September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Hij heeft vanmorgen wel ontbeten, maar nog geen gekots. Alleen is hij nu wat hangerig en pieperig.

2. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
  3. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Hey allemaal!

Ik leef nog hoor. ;)
    Maar weinig tijd om te posten!
    Hopelijk dit weekend ff.

Liefs mij

4. Pris

Pris Fanatiek lid

Ik kom echt nergens aan toe......hoop vanavond wel ff te kunnen reageren :D

5. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Jaaaaaaa, ik heb denk ik iets gevonden voor de traktatie, ik ga taartpunten vouwen en in de punten doe ik een kleinigheidje... Lang leve internet en google!
    Of iets met een eendje, ik kan niet kiezen, ik zal een plaatje neerzetten, wat vinden jullie?

Liefs

6. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
  7. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
  8. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.447
    36.345
    113
    @anouk: ik vind ze beiden erg leuk hoor! Dan ben je wel creatief hoor.

@ego berichtje: even een egoberichtje hoor meiden. We hebben een kloppend hartje en een spartelend beebje gezien! Volgens de echo was ik 9 week en dat klopt wel aangezien ik een late eisprong heb. Wel wordt de uitgerekende datum van 2 september aangehouden.

9. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Suus: GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF!
    Gefeliciteerd met je goede echo!
    Foto!

10. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    anouk: ik vind ze allebei super! Maar de bumbatart miss nog wel het leukst!
    Hoe is het met je?

11. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Leuk joh voor Suus van de echo!
    Gefeliciteerd.

@ Anoek: ik vind het allebei leuk!

12. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    wow leuk hoor die tractaties. vooral die van bumba vind ik erg leuk. handig als je zo creatief bent :)

wat is het hier rustig zeg.

alicia gaat volgende week logeren en wijgaan een avondje weg. personeelsfeestje van me vriend haha. lijkt me wel gezellig en is al ff geleden dat we dit gedaan hebben. alicia wordt de volgende dag rond half 3 terug gebracht. zolang heb ik der nog nooit hoeven missen. zal wel vreemd zijn

baby: die doet het ook goed en beweegt prima. ikheb nog steeds erg het gevoel dat het niet goed zit maar geniet toch wel van dit alles. 19 februari hebben we de 20 weken echo :) spannend.

zindelijk maken: alicia vind de wc en het potje erg interresant en zit er regelmatig op. nu heb ik gisteren het koninklijkpotje van fisher price gekocht en ze vind hem geweldig. ze mag er een paar keer per dag opziten in de blote bibs en o wat is dat leuk. ze doet er nog niks op en als ze wat moet doen komt ze een luier vragen of gaat in een hoekje van de kamer zitten om een plasje te willen doen haha. ik ben dus al een beetje aan het oefenen en ben beniewt wanneer ze besluit om iets op het potje te doen. geen haast maar gewoon even leuk laten wennen.

buikfoto van vorige week :)17 weken zwanger

SUUS: wat fijn dat de echo goed was. lekker genieten nu al blijft de grens van 12 weken spannend.

13. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

pff jullie praten veel te hard :)

overigens.. ik vind de badeendjes ook super!
    majra.. ik ben dan ook groot badeendjesfan :)

14. Saskia78

15. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    @Anette: vind de badeendjes ook het leukste. Crea!

@Suus: hoera! Wat een heerlijk nieuws :D Een beebje en het doet het goed! Fijn, hoor!

@Noor: jij lekker het weekend vrij, toch? Genietze!

@Marsab: zit jij ook in de rapportvergaderingen? Bleh, 't is nóg drukker dan, ik leef echt toe naar het weekje voorjaarsvakantie. Nog 2 weken wachten!

@Miranda: heeft Matthew koorts, of juist niet? Sterkte met hem (en met jezelf, weer helemaal beter worden.)

@Lovewinnie/Mobielfreak: leuk, die buiken :)
    Allebei een jochie, denk ik zo ;)

@all: heb vanmorgen een fotoboek van Ollie's eerste jaar afgerond. Nu maakte ik al wel elke vier maanden een mini-album en er liggen hier drie boekjes, maar dit is een luxe editie met de allermooiste foto's, van echo tot 1e verjaardag.

Leuk om te doen, tijdrovend klusje, maar ook confronterend: wat gaat de tijd snel...

Enfin, na de nodige emo-traantjes :cry: zometeen verder met mini-album no. 4, over de periode oktober-januari. Leuk om te doen :)

@meeting: hebben al meer mensen zich via de link onder mijn banner opgegeven? Marsab kan dan zien wie er komen!
    Iedereen een fijne dag vandaag!

16. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    wow leuk hoor die tractaties. vooral die van bumba vind ik erg leuk. handig als je zo creatief bent :)

wat is het hier rustig zeg.

alicia gaat volgende week logeren en wijgaan een avondje weg. personeelsfeestje van me vriend haha. lijkt me wel gezellig en is al ff geleden dat we dit gedaan hebben. alicia wordt de volgende dag rond half 3 terug gebracht. zolang heb ik der nog nooit hoeven missen. zal wel vreemd zijn

baby: die doet het ook goed en beweegt prima. ikheb nog steeds erg het gevoel dat het niet goed zit maar geniet toch wel van dit alles. 19 februari hebben we de 20 weken echo :) spannend.

zindelijk maken: alicia vind de wc en het potje erg interresant en zit er regelmatig op. nu heb ik gisteren het koninklijkpotje van fisher price gekocht en ze vind hem geweldig. ze mag er een paar keer per dag opziten in de blote bibs en o wat is dat leuk. ze doet er nog niks op en als ze wat moet doen komt ze een luier vragen of gaat in een hoekje van de kamer zitten om een plasje te willen doen haha. ik ben dus al een beetje aan het oefenen en ben beniewt wanneer ze besluit om iets op het potje te doen. geen haast maar gewoon even leuk laten wennen.

buikfoto van vorige week :)17 weken zwanger

SUUS: wat fijn dat de echo goed was. lekker genieten nu al blijft de grens van 12 weken spannend.

17. Saskia78

pff jullie praten veel te hard :)

overigens.. ik vind de badeendjes ook super!
    majra.. ik ben dan ook groot badeendjesfan :)

18. Saskia78

19. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    @Anette: vind de badeendjes ook het leukste. Crea!

@Suus: hoera! Wat een heerlijk nieuws :D Een beebje en het doet het goed! Fijn, hoor!

@Noor: jij lekker het weekend vrij, toch? Genietze!

@Marsab: zit jij ook in de rapportvergaderingen? Bleh, 't is nóg drukker dan, ik leef echt toe naar het weekje voorjaarsvakantie. Nog 2 weken wachten!

@Miranda: heeft Matthew koorts, of juist niet? Sterkte met hem (en met jezelf, weer helemaal beter worden.)

@Lovewinnie/Mobielfreak: leuk, die buiken :)
    Allebei een jochie, denk ik zo ;)

@all: heb vanmorgen een fotoboek van Ollie's eerste jaar afgerond. Nu maakte ik al wel elke vier maanden een mini-album en er liggen hier drie boekjes, maar dit is een luxe editie met de allermooiste foto's, van echo tot 1e verjaardag.

Leuk om te doen, tijdrovend klusje, maar ook confronterend: wat gaat de tijd snel...

Enfin, na de nodige emo-traantjes :cry: zometeen verder met mini-album no. 4, over de periode oktober-januari. Leuk om te doen :)

@meeting: hebben al meer mensen zich via de link onder mijn banner opgegeven? Marsab kan dan zien wie er komen!
    Iedereen een fijne dag vandaag!

20. Jmr

Jmr Niet meer actief

hai hai,

Gister een dagje gewerkt en vandaag weer lekker vrij! Nouja vrij...het huishouden gaat natuurlijk gewoon door! Vanavond lekker met de beentjes omhoog en morgen de hele dag op pad! 's morgens op kraambezoek, 's middags verjaardag van oma en 's avonds komen vrienden op visite! Dan vliegt je wkend voorbij!

@Miranda, hoe is het nu met Matthew, nog overgegeven?

@Mobielfreak, wauw wat een buik al! Gaaf hoor! Denk steeds meer een jongetje.....

@Anoek, hoe is het met je? Nog zoveel last? Ik vind die Bumba taart het leukst! Ben grote Bumba fan hihi!

@Suus, WAUW! Wat een speciaal moment weer he? Geniet er lekker van meis! Gefeliciteerd!

@Lovewinnie, mooi buikje!

@Saskia, hoe is het met jou? Griep te boven?

@Darcy, klinkt heel leuk die foto boekjes. Welke site maak je die? Ik ben helaas niet zo goed daarin. Heb eerst de foto's heel fanatiek ingepakt, maar ben blijven steken bij 6 maand....zonde he?
    Moet er ook nog heel wat afdrukken! Als de compu een keer crasht, ben ik alles kwijt.... :confused:

@Meeting, ik ga meteen kijken!

Fijn wkend allemaal mama's!

Deel Deze Pagina