. Het herstel begint nu heeeeeeel langzaam....hoesten en hoofdpijn nemen nu iets af, maar nog niet helemaal.... ZX

18. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Spreken we in februari af? Of anders begin maart?

19. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    [quote="Pris
    @ Valentijnsdag
    Tarzan is geboekt, gisteren op t werk.....
    Lekkere actie van mij...ik dacht dat dat wel via tarzan.nl kon :)
    Nou geloof mij dan krijg je iets heeeeeeeeeeeeeeel anders voor je neus :oops: :) :) :) haha. echt waar je hoeft t niet te checken hahahahahahaha[/quote]

:) Ik verslikte me in een hap salade :)

20. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Even snel eten, ben bijgelezen, vanavond of morgen meer (want: vrij) - heb nog een uurtje les en dan de hele middag rapportvergaderen over vijf klassen *gaaaaaaaaaaaap*

Beterschap aan de zieken en wat leuk om te lezen dat kindjes leren praten, zelf aangeven, lopen, etc.

Vanavond Nationale IQ-test, die doen we elk jaar. Dit jaar doe ik hem onder invloed van a) slaaptekort en b) wijn.

Ik ben dus wel een liefhebber van alchohol, hahaha!

Tot later!

Deel Deze Pagina