Even vraagje, heb jij ook zo'n napijn gehad? En hoe lang heeft het bij jou geduurd voordat je weer helemaal de oude was? Het gaat wel weer een beetje beter, met eten krijg ik niet zoveel kramp meer en vanochtend even lekker gedouched, heerlijk! Sarah vermaakt zich prima bij opa en oma, ze staat nu steeds vaker even los (tot ze er zelf achter komt en dan schrikt ze). Ook heeft ze in de gaten dat als ze iets aanwijst en die zegt dat wij weten wat ze bedoelt, dus nu is het de hele tijd ...die..... ik ga terug lezen en dan zien jullie wel weer een reactie van mij Oh ja, heeft er iemand tips voor traktatie voor het kdv? Liefs Anette
Joyce, wat leuk dat je vriendin is bevallen, zo teder zo'n kleintje. Ga maar lekker meegenieten! Miranda, ik hoop dat je weer helemaal opgeknapt bent, die gripe heeft je aardig te pakken, bah` Haha Pris, tarzan.nl, daar kon je zeker ook iets bestellen? Maar de musical moet echt geweldig zijn, heerlijk er even tussenuit. en het filmpje, echt zo geweldig! De iq test doen we ieder jaar, gisteren 134, netjes toch! Onder invloed van pijnstillers.. Mijn vriendin is over 2 weken uitgeteld en ze gaat proberen op op Sarah haar verjaardag te bevallen maar dat gaat ze niet redden, bloedwaardes zijn te hoog dus ze zullen niet willen wachten denk ik. Vind het wel spannend! Het klussen hier gaat ook voor geen meter, vorige vruchtbare periode de buikgriep en nu dit! Tja, een maandje wachten dan maar, geeft ook niet (nou, eigenlijk wel maar dat zeg ik niet, haha) Jullie hadden het over schoentjes, wij willen voor Sarah ook schoentjes gaankopen, ze heeft nu babyslofjes maar ze staat er zo scheef op. Kan gewoon niet goed zijn. Dus binnenkort naar een speciaalzaak en daar advies vragen. Ik ga weer even liggen, doeidoei
Mobielfreak de laatste loodjes he meid! vind je het zwaar of red je het nog allemaal? Sophie mooie foto's lekker genieten! Anouk lang leve de griepgolf he! Succes met klussen Noor lekker zelf pasta maken! veel plezier vanmiddag! Joyce al een beetje aan het rommelen dus, nog 2 daagjes werken! Gisteren lekker verwent zo te lezen! mag ook wel eens Virginnie wat leuk dat Keld al zo goed praat! Waarom ga je aan de pil dan? jullie kunnen het toch gewoon proberen? heeft toch ook niet te maken met naar school gaan of zie ik dat verkeerd... * en zijn alle kids al aan het lopen? Marijn nog niet hoor, hij vind het kruipen veel te handig en te leuk. Hij loopt wel langs van alles maar niet los. Nou ja komt vanzelf wel!
Ben weer terug van de vk, alles dik in orde.. Moest helaas met de bus heen en lopend terug, Dennis was niet op tijd thuis.. Merk wel dat het dan ineens best ver is naar de stad maar ik heb het gered Wel harde buiken onderweg naar huis toe en nu pijn in me bekken Beebje heeft het nog prima naar zijn/haar zin in me buik er is nog voldoende vruchtwater, ligt nog beweeglijk boven bekkeningang, maar dat schijnt normaal te zijn bij een 2e zwangerschap? Dat zou met de bevalling helemaal goed komen zei de vk..
Hai Hai, ik heb een week in het ziekenhuis gelegen aan de morfine , mn blindedarm was inmiddels geknapt dus had er ook nog een buikvliesontsteking bij.... Het heeft best lang geduurd voordat ik weer de oude was, was ook heel erg moe enzo...jij ook? Lastig he? doe maar lekker rustig aan hoor! zo'n narcose doet ook heel wat met je lijf!
@Pris: ik heb mijn man erbij geroepen en samen hebben we gekeken naar het filmpje. We moesten erg lachen, wat een gezicht trekt dat kind - indutten, half wakker schrikken en verder kauwen met zijn oogjes dicht @Anette: ik heb zelf een spastische darm (vannacht en vandaag behoorlijk last van gehad ) en kan me alleen voorstellen dat het erg zeer moet doen. Heb je goede pijnstillers? Sterkte... W.b. traktaties: ik heb bij Kruidvat van die mini-badspeeltjes gekocht, onder elk speeltje een doosjes rozijntjes geplakt en om het geheel heen een kleurig lintje met een kaartje + foto van Ollie. Was erg geslaagd Dit jaar doe ik iets met fruit, gezond en lekker. Mijn vriendin kocht van die mini-badschuimpjes (kunststof, in de vorm van een krab, kreeft, etc.) met een kaartje + foto eraan. Simpel en leuk. @Noor: verse Bolognaisesaus... Kom maar hier langs, ik vind dat het LEKKERSTE wat er is =P~ @Mouschy: hi, hoe gaat het met jouw zwangerschap Heb je een vermoeden wat het gaat worden? En hoe gaat het met de Snoopy-verzameling? @Mobielfreak: heb jij trouwens gemerkt dat jouw lichaam zich bij deze 2e zwangerschap sneller 'aanpaste'? Of kwamen alle kwaaltjes in hetzelfde tempo als bij Tim? @Joyce: toen ik hoogzwanger was, ging ik naar de pedicure. Dat lange zitten/half liggen vond ik ook zo irritant Toch heerlijk dat je je even hebt laten verwennen, nog een weekje doorbijten en dan heerlijk met verlof! Wat is je verlofdatum precies? @all: wie heeft, net als wij, de babykamer nog in gebruik? Zitten ons af te vragen wanneer we een bedje moeten gaan kopen - is daar een richtlijn voor? We willen wél een bedje met zo'n opklapbare beugel - of is dat niet nodig? Zijn bij IKEA en Beter Bed geweest, maar het was allemaal niks Ga nu op MP kijken, soms staan er prachtige dingen op. Tips zijn welkom. Fijne avond, meiden!
