Mobielfreak, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Lisa, mooie naam! GEniet van deze bijzondere tijd
Sarah is ziek, koorts (40 graden) en diarree, vandaag 3 keer alles onder op het kdv. Gisteren had ze al diarree en wilde niet eten maar ze speelde wel volop. Nu is dat ook ver te zoeken. Zo zielig en een mama die niks kan, juist nu wil ik er voor haar zijn maar ja, knuffelen kan ik als de beste.. Gelukkig drinkt ze wel redelijk al slaat ze het drinken graag over nu. Hoeveel vocht moet ze binnen krijgen? Weten jullie dat? Liefs
Dank jullie wel voor alle felicitaties Ik heb niet echt bijgelezen, want ben echt een beetje duf nog Het is allemaal heel erg snel gegaan, zo uit het niets kreeg ik ineens weeën om 21.15 uur en gelijk om de 3 tot 4 minuten, om 22.15 de vk gebeld en die was rond 22.45 uur hier thuis, ben toen getoucheerd en bleek al 3 cm ontsluiting te hebben. Vliezen waren nog intact op dat moment.. Omdat het erg koud is in ons huis hadden ze liever dat ik in het ziekenhuis ging bevallen, maar ik heb voet bij stuk gehouden, ik wilde persé thuisbevallen, en moest hun beloven dat als er wat zou zijn dat ik zonder morren mee zou gaan naar beneden en naar het ziekenhuis zou gaan, heb ze beloofd dat ik desnoods op me kop naar beneden zou gaan als dat nodig zou zijn Rond 23.15 uur hebben ze dan mijn vliezen gebroken en ik kwam al vrij snel in een weeënstorm terecht laatste keer toucheren had ik 6 cm ontsluiting en op gegeven moment vroeg de vk: kun je nog wegpuffen? Ik gelijk: Neeeee ik kan dat niet meer :huil: Oké zegt ze pers maar zachtjes mee dan Toen kwam er ineens een hele slootvruchtwater en ging het heel erg snel, mocht om 00.45 beginnen met persen en om 00.53 was ze er al Ik heb haar al puffend op de wereld gezet hihi kon niet meer wachten op een wee, moest puffen van de vk en perste uit mezelf mee, hoor de vk nog zeggen op de achtergrond: Oh mijn god, kijk nou, ze gaat d'r al puffend op de wereld zetten Ze waren helemaal verbaasd allemaal hihi om 01.00 uur precies werd de placenta geboren, dus het is echt heel snel gegaan allemaal.. Ze drinkt goed uit de borst heeft alleen erg veel moeite om zichzelf warm te houden, dus dat moeten we even goed in de gaten houden.. Ze is verder heel erg zoetjes en wel wat misselijk, maar dat komt vanzelf wel goed Ik ga zo weer even voedden en dan straks nog wat slaap proberen te pakken, want ik heb geen oog dichtgedaan vannacht hihihihi foto's op me hyves trouwens zal vandeweek hier nog wel een foto neergooien
@ Mobielfreak. Wat leuk dta je alweer zo snel online bent! IS echt super snel gegaam zeg Snapt Tim het een beetje? Nu lekker genieten met elkaar! En voor vanacht een paar uur slaap gewenst
Mobielfreak: jemig halleluja, dat is nog eens een snelle bevalling! Hoop dat je niet alteveel last van naweeen hebt! Genietze!