@ traktatie: toen Matthew 1 jaar werd, heb ik 1 Nijntje koek (in verpakking) en 1 kinder ontbijtkoek (in verpakking) in kleurige plastic beker. Op de beker een fotoafbeelding van Matthew erop dat hij 1 jaar is geworden. Ook succes. @ Mouschy: leuk om van je weer te horen. Je jongste kruipt nog lekker rond. Maakt toch niet uit, hij doet wel lekker op z´n gemak! @ Mobielfreak: oke ik wacht met geduld af wanneer je 2e zich gaat aankondigen. Jammer dat Dennis niet meeging naar de VK omdat hij niet op tijd was. @ Darcy: bedje kopen. Ik zelf heb ook geen idee wanneer Matthew eraan toe is. Ik lees wel mee wat de anderen hierop gaan reageren. Ik denk bij2e verjaardag van Matthew of zo. Met mij gaat het stukken beter, ook alben ik nog niet de oude. Alleen heeft Matthew een half uur alles uitgekotst wat hij vanavond hd gegeten. Zomaar ineens. Vanmorgen ook al. Na zijn kotspartij is hij vrolijk en gaat lekker gekke dingen doen. Soms ben ik bang dat ik hem hiermee heb besmet door mijn griep. Hij heeft nog geen koorrts en toont niet aan dat hij zich niet lekker voelt. Hij speelt gewoon verder en is vrolijk. Ik wacht gewoon af hoe het met hem gaat. Fijne avond allemaal XXX
Darcy, hier ook nog steeds de babykamer in gebruik hoor! Zolang ze nog in het ledikantje kan liggen vind ik het nog wel prima! Ruimte zat nog over....Hebben al wel een heel mooi bed gezien, maar ze krijgt pas een ander bed als de andere baby komt hihihi! Nee ben niet zwanger hoor, maar zo zie ik het dan voor me hahaha...(je mag denken dat ik gek ben hoor!) Ennuh een spastische darm is ook vervelend zeg! Heb je daar vaak last van? Dan kun je denk ik ook niet alles eten ofwel? marsab, where are you? Mobielfreak, fijn dat alles nog goed was! Dat beebje heeft nog geen zin om te komen dus.....wat zul je blij zijn dat je straks van die bekkenpijn afbent(als het tenminste meteen na de bevalling verdwijnt, was bij mij gelukkig wel het geval!) Sophie, mooie foto's! Kun je een beetje wennen met twee kindjes? Is dat nu echt waar, dat je een tweede kindje er zo bij doet? Of ben je mega druk? Pris, hahaha, tarzan.nl! Ik zie het beeld al voor me wat je te zien krijgt zonder te hoeven kijken hihi Ennuh de musical is echt ge-wel-dig! Heel mooi! Iq test, helemaal weer vergeten! Wat is de max score wat je kunt halen dan? Anouk, jouw meissie gaat nu snel zeg! Al bijna 1 jaar! Virginie, denk ook vaak aan wat er in Dendermonde is gebeurd! Heb ook vaak aan jou gedacht omdat je in Belgie woont! Word er nog steeds verdrietig van als ik eraan denk....heeft erg veel impact op me gehad! Fijn dat het verder goed met jullie gaat en wat word Keld al groot! Kga hier puinruimen, speelgoed all over the place(schrijf je dat wel zo?)! haha
Dit heeft Tara ook een keer gehad. Een paar dagen achter elkaar kwam zo alle avond eten er weer uit! Helemaal niet ziek verder en daarna ook altijd gewoon vrolijk en zin aan spelen......wel vanzelf weer over gegaan, maar wel raar!
@ Darcy: Bekkeninstabiliteit kwam nu al met 5 weken zwangerschap bij Tim begon dat met 10 weken, verder eigenlijk weinig last van kwaaltjes, ja maagzuur enzo, maar eigenlijk zo rond dezelfde periode als met Tim.. Je merkt eigenlijk wel, dat je lichaam al een hoop gewend is door een eerdere zwangerschap, de kwaaltjes vallen niet zo op, omdat je er eigenlijk geen erg in hebt @ Miranda: We kunnen idd niets anders doen dan geduldig afwachten, alhoewel dat geduldig blijven best lastig is
Goedemorgen! Ik ga zo even proberen bij te lezen. Gisteren de hele dag op pad geweest ivm de uitvaart van Peter zijn opa. Ben nu aan t werk en ben blij dat t bija weekend is. Tot later. Liefs Pris
Goeiemorgen allemaal 'k Ga zo met zoonlief aan de wandel buiten, lekker saampjes de hond uitlaten. Wou eerst even kijken of hier nog nieuws was. 't Is nog rustig, iedereen aan het werk/thuis aan het rommelen?
@Pris: hoe was de uitvaart gisteren? Alles goed verlopen? @mobielfreak: heb jij nog een recente buikfoto geplaatst ergens? Was er wel een beetje benieuwd naar
@ Darcy: de meest recente is van 35 weken en 6 dagen ofzo, staat op me hyves, zal straks eens kijken of ik hem hier plaatsen kan
Miranda, hoe is het nu met Matthew? En je nooit schuldig voelen mocht je hem aansteken, je kunt daar toch ook niks aan doen?