Goedemorgen meiden! Mobielfreak: Wow meid, wat een supersnelle bevalling heb jij gehad, super! En wat goed dat je toch lekker thuis bent bevallen, is ook het lekkerst, toch?! Beetje goede nachtrust gehad? Geniet ervan meid! All: Ben vandaag thuis gebleven. Gisteravond naar huisartstenpost gereden, omdat ik mezelf er zwaar van verdacht een blaasontsteking te hebben (plaste ook bloed). Kom ik daar, test gedaan, wat denk je, geen blaasontsteking! Dus werd gewoon weer naar huis gestuurd Dus ik maar vk gebeld en alles uitgelegd, ook omdat ik bekend ben met blaasontsteking en dus heel goed weet hoe het voelt. De vk zei ook dat ze meer op mijn gevoel afging dan op de teststrip... Vervolgens raadde ze me aan om vanochtend nogmaals mijn ochtendurine te brengen en het op kweek te laten zetten. Heb ik gedaan en kan na 11u bellen voor de uitslag. Maar ook vanochtend deden ze zo'n teststrip in mn urine en wees ook geen blaasontsteking aan... Ikke niet meer begrijpen, dus ik hoop om 11u meer informatie te krijgen. Wel moet ik vanmiddag voor extra controle naar de vk, dus dat vindt ik wel fijn. Ik hou jullie op de hoogte!
Ja houd ons op de hoogte na 11 uur wat de uitslag is, Joyce! @ mobielfreak: zeker supersnelle bevalling, terwijl mijn beste vriendin jaloers op je is. Ze is op 10 feb uitgerekend, terwijl jij op de 11e bent, nu al mama van Lisa. Ze heeft het nu echt zwaar....ik hoop snel dat ze een baby in haar armen heeft, ok al weet ik wat het geslacht is Ik hou jullie nog wel op de hoogte. Enne hebben jullie gestemd dat de site het beste jaar is? Ikke wel
Mobielfreak wow wat een bevalling! waar kan ik tekenen voor zo'n super bevalling hihihi. Lekker genieten meid! Joyce je hebt gelijk dat je niet bent gaan werken, rustig aan! Enne er zijn weer foto's vd maand verkiezing! (ik doe mee met buik vd maand) buik van Marijn nog hoor haha
@ Miranda Ja ik had al gestemd, 1 keer thuis en 1 keer op t werk @ Joyce. Wat vervelend zeg. WEl fijn dat je iig bij je vk terecht kan vanmiddag. Bijna 11 uur, ben benieuwd. Succes! @ Anoek Beterschap vor Sarah! Weet ook niet hoeveel vocht die kleintjes binnen moeten krijgen. Hoe gaat t met jou? @ All vandaag heerlijk dagje thuis. Lekker uitgeslapen tot 0830. Tygo is lief aan t spelen met zijn garage en ik kan hier ff spieken Hoop dat t droog blijft en dat we vanmiddag na zijn slaapje even naar buiten kunnen. Tot later!
@Mobielfreak - WOW wat een bevalling - van harte gefeliciteerd met je dochtertje Lisa! Ik heb niet gewed, maar dacht ook dat het een jongen was als ik je buik zag....ben ik geen pampers aan je verschuldigd, haha! @Joyce - en wat is de uitslag? Sterkte ermee in ieder geval @Anoek - en hoe is 't nu met Sarah? Ik weet eigenlijk niet wat ze minimaal aan vocht binnen moeten krijgen, anders even navragen bij cb. @Pris - kan me voorstellen dat het niet jouw soort uitvaart was, hou ik zelf ook niet zo van. Maar ja als het dan maar bij de familie past. @Jennifer - hoe is 't met jou, ben je al aan 't werk en hoe is de situatie thuis? @Darcy - Thijs heeft geen driftbuien als die van Ollie, wel vervelend lijkt me. Verder weet ik het niet meer. Toedels!
Hé meiden! Schiet mij maar lek hoor. Daarstraks HA gebeld, urine onder de microscoop bekeken, geen bacterien. Nu hebben ze het op kweek gezet, maar dat duurd weer 24u, dus daar weet ik morgen pas de uitslag van. Echt zo raar, want het brandt zo verschrikkelijk met plassen en soms zit er ook wat bloed bij (sorry voor details). Zometeen om 13.30u naar VK om toch ontsluiting uit te sluiten voor de zekerheid. Hoop het echt niet, want vindt het nog even te vroeg... Zelf heb ik zó het idee dat het een blaasontsteking is. Heb net ook cranberrysap gehaald, slik vitamine C en jus d'orange, dus meer kan ik er ook niet aan doen..... Het blijft een raadsel. Jullie horen weer van mij!
Hallo Ik heb de huisarts maar even gebeld voor advies maar ze vond het nodig dat ik met Sarah even langskom omdat ze nog zo klein is. Ze heeft nu een halve banaan op met moeite en drinken nee, nee, nee. Met mij gaat het redelijk, wel veel wondpijn, vooral in de avond en nacht natuurlijk. Volgende week gaan de hechtingen eruit en dan denk ik dat het minder zeer gaat doen. En afgelopen nacht was al zo'n succes, toch met Sarah door huis gelopen wat ik eigenlijk niet moet doen maar ja, zij is even belangrijker en gaat voor alles, ik rust wel als de momenten er zijn. Joyce, wat een vervelende situatie, ik 'hoop' voor jou op een blaasontsteking en dat het geen ontsluiting is, jouw kleintje moet nog even bij jou blijven.. Succes
Joyce, hoe is het nu? En hoe was het bij de VK? Wat een raar verhaal....hoop niet dat je al ontsluiting hebt! Zitten blijven kleintje! Anoek, goed dat ze even naar Sarah gaan kijken! Voor jezelf misschien ook iets geruststellender! Drinken is wel belangrijk! Gonzo, hoe is het met jou? Pris, hier is het nog steeds droog, daar ook? Ik ga bijna nooit aan de wandel met Tara ......voel me nu opeens heel schuldig hahaha! Wel gaat ze met me mee naar buiten als ik ramen ga lappen of vegen.... Mobielfreak, woow wat een snelle bevalling! En wat fijn dat alles goed gaat! Jij ook rustig aan doen he! Lekker slapen en bijkomen! Hoe vindt Tim zn zusje? En Dennis zijn dochter? @Vakantie!, Jeeeeuuuj! We hebben geboekt! We gaan naar Istrie, Porec....heb er zooooooveel zin in, maar het duurt nog een half jaar voordat het zover is hihi....Pris, ging jij daar ook niet heen? Is het daar mooi? Ben er nog nooit geweest! Kga snel de raampjes lappen van de schuur, kom straks nog wel ff weer kijken!
@ Joyce Geen blaasontsteking :-k Als je t over branderig hebt klinkt t wel zo. Ik heb een paar keer blaasontsteking gehad maar toen zat er geen bloed bij Succes bij de vk vanmiddag! Hopen dat zij t een en ander kan uitsluiten / bevestigen. Zou t vandaag je laatste werkdag zijn? @ Anoek Succes bij de ha met Sarah vanmiddag. Onder de twee jaar is t erg uitkijken met diarree en niet drinken enz. Ben een paar weken terug ook met Tygo geweest en was gelukkig niets aan de hand (en op de teruweg drinkt ie weer wat ) Hopen dat dat met jouw kleine meisje ook zo gaat! Rustig aan doen hoor voor jezelf! Begrijp uiteraard dat Sarah voor gaat maar kijk wel uit voor je t weet loop je er veel langer mee! @ Gonzo Ja de fam vond t mooi. Ik ben nou eenmaal niet gelovig en daardoor kwam t erg onpersoonlijk over. Betekend trouwens niet dat ik t afkeur ofzo hoor, helemaal niet! Ieder zijn eigen ding!
@ Helo Kitty Wij gaan ook naar Porec dit jaar! Wanneer gaan jullie misschien kunnen we daar wel een bakkie doen haha. Jullie zaten in de bouwvak toch? Wij gaan de laatste week van aug en de eerste van sept Ik probeer elke middag ff te gaan lopen, boodschapje doen ofzo. Vind t zelf wel lekker om er uit te zijn.